Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за контейнерною схемою встановлених виконавцем на об’єкті замовника.
Очікувана вартість
49 368,00 UAH
UA-2018-12-26-002062-b e2dd89ac1d114acb90ab60a27eaacf1e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 09:00
Очікувана вартість: 49 368,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 246,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

. Місце поставки товарів/послуг. м. Київ вул. Митрополита А. Шептицького,5,
. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Для забезпечення функціонування медичного закладу за адресою м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, необхідно вивозити тверді побутові відходи. Виконавець бере на себе обов’язки по вивезенню ТВП, та зобов’язаний встановити на майданчику замовника один технічно справний контейнер об’ємом 1,1 куб.м.
Вивіз ТВП – 5 контейнерів в тиждень. Дислокацію розташування контейнера, та періодичність вивозу ТВП обумовлює замовник. Вивезення ТВП здійснюється з 00:00 до 11:00 години. Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, через управління Державного казначейства України у м. Києві. за фактом виконання послуг, згідно з Актом надання послуг.

1. Інформаційну довідку (скан.копію), складену у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність матеріально – технічної бази необхідної для виконання робіт згідно предмету закупівлі:
- наявність власних або орендованих справних транспортних засобів. - досвід надання послуг, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (скан.копія), за 2018р. в медичних закладах м. Києва.
2.Послуга надається згідно встановлених та затверджених тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання,перевезення,знешкодження,захоронення) розпорядження КМДА .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за контейнерною схемою встановлених виконавцем на об’єкті замовника.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2018 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕЛТІК ТБО" 49 368,00
UAH з ПДВ
49 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 10:00
Протокол.pdf
28 грудня 2018 10:00
Опис(статут).pdf
28 грудня 2018 10:00
Наказ на директора.pdf
28 грудня 2018 10:00
Копія аналог.договору.pdf
28 грудня 2018 10:00
Розпорядж.по тарифам.pdf
28 грудня 2018 10:00
Технічні вимоги.pdf
28 грудня 2018 10:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
Переможець 49 368,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 10:44

Документи

02 січня 2019 10:44
Протокол 242.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2019 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
49 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 січня 2019 10:44
Протокол 242.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 10:47
Додаткова угода Селтік ТБО.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 10:45
рис4.jpeg укладений
15 січня 2019 10:31
рис3.jpeg укладений
15 січня 2019 10:31
рис2.jpeg укладений
15 січня 2019 10:31
рис1.jpeg укладений
15 січня 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 11-01/01-119/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML