Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації і забезпечення харчування учасників олімпіад, зборів,конкурсів на 2018- 2019, 2019-2020 навчальний рік)
Очікувана вартість
229 600,00 UAH
UA-2018-12-28-000716-a 8891c1994ccd45a8983c0c3d7c0b38a8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Меркулов Дмитро Сергійович

380661150798 dzodou0@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського
Код ЄДРПОУ: 02139222
Місцезнаходження: 14021, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Слобідська,83
Контактна особа: Меркулов Дмитро Сергійович
380661150798
dzodou0@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Інститутом були проведені дві процедури закупівлі послуг з організації забезпечення харчування учасників олімпіад, зборів,конкурсів на 2018-2019, 2019-2020 навчальні роки (номери закупівель UA-2018-12-07-005266-c, UA-2018-11-22-001220-b).
Інститутом як замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. (Протокол уповноваженої особи ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського № 69-Т від 07 грудня 2018 року, Протокол уповноваженої особи ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського № 75-Т від 26 грудня 2018 року).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 14:34
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Місце надання послуг: Заклади загальної середньої освіти м. Чернігова Кількість учасників: 3366 чол. Кількість днів проведення заходів (днів харчування учасників): 28 днів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
За Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації і забезпечення харчування учасників олімпіад, зборів,конкурсів на 2018- 2019, 2019-2020 навчальний рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

28 грудня 2018 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКІЛЬНЕ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32601378
Переможець 229 600,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 14:34

Документи

28 грудня 2018 14:34
Електронний підпис
28 грудня 2018 14:32
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 14:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКІЛЬНЕ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32601378
229 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 14:34
Електронний підпис
28 грудня 2018 14:32
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 15:47
ДОДАТКОВА № 2 шкільне.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:41
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 12:44
ДОДАТКОВА № 1 ХАРЧУВАННЯ.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 12:42
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 10:57
ХАРЧУВАННЯ.pdf укладений
10 січня 2019 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись п. 1.3, 11.1. вищезазначеного Договору, а також ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 3.2. Договору, а саме зменшити ціну Договору на 52 660,00 гривень. 2. Враховуючи положення п. 1 цієї Додаткової угоди, Сторони вирішили викласти текст п. 3.2. Договору в такій редакції: «Загальна ціна цього Договору становить 176940,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч дев’ятсот сорок грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 29490,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч чотириста дев’яносто грн.. 00 коп. 3. Інші умови Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись п. 1.3, 11.1. вищезазначеного Договору, а також ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 3.2. Договору, а саме зменшити ціну Договору на 4600,00 гривень. 2. Враховуючи положення п. 1 цієї Додаткової угоди, Сторони вирішили викласти текст п. 3.2. Договору в такій редакції: «Загальна ціна цього Договору становить 172340,00 грн. (сто сімдесят дві тисячі триста сорок грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 28490,33 грн. (двадцять вісім тисяч сімсот двадцять три грн. 33 коп.)» 3. Інші умови Договору залишити без змін. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 172 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 723,33 UAH)