Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road O180804 Zalibivka-Pivche-Mizoch-Kopytkove on the section km 15+550 - km 18+950, Zdolbuniv district
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Boryshkevych Denys Vasylovych 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2018 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 18 787 103,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 935,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 27 грудня 2018 09:50 |
Enquiries until: | 01 лютого 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 18 787 103 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 93 936 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 13:25 |
ПСРАД О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км15+550 - км18+950, Здолбунівський район зі ЗМІНАМИ.pdf | |
24 січня 2019 12:16 |
Протокол №5 (зміни ТД).pdf | |
24 січня 2019 12:15 |
ПСРАД О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км15+550 - км18+950, Здолбунівський район зі ЗМІНАМИ.pdf |
24 січня 2019 13:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 січня 2019 13:25 |
ПСРАД О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км15+550 - км18+950, Здолбунівський район зі ЗМІНАМИ.pdf
|
|||||||||
24 січня 2019 12:16 |
Протокол №5 (зміни ТД).pdf
|
|||||||||
24 січня 2019 12:15 |
ПСРАД О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км15+550 - км18+950, Здолбунівський район зі ЗМІНАМИ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-06-000017 ● 6ae938c972c8480b95af96bf35f58433
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.05.2021 №304
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.05.2021 №304
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-12-27-000210-с від 27.12.2018 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-14 09:16:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район », (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2018-12-27-000210-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В ході моніторингу встановлено, що Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» від 05.04.2019 за №1 термін дії якого до 28.12.2020 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо виконання або продовження виконання вищезгаданого договору.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-17 16:23:53
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район Current average repair of the road O180804 Zalibivka-Pivche-Mizoch-Kopytkove on the section km 15+550 - km 18+950, Zdolbuniv district (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-27-000210-c) пояснюємо слідуюче.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 10.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18 12:45:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район », (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2018-12-27-000210-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» від 05.04.2019 за №1 (далі-Договір).
Згідно пункту 10.1 даного Договору «Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Опрацювавши, надане 17.05.2021 через електронну систему закупівель Замовником пояснення прошу надати інформацію:
- щодо стану виконання Договору, вартості виконаних робіт станом на 17.05.2021, в тому числі у 2019, 2020 та 2021 році ;
- щодо оплати замовником вартості виконаних робіт станом на 17.05.2021, в тому числі у 2019, 2020 та 2021 році;
- щодо суми взятих та неоплачених зобов’язань за цим Договором станом на 17.05.2021 року;
- щодо укладання додаткових угод про продовження терміну дії даного Договору (у випадку укладання додаткових угод прошу їх надати).
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-21 14:54:28
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-27-000210-c) пояснюємо наступне. Станом на 21.05.2021 року роботи по договору не виконувалися, відповідно і оплата замовником вартості виконаних робіт не проводилася. Повідомляємо, що зміни щодо продовження строку виконання робіт та терміну дії Договору шляхом підписання додаткової угоди до Договору не відбувалися.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-31 14:35:04
запит за роз'ясненням
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-06-07 11:28:46
Про розгляд звернення за роз’ясненням щодо висновку
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) інформує наступне.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район, ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформація про закупівлю оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2018-12-27-000210-c), Управлінням 26.05.2021 оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, при цьому у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» констатуючої частини даного висновку чітко зазначено зобов’язання щодо усунення порушення, а саме: вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 05.04.2019 №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі визначено спосіб усунення виявленого порушення, з посиланням на нормативно-правові акти, які регламентують порядок його усунення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано ТОВ «БМБУД», як Учаснику, повідомлення про розірвання договору підряду про закупівлю робіт з будівництва від 02.06.2021р. № 1138/01-09/21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. До наданих пояснень надаємо копії: - лист від 02.06.2021р. № 1138/01-09/21.
2021-06-02 12:24:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
МПП НАРА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БМБУД" |
15 780 106,00
UAH з ПДВ
|
13 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
15 945 204,00
UAH з ПДВ
|
13 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажна компанія "Містобуд" |
16 300 000,00
UAH з ПДВ
|
13 599 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
17 777 000,00
UAH з ПДВ
|
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МПП НАРА |
16 658 340,00
UAH з ПДВ
|
14 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
17 300 000,00
UAH з ПДВ
|
15 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" |
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" |
18 170 000,00
UAH з ПДВ
|
18 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
18 780 000,00
UAH з ПДВ
|
18 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БМБУД" #41037833 |
Переможець |
13 580 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 12:37
|
прок.pdf | укладений |
23 червня 2021 12:36
|
прок.pdf | укладений |
23 червня 2021 12:35
|
зал-пів-міз.pdf | укладений |
23 червня 2021 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2019 12:59
|
Д.у. №1 до Д.№1.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2019 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 16:50
|
Д. №1 ПСРАД Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове.pdf | укладений |
05 квітня 2019 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у. №1 до Д.№1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |