Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекультивація полігону ТПВ, м. Слов'янськ
Очікувана вартість
112 230 341,66 UAH
UA-2018-12-27-001876-b 4b85e88bace14dc0b9291c624c658dfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Макухін

+380999853045 poligonkram@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Код ЄДРПОУ: 34850326
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176
Контактна особа: Олег Макухін
+380999853045
poligonkram@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2018 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2019 23:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 15:39
Очікувана вартість: 112 230 341,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224 460,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Рекультивація полігону ТПВ, м. Слов'янськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Цілинна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 15:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 15:26
Оголошення про закупівлю.doc
27 грудня 2018 15:26
ТЗ РЕКУЛЬТИВАЦІЯ ПОЛІГОНУ.docx
27 грудня 2018 15:26
ТД Слов`янськ рекультивація ТПВ.doc
27 грудня 2018 15:26
ДОГОВІР.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-27-001876-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТЕРНА", Код ЄДРПОУ:39376795
Дата подання: 03 січня 2019 14:30
Зобов’язання Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом усунення оскаржуваних дискримінаційних вимог
КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" (надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі Рекультивація полігону ТПВ, м. Слов'янськ (Номер у Prozorro UA-2018-12-27-001876-b).
Рішенням тендерного комітету № б/н від ____.12.2018 року затверджено тендерну документацію на закупівлю робіт: ДК 021:2015 - 45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи, Рекультивація полігону ТПВ м. Слов`янська з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель, а саме:
1. Пунктом 3 частини І додатку 2 до тендерної документації передбачена вимога «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». На підтвердження вказаного критерію замовником вимагається надання Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, з наданням відповідних копій договору, актів виконаних робіт, довідок про вартість виконаних робіт (складених за формою КБ-2, КБ-3, тощо). Крім того, учасником встановлено дискримінаційні вимоги до учасників щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.»
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТЕРНА" звертає увагу, що вимоги встановлення певних обмежувальних параметрів аналогічних договорів, а саме:
- обмеження кількості договорів,
- обмеження вартістю договорів,
- обмеження за предметом договорів, є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені Законом України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) з огляду на наступне:
Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто вказана норма Закону чітко передбачає, що учаснику процедури закупівлі достатньо підтвердити досвід хоча б одним аналогічним договором, закон не встановлює будь-які обмежувальні параметри аналогічних договорів.
Проте замовником в тендерній документації встановлено певні обмежувальні параметри, які суперечать законодавству з публічних закупівель. Практика розгляду скарг органом оскарження – АМК України визначають такі вимоги дискримінаційними і такими, що обмежують коло учасників.
Одним з основних принципів, закладених статтями 3 і 5 Закону є — принцип недискримінації учасників. Встановленням обмеження певних характеристик аналогічного договору замовником буде порушено цей принцип, а отже, тендерна документація перебуватиме під загрозою оскарження.
Отже вимога щодо надання не менше двох договорів із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років, є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, ці вимоги мають бути виключені з Документації.
2. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Серед переліку кваліфікаційних критеріїв відсутній критерій «наявність фінансової спроможності».
Вимога Замовника, що передбачена п. 5 додатку 7 до тендерної документації, а саме: «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 70% від суми пропозиції».
Вказаний критерій є непоказовим та таким, що націлений на обмеження кола Учасників
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
3. Також вимагаємо передбачити у п.п. 3.6. розділу 3 документації можливість надання дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником та/або субпідрядниками (у разі залучення їх до виконання робіт)
4. Вимога про надання копії дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки за наступними видами робіт:
- монтаж, ремонт, технічне обслуговування, устаткування підвищеної небезпеки, а саме:
технологічне устаткування, лінійні частини та їх елементи систем газопостачання природним газом
суб’єктів господарювання та населених пунктів, а також газовикористовуюче обладнання
потужністю понад 100 кВт;
- спорудження магістральних газопроводів систем газопостачання природним газом;
НЕ відповідає Технічному завданню предмета закупівлі, а саме:
ТЗ передбачено виключно збирання та утилізацію біогазу безпосередньо на полігоні ТПВ м. Слов’янськ без використання в енергетичних цілях технологічного устаткування, лінійних частини та їх елементів систем газопостачання природним газом суб’єктів господарювання та населених пунктів, спорудження магістральних газопроводів систем газопостачання природним газом. В якості обладнання для збирання та утилізації біогазу безпосередньо на полігоні ТПВ м. Слов’янськ передбачено використання Установки компресорної газоутилізаційної УКГ -5/8, яка у відповідності до паспортних даних виробника – ВАТ «НВАТ ВНДІкомпресормаш» має споживаєму номінальну потужність не більше 60 кВт, тобто до 100 кВТ.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Просимо усунути порушення, що наведені замовником у тендерній документації, у встановлений законом термін!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 січня 2019 18:27
Причина: відкликана учасником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 102 230 558,50
UAH з ПДВ
102 230 558,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БВК Східцемремонт" 112 164 785,11
UAH з ПДВ
105 925 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 15:39
Електронний підпис
13 січня 2019 14:03
Електронний підпис
13 січня 2019 14:01
318.imd
13 січня 2019 14:01
34. Довідки з банків.pdf
13 січня 2019 14:01
32._ Витяг з ЄДРПОУ.pdf
13 січня 2019 14:01
32._ Виписка з ЄДРПОУ.PDF
13 січня 2019 14:01
31._ Статут.pdf
13 січня 2019 14:01
30. Ліцензія АВК.pdf
13 січня 2019 14:00
19. Договірна ціна_.pdf
13 січня 2019 14:00
9. Проект договору.PDF
13 січня 2019 14:00
4. Календарний графік.PDF
13 січня 2019 14:00
0.Рєєстр.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 20:14
Електронний підпис
11 січня 2019 20:04
Тендерна пропозиція.PDF
11 січня 2019 20:04
Проект дог часть3.PDF
11 січня 2019 20:04
Проект дог часть2.PDF
11 січня 2019 20:04
Проект дог часть1.PDF
11 січня 2019 20:04
Договірна ціна.pdf
11 січня 2019 20:04
Довідка мат-база.PDF
11 січня 2019 20:04
Довідка ЗУ 17ст.PDF
11 січня 2019 20:04
Відомості про ТОВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хозхімсервіс

ТОВ "БВК Східцемремонт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Переможець 102 230 558,50
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 16:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Хозхімсервіс #24157485

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

38-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

05 лютого 2019 16:15
Електронний підпис
05 лютого 2019 16:11
протокол від 05.02.pdf
21 січня 2019 11:02
Електронний підпис
21 січня 2019 10:53
Протокол від 21.01.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
102 230 558,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 16:15
Електронний підпис
05 лютого 2019 16:11
протокол від 05.02.pdf
21 січня 2019 11:02
Електронний підпис
21 січня 2019 10:53
Протокол від 21.01.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 12:29
ДУ 13 дог 1Т від 22 02 2019.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 12:18
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 16:15
1Т.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:51
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:51
додаткова угода 11.pdf зміни до договору
05 січня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 09:16
додаткова угода 10.pdf зміни до договору
05 січня 2022 09:14
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 10:41
протокол.pdf зміни до договору
13 липня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 08:55
додаткова угода 9.pdf зміни до договору
07 липня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:39
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:07
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:57
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 14:30
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
20 травня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 15:33
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 15:29
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 09:17
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 березня 2019 09:14
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 09:09
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 березня 2019 09:07
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 16:01
Договір 1Т.pdf укладений
22 лютого 2019 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку закінчення робіт
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника, Додаток №3 та Додаток №2 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення технічної помилки в Додатку №3 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML