Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2018 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2019 13:10 |
Очікувана вартість: | 8 580 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 901,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2018 18:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2018 18:17 |
проект договору.docx | |
26 грудня 2018 18:17 |
тендерна документація.docx | |
26 грудня 2018 18:17 |
ТЗ Бартатів.rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відсутній гарантійний лист від виробника на плити мінераловатні - в поданій пропозиції ПП "Добро-Буд" надав гарантійний лист від представника виробника - файл назва "IMG_20190109_115738_1 KK.jpeg" - чому замовник не вивчив цього документа і не прийняв його до уваги?
2. Розбіжність у кількості штатними працівниками та працівниками у довідці пояснюється тим, що решта людей працює не за основним місцем роботи за договорами цивільно-правового характеру, необхідності вносити працівників робітничої спеціальності немає.
Розбіжність у кількості працівників є і учасника, якого Замовник визнав переможцем, однак це не завадило йому визнати ТзОВ "Спорт-Авто" переможцем. Подвійні статдарти?
У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Щодо листа авторизації на плити мінераловатні.
Замовником було здійснено повторний аналіз вашої пропозиції, і дійсно даний документ наявний у складі пропозиції, проте у листі від товаровиробника від 09.01.2019 зазначено не плити мінераловатні ( як передбачено у тендерній документації) , а утеплювач. У зв’язку з цим, замовником даний документ не було взято до уваги.
2. Щодо наявності працівників.
Пропозицію учасника ПП "Добро-Буд" було відхилено у зв’язку із подання недостовірних відомостей у складі пропозиції, оскільки: у складі Вашої пропозиції подано Штатний розпис, який затверджений 29 грудня 2017 року, згідно якого у ПП «Добро-Буд» налічується 4 працівника. При цьому, згідно довідки про наявність інженерно-технічних працівників в установі налічується 8 працівників, а згідно довідки про працівників будівельних професій – 21 працівник. При цьому, жодної згадки про те, що дані працівники будуть залучені на підставі цивільно-правових договорів, або інших законодавчих підставах Вами надано не було. У складі пропозиції міститься гарантійний лист про достовірність інформації, поданої у складі пропозиції, якого Вами дотримано не було. Враховуючи вищезазначені розбіжності між штатним розписом та довідками про наявність працівників, пропозиції учасника ПП "Добро-Буд" було відхилено.
1. Не надано ВСІХ сторінок паспорта (порушення розділу 3 ТД та рішення АМКУ №7706-р/пк-пз від 01.11.2017року.
2. Відсутні ДОЗВОЛА від органу держохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки учасника та його субпідрядника (земляні роботи, робота з автокраном, робота з електроінструментом, зварні роботи)
3. Учасником надано неправдиву інформацію щодо працівників - кількість штатних одиниць в штатному розписі не відповідає кількості працівників у довідках.
Виходячи з вищевказаного, просимо відмінити рішення Замовника про визнання переможцем ТзОВ "СПОРТ-АВТО"
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Щодо відсутності всіх сторінок паспорта.
Відповідно до п.1.4 ч. 1 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, копія паспорта подається у тому випадку, якщо учасник є фізичною особою-підпиємцем, що чітко визначено у тендерній документації. Оскільки учасник Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" є юридичною особою, то даний документ не брався до уваги замовника. Враховуючи вищезазначене, підстави для відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" відсутні.
2. Щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Згідно п.5 ч.6 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3. У складі пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто", міститься довідка про залучення ТОВ «Т.Е.С.ГРУП» як субпідрядної організації на виконання наступних робіт -монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу;- монтаж системи пожежогасіння ; -монтаж системи димовидалення ; -монтаж системи виявлення загазованості ; -диспетчеризація ; - монтаж системи блискавкозахисту; -вогнезахисту будівельних конструкцій ; системи раннього виявлення надзвичайної ситуації.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники не повинні подавати у складі пропозиції дозвіл на експлуатацію автомобільної технічни, що становить підвищену небезпеку, відтак неподання учасником Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" дозволу на роботу з автокраном не може бути підставою для відхилення.
Щодо зварювальних та земляних робіт, про які зазначено у Вашій вимозі, то відповідно до Технічного завдання, такі роботи на виконання яких необхідний дозвіл відсутні. Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації.
3. Щодо інформації про працівників.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" у складі пропозиції подано копію штатного розпису та довідки про працівників будівельних професій та інженерно-технічних працівників. Відомості про наявність працівників в організації по даних довідках та штатному розписі повністю співпадає, оскільки у довідці про інженерно-технічних працівників учасником зазначено , які з працівників, що зазначені у довідці є в організації, а які залучатимуться на підставі цивільно-правових договорів і відповідно не відображені у штатному розписі, оскільки не є основними працівниками і залучаються лише у разі відповідної потреби. Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення учасника відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-20-000023 ● 05b56074b8f44e139b0b2c6b60a9619b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-12-26-003921-b 26.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2019 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Тройдбуд" |
7 701 006,50
UAH з ПДВ
|
6 949 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЖУШКО МИКОЛА АНДРІЙОВИЧ |
8 469 023,91
UAH з ПДВ
|
6 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Добро-Буд" |
8 137 090,66
UAH з ПДВ
|
7 849 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" |
8 266 937,42
UAH з ПДВ
|
7 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Орбудсервіс |
8 529 818,94
UAH з ПДВ
|
8 529 818,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Тройдбуд" #35176143 |
Відхилено |
6 949 500,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2019 17:28
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЖУШКО МИКОЛА АНДРІЙОВИЧ #3103205659 |
Відхилено |
6 950 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2019 17:30
|
ПП "Добро-Буд" #33133705 |
Відхилено |
7 849 800,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2019 17:32
|
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" #13823329 |
Переможець |
7 850 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:48
|
дод.уг.5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 11:41
|
дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2019 15:59
|
дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2019 15:30
|
доп. угода Бартатів.pdf | зміни до договору |
26 березня 2019 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 17:43
|
дод.уг. до дог.49.pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 17:38
|
Скан.pdf | укладений |
04 лютого 2019 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | №49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 49 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | №49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | №49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни відповідно до видатків |
Номер договору про закупівлю: | №49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |