Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2018-12-26-002671-b ● 397384cef2f7450d88517d759c02763b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Контактна особа: |
Ляховець Ольга Миколаївна +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2018 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2019 15:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2019 15:46 |
Початок аукціону: | 14 січня 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Засоби для чищення та миття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади (2 рази згідно заявки в кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2018 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2018 15:41 |
ПРОЕКТ МИЮЧІ 2019.docx | |
26 грудня 2018 15:41 |
ТД МИЮЧІ 2019 .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Щодо наявності бюджетного призначення
Дата подання: 01 січня 2019 15:30
Дата відповіді: 04 січня 2019 10:44
Доброго дня! З НОВИМ РОКОМ!
Підкажіть, будь-ласка, чи є у Вас вже бюджетне призначення на 2019 рік для даної закупівлі? Ви гарантії вимагаєте!!
Відповідь: Доброго дня! З НОВИМ РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ! Дякуємо за запитання.
Так, бюджетні призначення на 2019 рік на дану закупівлю Замовником передбачені.
Так, бюджетні призначення на 2019 рік на дану закупівлю Замовником передбачені.
2. Щодо зразків
Дата подання: 01 січня 2019 15:32
Дата відповіді: 04 січня 2019 11:01
Згіддно яких параметрів і хто буде визначати відповідність еквівалентного зразку товару технічним та якісним вимогам?
Відповідь: Доброго дня! З НОВИМ РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ! Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради буде здійснюватися публічне тестування запропонованого у складі пропозиції товару по кожній позиції окремо. Результати проведеного тестування будуть оформлюватися протоколом та є одним із основних критеріїв при визначенні переможця закупівлі.
3. Технічні вимоги
Дата подання: 01 січня 2019 15:36
Дата відповіді: 04 січня 2019 11:07
Ви вимагаєте
- нотаріально завірену копію сертифікату відповідності виданого органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065(ISO/IEC 17065).;
НА ЩО САМЕ СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ, КОМУ ВИДАНИЙ? Мені здається що ця вимога до вашої закупівлі відношення не має
Відповідь: Доброго дня! З НОВИМ РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ! Дякуємо за запитання.
Так,як даний товар закуповується для вихованців підпорядкованих дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, то Замовник просить надати відповідні документи на весь зазначений товар, що підтверджують його походження та безпечність в повному обсязі.
Так,як даний товар закуповується для вихованців підпорядкованих дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, то Замовник просить надати відповідні документи на весь зазначений товар, що підтверджують його походження та безпечність в повному обсязі.
4. Технічні вимоги
Дата подання: 01 січня 2019 15:39
Дата відповіді: 04 січня 2019 11:16
Ви вимагаєте
- паспорт або сертифікат якості виробника на запропоновану партію;
На момент подачі пропозиції невідомо, яка партія може відвантажуватись Вам в березні, тому правильно було б вимагати документ про підтвердження якості на попередню партію.
І щодо назви документа, не всі виробники називають його сертифікатом або паспортом, є такі які називають якісним посвідченням, хоч документ повністю тотожний?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З НОВИМ РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ! Дякуємо за запитання.
Так, як товар закуповується для вихованців підпорядкованих закладів освіти м.Чернігова, то і на момент подачі пропозиції, і на момент відвантаження товару, весь товар повинен супроводжуватись документами якості товару.
Так, як товар закуповується для вихованців підпорядкованих закладів освіти м.Чернігова, то і на момент подачі пропозиції, і на момент відвантаження товару, весь товар повинен супроводжуватись документами якості товару.
5Технічні вимоги щодо декларації про відповідність техрегламенту
Дата подання: 01 січня 2019 15:42
Дата відповіді: 04 січня 2019 11:24
Ви вимагаєте надати:
- декларацію про відповідність мийних засобів вимогам Технічного регламенту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 р. №717 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.06.2013 р. №408).
Не вся продукція, заявлена в закупівлі підпадає під дію техрегламенту миючих засобів
А що надавати, якщо продукція не підпадає під дію вищезгаданого регламенту????
Минулого року ви відхиляли за ненадання такої деклараціїїї?????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З НОВИМ РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ! Дякуємо за запитання.
Декларацію про відповідність мийних засобів вимогам Технічного регламенту, Учасники повинні надати на ті мийні засоби, які підпадають під дію техрегламенту.
Декларацію про відповідність мийних засобів вимогам Технічного регламенту, Учасники повинні надати на ті мийні засоби, які підпадають під дію техрегламенту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-26-002671-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Свередюк А.І., Код ЄДРПОУ:3417409322
Дата подання: 01 січня 2019 15:43
Внесення змін
Вимагаємо внести зміни згідно пунктів обговорення до закупівлі для уникнення безпідставного оскарження результатів в майбутньому!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2019 12:07
Доброго дня! На всі пункти обговорення відповідь надана.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
980 050,80
UAH з ПДВ
|
980 050,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
1 278 284,40
UAH з ПДВ
|
1 278 284,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА |
1 299 500,00
UAH з ПДВ
|
1 299 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Відхилено |
980 050,80
UAH з ПДВ
|
17 січня 2019 13:25
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Переможець |
1 278 284,40
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 14:28
|
дод.угода зас.чищ..pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2019 15:58
|
дог. 694.pdf | укладений |
30 січня 2019 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 694 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 694 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |