ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Очікувана вартість
1 452 145,90 UAH
UA-2018-12-27-002299-c fd7bd92d30e94be1893abb17cb5fca51
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження замовника: 20300, Україна, Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа замовника: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Відповідно до частини другої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Згідно з частиною сьомою статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовником було двічі проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу). За результатами проведених процедур закупівель дані торги було відмінено у зв’язку з поданням для участі у них менше двох тендерних пропозицій (частина перша статті 31 Закону): • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-11-23-000262-a. Дата формування звіту: 11 грудня 2018 року. • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-12-11-000077-b. Дата формування звіту: 27 грудня 2018 року. Тому Замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі наявності підстав, визначених в частині другій статті 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у випадку якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (пункт 4 частини другої статті 35 Закону).

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Документація

Тендерна документація

27 грудня 2018 20:44
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 1 452 145,90
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 20:53

Документи

27 грудня 2018 20:53
sign.p7s
27 грудня 2018 20:49
Протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2018 20:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
1 452 145,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2018 20:53
sign.p7s
27 грудня 2018 20:49
Протокол ТК

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 січня 2019 11:43
Договір укладений
08 січня 2019 11:41
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 16:10
Додаткова угода 1 зміни до договору
09 липня 2019 16:08
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, рішення Виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2019 році в новій редакції» від 05.07.2019 № 390, пунктів 1.3., 3.4. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 890 000,00 (вісімсот дев’яносто тисяч гривень, 00 копійок) грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 562 145,90 (п’ятсот шістдесят дві тисячі сто сорок п’ять гривень, 90 копійок) грн, у тому числі ПДВ 93 690,98 грн.».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку