ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Очікувана вартість
1 452 145,90 UAH
UA-2018-12-27-002299-c fd7bd92d30e94be1893abb17cb5fca51
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування
Відповідно до частини другої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Згідно з частиною сьомою статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовником було двічі проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу). За результатами проведених процедур закупівель дані торги було відмінено у зв’язку з поданням для участі у них менше двох тендерних пропозицій (частина перша статті 31 Закону): • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-11-23-000262-a. Дата формування звіту: 11 грудня 2018 року. • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-12-11-000077-b. Дата формування звіту: 27 грудня 2018 року. Тому Замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі наявності підстав, визначених в частині другій статті 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у випадку якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (пункт 4 частини другої статті 35 Закону).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Документація

Тендерна документація

27 грудня 2018 20:44
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 1 452 145,90
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 20:53

Документи

27 грудня 2018 20:53
sign.p7s
27 грудня 2018 20:49
Протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2018 20:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
1 452 145,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2018 20:53
sign.p7s
27 грудня 2018 20:49
Протокол ТК

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 січня 2019 11:43
Договір укладений
08 січня 2019 11:41
sign.p7s зміни до договору
02 березня 2020 14:42
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2019 10:36
Додаткова угода 3 зміни до договору
29 грудня 2019 10:34
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2019 10:30
Додаткова угода 2 зміни до договору
29 грудня 2019 10:28
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 16:10
Додаткова угода 1 зміни до договору
09 липня 2019 16:08
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, рішення Виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2019 році в новій редакції» від 05.07.2019 № 390, пунктів 1.3., 3.4. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 890 000,00 (вісімсот дев’яносто тисяч гривень, 00 копійок) грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 562 145,90 (п’ятсот шістдесят дві тисячі сто сорок п’ять гривень, 90 копійок) грн, у тому числі ПДВ 93 690,98 грн.».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичне надання послуг протягом 2019 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3., 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 107 135,43 (сто сім тисяч сто тридцять п’ять гривень, 43 копійки) грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 455 010,47 (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч десять гривень, 47 коп.) грн, у тому числі ПДВ 75 835,08 грн.».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «08» січня 2019 р. № 2 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 29.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 455 010,47
UAH (в тому числі ПДВ 75 835,08 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку