Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новобузька центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01998288 |
Місцезнаходження: | 55600, Україна , Миколаївська обл., Новий Буг, Івана Огієнка, 14 |
Контактна особа: |
Філіпова Людмила В'ячеславівна 380932828634 n-bug-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
28 грудня 2018 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2018 09:59 |
Договір ПММ 2019.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-09-000006 ● 3a99290021b041d88efc0e49a38e2976
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2019 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.01.2019 № 1
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель відповідно до пункту 1 цього наказу.
3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель.
В.о. начальника А. ВОЙЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від
09 січня 2019 року № 1
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір
на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Унікальний номер
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1. UA-2018-12-28-000133-a 28.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. UA-2018-12-29-000168-a 29.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3. UA-2018-12-26-003131-b 26.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4. UA-2018-12-18-001083-a 18.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5. UA-2018-12-29-000007-b 29.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-01-09 15:05:23
Пояснення
09.01.2019 року було прийнято рішення про розірвання договору згідно Закону про "Публічні закупівлі" розділу VII статті 36 пункту 4 підпункту 1) " зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-01-18 12:09:17
Пояснення
На проведену аудиторську перевірку згідно наказу від 09.01.2019 року №1 по публічній закупівлі UA-2018-12-28-000133-а ,тендерний комітет Новобузької центральної районної лікарні повідомляє, що згідно плану публічних закупівель початок закупівлі по паливно-мастильним матеріалам розпочато 14.11.2018 року,
коли кошториси державних установ ще не затверджені.
Відкриті торги по закупівлі ПММ UA-2018-11-14-0001313-b та UA-2018-12-03-001277-а не відбулись відповідно 30.11.2018 року та 09.12.2018 року.
28.12.2018 року Новобузька ЦРЛ підписала договір про постачання ПММ, але затверджений кошторис на 2019 рік не дав суму коштів на закупівлю ПММ на таку суму, тому згідно статті 31 пункт 2 «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг», 09.01.2019 року лікарня анулювала договір від
28.12.2018 року.
Голова тендерного комітету повідомила про розірвання договору, указавши всю суму договору , а не 0 грн. в системі «Прозоро», тому просимо договір вважати недійсним, ніякі операції за договором не відбувались, в органах Казначейської служби договір не зареєстровано.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Станом на 10.01.2019 року порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» усунено шляхом розірвання договору № 12-2018 за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» . Договір анульовано.
2019-01-10 08:34:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
-
2019-01-10 10:15:39
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Лама Нафта" #30243204 |
Переможець |
360 100,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2019 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 10:10
|
Договір ПММ 2019.pdf | укладений |
28 грудня 2018 10:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
360 100,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" розділу V!! статті 36 пункту 4 підпункту 1) "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника" |