Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Новий (невживаний) легковий автомобіль (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-12-28-000759-b ● ff4d29155ecb4997a714efb2e2350537
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Нікопольська районна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 04052318 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 130 |
Контактна особа: |
Олена Федченко +380997647125 nikrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2018 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 17:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 17:09 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 11:44 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Новий (невживаний) легковий автомобіль RENAULT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Шевченко, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2019 16:39 |
ТД (зі змінами).docx | |
04 березня 2019 16:39 |
порівняльні зміни 7.docx | |
04 березня 2019 16:39 |
проект договору.docx | |
04 березня 2019 16:39 |
протокол 7.docx | |
15 лютого 2019 14:16 |
протокол 6.docx | |
13 лютого 2019 12:50 |
протокол5.docx | |
13 лютого 2019 11:26 |
ПРОТОКОЛ 4 .pdf | |
10 січня 2019 16:28 |
протокол про зміни.docx | |
10 січня 2019 16:28 |
порівняльні зміни.docx |
04 березня 2019 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
04 березня 2019 16:39 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||||||||||||||
04 березня 2019 16:39 |
порівняльні зміни 7.docx
|
|||||||||||||||
04 березня 2019 16:39 |
проект договору.docx
|
|||||||||||||||
04 березня 2019 16:39 |
протокол 7.docx
|
|||||||||||||||
15 лютого 2019 14:16 |
протокол 6.docx
|
|||||||||||||||
13 лютого 2019 12:50 |
протокол5.docx
|
|||||||||||||||
13 лютого 2019 11:26 |
ПРОТОКОЛ 4 .pdf
|
|||||||||||||||
10 січня 2019 16:28 |
протокол про зміни.docx
|
|||||||||||||||
10 січня 2019 16:28 |
порівняльні зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-28-000759-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя», Код ЄДРПОУ:37708102
Дата подання: 11 лютого 2019 11:55
Вимогаємо внести зміни!
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, що характеризує певну модель автомобіля, чим виключать участь в торгах інших учасників, що унеможливлює ефективне використання бюджетних коштів.
Замовник виключає автомобіль з нормою токсичності менше ніж EURO 6 що є дискримінацією по відношенню до учасників, які мають еквівалент автомобіля, який мається на увазі в тендерній документації.
На думку учасника це є лише формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вказаних вище характеристик автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації вказані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Замовник виключає автомобіль з нормою токсичності менше ніж EURO 6 що є дискримінацією по відношенню до учасників, які мають еквівалент автомобіля, який мається на увазі в тендерній документації.
На думку учасника це є лише формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вказаних вище характеристик автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації вказані дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 11:16
Розглянувши уважно вашу вимогу Замовник вніс зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-12-28-000759-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя», Код ЄДРПОУ:37708102
Дата подання: 14 лютого 2019 11:33
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Електронною системою закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: Новий (невживаний) легковий автомобіль (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015 - 34110000-1 – «Легкові автомобілі», в кількості 4 шт, очікуваною вартістю 2 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA- UA-2018-12-28-000759-b (далі по тексту – «Товар»).
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Також ТД є дискримінаційною в частині таких характеритик, як «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повнорозмірне запасне колесо», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Кут в'їзду -не менш як 25°», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення)», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER. Таким чином дані характеристики є формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: Новий (невживаний) легковий автомобіль (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015 - 34110000-1 – «Легкові автомобілі», в кількості 4 шт, очікуваною вартістю 2 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA- UA-2018-12-28-000759-b, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Також ТД є дискримінаційною в частині таких характеритик, як «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повнорозмірне запасне колесо», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Кут в'їзду -не менш як 25°», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення)», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER. Таким чином дані характеристики є формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: Новий (невживаний) легковий автомобіль (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015 - 34110000-1 – «Легкові автомобілі», в кількості 4 шт, очікуваною вартістю 2 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA- UA-2018-12-28-000759-b, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2019 14:19
Розглянувши уважно вашу вимогу Замовник вніс зміни до тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" #35807622 |
Переможець |
1 932 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 19:19
|
Договір.pdf | укладений |
08 квітня 2019 19:18
|