Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, хліб житній
Очікувана вартість
1 199 582,06 UAH
UA-2018-12-28-000527-b ● 54fe278701914744992b43b2b8b6b06b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189682 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, Комсомольський р-н, с. Комишани |
Контактна особа: |
Оксана Лавренчук +380958261045 03189682@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2018 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2019 12:52 |
Очікувана вартість: | 1 199 582,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 997,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31361 кілограм
Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон,смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
31447 кілограм
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон,смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2018 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2018 11:04 |
ТД_хліб.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-28-000527-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 24 січня 2019 22:58
Дата подання: 24 січня 2019 22:58
С К А Р Г А про допущенні Замовником порушення Закону 2629-VIII при проведенні процедури закупівлі
Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок інтернат» (надалі іменується «Замовник») 28.12.2018 р., оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі за № UA-2018-12-28-000527-b та тендерну документацію на закупівлю - код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) ДК 021:2015 ( 15810000-9) (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній).
Електронний аукціон за процедурою закупівлі відбувся 14 січня 2019 року. Згідно звіту за поданими пропозиціями Замовником було отримано наступні тендерні пропозиції від учасників:
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 898 645 (вісімсот дев’яносто вісім тисяч шістсот сорок п’ять) грн., 74 коп. Протоколом тендерного комітету № 10 від 17.01.2019 року тендерну пропозицію відхилено.
ФОП Цисовська Ю.А. 1 190 172 (один мільйон сто дев’яносто тисяч сто сімдесят дві) грн., 90 коп. 22.01.2019 року оголошено переможцем закупівлі та розміщено повідомлення про наміри укласти договір.
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 2629-VIII після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Тендерним комітетом Замовника розглянута тендерна пропозиція ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат». Протоколом тендерного комітету № 10 від 17.01.2019 року тендерну пропозицію ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» відхилено на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 2629-VIII. Рішення тендерного комітету № 10 від 17.01.2019 року ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» не оскаржувалося.
У відповідності до абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону 2629-VIII тендерний комітет Замовника розглянув наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, якою є тендера пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. 22 січня 2019 року тендерний комітет Замовника прийняв рішення про оголошення переможцем закупівлі ФОП Цисовська Ю.А. та розмітив на сайті Уповноваженого органу повідомлення про наміри укласти договір.
ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» вважає, що вказане рішення суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та призвело до порушення його прав та охоронюваних законом інтересів.
На думку ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» тендерний комітет Замовника мав встановити невідповідність тендерної пропозиції ФОП Цисовскої Ю.А. вимогам тендерної документації Замовника та постановити рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Виклад фактичних обставин, що можуть це підтвердити:
- п. 2 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» передбачено, що електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис та печатку (у разі наявності). У складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надано декларацію виробника (якісне посвідчення ) № 00011, яке складено учасником ФОП Цисовська Ю.А. та не містить наступних реквізитів: бланку, дата складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, а отже свідчить про не відповідність тендерній документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п. 2 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» передбачено, що у складі тендерних пропозицій учасниками подаються виключно електронні скан-копії зроблені безпосередньо з оригіналів документів, окрім випадків, коли учасник сам володіє лише копією документа. У такому разі подається електронна скан-копія з засвідченої учасником копії документа, при цьому документ повинен містити відмітку «Копія [Назва учасника]», підпис та відбиток печатки учасника (у разі наявності); зображення тексту, підписів та відбитків печаток на електронних сканованих копіях документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні бути чіткими та читабельними, документи не повинні містити накладень чи замальовувань; ціновою пропозицію та ціною за одиницю (в тому числі за результатами аукціону) має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) - не більше 2 (два) знаки. Ціна пропозиції, зазначена учасником у його тендерній пропозиції, не повинна відрізнятися від стартової ціни його пропозиції під час аукціону, а ціна пропозиції, відображена в екраних формах за результатами аукціону, не повинна відрізнятися від ціни договору про закупівлю з урахуванням вимог щодо кількості знаків після коми. Недотримання учасниками цих вимог є недотриманням умов цієї тендерної документації; У складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1004800268 від 21.12.2019 р., який містить закреслення знаків реєстраційного номеру облікової картки платника податків Цисовської Ю.А., а отже свідчить про не відповідність тендерній документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про:
- земельну ділянку, її площу (у разі наявності),
- виробничі, складські будівлі та споруди (у разі наявності),
- транспортні засоби, які використовуються для постання товарів, їх державні реєстраційні номери,
- обладнання, приладдя та механізми, які використовуються для зберігання та/або постачання товарів. Довідка повинна містити інформацію про належність об’єкта учаснику (власний або інше), реквізити документа, що підтверджують наявність об’єкта в учасника, та коротку інформацію про технічні характеристики та стан об’єкта. В складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка викладена не за послідовністю та містить іншу інформацію про належність об’єкта учаснику. Крім цього, у вказаній вище довідці, зазначено документом, що підтверджує право володіння хлібопекарського обладнання та інвентарю – виписка з книги обліку та у складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надано виписку з книги обліку Ф-К-27 «Малоцінні та швидкозношувані предмети» станом на 10.01.2019 р. На думку Скаржника, вказана виписка ніяким чином не підтверджує наявність матеріально-технічної бази, оскільки відповідно до статті 328 Цивільного кодексу України, право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України, правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Правочини можуть бути односторонніми та дво- чи багатосторонніми (договори). В силу вказаних норм законодавства, ФОП Цисовська Ю.А. на підтвердження у її розпорядженні зазначеного у довідці обладнання, повинна була надати договори купівлі-продажу або договори оренди, або інший документ, який підтверджує набуття права власності на зазначене обладнання. Вказане свідчить про порушення ФОП Цисовська Ю.А. тендерної документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати (1)(2) документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаною у довідці земельною ділянкою, у разі її наявності; (1)(3) документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці цілісним майновим комплексом або будівлями та спорудами, у разі їх наявності; (1)(4) документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці транспортними засобами. У складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надано договір оренди земельної ділянки від 31.03.2014 року за адресою: вул. Леніна, 14-а, с. Райське Херсонської області, тоді як об’єкти виробництва вказаного учасника знаходяться за адресою: вул. Сонячна, 14-а, с. Райське Херсонської області згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2019 р. Крім цього, на думку Скаржника, наданий ФОП Цисовська Ю.А. договір оренди земельної ділянки не свідчить про виникнення у ФОП Цисовська Ю.А. права оренди. Відповідно до частини 5 статті 6 ЗУ «Про оренду землі» 2498-VIII право оренди виникає з моменту державної реєстрації. Згідно статті 17 ЗУ «Про оренду землі» 2498-VIII об’єкт за договором оренди вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом. Таким чином ФОП Цисовська Ю.А. повинна була надати витяг про державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А., надано договір оренди нерухомого майна від 03.01.2019 р, який, на думку Скаржника, не є достатнім доказом щодо підтвердження матеріально-технічної бази ФОП Цисовська Ю.А. По перше відповідно до вказаного договору в оренду передано окреме приміщення, а не майновий комплекс із будівлі пекарні та складу, як це вказано у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2019 р. По друге, відповідно до вказаного договору орендарем є ПП Цисовська Юлія Антонівна, а тендерна пропозиція подана ФОП Цисовською Юлію Антонівною, що ставить під сумнів належність в договорі права оренди учаснику, оскільки у вказаному договорі стороною договору виступає приватне підприємство. По третє, п. 9.1. Договору оренди нерухомого майна від 03.01.2019 р передбачає його дію з 03.01.2017 року по 03.10.2019 року з можливістю подальшої пролонгації по зверненню Орендаря. При цьому, тендерною документацією передбачено строк поставки товарів з січня – грудень 2019 року, а отже свідчить про наявність ризиків ФОП Цисовська Ю.А. здійснювати постачання товарів з жовтня – грудень 2019 року. Щодо документів, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці транспортними засобами ФОП Цисовська Ю.А. надано скан-копії свідоцтв про реєстрацію СХК 137426, реєстраційний номер ВТ 7154 ВМ; САЕ 207142, реєстраційний номер ВТ 4423 АР де зазначено власника цих транспортних засобів Цисовська Юлія Антонівна. Згідно п. 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів і мопедів, затвердженого постановою КМУ № 1388 від 07.09.1998 року зі змінами та доповненнями, транспортні засоби реєструються за юридичними та фізичними особами в сервісних центрах МВС або через центри надання адміністративних послуг. Транспортні засоби, що належать декільком фізичним або юридичним особам (співвласникам), за їх письмовою заявою реєструються за однією з таких осіб. У разі відсутності одного із співвласників державна реєстрація транспортних засобів проводиться на підставі його письмової заяви. Справжність підпису такого співвласника засвідчується нотаріально. Транспортні засоби, що належать фізичним особам - підприємцям, реєструються за ними як за фізичними особами. Транспортний засіб ОPEL VIVARO 27.01.2011 року придбаний під час шлюбу, що підтверджується штемпелем відповідного РАЦ у паспорті учасниці, а отже є спільною сумісною власністю подружжя і це підтверджується відповідною відміткою у свідоцтві про реєстрацію. Відповідно до статті 60 Сімейного кодексу України, майно, набуте подружжям за час шлюбу, належить дружині та чоловікові на праві спільної сумісної власності незалежно від того, що один з них не мав з поважної причини (навчання, ведення домашнього господарства, догляд за дітьми, хвороба тощо) самостійного заробітку (доходу). Статтею 369 Цивільного кодексу України встановлено правовий режим використання права спільної сумісної власності де передбачено, що співвласники майна, що є у спільній сумісній власності, володіють і користуються ним спільно, якщо інше не встановлено домовленістю між ними. У тендерній пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. не надано документів які гарантують Замовнику, що право спільної сумісної власності на вказаний транспорт здійснюється подружжям обопільно, за згодою сторін та інакше не встановлено домовленістю сторін. Крім цього, і це стосується іншого транспортного засобу, не можливо встановити, що транспортний засіб придбавався як фізичною особою чи фізичною особою - підприємцем, оскільки це свідчить на режим правового використання, ФОП Цисовська Ю.А. необхідно було надати договори купівлі продажу на вказані транспортні засоби. Вказане свідчить про порушення ФОП Цисовська Ю.А. тендерної документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що усі працівники учасника, для яких згідно із законодавством встановлена обов’язковість проходження медичного огляду залежно від посади, яку вони обіймають, або характеру роботи, яку вони виконують, повинні пройти медичний огляд станом на дату подання пропозиції. Для підтвердження учасник надає медичні/санітарні книжки наявних працівників (перша сторінка розвороту санітарної книжки та розворот сторінок санітарної книжки, де зроблено останній запис про проходження санітарного огляду). усі документи та інформація, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути чинними на момент подання, якщо інше не встановлено цією тендерною документацією або законодавством; п. 2 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій». З відомостей сайту Уповноваженого органу вбачаться, що аукціон відбувся та тендерні пропозиції учасників були розкриті 14.01.2019 року, а отже документи повинні бути чинним на вказану дату. З наданих медичних книжок вбачаеться не відповідність цим нормам, зокрема медична книжка формувальника Лопаткіна Олексія Леонідовича дійсна до 12.01.2019 року, що свідчить про порушення тендерної документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п. 1 Додатку 4 тендерної документації передбачено надання учасником інформації про відповідність пропозиції учасника встановленим у додатку №3 до тендерної документації вимогам. У випадку коли цією тендерною документацією не встановлено вимог до змісту та форми документу учасник подає документ в довільній формі з відображенням необхідного змісту за власним підписом із прикладанням печатки (у разі її використання) (п. 2 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій). У складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. не надано документ в довільній формі з інформацією про відповідність пропозиції учасника встановленим у додатку №3 до тендерної документації вимогам з відображенням необхідного змісту за власним підписом із прикладанням печатки (у разі її використання). Вказане свідчить про порушення ФОП Цисовська Ю.А. тендерної документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п. 2 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій передбачено, що у складі тендерних пропозицій учасниками подаються виключно електронні скан-копії зроблені безпосередньо з оригіналів документів, окрім випадків, коли учасник сам володіє лише копією документа. У такому разі подається електронна скан-копія з засвідченої учасником копії документа, при цьому документ повинен містити відмітку «Копія [Назва учасника]», підпис та відбиток печатки учасника (у разі наявності); зображення тексту, підписів та відбитків печаток на електронних сканованих копіях документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні бути чіткими та читабельними, документи не повинні містити накладень чи замальовувань. У складі тендерної документації ФОП Цисовська Ю.А. надано дублікат реєстраційного коду обліку платника податків, що є порушенням тендерної документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
У зв’язку з наведеним, тендерний комітет мав відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. та прийняти рішення про відміну торгів згідно частини 1 статті 31 Закону 2629-VIII.
Враховуючи вищенаведене, відповідно до статті 18 Закону 2629-VIII,
ПРОСИМО: -
1. Прийняти скаргу до розгляду,
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» під час проведення відкритих торгів № UA-2018-12-28-000527-b, код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) ДК 021:2015 ( 15810000-9) (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній);
3. Зобов’язати тендерний комітент Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» скасувати своє рішення № 12 від 22 січня 2019 року про визначення переможцем ФОП Цисовська Ю.А. та скасувати повідомлення про наміри укласти договір.
4. Зобов’язати тендерний комітент Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» прийняти рішення про відміну торгів на підставі пункту 6 частини 1 статті 31 Закону 2629-VIII
Додатки:
1.) Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (оригінал).
2.) Документи та матеріали, що можуть підтвердити викладі факти ускарзі містяться на сайті Уповноваженого органу в електронній формі.
Голова правління С.Б.Дуров
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 січня 2019 15:29
рішення від 28.01.2019 №860+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 січня 2019 15:29
інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2019 №1555.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2019 15:37
рішення від 13.02.2019 №1555.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2019 16:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2019 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" |
898 645,74
UAH з ПДВ
|
898 645,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Цисовська Юлія Антонівна |
1 190 172,90
UAH з ПДВ
|
1 190 172,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" #00380267 |
Відхилено |
898 645,74
UAH з ПДВ
|
17 січня 2019 16:27
|
ФОП Цисовська Юлія Антонівна #3082516681 |
Переможець |
1 190 172,90
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 13:36
|
Звіт про виконання договору №36.pdf | укладений |
27 березня 2020 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2020 09:02
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2020 14:33
|
Допугода №2 до дог.№36.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:16
|
Додаткова угода №1 до дог №36 (2).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:04
|
Додаткова угода №1 до дог №36 (2).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 11:00
|
договір.pdf | укладений |
19 лютого 2019 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесені протокольним рішенням від 23.12.2019 року №186, продовження строку дії договору до 31.03.2020 року, відповідно до ст.36 п.5 ЗУ Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни протокольно внесені 23.12.2019 року №186,зменшення суми договору на 11,28 грн у звязку з коригуваннями залишків коштів |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст.36 п.5 ЗУ Про публічні закупівлі, у звязку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі, з метою забезпечення безперебійного постачання товару в цей час,укладено додаткову угоду в обсязі що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника затверджений засіданням тендерного комітету згідно протоколу №89 від 24.03.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №3 до договору №36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |