Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Централізоване постачання теплової енергії для КЗО "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" ДОР"
Очікувана вартість
2 900 461,80 UAH
UA-2018-12-27-001727-b 7f43ebf364d84ee8b556766fce9f998a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Василенко

+380732681128 internat_256@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20220229
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Батумська, 2а
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Василенко
+380732681128
internat_256@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Дочірнє підприємство «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» є єдиним постачальником пари та гарячої води – послуг з виробництва, збирання і розподілу теплової енергії у вигляді пари і гарячої води для опалення Комунального закладу освіти "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради". Неукладання або несвоєчасне укладання договорів з Дочірнім підприємством «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» призведе до припинення опалення у 2019 році.
Це призведе до невиконання санітарних правил й норм для КЗО "Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради", може стати причиною виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, спричинить руйнування об’єктів життєзабезпечення.
На підставі вищезазначеного, КЗО "Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради" необхідно укласти договір з Дочірнім підприємством «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» на закупівлю пари та гарячої води в обсязі: 731200 Гкал

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Централізоване постачання теплової енергії для КЗО "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" ДОР"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
731 гігакалорія
Централізоване постачання теплової енергії для КЗО "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" ДОР"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Батумська, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Документація

Тендерна документація

27 грудня 2018 15:06
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000049 ● be9b80384ec042af8d5e0f521817a633
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019 15:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

21 UA-2018-12-27-001727-b 27.12.2018 Комунальний заклад освіти «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 20220229) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-06 11:06:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі централізованого постачання теплової енергії для КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс»ДОР» за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-27-001727-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Частиною четвертою статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовником 27.12.2018 опубліковано повідомлення про намір укласти договір з КП «ДТЕК «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради. Договір на постачання теплової енергії №113 укладено 18.01.2019, тобто з перевищенням 20-ти денного терміну. Поясніть причину укладання договору з перевищенням 20-ти денного терміну та причину не відміни зазначеної переговорної процедури.
2. Пунктом 14 Форми «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 передбачено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Поясніть причину відсутності у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір таких обґрунтувань.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-08 08:26:34

Обгрунтування зауважень

Обгрунтування зауважень

Розглянувши зауваження Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) щодо проведення процедури закупівлі централізованого постачання теплової енергії для КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс»ДОР» за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-27-001727-b), тендерний комітет установи надає пояснення про наступне:
Щодо зауваження, яке стосується відміни замовником торгів у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, але в той самий час договір було підписано сторонами з перевищенням терміну підписання на один день.
На момент підписання та оприлюднення договору у належні строки, в установі КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс»ДОР» був відсутній інтернет- зв'язок.
Описане Східним офісом Держаудитслужби порушення виникло не з вини тендерного комітету, а через технічні причини, які в силу обставин не можуть залежати від членів тендерного комітету. Дана обставина може кваліфікуватись як форс-мажор, тобто дана подія, а саме технічні неполадки у зв'язку з відсутністю інтернет-зв'язку, не залежать від волі або дії членів тендерного комітету.
На засіданні керівного складу установи та тендерного комітету вирішено наступне:
- попередити відповідальних осіб, щодо можливих технічних неполадок в телекомунікаційних системах установи ;
- попередити про можливі порушення, які можуть виникнути в наслідок технічних неполадок;
- зобов'язати відповідальних осіб знайти шляхи альтернативного зв'язку, для завчасного оприлюднення інформації у системі «Прозорро»
- покарати винних у цій справі шляхом позбавлення преміювання, відповідно до внутрішніх регламентів КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс»ДОР» .

Щодо зауваження, яке стосується 2. Пункту 14 Форми «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», затвердженої наказом енобґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Але обґрунтування є в наявності в системі «ПРОЗОРРО», тим більш технічно неможливо розпочати процедуру за відсутністю заповнених тих чи інших даних.
Процедура торгів:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-12-27-001727-b Закупівля на prozorro.gov.ua
Централізоване постачання теплової енергії для КЗО "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" ДОР"
Про закупівлю
Очікувана вартість:
2 900 461,8 грн з ПДВ
Підстава:
cт. 35, п. 2 Відсутність конкуренції
Обґрунтування:
Дочірнє підприємство «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» є єдиним постачальником пари та гарячої води – послуг з виробництва, збирання і розподілу теплової енергії у вигляді пари і гарячої води для опалення Комунального закладу освіти "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради". Неукладання або несвоєчасне укладання договорів з Дочірнім підприємством «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» призведе до припинення опалення у 2019 році. Це призведе до невиконання санітарних правил й норм для КЗО "Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради", може стати причиною виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, спричинить руйнування об’єктів життєзабезпечення. На підставі вищезазначеного, КЗО "Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради" необхідно укласти договір з Дочірнім підприємством «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» на закупівлю пари та гарячої води в обсязі: 731200 Гкал Згорнути
Публічне посилання на закупівлю: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-12-27-001727-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши зауваження Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) щодо проведення процедури закупівлі централізованого постачання теплової енергії для КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс»ДОР» за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-27-001727-b), тендерний комітет установи надає пояснення про наступне: Щодо зауваження, яке стосується відміни замовником торгів у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, але в той самий час договір було підписано сторонами з перевищенням терміну підписання на один день. На момент підписання та оприлюднення договору у належні строки, в установі КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс»ДОР» був відсутній інтернет- зв'язок. Описане Східним офісом Держаудитслужби порушення виникло не з вини тендерного комітету, а через технічні причини, які в силу обставин не можуть залежати від членів тендерного комітету. Дана обставина може кваліфікуватись як форс-мажор, тобто дана подія, а саме технічні неполадки у зв'язку з відсутністю інтернет-зв'язку, не залежать від волі або дії членів тендерного комітету. На засіданні керівного складу установи та тендерного комітету вирішено наступне: - попередити відповідальних осіб, щодо можливих технічних неполадок в телекомунікаційних системах установи ; - попередити про можливі порушення, які можуть виникнути в наслідок технічних неполадок; - зобов'язати відповідальних осіб знайти шляхи альтернативного зв'язку, для завчасного оприлюднення інформації у системі «Прозорро» - покарати винних у цій справі шляхом позбавлення преміювання, відповідно до внутрішніх регламентів КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Шанс»ДОР» . Щодо зауваження, яке стосується 2. Пункту 14 Форми «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», затвердженої наказом енобґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Але обґрунтування є в наявності в системі «ПРОЗОРРО», тим більш технічно неможливо розпочати процедуру за відсутністю заповнених тих чи інших даних. Процедура торгів: Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-001727-b Закупівля на prozorro.gov.ua Централізоване постачання теплової енергії для КЗО "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" ДОР" Про закупівлю Очікувана вартість: 2 900 461,8 грн з ПДВ Підстава: cт. 35, п. 2 Відсутність конкуренції Обґрунтування: Дочірнє підприємство «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» є єдиним постачальником пари та гарячої води – послуг з виробництва, збирання і розподілу теплової енергії у вигляді пари і гарячої води для опалення Комунального закладу освіти "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради". Неукладання або несвоєчасне укладання договорів з Дочірнім підприємством «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» призведе до припинення опалення у 2019 році. Це призведе до невиконання санітарних правил й норм для КЗО "Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради", може стати причиною виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, спричинить руйнування об’єктів життєзабезпечення. На підставі вищезазначеного, КЗО "Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради" необхідно укласти договір з Дочірнім підприємством «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» на закупівлю пари та гарячої води в обсязі: 731200 Гкал Згорнути Публічне посилання на закупівлю: https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/monitorings/9584654/be9b80384ec042af8d5e0f521817a633/report UA-2018-12-27-001727-b

2019-11-18 08:34:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#30982775
Переможець 2 900 461,80
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 15:26

Документи

27 грудня 2018 15:26
sign.p7s
27 грудня 2018 15:21
протокол_7.pdf
27 грудня 2018 15:21
протокол_6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2018 15:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#30982775
2 900 461,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2018 15:26
sign.p7s
27 грудня 2018 15:21
протокол_7.pdf
27 грудня 2018 15:21
протокол_6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 січня 2019 13:03
Договір від 18012019 тепло.pdf укладений
18 січня 2019 12:46
sign.p7s зміни до договору
04 листопада 2019 14:02
sign.p7s зміни до договору
29 жовтня 2019 10:49
Доп.угода №4.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 10:48
sign.p7s зміни до договору
11 травня 2019 12:16
Дод.угода.PDF зміни до договору
11 травня 2019 12:07
sign.p7s зміни до договору
11 квітня 2019 12:44
Д.у.2.PDF зміни до договору
11 квітня 2019 12:43
sign.p7s зміни до договору
11 квітня 2019 12:42
Д.у.1.PDF зміни до договору
11 квітня 2019 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 943 192,90
UAH (в тому числі ПДВ 323 865,48 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку