Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м'ясо свійських тварин та птиці (Лот 1 - четвертина задня куряча бройлерна (заморожена), Лот 2 - філе куряче (заморожене), Лот 3 - свинина м'якуш (лопаткова частина охолоджене), Лот 4 - яловичина м'якуш (лопаткова частина охолоджене))
Очікувана вартість
1 081 855,00 UAH
UA-2018-12-28-000733-b 767c3edca3c9485b8c5e04854d5cb69b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олексіївна Микитенко

+380535431191 buh_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГАДЯЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ ІМЕНІ Є.П. КОЧЕРГІНА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04590636
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Шевченка, 19
Контактна особа: Ірина Олексіївна Микитенко
+380535431191
buh_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 1 081 855,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

на потребу 2019 року

Тендерна документація

28 грудня 2018 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 11:51
Тендерна документація.docx
28 грудня 2018 11:51
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-28-000733-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 15 лютого 2019 16:31
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
28.12.18 ГАДЯЦЬКИМ ОБЛАСНИМ НАУКОВИМ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТОМ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ ІМЕНІ Є.П. КОЧЕРГІНА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо (Лот 2 - філе куряче (заморожена) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». У аукціоні 15.01.19 взяли участь: 1) ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА 2) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 3) ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ". 07.02.2019 Замовником визначено переможцем ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА та направлено повідомлення про намір укласти договір. Проте Замовник визначивши переможцем ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА порушив наші права як учасника процедури на неупереджену та справедливу оцінку тендерних пропозицій, недискримінації учасників, адже пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад: 1) Замовник вимагає надати у складі пропозиції Довідка у довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням стану або виду права за кожним окремим об’єктом матеріально-технічної бази. З обов’язковим зазначенням: - наявності приміщення для зберігання предмета закупівлі з дотриманням холодового режиму та всіх вимог щодо безпечності його зберігання; - наявності автотранспорту для транспортування предмета закупівлі з дотриманням холодового режиму та всіх вимог щодо безпечності його транспортування (вимога вказана в Додатку 1 таблиця 1 тендерної документації). Учасник, ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА, надає у складі пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази та умови доставки товару, де не надаю жодної інформації що дотримання холодового режиму приміщень для зберігання та транспортування предмета закупівлі. Отже матеріально-технічна база учасника , ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА, не відповідає вимогам замовника. 2) Замовник вимагає надати у складі пропозиції Довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогом предмета закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору). Учасник - ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА у складі пропозиції надає, вищезазначену довідку, але у колонці «предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, обсяг, вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору), місце постачання товару) не вказує обсяг поставки предмета закупівлі, цим самим не надає повної інформації щодо вказаного договору замовнику. Також згідно форми Додатку 1.1 вимагалось зазначення Учасником П.І.П. відповідальної особи замовника. Учасник - ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА у наданій довідці не вказала П.І.П. відповідальної особи замовника, так як вказано прізвище та ініціали. 3) Замовник вимагає надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 5 тендерної документації. Таким чином, учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію, оформлену згідно вимог цієї тендерної документації. Учасник ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА, у складі пропозиції надає «інформацію про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» який містить скопійований текст із Додатку 5 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація: «…Має відповідати органолептичним показникам для даного виду товару, запаковане в поліетиленові пакети, розфасовано в картонні ящики». Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «МАЄ » , а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника. 4) Відповідно до п. 5.1 Додатку 3 тендерної документації Учасник має надати: Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА надано згоду на обробку персональних даних в яких відсутня інформація згідно вимог тендерної документації щодо: «на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі))». Враховуючи вище зазначене, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Додатково перевірити тендерну пропозицію ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо (Лот 2 - філе куряче (заморожена), та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 4) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо (Лот 2 - філе куряче (заморожена). Додатки: платіжне доручення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2019 13:53
рішення від 19.02.2019 № 1753 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 13:53
рішення від 07.03.2019 № 2591.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 23:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано тендерним комітетом Замовника.
Дата виконання рішення замовником: 22 березня 2019 15:42

Документи подані скаржником

15 лютого 2019 16:31
скарга філе.pdf
15 лютого 2019 16:31
платіжне світ2.pdf

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: четвертина задня куряча бройлерна (заморожена)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 194 880,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 974,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 січня 2019 11:23
Закінчення: 15 січня 2019 12:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3248 кг
четвертина задня куряча бройлерна (заморожена)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, Шевченка, 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 112 995,60
UAH з ПДВ
111 991,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 127 996,74
UAH з ПДВ
119 948,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА 119 364,00
UAH з ПДВ
112 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 177 286,20
UAH з ПДВ
177 286,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 139 621,00
UAH з ПДВ
139 621,00
UAH з ПДВ
Документи
"УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ "МЕГАТОРГ" 136 374,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 11:43
податкова.jpg
24 січня 2019 11:43
корупція.jpg
24 січня 2019 11:43
довідка мвс.jpg
24 січня 2019 11:42
податкова.jpg
24 січня 2019 11:42
корупція.jpg
24 січня 2019 11:42
довідка мвс.jpg
10 січня 2019 18:41
Електронний підпис
10 січня 2019 18:41
доки.rar

Публічні документи

11 січня 2019 16:50
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

12 січня 2019 15:18
Тех. характ3.pdf
12 січня 2019 15:18
Тех. характ2.pdf
12 січня 2019 15:18
Тех. характ1.pdf
12 січня 2019 15:18
Специфікація.pdf
12 січня 2019 15:18
Пропозиція2.jpg
12 січня 2019 15:18
Пропозиція1.pdf
12 січня 2019 15:18
Проект договору3.pdf
12 січня 2019 15:18
Проект договору2.pdf
12 січня 2019 15:18
Проект договору1.pdf
12 січня 2019 15:18
позитивний відгук.pdf
12 січня 2019 15:18
Паспорт 3.jpg
12 січня 2019 15:18
Паспорт 2.jpg
12 січня 2019 15:18
Паспорт 1.jpg
12 січня 2019 15:18
Ід. код.jpg
12 січня 2019 15:18
Дов. про мат. базу.pdf
12 січня 2019 15:18
Дов. про досвід.jpg
12 січня 2019 15:18
Деклар. виробн2.pdf
12 січня 2019 15:18
Деклар. виробн1.pdf
12 січня 2019 15:18
Гарант. лист підтв.pdf
12 січня 2019 15:18
Вит з реєстру4.pdf
12 січня 2019 15:18
Вит з реєстру3.pdf
12 січня 2019 15:18
Вит з реєстру2.pdf
12 січня 2019 15:18
Вит з реєстру1.pdf
12 січня 2019 15:18
Аналог. догов5.pdf
12 січня 2019 15:18
Аналог. догов4.pdf
12 січня 2019 15:18
Аналог. догов3.pdf
12 січня 2019 15:18
Аналог. догов2.pdf
12 січня 2019 15:18
Аналог. догов1.pdf

Публічні документи

10 січня 2019 21:08
скан.part2.rar
10 січня 2019 21:08
скан.part1.rar

Публічні документи

14 січня 2019 11:45
Електронний підпис
14 січня 2019 11:40
Статут.PDF
14 січня 2019 11:40
Протокол.PDF
14 січня 2019 11:40
Наказ.PDF
14 січня 2019 11:40
наказ печатки.PDF
14 січня 2019 11:40
документи2.PDF
14 січня 2019 11:40
документи1.PDF
14 січня 2019 11:40
договір яловичина.PDF
14 січня 2019 11:40
деларация.PDF
14 січня 2019 11:40
Відгук яловичина.pdf
14 січня 2019 11:40
Витяг ПДВ.PDF
14 січня 2019 11:40
витяг 12 2018.pdf
14 січня 2019 11:40
виписка.PDF
14 січня 2019 11:40
Статут.PDF
14 січня 2019 11:40
Протокол.PDF
14 січня 2019 11:40
Наказ.PDF
14 січня 2019 11:40
наказ печатки.PDF
14 січня 2019 11:40
документи2.PDF
14 січня 2019 11:40
документи1.PDF
14 січня 2019 11:40
договір яловичина.PDF
14 січня 2019 11:40
деларация.PDF
14 січня 2019 11:40
Відгук яловичина.pdf
14 січня 2019 11:40
Витяг ПДВ.PDF
14 січня 2019 11:40
витяг 12 2018.pdf
14 січня 2019 11:40
виписка.PDF

Публічні документи

14 січня 2019 14:29
пропозиція.pdf
14 січня 2019 14:25
Штатний розклад.pdf
14 січня 2019 14:24
Статут.pdf
14 січня 2019 14:24
Протокол №1.pdf
14 січня 2019 14:24
пропозиція.pdf
14 січня 2019 14:24
проект договора.pdf
14 січня 2019 14:24
Лист-згода.pdf
14 січня 2019 14:24
Договір перевезення.pdf
14 січня 2019 14:23
Витяг ПДВ.pdf
14 січня 2019 14:23
Витяг_ЄДРПО_2018.pdf
14 січня 2019 14:23
Виписка ЄДРПО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП ІВАНЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

"УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ "МЕГАТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 111 991,04
UAH з ПДВ
22 січня 2019 17:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
111 991,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 09:16
дод №3 дог №48.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 09:14
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 15:50
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
08 липня 2019 15:49
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 10:13
дод угода 1 дог №48.pdf зміни до договору
23 травня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 15:15
Договір.pdf укладений
08 лютого 2019 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 111 949,36
UAH (в тому числі ПДВ 18 658,23 UAH)