Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Дорожнє обладнання» код 34920000-2 за ДК 021:2015 (табло на зупинки)
Road equipment code 34920000-2 for DK 021: 2015 (board for stopping)
Очікувана вартість
6 394 326,00 UAH
UA-2018-12-27-002957-b 367c2144b05c479bb006c355267cea23
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2018 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 6 394 326,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 27 грудня 2018 19:04
Enquiries until: 18 січня 2019 15:00
Complaints submission until: до 24 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 січня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 6 394 326 UAH including VAT
Minimal lowering step: 64 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
«Дорожнє обладнання» код 34920000-2 за ДК 021:2015 (табло на зупинки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Road equipment code 34920000-2 for DK 021: 2015 (board for stopping)
CPV: 34920000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 19:05
ТД табло на зупинки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТОВ “ДОЗОР УКРАЇНА” в порядку вимог ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” просить роз'яснити наступні положення тендерної документації
Дата подання: 18 січня 2019 11:59
Дата відповіді: 23 січня 2019 11:55
1. Наступними пунктами проекту договору передбачено: “5.3. Поставка Товару здійснюється окремими партіями за окремою письмовою заявкою філії, відокремленого підрозділу Покупця із зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації (Додаток № 1 до Договору) виходячи з їх виробничої необхідності”; “5.5. Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки. Порядок приймання-передачі Товару наведений у Додатку № 3, що є невід’ємною частиною Договору”. “7.2. За порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення”. Просимо роз'яснити пункт 5.3. проекту договору, які орієнтовно середньозважені обсяги окремих партій маються на увазі, тобто який обсяг середньої заявки планується, і чи планується постачання товару дрібними партіями, наприклад по 1 шт. ? Просимо роз'яснити пункт 5.5. проекту договору, чи можливо, що виконання договору відбудеться в короткий строк, тобто Покупець буде здійснювати заявки дуже великими партіями в короткі строки ? Просимо роз'яснити пункт 1. таблиці Технічні вимоги Додатку №5 до тендерної документації, чому відрізняється розмір поля відображення від загального розміру табло? Для чого призначене невикористане поле 156х472мм? Просимо роз'яснити пункт 1. таблиці Технічні вимоги Додатку №5 до тендерної документації - при використанні розміру пікселя 3мм, чому висота знака 30,6 мм (це число не кратне 3 мм)? Просимо роз'яснити пункт 1. таблиці Технічні вимоги Додатку №5 до тендерної документації - на базі якого протоколу має здійснюватися передача даних по RS-485? Чи передбачається надання програмного забезпечення від постачальника? Просимо роз'яснити пункт 2. таблиці Технічні вимоги Додатку №5 до тендерної документації - який розмір пікселя використовується для відображення висоти рядка 76 мм? (п.1 Табло зупинка (3 рядки), Табло зупинка (4 рядки), Табло зупинка (5 рядків), Табло зупинка (4 рядки) з перетворювачем)? Просимо роз'яснити пункт 5 та пункт 7. таблиці Технічні вимоги (Табло зупинка (3 рядки) збільшеного розміру, Табло “Погодні умови”) Додатку №5 до тендерної документації - який розмір пікселя використовується для відображення висоти рядка 160 мм? (п.1 Табло зупинка (3 рядки) збільшеного розміру, Табло “Погодні умови”)? Просимо роз'яснити пункт 7. таблиці Технічні вимоги (Табло “Погодні умови”) Додатку №5 до тендерної документації - на базі якого протоколу має здійснюватися передача даних з сервера “Погодних умов”? Чи передбачається надання програмного та апаратного забезпечення від Постачальника? Просимо роз'яснити пункт 6. таблиці Технічні вимоги (Табло зупинка (4 рядки) з перетворювачем) Додатку №5 до тендерної документації - де має розташовуватися перетворювач 600В — 220В, ззовні чи в всередині продукта? Просимо роз'яснити пункт 2. Додатку №5 до тендерної документації - яка інформація має передаватися під час обміну з комунікаційним сервером по TCP/IP чи з резервного каналу за допомогою SMS повідомлень? Для яких потреб резервний канал? Просимо роз'яснити пункт 2. Додатку №5 до тендерної документації - на базі якого протоколу має здійснюватися передача динах з комунікаційного сервера? Просимо роз'яснити пункт 16. Додатку №5 до тендерної документації - на базі якого контроллера відбувається відображення інформації на табло, які вже перебувають в експлуатації? Просимо роз'яснити пункт 15. Додатку №5 до тендерної документації - для забезпечення ремонтопридатності модулів табло, необхідна інформація про електронні модулі, які вже використовуються! Просимо роз'яснити пункт 3. Додатку №5 до тендерної документації - потрібно конкретизувати яким саме вимогам ДСТУ, ГОСТів, пунктам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки, має відповідати предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обсяги заявок формуються згідно з замовленнями філій та на підставі нагальної потреби підприємства і наявності фінансування. Передбачити обсяг та термін виконання договору наразі неможливо.

1. чому відрізняється розмір поля відображення від загального розміру табло? Для чого призначене невикористане поле 156х472мм?
Табло розкладу складається з декількох полів в кожному з яких розміщується певна інформація. Над цими полями розміщується так звана «шапка», яка пояснює призначення поля.
2. при використанні розміру пікселя 3мм, чому висота знака 30,6 мм (це число не кратне 3 мм)?
Тому що крок в світлодіодним матриці не збігається з розміром світлодіода, кратний 4,6мм
3. на базі якого протоколу має здійснюватися передача даних по RS-485? Чи передбачається надання програмного забезпечення від постачальника? Протокол обміну, повинен забезпечити гарантований обмін інформацією, між робочим місцем оператора і табло. Програмне забезпечення РМО має бути в комплекті поставки. Крім того повинен бути наданий протокол для передачі даних на табло в текстовому вигляді по послідовному інтерфейсу.
4. який розмір пікселя використовується для відображення висоти рядка 76 мм? (п.1 Табло зупинка (3 рядки), Табло зупинка (4 рядки), Табло зупинка (5 рядків), Табло зупинка (4 рядки) з перетворювачем)? Розмір пікселя 5,0 мм крок 9,5 мм
5. який розмір пікселя використовується для відображення висоти рядка 160 мм? (п.1 Табло зупинка (3 рядки) збільшеного розміру, Табло “Погодні умови”)? Розмір пікселя 5,0 мм крок 10,0 мм
6. на базі якого протоколу має здійснюватися передача даних з сервера “Погодних умов”? Чи передбачається надання програмного та апаратного забезпечення від Постачальника?
Прийом даних з сервера “Погодних умов” здійснюється на базі протоколу передачі даних HTTP за допомогою GET-запросу. Постачальник надає апаратно-програмне забезпечення, яке отримує ці дані, перетворює і передає в необхідному форматі на табло
7. де має розташовуватися перетворювач 600В — 220В, ззовні чи в всередині продукта?
Окремо. Перетворювач повинен бути в захисному корпусі, перетворювач не повинен впливати завадами на працездатність табло, установка згідно правил та ТУ для пристроїв такого класу.
8. яка інформація має передаватися під час обміну з комунікаційним сервером по TCP/IP чи з резервного каналу за допомогою SMS повідомлень? Для яких потреб резервний канал?
Під час обміну з комунікаційним сервером по ТСР/ІР передається: тип транспорту, номера маршрутів, назви кінцевих зупинок, час прибуття, поточний час, згідно протоколу обміну. Резервний канал через SMS може використовуватися при відмові каналу Інтернет по TCP/IP, а також для оперативної діагностики та налаштувань табло без використання комунікаційного сервера.
9. на базі якого протоколу має здійснюватися передача даних з комунікаційного сервера? Протокол обміну надається замовнику табло після прийняття рішення щодо викристання цих табло. Також потрібно надати додаткове програмне забезпечення, яке імітує работу табло на ПК, що дозволяє зручно розробляти серверну частину ПЗ без наявності самого табло.
10. на базі якого контроллера відбувається відображення інформації на табло, які вже перебувають в експлуатації?
Контролери КТ-232 та сумісні, додаткову інформацію зможемо надати по узгодженню з виробниками
11. для забезпечення ремонтопридатності модулів табло, необхідна інформація про електронні модулі, які вже використовуються!
Контролери МІ-40х8, МІ-32х16, додаткову інформацію зможемо надати по узгодженню з виробниками
12 потрібно конкретизувати яким саме вимогам ДСТУ, ГОСТів, пунктам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки, має відповідати предмет закупівлі. Перелік вимог повинен бути вказаний в зареєстрованих та діючих технічних умовах виробника на дану виробничу продукцію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-27-002957-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36548816
Дата подання: 18 січня 2019 09:41
Внесення змін до проекту договору
Внесення змін до проекту договору
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2019 11:55
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення

Документи подані скаржником

18 січня 2019 09:41
Вимога.pdf

Документи

23 січня 2019 11:54
відповідь на звернення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 лютого 2019
UA-2018-12-27-002957-b367c2144b05c479bb006c355267cea23
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 09:15
Електронний підпис
24 січня 2019 09:13
гарантия.zip

Документи

14 лютого 2019 16:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато» 6 366 282,00
UAH з ПДВ
6 366 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»

Інформація про відміну

Дата відміни
14 лютого 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій