Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район
Current average repair of the road O180804 Zalibivka-Pivche-Mizoch-Kopytkove on the section km 15+550 - km 18+950, Zdolbuniv district
Очікувана вартість
18 787 103,00 UAH
UA-2018-12-27-000210-c ebbcdcf69c524d64a6c59b70c543fe47
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration
National ID: 36565276
Contact point: Boryshkevych Denys Vasylovych
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2018 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 14:52
Очікувана вартість: 18 787 103,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 935,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 грудня 2018 09:50
Enquiries until: 01 лютого 2019 17:00
Complaints submission until: до 07 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 лютого 2019 17:00

Information

Estimated total value: 18 787 103 UAH including VAT
Minimal lowering step: 93 936 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35730, Україна, Рівненська область, О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове, на ділянці км 15+550 - км 18+950
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road O180804 Zalibivka-Pivche-Mizoch-Kopytkove on the section km 15+550 - km 18+950, Zdolbuniv district
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 28 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення умов тендерної документації в частині складення розрахунку ціни
Дата подання: 18 січня 2019 15:53
Дата відповіді: 22 січня 2019 15:59
Під час ознайомлення з Документацією Учасником було встановлено, наступне: 1. З додатку №5 «Проект договору підряду», розділу І «Предмет договору» пункту 1.4 слідує, що виконання робіт, визначених п.1.1. Договору, повинно здійснюватися відповідно, але не виключно, до наступних норм і правил: - СОУ 42.1-37641918-050:2012 Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення); 2. З додатку №5 «Проект договору підряду», розділу ІІІ «Ціна договору» пунктів 3.4, 3.5, слідує, що Договірна ціна обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013, СОУ 42.137641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)». Граничні усереднені показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку встановлюються згідно СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» на підставі обґрунтованого розрахунку. Перевезення працівників, пересувний характер робіт, витрати на відрядження – компенсуються Замовником по обґрунтованому розрахунку наданому Виконавцем, але не вище нормативних. 28 грудня 2018 року Державним підприємством «Державний дорожній науково дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» було прийнято СОУ 42.1-37641918-050:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту, який вступив у дію з 01.01.2019 року, а СОУ 42.1-37641918-050:2012 Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення), відповідно втратив свою чинність. Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення, з приводу того, якими із вищевказаних СОУ слід керуватись під час підготовки тендерної пропозиції по даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із введенням в дію з 01.01.2019 оновлених стандартів з ціноутворення відповідно до наказу Укравтодору від 28.12.2018 № 424, при підготовці тендерних пропозицій слід керуватись стандартами, які затверджені зазначеним наказом, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-06-000017 ● 6ae938c972c8480b95af96bf35f58433
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2021 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

06.05.2021 №304

Тернопіль

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР

Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.05.2021 №304
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-12-27-000210-с від 27.12.2018 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-14 09:16:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район », (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2018-12-27-000210-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В ході моніторингу встановлено, що Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» від 05.04.2019 за №1 термін дії якого до 28.12.2020 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо виконання або продовження виконання вищезгаданого договору.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-17 16:23:53

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район Current average repair of the road O180804 Zalibivka-Pivche-Mizoch-Kopytkove on the section km 15+550 - km 18+950, Zdolbuniv district (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-27-000210-c) пояснюємо слідуюче.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 10.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-18 12:45:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район », (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2018-12-27-000210-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» від 05.04.2019 за №1 (далі-Договір).
Згідно пункту 10.1 даного Договору «Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Опрацювавши, надане 17.05.2021 через електронну систему закупівель Замовником пояснення прошу надати інформацію:
- щодо стану виконання Договору, вартості виконаних робіт станом на 17.05.2021, в тому числі у 2019, 2020 та 2021 році ;
- щодо оплати замовником вартості виконаних робіт станом на 17.05.2021, в тому числі у 2019, 2020 та 2021 році;
- щодо суми взятих та неоплачених зобов’язань за цим Договором станом на 17.05.2021 року;
- щодо укладання додаткових угод про продовження терміну дії даного Договору (у випадку укладання додаткових угод прошу їх надати).
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-21 14:54:28

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-27-000210-c) пояснюємо наступне. Станом на 21.05.2021 року роботи по договору не виконувалися, відповідно і оплата замовником вартості виконаних робіт не проводилася. Повідомляємо, що зміни щодо продовження строку виконання робіт та терміну дії Договору шляхом підписання додаткової угоди до Договору не відбувалися.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-31 14:35:04

запит за роз'ясненням

Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-06-07 11:28:46

Про розгляд звернення за роз’ясненням щодо висновку

Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) інформує наступне.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район, ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформація про закупівлю оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2018-12-27-000210-c), Управлінням 26.05.2021 оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, при цьому у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» констатуючої частини даного висновку чітко зазначено зобов’язання щодо усунення порушення, а саме: вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 05.04.2019 №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі визначено спосіб усунення виявленого порушення, з посиланням на нормативно-правові акти, які регламентують порядок його усунення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано ТОВ «БМБУД», як Учаснику, повідомлення про розірвання договору підряду про закупівлю робіт з будівництва від 02.06.2021р. № 1138/01-09/21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. До наданих пояснень надаємо копії: - лист від 02.06.2021р. № 1138/01-09/21.

2021-06-02 12:24:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 березня 2019
UA-2018-12-27-000210-cebbcdcf69c524d64a6c59b70c543fe47
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
МПП НАРА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

06 березня 2019 10:41
Протокол № 16-1-1.pdf
06 березня 2019 10:42
Електронний підпис

Публічні документи

Документи

06 березня 2019 10:45
Протокол № 16-1-5.pdf
06 березня 2019 10:45
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2019 11:38
Додаток 2.pdf
11 лютого 2019 09:28
Інше.pdf
11 лютого 2019 09:28
Додаток 2.pdf
07 лютого 2019 16:20
Інше.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 5.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 4.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 3.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 2.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 1.pdf

Документи

06 березня 2019 10:50
Протокол № 16-1-10.pdf
06 березня 2019 10:52
Електронний підпис

Публічні документи

10 лютого 2019 19:15
Електронний підпис
10 лютого 2019 19:15
Електронний підпис
10 лютого 2019 19:11
Інформація про х-ки.pdf
10 лютого 2019 19:11
Гарантійний лист.pdf
10 лютого 2019 19:11
Щодо захисту довкілля.pdf
10 лютого 2019 19:11
Лист-згода.pdf
10 лютого 2019 19:11
Довідка про досвід.pdf

Документи

06 березня 2019 10:47
Протокол № 16-1-8.pdf
06 березня 2019 10:48
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2019 10:20
Електронний підпис
11 лютого 2019 10:20
Електронний підпис
11 лютого 2019 10:17
7.1. Копія статуту.pdf
11 лютого 2019 10:17
6. Про підписанта..pdf
11 лютого 2019 10:17
4. Договір 14.pdf

Документи

06 березня 2019 10:46
Протокол № 16-1-6.pdf
06 березня 2019 10:46
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2019 12:50
Атестат виробництва.pdf
11 лютого 2019 12:50
Досвід договір 72-07-2018.pdf
11 лютого 2019 12:50
Договір досвід 92-2017.pdf
11 лютого 2019 12:49
Відгук.pdf
11 лютого 2019 12:49
Статут.pdf
11 лютого 2019 12:49
Наказ директор.pdf
11 лютого 2019 12:49
Аттестат виробництва.pdf

Документи

06 березня 2019 10:44
Протокол № 16-1-4.pdf
06 березня 2019 10:45
Електронний підпис

Документи

06 березня 2019 10:46
Протокол № 16-1-7.pdf
06 березня 2019 10:47
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2019 14:30
Тех завдання.pdf
11 лютого 2019 14:30
Працівники.pdf
11 лютого 2019 14:30
Тех база.pdf
11 лютого 2019 14:30
Аналогічні договори.pdf
11 лютого 2019 14:30
Квалвфікац док.pdf
11 лютого 2019 14:30
Договір.pdf
11 лютого 2019 14:30
+Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2019 14:30
+Відомості.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" #41085274

№ рішення у справі

63/37-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

06 березня 2019 10:42
Протокол № 16-1-2.pdf
06 березня 2019 10:43
Електронний підпис

Документи

06 березня 2019 10:43
Протокол № 16-1-3.pdf
06 березня 2019 10:44
Електронний підпис

Публічні документи

21 березня 2019 17:49
Електронний підпис
21 березня 2019 17:47
Документи переможця
19 березня 2019 10:54
Електронний підпис
19 березня 2019 10:53
Документи переможця
19 березня 2019 10:51
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:04
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:04
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:02
Проект договору.pdf
11 лютого 2019 16:02
Ліцензія сканована.pdf
11 лютого 2019 16:02
Лист-відгук.pdf
11 лютого 2019 16:02
Лист згідно додатку 4.pdf
11 лютого 2019 16:02
Лист захист довкілля.pdf
11 лютого 2019 16:02
Копія статуту.pdf
11 лютого 2019 16:02
Копія рішення_5.pdf
11 лютого 2019 16:02
Копія протоколу_2.pdf
11 лютого 2019 16:01
Копія Ліцензії.pdf
11 лютого 2019 16:01
Копія Листа-відгука.pdf
11 лютого 2019 16:01
Копія витягу з ЄДР.pdf
11 лютого 2019 16:01
Копія виписки з ЄДР.pdf
11 лютого 2019 16:01
КБ3_С 201322_Шумляни_Боків.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідка щодо санкцій.pdf
11 лютого 2019 16:01
КБ2_С 201322_Шумляни_Боків.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідки Ст17.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідка про субпідряд.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідка працівників.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідка обладнання.pdf
11 лютого 2019 16:01
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
11 лютого 2019 16:01
Відомість учасників.pdf
11 лютого 2019 16:01
Витяг з ЄДР.rtf
11 лютого 2019 16:01
Виписка з ЄДР Скан.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

06 березня 2019 10:49
Протокол № 16-1-9.pdf
06 березня 2019 10:49
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" #41823500

№ рішення у справі

63/37-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

06 березня 2019 10:51
Протокол № 16-1-11.pdf
06 березня 2019 10:52
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2019 16:40
лист відгук.pdf
11 лютого 2019 16:40
відгук Смига.jpg
11 лютого 2019 16:40
копія наказу директор.pdf
11 лютого 2019 16:40
Копія ліцензії.pdf
11 лютого 2019 16:40
Копія витягу ПДВ.pdf
11 лютого 2019 16:39
інформ по ст 17.pdf
11 лютого 2019 16:39
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2019 16:39
гарантійний лист.pdf
11 лютого 2019 16:39
Виписка (1).PDF
11 лютого 2019 16:39
кваліфік довідки.pdf
11 лютого 2019 16:39
Відгуки (1).pdf
11 лютого 2019 16:39
відгук Єврошпон.JPG
11 лютого 2019 16:39
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

МПП НАРА

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"

ТОВ "БМБУД"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БМБУД" 15 780 106,00
UAH з ПДВ
13 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 15 945 204,00
UAH з ПДВ
13 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" 16 300 000,00
UAH з ПДВ
13 599 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 17 500 000,00
UAH з ПДВ
13 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 17 777 000,00
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МПП НАРА 16 658 340,00
UAH з ПДВ
14 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 17 300 000,00
UAH з ПДВ
15 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" 16 500 000,00
UAH з ПДВ
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 17 500 000,00
UAH з ПДВ
17 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" 18 170 000,00
UAH з ПДВ
18 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 18 780 000,00
UAH з ПДВ
18 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 17:49
Електронний підпис
21 березня 2019 17:47
Документи переможця
19 березня 2019 10:54
Електронний підпис
19 березня 2019 10:53
Документи переможця
19 березня 2019 10:51
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:04
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:04
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:02
Проект договору.pdf
11 лютого 2019 16:02
Ліцензія сканована.pdf
11 лютого 2019 16:02
Лист-відгук.pdf
11 лютого 2019 16:02
Лист згідно додатку 4.pdf
11 лютого 2019 16:02
Лист захист довкілля.pdf
11 лютого 2019 16:02
Копія статуту.pdf
11 лютого 2019 16:02
Копія рішення_5.pdf
11 лютого 2019 16:02
Копія протоколу_2.pdf
11 лютого 2019 16:01
Копія Ліцензії.pdf
11 лютого 2019 16:01
Копія Листа-відгука.pdf
11 лютого 2019 16:01
Копія витягу з ЄДР.pdf
11 лютого 2019 16:01
Копія виписки з ЄДР.pdf
11 лютого 2019 16:01
КБ3_С 201322_Шумляни_Боків.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідка щодо санкцій.pdf
11 лютого 2019 16:01
КБ2_С 201322_Шумляни_Боків.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідки Ст17.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідка про субпідряд.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідка працівників.pdf
11 лютого 2019 16:01
Довідка обладнання.pdf
11 лютого 2019 16:01
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
11 лютого 2019 16:01
Відомість учасників.pdf
11 лютого 2019 16:01
Витяг з ЄДР.rtf
11 лютого 2019 16:01
Виписка з ЄДР Скан.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 14:30
Тех завдання.pdf
11 лютого 2019 14:30
Працівники.pdf
11 лютого 2019 14:30
Тех база.pdf
11 лютого 2019 14:30
Аналогічні договори.pdf
11 лютого 2019 14:30
Квалвфікац док.pdf
11 лютого 2019 14:30
Договір.pdf
11 лютого 2019 14:30
+Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2019 14:30
+Відомості.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 16:40
лист відгук.pdf
11 лютого 2019 16:40
відгук Смига.jpg
11 лютого 2019 16:40
копія наказу директор.pdf
11 лютого 2019 16:40
Копія ліцензії.pdf
11 лютого 2019 16:40
Копія витягу ПДВ.pdf
11 лютого 2019 16:39
інформ по ст 17.pdf
11 лютого 2019 16:39
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2019 16:39
гарантійний лист.pdf
11 лютого 2019 16:39
Виписка (1).PDF
11 лютого 2019 16:39
кваліфік довідки.pdf
11 лютого 2019 16:39
Відгуки (1).pdf
11 лютого 2019 16:39
відгук Єврошпон.JPG
11 лютого 2019 16:39
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

10 лютого 2019 19:15
Електронний підпис
10 лютого 2019 19:15
Електронний підпис
10 лютого 2019 19:11
Інформація про х-ки.pdf
10 лютого 2019 19:11
Гарантійний лист.pdf
10 лютого 2019 19:11
Щодо захисту довкілля.pdf
10 лютого 2019 19:11
Лист-згода.pdf
10 лютого 2019 19:11
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 10:20
Електронний підпис
11 лютого 2019 10:20
Електронний підпис
11 лютого 2019 10:17
7.1. Копія статуту.pdf
11 лютого 2019 10:17
6. Про підписанта..pdf
11 лютого 2019 10:17
4. Договір 14.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 12:50
Атестат виробництва.pdf
11 лютого 2019 12:50
Досвід договір 72-07-2018.pdf
11 лютого 2019 12:50
Договір досвід 92-2017.pdf
11 лютого 2019 12:49
Відгук.pdf
11 лютого 2019 12:49
Статут.pdf
11 лютого 2019 12:49
Наказ директор.pdf
11 лютого 2019 12:49
Аттестат виробництва.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 11:38
Додаток 2.pdf
11 лютого 2019 09:28
Інше.pdf
11 лютого 2019 09:28
Додаток 2.pdf
07 лютого 2019 16:20
Інше.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 5.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 4.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 3.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 2.pdf
07 лютого 2019 16:20
Додаток 1.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

МПП НАРА

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БМБУД"
#41037833
Переможець 13 580 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 12:15

Документи

18 березня 2019 12:15
Електронний підпис
18 березня 2019 12:14
Протокол № 21-1.pdf
12 березня 2019 16:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БМБУД"
#41037833
13 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 12:15
Електронний підпис
18 березня 2019 12:14
Протокол № 21-1.pdf
12 березня 2019 16:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 12:37
прок.pdf укладений
23 червня 2021 12:36
прок.pdf укладений
23 червня 2021 12:35
зал-пів-міз.pdf укладений
23 червня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 12:59
Д.у. №1 до Д.№1.pdf зміни до договору
15 квітня 2019 12:58
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 16:50
Д. №1 ПСРАД Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове.pdf укладений
05 квітня 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №1 до Д.№1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 22 червня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: ч. 2, 3 ст. 188 ГК України, ст. 651 ЦК України