Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Амбулаторії монопрактики, с. Бартатів, вул. Шкільна, 7а, Городоцького району Львівської області
Очікувана вартість
8 580 202,00 UAH
UA-2018-12-26-003921-b 3ce968e4eeac414ab2c9270bc22f2a15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 13:10
Очікувана вартість: 8 580 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 901,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконання робіт слід розуміти с. Бартатів, вул.. Шкільна, 7а, Городоцького району Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво Амбулаторії монопрактики, с. Бартатів, вул. Шкільна, 7а, Городоцького району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, Чайковського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 18:17
проект договору.docx
26 грудня 2018 18:17
тендерна документація.docx
26 грудня 2018 18:17
ТЗ Бартатів.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-26-003921-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Добро-Буд", Код ЄДРПОУ:33133705
Дата подання: 30 січня 2019 10:56
оскарження
ПП Добро-Буд" вимагає визнати наше підприємство переможцем, так як його пропозиція відхилена незаконно з наступних причин :
1. Відсутній гарантійний лист від виробника на плити мінераловатні - в поданій пропозиції ПП "Добро-Буд" надав гарантійний лист від представника виробника - файл назва "IMG_20190109_115738_1 KK.jpeg" - чому замовник не вивчив цього документа і не прийняв його до уваги?
2. Розбіжність у кількості штатними працівниками та працівниками у довідці пояснюється тим, що решта людей працює не за основним місцем роботи за договорами цивільно-правового характеру, необхідності вносити працівників робітничої спеціальності немає.
Розбіжність у кількості працівників є і учасника, якого Замовник визнав переможцем, однак це не завадило йому визнати ТзОВ "Спорт-Авто" переможцем. Подвійні статдарти?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 16:33
Доброго дня!
У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Щодо листа авторизації на плити мінераловатні.
Замовником було здійснено повторний аналіз вашої пропозиції, і дійсно даний документ наявний у складі пропозиції, проте у листі від товаровиробника від 09.01.2019 зазначено не плити мінераловатні ( як передбачено у тендерній документації) , а утеплювач. У зв’язку з цим, замовником даний документ не було взято до уваги.
2. Щодо наявності працівників.
Пропозицію учасника ПП "Добро-Буд" було відхилено у зв’язку із подання недостовірних відомостей у складі пропозиції, оскільки: у складі Вашої пропозиції подано Штатний розпис, який затверджений 29 грудня 2017 року, згідно якого у ПП «Добро-Буд» налічується 4 працівника. При цьому, згідно довідки про наявність інженерно-технічних працівників в установі налічується 8 працівників, а згідно довідки про працівників будівельних професій – 21 працівник. При цьому, жодної згадки про те, що дані працівники будуть залучені на підставі цивільно-правових договорів, або інших законодавчих підставах Вами надано не було. У складі пропозиції міститься гарантійний лист про достовірність інформації, поданої у складі пропозиції, якого Вами дотримано не було. Враховуючи вищезазначені розбіжності між штатним розписом та довідками про наявність працівників, пропозиції учасника ПП "Добро-Буд" було відхилено.
Номер вимоги: UA-2018-12-26-003921-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Добро-Буд", Код ЄДРПОУ:33133705
Дата подання: 30 січня 2019 10:44
оскарження
Документи учасника не відповідають вимогам тендерної документації :
1. Не надано ВСІХ сторінок паспорта (порушення розділу 3 ТД та рішення АМКУ №7706-р/пк-пз від 01.11.2017року.
2. Відсутні ДОЗВОЛА від органу держохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки учасника та його субпідрядника (земляні роботи, робота з автокраном, робота з електроінструментом, зварні роботи)
3. Учасником надано неправдиву інформацію щодо працівників - кількість штатних одиниць в штатному розписі не відповідає кількості працівників у довідках.
Виходячи з вищевказаного, просимо відмінити рішення Замовника про визнання переможцем ТзОВ "СПОРТ-АВТО"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 16:34
Доброго дня!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Щодо відсутності всіх сторінок паспорта.
Відповідно до п.1.4 ч. 1 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, копія паспорта подається у тому випадку, якщо учасник є фізичною особою-підпиємцем, що чітко визначено у тендерній документації. Оскільки учасник Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" є юридичною особою, то даний документ не брався до уваги замовника. Враховуючи вищезазначене, підстави для відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" відсутні.
2. Щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Згідно п.5 ч.6 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3. У складі пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто", міститься довідка про залучення ТОВ «Т.Е.С.ГРУП» як субпідрядної організації на виконання наступних робіт -монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу;- монтаж системи пожежогасіння ; -монтаж системи димовидалення ; -монтаж системи виявлення загазованості ; -диспетчеризація ; - монтаж системи блискавкозахисту; -вогнезахисту будівельних конструкцій ; системи раннього виявлення надзвичайної ситуації.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники не повинні подавати у складі пропозиції дозвіл на експлуатацію автомобільної технічни, що становить підвищену небезпеку, відтак неподання учасником Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" дозволу на роботу з автокраном не може бути підставою для відхилення.
Щодо зварювальних та земляних робіт, про які зазначено у Вашій вимозі, то відповідно до Технічного завдання, такі роботи на виконання яких необхідний дозвіл відсутні. Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації.
3. Щодо інформації про працівників.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" у складі пропозиції подано копію штатного розпису та довідки про працівників будівельних професій та інженерно-технічних працівників. Відомості про наявність працівників в організації по даних довідках та штатному розписі повністю співпадає, оскільки у довідці про інженерно-технічних працівників учасником зазначено , які з працівників, що зазначені у довідці є в організації, а які залучатимуться на підставі цивільно-правових договорів і відповідно не відображені у штатному розписі, оскільки не є основними працівниками і залучаються лише у разі відповідної потреби. Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення учасника відсутні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000023 ● 05b56074b8f44e139b0b2c6b60a9619b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 12:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-12-26-003921-b 26.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Тройдбуд" 7 701 006,50
UAH з ПДВ
6 949 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЖУШКО МИКОЛА АНДРІЙОВИЧ 8 469 023,91
UAH з ПДВ
6 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Добро-Буд" 8 137 090,66
UAH з ПДВ
7 849 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" 8 266 937,42
UAH з ПДВ
7 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Орбудсервіс 8 529 818,94
UAH з ПДВ
8 529 818,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 17:16
Електронний підпис
11 січня 2019 17:10
37. Договірна ціна.pdf
11 січня 2019 17:10
36. Зведений кошторис.pdf
11 січня 2019 17:10
35. Цінова пропозиція .pdf
11 січня 2019 17:10
34. Довідки банків.pdf
11 січня 2019 17:10
33. Сертифікати част2.pdf
11 січня 2019 17:10
33. Сертифікати .pdf
11 січня 2019 17:10
23. Проект договору.pdf
11 січня 2019 17:10
18. Ліцензія Тройдбуд.pdf
11 січня 2019 17:10
17. Статут.pdf
11 січня 2019 17:10
14. Протокол зборів.pdf
11 січня 2019 17:10
11. Витяг з ЄДР.pdf
11 січня 2019 17:10
5. Штатний розпис.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 13:58
Кошториси.rar
11 січня 2019 13:58
цінова _пропозиція.pdf
11 січня 2019 13:58
тч.pdf
11 січня 2019 13:58
Кваліфікаційні.pdf
11 січня 2019 13:58
договірна.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 16:18
Штатний розпис ІД.pdf
11 січня 2019 16:17
Техпаспорти ІД.pdf
11 січня 2019 16:17
Статут ІД.pdf
11 січня 2019 16:17
Статистика 1ПВ ІД.pdf
11 січня 2019 16:17
Склопакети ІД.jpg
11 січня 2019 16:16
Проект договору.pdf
11 січня 2019 16:16
Право підпису ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
ПДВ ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
паспорт_код ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
охорона праці ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Наявність ІТП КК.pdf
11 січня 2019 16:16
наказ ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Ліцензія ІД.JPG
11 січня 2019 16:16
Ліцензія _додаток ІД.JPG
11 січня 2019 16:16
Лист про ціну ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Довідка кредити ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Дипломи ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Двері.png
11 січня 2019 16:16
Захист довкілля ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Цінова пропозиція.pdf
11 січня 2019 16:16
дозвіл_2 ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Дозвіл_1 ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
договір найму_1 ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
договір найму ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
гарант.лист ІД.PDF
11 січня 2019 16:16
Довідка рахунки ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Витяг 2019 ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
Баланс 2017 ІД.pdf
11 січня 2019 16:16
IMG_20190109_115738-1 КК.jpg
11 січня 2019 16:16
1ПВ ІД.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 14:02
Довідка з міліції.pdf
11 січня 2019 16:23
штатний розклад.pdf
11 січня 2019 16:23
цінова пропозиція.pdf
11 січня 2019 16:23
ТЗ Бартатів.rar
11 січня 2019 16:23
тех паспорти.pdf
11 січня 2019 16:22
Статут_Спортавто.pdf
11 січня 2019 16:22
Проект договору.pdf
11 січня 2019 16:22
План фінансування.pdf
11 січня 2019 16:22
паспорт.pdf
11 січня 2019 16:22
ліцензія.pdf
11 січня 2019 16:22
Ліцензія Т.Е.С015.jpg
11 січня 2019 16:22
лист погодження.pdf
11 січня 2019 16:22
календарний графік.pdf
11 січня 2019 16:22
зміни 2 до статуту.pdf
11 січня 2019 16:22
звіт рух коштів.pdf
11 січня 2019 16:22
додаток Агрошляхбуд.pdf
11 січня 2019 16:22
Договір оренди СЛЯ.pdf
11 січня 2019 16:22
договір оренди СІМ.pdf
11 січня 2019 16:21
договір оренди ВВІ.pdf
11 січня 2019 16:21
вікна сертифікати.rar
11 січня 2019 16:21
ВідгукРалівка амб.pdf
11 січня 2019 16:21
витяг 2019року.pdf
11 січня 2019 16:21
Банківська гарантія.zip
11 січня 2019 16:21
Баланс за 2017р.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 16:17
Цінова пропозиція.pdf
11 січня 2019 16:17
ТЧ_субпідряд.pdf
11 січня 2019 16:17
ТЧ_ліцензія2018.doc.pdf
11 січня 2019 16:17
ТЧ_дозвіл_небезп.роб..pdf
11 січня 2019 16:17
ТЧ_договірна.rar
11 січня 2019 16:17
ТЧ_графіки.pdf
11 січня 2019 16:17
ТЧ_гарант.pdf
11 січня 2019 16:17
Проект договору.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_техніка.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_статистика.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_працівники.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_паспорти.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_досвід.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_Договір_Дрогобич.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_договір оренди2.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_договір оренди1.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_відгук_Дрогобич.pdf
11 січня 2019 16:17
КК_акти Дрогобич.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_фін.звіт2017.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_статут.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_протокол.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_наказ_оригінал.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_згода перс.дані.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_довкілля.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_гарант.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_відомості.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_витяг_ПДВ.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_Витяг ЄДРПОУ.rtf
11 січня 2019 16:17
ІД_банк2.pdf
11 січня 2019 16:17
ІД_банк1.pdf
11 січня 2019 16:17
ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Тройдбуд"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЖУШКО МИКОЛА АНДРІЙОВИЧ

ПП "Добро-Буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто"

ТОВ Орбудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Тройдбуд"
#35176143
Відхилено 6 949 500,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 17:28
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЖУШКО МИКОЛА АНДРІЙОВИЧ
#3103205659
Відхилено 6 950 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 17:30
ПП "Добро-Буд"
#33133705
Відхилено 7 849 800,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 17:32
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто"
#13823329
Переможець 7 850 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 09:57

Документи

21 січня 2019 17:28
Електронний підпис
21 січня 2019 17:28
Скан.pdf

Документи

21 січня 2019 17:30
Електронний підпис
21 січня 2019 17:29
Скан.pdf

Документи

21 січня 2019 17:32
Електронний підпис
21 січня 2019 17:30
Скан.pdf

Документи

22 січня 2019 09:57
Електронний підпис
22 січня 2019 09:53
Скан (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто"
#13823329
7 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 09:57
Електронний підпис
22 січня 2019 09:53
Скан (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:48
дод.уг.5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:47
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 11:41
дод.уг.4.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 11:19
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 15:59
дод.уг.3.pdf зміни до договору
08 липня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 15:30
доп. угода Бартатів.pdf зміни до договору
26 березня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 17:43
дод.уг. до дог.49.pdf зміни до договору
21 березня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 17:38
Скан.pdf укладений
04 лютого 2019 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: 49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення договірної ціни відповідно до видатків
Номер договору про закупівлю: №49
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML