Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Greening services of the territory and maintenance of green plantations
Очікувана вартість
12 989 150,00 UAH
UA-2018-12-27-000432-c e834805c390949b3a87278ce70b95720
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яременко Григорій Іванович

380542700657 tenderdim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська область обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Яременко Григорій Іванович
380542700657
tenderdim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament infrastruktury mista Sumskoi miskoi rady
National ID: 24013674
Contact point: Yaremenko Hryhorij Ivanovich
380542700657
tenderdim@smr.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2018 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 00:00
Очікувана вартість: 12 989 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 298,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Publication date: 27 грудня 2018 11:01
Enquiries until: 18 січня 2019 00:00
Complaints submission until: до 24 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 січня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 12 989 150 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 299 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement
Детально викладені в Додатку 3 до тендерної документації
In detail expounded in Addition 3 to tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по догляду та утриманню об’єктів та елементів благоустрою міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Горького,21
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Services are in a supervision and maintenance of objects and elements of equipping with modern amenities of city
CPV: 77310000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:06
Додаток 4 (із змінами).docx
18 січня 2019 13:55
Протокол №21 від 18.01.2019.pdf
18 січня 2019 13:54
Перелік змін-2.docx
18 січня 2019 13:53
Додаток 3 (із змінами).docx
02 січня 2019 15:49
Перелік змін.pdf
02 січня 2019 15:49
Протокол 01 від 02.01.2018.pdf
27 грудня 2018 11:05
Додаток 6.docx
27 грудня 2018 11:05
Додаток 5.docx
27 грудня 2018 11:04
Додаток 2.docx
27 грудня 2018 11:04
Додаток 1.docx
27 грудня 2018 11:04
Тендерна документація.docx
18 січня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:06
Додаток 4 (із змінами).docx
18 січня 2019 13:54
Додаток 4 Проект договору (із змінами).docx
27 грудня 2018 11:05
Додаток 4 Проект договору.docx
18 січня 2019 13:55
Протокол №21 від 18.01.2019.pdf
18 січня 2019 13:54
Перелік змін-2.docx
18 січня 2019 13:53
Додаток 3 (із змінами).docx
02 січня 2019 15:48
Додаток 3 (нова редакція).docx
27 грудня 2018 11:05
Додаток 3.docx
02 січня 2019 15:49
Перелік змін.pdf
02 січня 2019 15:49
Протокол 01 від 02.01.2018.pdf
27 грудня 2018 11:05
Додаток 6.docx
27 грудня 2018 11:05
Додаток 5.docx
27 грудня 2018 11:04
Додаток 2.docx
27 грудня 2018 11:04
Додаток 1.docx
27 грудня 2018 11:04
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз`яснення
Дата подання: 08 січня 2019 09:23
Дата відповіді: 09 січня 2019 09:31
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням цих принципів готується та оприлюднюється Замовником тендерна документація. Однак, в даній закупівлі, дуже багато таких моментів, які допускають двояке трактування та мають декілька підтекстів. В зв’язку з цим, прошу роз’яснити єдиний спосіб виконання чи внести відповідні зміни до тендерної документації, беручи до уваги наступне . В Розділі III Інструкція з підготовки тендерної документації вказано : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації)». В Додатку 1, що має назву Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям зазначено, що Учасником надається «Інформаційна довідка (для інженерних професій) складена згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника» (абз.1п.п.2.1.п.2) та «Інформаційна довідка (для робочих професій) складена згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікацію працівників» ( абз.1п.п.2.2. п.2). Додаток 1 має всього 5 форм. Згідно Довідки за формою 1 подається інформація, передбачена п.1.1., гарантійні листи складаються згідно форми 2, форми 3, форми 4 та за формою 5 подається Довідка про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Згідно яких наданих форм необхідно завантажити документи на виконання абз.1 п.п.2.1. п.2 та абз.1 п.п.2.2. п.2 Додатку 1 до тендерної документації? І де саме в тендерній документації знаходяться ці надані форми? Також, в Додатку 1вказано, що «аналогічним договором вважається договір на виконання послуг які є предметом закупівлі, наданих у Додатку 3, укладений у 2016-2018 р.р., в якому учасник виступав в якості виконавця». У Додатку 3 наведений перелік робіт, як то: видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини; корчування пнів по місту; підсів газонів по центральних скверах тощо. Загалом перелік робіт містить 18 позицій. В зв’язку з цим, прошу роз’яснити, аналогічним вважатиметься договір, що містить всі переліки робіт чи одну з будь-яких наведених у переліку? В Розділі III Інструкція з підготовки тендерної документації вказано : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів з: • документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції» та • «документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю: • протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, • наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, • довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ тощо) на особу, яка надала таку довіреність, • копія паспорту (для фізичних осіб); • копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи)». Прошу надати роз’яснення які документи необхідно надати на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції у разі якщо її підписує керівник підприємства, установи, організації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По – першому питанню.
Зразки Форм для заповнення наведені в Додатку 1 до тендерної документації:

1. Документи, що підтверджують наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до тендерної документації: надати довідку за Формою 1 та підтверджуючі документи.
2. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до тендерної документації (для інженерних професій): надати довідку за Формою 2 та підтверджуючі документи.
3. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до тендерної документації (для робочих професій): надати довідку за Формою 3 та підтверджуючі документи.
4. Документ, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору – гарантійний лист, складається згідно Форми 4 та підтверджуючі документи.
5. Довідка про залучення субпідрядних організацій: надати довідку за Формою 5.


По - другому питанню.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Замовник не може установити, що учасникам достатньо підтвердити лише «укладення» аналогічного договору, у той час як Закон вказує на «досвід виконання». Кожен учасник тендеру на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надає у складі тендерної пропозиції належним чином оформлений (з усіма реквізитами, чітко визначеним змістом та усіма обов’язковими додатками) договір з повним пакетом актів приймання-передачі.
Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів, а тому аналогічним вважатиметься договір, що містить всі переліки робіт, вказані в Додатку 3 до тендерної документації.
По-третьому питанню.
Перелік документів, які необхідно надати для підтвердження повноважень посадової особо на підписання тендерної пропозиції та договору чітко визначені в Розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Пропозиції
Дата подання: 10 січня 2019 15:56
Дата відповіді: 14 січня 2019 10:04
З метою безперебійного, своєчасного та якісного надання послуг пропонуємо внести зміни до проекту договору, який викладено в Додатку 4 до тендерної документації, а саме: п.3.7. проекту Договору змінити та викласти в наступній редакції : «3.7. Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків, в тому числі: вартість прямих витрат визначається на основі діючих на момент складання актів здачі-приймання наданих послуг з урахуванням вартості машин, механізмів та матеріалів, розрахованих по калькуляціям на підприємстві.. Заробітна плата розраховується з врахуванням відповідних розрядів робіт за ресурсними кошторисними нормами по показникам, які доводяться Держбудом України, що діють на момент укладання цього Договору і складає 6500,00 (шість тисяч п’ятсот) гривень 00 коп., що відповідає середньому розряду робіт - 3,8. При зміні вказаного показника Виконавець, за погодженням з Замовником, використовує у розрахунках інший рівень заробітної плати». п.6.1.4. проекту Договору змінити та викласти в наступній редакції : «6.1.4. Перевірити та погодити надану Виконавцем пропозицію щодо виконання в наступному місяці певних видів послуг не пізніше ніж за три дні до кінця поточного місяця. Надати Виконавцеві заздалегідь дозвільні документи (акти на видалення, підрізку тощо), необхідні для виконання послуг.» п.6.2.4. проекту Договору змінити та викласти в наступній редакції : «6.2.4. У разі необхідності вносити зміни до плану-завдання, який виконується в поточному місяці. Внесені зміни до плану-завдання надаються Виконавцю не пізніше, ніж за 5 робочих днів до початку надання послуг. Замовник при внесенні змін враховує наявні технічні, фінансові, матеріальні, людські та інші ресурси, що необхідні для виконання послуг.». п.6.3.3. проекту Договору змінити та викласти в наступній редакції : «Погодити з Замовником перелік послуг до виконання згідно додатків до договору.» п.6.3.4. – виключити. Також, в тендерній документації, Додаток № 3 – Технічне завдання на надання послуг по догляду та утриманню об`єктів та елементів благоустрою міста на 2019 рік, департамент оголосив «збирання та вивезення сміття та опалого листя по загальних об`єктах» в кількості 1773,0 м3. Відповідно до реальної засміченості по даних об`єктах, вважаємо що дані обсяги необхідно зменшити до 403,0 м3. Крім того, на «прополювання (видалення) трави (амброзії)» зазначено обсяги 476 190 м2, тому просимо Вас зменшити дану площу до 238 000 м2 в звя’зку з необхідністю придбання гербіцидів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження опрацьовані, взяті до відома та будуть враховані у змінах до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 лютого 2019
UA-2018-12-27-000432-ce834805c390949b3a87278ce70b95720
Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна, Сумська область обл., Суми, вул. Горького, 21
Учасник Документи Рішення
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Рішення скасоване
Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Документи
Рішення скасоване
Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Документи
Відхилено
Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Відхилено
Документи

Документи

04 лютого 2019 11:23
Протокол №39.pdf
04 лютого 2019 11:23
Електронний підпис

Публічні документи

27 січня 2019 15:16
Електронний підпис
27 січня 2019 15:14
час. 1-1.pdf
25 січня 2019 16:26
Електронний підпис
25 січня 2019 16:24
часть 9.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 8.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 7.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 6.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 5.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 4.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 3.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 2.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 1-2.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 1-1.pdf

Документи

04 лютого 2019 11:17
Протокол №38.pdf
04 лютого 2019 11:19
Протокол №38.pdf
04 лютого 2019 11:20
Протокол №38.pdf
04 лютого 2019 11:21
Електронний підпис

Публічні документи

26 січня 2019 11:18
Електронний підпис
26 січня 2019 10:22
Електронний підпис
26 січня 2019 10:08
установчі документи.pdf
26 січня 2019 10:08
Додаток 2.pdf
26 січня 2019 10:08
гарантійний лист.pdf
26 січня 2019 10:08
календарний план.pdf
26 січня 2019 10:08
гарантійний лист - 3.pdf
26 січня 2019 10:08
додаток 1-н4.pdf
26 січня 2019 10:08
акти-додаток1-н3-8.PDF
26 січня 2019 10:08
акти-додаток1-н3-7.PDF
26 січня 2019 10:08
акти-додаток1-н3-6.PDF
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-5.pdf
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-4.pdf
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-3.pdf
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-2.pdf
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-1.pdf
26 січня 2019 10:08
договор-додаток 1-н3-1.pdf
26 січня 2019 10:08
Додаток 1-н2.pdf
26 січня 2019 10:08
додаток 1-н1.pdf

Документи

04 лютого 2019 11:26
Протокол №39.pdf
04 лютого 2019 11:30
Електронний підпис

Публічні документи

26 січня 2019 11:18
Електронний підпис
26 січня 2019 10:22
Електронний підпис
26 січня 2019 10:08
установчі документи.pdf
26 січня 2019 10:08
Додаток 2.pdf
26 січня 2019 10:08
гарантійний лист.pdf
26 січня 2019 10:08
календарний план.pdf
26 січня 2019 10:08
гарантійний лист - 3.pdf
26 січня 2019 10:08
додаток 1-н4.pdf
26 січня 2019 10:08
акти-додаток1-н3-8.PDF
26 січня 2019 10:08
акти-додаток1-н3-7.PDF
26 січня 2019 10:08
акти-додаток1-н3-6.PDF
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-5.pdf
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-4.pdf
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-3.pdf
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-2.pdf
26 січня 2019 10:08
акты-додаток 1-н3-1.pdf
26 січня 2019 10:08
договор-додаток 1-н3-1.pdf
26 січня 2019 10:08
Додаток 1-н2.pdf
26 січня 2019 10:08
додаток 1-н1.pdf

Документи

04 лютого 2019 11:32
Протокол №39.pdf
04 лютого 2019 11:32
Електронний підпис

Публічні документи

27 січня 2019 15:16
Електронний підпис
27 січня 2019 15:14
час. 1-1.pdf
25 січня 2019 16:26
Електронний підпис
25 січня 2019 16:24
часть 9.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 8.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 7.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 6.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 5.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 4.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 3.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 2.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 1-2.pdf
25 січня 2019 16:24
часть 1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Інформація про відміну

Дата відміни
04 лютого 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій