Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
360 100,00 UAH
UA-2018-12-28-000133-a 3eebbcfc48f9444994f9295c9532ce2a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіпова Людмила В'ячеславівна

380932828634 n-bug-crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новобузька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998288
Місцезнаходження: 55600, Україна , Миколаївська обл., Новий Буг, Івана Огієнка, 14
Контактна особа: Філіпова Людмила В'ячеславівна
380932828634
n-bug-crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А-92 - 5000л Дизильне пальне - 3100л Скраплиний газ - 5500л
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13600 літр
Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55600, Україна, Миколаївська область, Новий Буг, Івана Огієнка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

28 грудня 2018 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 09:59
Договір ПММ 2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-09-000006 ● 3a99290021b041d88efc0e49a38e2976
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.01.2019 № 1
Миколаїв


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель відповідно до пункту 1 цього наказу.
3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель.



В.о. начальника А. ВОЙЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від
09 січня 2019 року № 1

Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір
на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Унікальний номер
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1. UA-2018-12-28-000133-a 28.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. UA-2018-12-29-000168-a 29.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3. UA-2018-12-26-003131-b 26.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4. UA-2018-12-18-001083-a 18.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5. UA-2018-12-29-000007-b 29.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-09 15:05:23

Пояснення

09.01.2019 року було прийнято рішення про розірвання договору згідно Закону про "Публічні закупівлі" розділу VII статті 36 пункту 4 підпункту 1) " зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-01-18 12:09:17

Пояснення

На проведену аудиторську перевірку згідно наказу від 09.01.2019 року №1 по публічній закупівлі UA-2018-12-28-000133-а ,тендерний комітет Новобузької центральної районної лікарні повідомляє, що згідно плану публічних закупівель початок закупівлі по паливно-мастильним матеріалам розпочато 14.11.2018 року,
коли кошториси державних установ ще не затверджені.
Відкриті торги по закупівлі ПММ UA-2018-11-14-0001313-b та UA-2018-12-03-001277-а не відбулись відповідно 30.11.2018 року та 09.12.2018 року.
28.12.2018 року Новобузька ЦРЛ підписала договір про постачання ПММ, але затверджений кошторис на 2019 рік не дав суму коштів на закупівлю ПММ на таку суму, тому згідно статті 31 пункт 2 «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг», 09.01.2019 року лікарня анулювала договір від
28.12.2018 року.
Голова тендерного комітету повідомила про розірвання договору, указавши всю суму договору , а не 0 грн. в системі «Прозоро», тому просимо договір вважати недійсним, ніякі операції за договором не відбувались, в органах Казначейської служби договір не зареєстровано.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Станом на 10.01.2019 року порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» усунено шляхом розірвання договору № 12-2018 за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» . Договір анульовано.

2019-01-10 08:34:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

-

2019-01-10 10:15:39

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лама Нафта"
#30243204
Переможець 360 100,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 10:08

Документи

28 грудня 2018 10:08
Електронний підпис
28 грудня 2018 10:07
Договір ПММ 2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 15:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:10
Договір ПММ 2019.pdf укладений
28 грудня 2018 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 360 100,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" розділу V!! статті 36 пункту 4 підпункту 1) "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"