Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекультивація полігону ТПВ, м. Слов'янськ
Очікувана вартість
112 230 341,66 UAH
UA-2018-12-27-001876-b ● 4b85e88bace14dc0b9291c624c658dfa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 34850326 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176 |
Контактна особа: |
Олег Макухін +380999853045 poligonkram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2018 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2019 15:39 |
Очікувана вартість: | 112 230 341,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 460,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Рекультивація полігону ТПВ, м. Слов'янськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Цілинна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2018 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2018 15:26 |
Оголошення про закупівлю.doc | |
27 грудня 2018 15:26 |
ТЗ РЕКУЛЬТИВАЦІЯ ПОЛІГОНУ.docx | |
27 грудня 2018 15:26 |
ТД Слов`янськ рекультивація ТПВ.doc | |
27 грудня 2018 15:26 |
ДОГОВІР.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-27-001876-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТЕРНА", Код ЄДРПОУ:39376795
Дата подання: 03 січня 2019 14:30
Зобов’язання Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом усунення оскаржуваних дискримінаційних вимог
КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" (надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі Рекультивація полігону ТПВ, м. Слов'янськ (Номер у Prozorro UA-2018-12-27-001876-b).
Рішенням тендерного комітету № б/н від ____.12.2018 року затверджено тендерну документацію на закупівлю робіт: ДК 021:2015 - 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи, Рекультивація полігону ТПВ м. Слов`янська з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель, а саме:
1. Пунктом 3 частини І додатку 2 до тендерної документації передбачена вимога «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». На підтвердження вказаного критерію замовником вимагається надання Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, з наданням відповідних копій договору, актів виконаних робіт, довідок про вартість виконаних робіт (складених за формою КБ-2, КБ-3, тощо). Крім того, учасником встановлено дискримінаційні вимоги до учасників щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.»
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТЕРНА" звертає увагу, що вимоги встановлення певних обмежувальних параметрів аналогічних договорів, а саме:
- обмеження кількості договорів,
- обмеження вартістю договорів,
- обмеження за предметом договорів, є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені Законом України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) з огляду на наступне:
Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто вказана норма Закону чітко передбачає, що учаснику процедури закупівлі достатньо підтвердити досвід хоча б одним аналогічним договором, закон не встановлює будь-які обмежувальні параметри аналогічних договорів.
Проте замовником в тендерній документації встановлено певні обмежувальні параметри, які суперечать законодавству з публічних закупівель. Практика розгляду скарг органом оскарження – АМК України визначають такі вимоги дискримінаційними і такими, що обмежують коло учасників.
Одним з основних принципів, закладених статтями 3 і 5 Закону є — принцип недискримінації учасників. Встановленням обмеження певних характеристик аналогічного договору замовником буде порушено цей принцип, а отже, тендерна документація перебуватиме під загрозою оскарження.
Отже вимога щодо надання не менше двох договорів із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років, є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, ці вимоги мають бути виключені з Документації.
2. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Серед переліку кваліфікаційних критеріїв відсутній критерій «наявність фінансової спроможності».
Вимога Замовника, що передбачена п. 5 додатку 7 до тендерної документації, а саме: «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 70% від суми пропозиції».
Вказаний критерій є непоказовим та таким, що націлений на обмеження кола Учасників
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
3. Також вимагаємо передбачити у п.п. 3.6. розділу 3 документації можливість надання дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником та/або субпідрядниками (у разі залучення їх до виконання робіт)
4. Вимога про надання копії дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки за наступними видами робіт:
- монтаж, ремонт, технічне обслуговування, устаткування підвищеної небезпеки, а саме:
технологічне устаткування, лінійні частини та їх елементи систем газопостачання природним газом
суб’єктів господарювання та населених пунктів, а також газовикористовуюче обладнання
потужністю понад 100 кВт;
- спорудження магістральних газопроводів систем газопостачання природним газом;
НЕ відповідає Технічному завданню предмета закупівлі, а саме:
ТЗ передбачено виключно збирання та утилізацію біогазу безпосередньо на полігоні ТПВ м. Слов’янськ без використання в енергетичних цілях технологічного устаткування, лінійних частини та їх елементів систем газопостачання природним газом суб’єктів господарювання та населених пунктів, спорудження магістральних газопроводів систем газопостачання природним газом. В якості обладнання для збирання та утилізації біогазу безпосередньо на полігоні ТПВ м. Слов’янськ передбачено використання Установки компресорної газоутилізаційної УКГ -5/8, яка у відповідності до паспортних даних виробника – ВАТ «НВАТ ВНДІкомпресормаш» має споживаєму номінальну потужність не більше 60 кВт, тобто до 100 кВТ.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Просимо усунути порушення, що наведені замовником у тендерній документації, у встановлений законом термін!
Розгорнути
Згорнути
Рішенням тендерного комітету № б/н від ____.12.2018 року затверджено тендерну документацію на закупівлю робіт: ДК 021:2015 - 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи, Рекультивація полігону ТПВ м. Слов`янська з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель, а саме:
1. Пунктом 3 частини І додатку 2 до тендерної документації передбачена вимога «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». На підтвердження вказаного критерію замовником вимагається надання Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, з наданням відповідних копій договору, актів виконаних робіт, довідок про вартість виконаних робіт (складених за формою КБ-2, КБ-3, тощо). Крім того, учасником встановлено дискримінаційні вимоги до учасників щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.»
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТЕРНА" звертає увагу, що вимоги встановлення певних обмежувальних параметрів аналогічних договорів, а саме:
- обмеження кількості договорів,
- обмеження вартістю договорів,
- обмеження за предметом договорів, є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені Законом України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) з огляду на наступне:
Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто вказана норма Закону чітко передбачає, що учаснику процедури закупівлі достатньо підтвердити досвід хоча б одним аналогічним договором, закон не встановлює будь-які обмежувальні параметри аналогічних договорів.
Проте замовником в тендерній документації встановлено певні обмежувальні параметри, які суперечать законодавству з публічних закупівель. Практика розгляду скарг органом оскарження – АМК України визначають такі вимоги дискримінаційними і такими, що обмежують коло учасників.
Одним з основних принципів, закладених статтями 3 і 5 Закону є — принцип недискримінації учасників. Встановленням обмеження певних характеристик аналогічного договору замовником буде порушено цей принцип, а отже, тендерна документація перебуватиме під загрозою оскарження.
Отже вимога щодо надання не менше двох договорів із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років, є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, ці вимоги мають бути виключені з Документації.
2. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Серед переліку кваліфікаційних критеріїв відсутній критерій «наявність фінансової спроможності».
Вимога Замовника, що передбачена п. 5 додатку 7 до тендерної документації, а саме: «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 70% від суми пропозиції».
Вказаний критерій є непоказовим та таким, що націлений на обмеження кола Учасників
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
3. Також вимагаємо передбачити у п.п. 3.6. розділу 3 документації можливість надання дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником та/або субпідрядниками (у разі залучення їх до виконання робіт)
4. Вимога про надання копії дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки за наступними видами робіт:
- монтаж, ремонт, технічне обслуговування, устаткування підвищеної небезпеки, а саме:
технологічне устаткування, лінійні частини та їх елементи систем газопостачання природним газом
суб’єктів господарювання та населених пунктів, а також газовикористовуюче обладнання
потужністю понад 100 кВт;
- спорудження магістральних газопроводів систем газопостачання природним газом;
НЕ відповідає Технічному завданню предмета закупівлі, а саме:
ТЗ передбачено виключно збирання та утилізацію біогазу безпосередньо на полігоні ТПВ м. Слов’янськ без використання в енергетичних цілях технологічного устаткування, лінійних частини та їх елементів систем газопостачання природним газом суб’єктів господарювання та населених пунктів, спорудження магістральних газопроводів систем газопостачання природним газом. В якості обладнання для збирання та утилізації біогазу безпосередньо на полігоні ТПВ м. Слов’янськ передбачено використання Установки компресорної газоутилізаційної УКГ -5/8, яка у відповідності до паспортних даних виробника – ВАТ «НВАТ ВНДІкомпресормаш» має споживаєму номінальну потужність не більше 60 кВт, тобто до 100 кВТ.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Просимо усунути порушення, що наведені замовником у тендерній документації, у встановлений законом термін!
Скасована
Дата: 03 січня 2019 18:27
Причина: відкликана учасником
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Хозхімсервіс #24157485 |
Переможець |
102 230 558,50
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 16:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:29
|
ДУ 13 дог 1Т від 22 02 2019.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2023 16:15
|
1Т.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 14:51
|
додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 09:16
|
додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 10:41
|
протокол.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 08:55
|
додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:39
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:07
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 10:57
|
додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2020 14:30
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2020 15:33
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2020 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:29
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 09:17
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2019 09:09
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 березня 2019 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 16:01
|
Договір 1Т.pdf | укладений |
22 лютого 2019 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку закінчення робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника, Додаток №3 та Додаток №2 до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Усунення технічної помилки в Додатку №3 "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |