Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Онищенко Ольга Федорівна +380444652622 olga_onishenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2018 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2019 15:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2019 15:02 |
Початок аукціону: | 22 січня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 4 144 919,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 449,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 124347.57 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2019 14:56 |
1_Зміни 1 до ТД прибирання приміщення.doc | |
09 січня 2019 13:32 |
ДКТ клининг приміщення зі змінами.doc |
14 січня 2019 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 січня 2019 14:56 |
1_Зміни 1 до ТД прибирання приміщення.doc
|
|||||||||
09 січня 2019 13:32 |
ДКТ клининг приміщення зі змінами.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-26-000035 ● 354cf9c8bbd947a3bb1e4ea2c17c8ff1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2020 № 31
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-12-28-000564-c 28.12.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо надання відповіді на проведений моніторинг № UA-M-2020-02-26-000035 від 26.02.2020 Наказом Північного офісу Держаудитслужби від 25.02.2020 № 31 було розпочато моніторинг закупівлі послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій за № UA-2018-12-28-000564-c. Філією «УЗШК» АТ «Укрзалізниця», як Замовником торгів, 28.12.2019 року в електронній системі закупівель через особистий кабінет було оголошено за № UA-2018-12-28-000564-c відкриті торги на закупівлю послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, очікувана вартість 4 144 919.00 грн. з ПДВ. За результатами проведеного Державною аудиторською службою України моніторингу закупівель (Висновок 16.03.2020 14:27) встановлено, що у річному плані відсутня інформація щодо закупівлі з очікуваною вартістю 4 144 919.00 грн. з ПДВ, чим порушено ч. 1 ст. 4 Закону, тому як закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Замовник не погоджується із зазначеним Висновком, так як річні плани закупівель та зміни по кожній позиції такого плану оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням всіх інструкцій акредитованого майданчику SmartTender через особистий кабінет, в якому працює Замовник, на підставі укладеного договору. В зв’язку з тим, що Замовник не має статусу юридичної особи, всі річні плани закупівель в розрізі філії «УЗШК» доводяться до відома встановленим порядком та, в свою чергу, затверджуються рішенням тендерного комітету філії «УЗШК» АТ «Укрзалізниця». Так, для подальшої оперативної роботи від АТ «Укрзалізниця» було надано Витяг із зведеного плану закупівель ПОСЛУГ за напрямком фінансування «Інші» на 2019 рік, що затверджений Комісією із формування зведеного плану закупівель ПАТ «Укрзалізниця» (протокол № 81/18 від 13.12.2018). Тендерним комітетом протоколом від 26.12.2018 № 58/18 було затверджено наданий річний план закупівель ПОСЛУГ на 2019 рік за напрямком фінансування «Інші», у тому числі, рядок річного плану закупівель за кодом Код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій ) з очікуваною вартістю 4 535 000,00 грн з ПДВ. Всі позиції річного плану закупівель послуг на 2019 рік за напрямком фінансування «Інші» були оприлюднені 26.12.2018 року встановленим порядком через особистий кабінет Замовника торгового майданчика SmartTender електронної системи закупівель Prozorro. Рядок річного плану за кодом Код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій ) з очікуваною вартістю 4 535 000,00 грн з ПДВ оприлюднено та синхронізовано з Prozorro за № UA-P-2018-12-26-003552-a. Таким чином, Замовником 28.12.2018 року при наявності у річному плані закупівель суми в розмірі 4 535 000,00 грн з ПДВ, в електронній системі закупівель, з метою забезпечення послугами на 2019 рік, через особистий кабінет було оголошено за № UA-2018-12-28-000564-c відкриті торги на закупівлю Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, очікуваною вартістю 4 144 919,00 грн. з ПДВ. За результатами цієї закупівлі 12.02.2019 було укладено договір № 8-УЗШК на суму 3 873 768,00 грн з ПДВ. Рядок плану закупівель за № UA-P-2018-12-26-003552-a за кодом Код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій ) було кориговано востаннє 08.11.2019 року в частині очікуваної вартості – на суму 3 874 000,00 грн з ПДВ (відповідно до суми укладеного договору), на підставі наданого від АТ «Укрзалізниця» Витягу із зведеного плану закупівель ПОСЛУГ за напрямком фінансування «Інші» на 2019 рік, що затверджений Комісією із формування зведеного плану закупівель ПАТ «Укрзалізниця» (протокол № 98/19 від 07.11.2019), який в свою чергу був затверджений тендерним комітетом філії «УЗШК» протоколом від 08.11.2019 № 72/19. Всі коригування по створеним рядкам річного плану були внесені відповідно до інструкцій акредитованого майданчику SmartTender електронної системи закупівель Prozorro, а саме згідно розділу 8 Інструкції. Відповідно до роз’яснення в Інструкції, інформація про попередні дані після внесення змін у рядку на Prozorro не зберігається. Звертаємо увагу, що оголошення відкритих торгів відповідно річного плану закпівель відбувалось до введення в дію оновленого функціоналу у ProZorro, згідно якого з серпня 2019 було запроваджено зв'язок плану із тендером. Згідно наявних роз’яснень в зазначеній Інструкції, інформація про дату внесених змін має відображатись в Prozorro. Чому така інформація відсутня в електронній системі закупівель Замовнику не відомо. Водночас повідомляємо, що в особистому кабінеті замовника присутня інформація з датою створення річного плану закупівель та з датою останньої модифікації. Також надається витяг з інструкції створення та коригування річного плану на майданчику SmartTender, що підтверджує правомірні дії Замовника згідно встановлених нормативних документів майданчику. Враховуючи вищевикладене та аналізуючи всі дії замовника на виконання всіх нормативних документів в сфері публічних закупівель, прошень ч. 1 ст. 4 Закону не відбулось.
2020-04-01 12:13:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" |
3 873 768,00
UAH з ПДВ
|
3 873 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" |
4 069 741,44
UAH з ПДВ
|
4 069 741,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
3 873 768,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:45
|
ДУ 2 8-УЗШК (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:45
|
1_ДУ 2 8-УЗШК.pdf | укладений |
20 грудня 2019 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2019 11:26
|
8-УЗШК прибирання ТПС.pdf | укладений |
12 лютого 2019 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 8-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |