Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече км 356+590-380+300, км 381+000-381+500, км 395+000-405+000, км 405+000-412+860, км 413+860-422+140, км 422+140-447+582
Current secondary repair of the national road M-19 Domanove-Kovel-Chernivtsi-Terelebeche km 356 + 590-380 + 300, km 381 + 000-381 + 500, km 395 + 000-405 + 000, km 405 + 000-412 +860, km 413 + 860-422 + 140, km 422 + 140-447 + 582
Current secondary repair of the national road M-19 Domanove-Kovel-Chernivtsi-Terelebeche km 356 + 590-380 + 300, km 381 + 000-381 + 500, km 395 + 000-405 + 000, km 405 + 000-412 +860, km 413 + 860-422 + 140, km 422 + 140-447 + 582
Очікувана вартість
1 605 807 568,00 UAH
UA-2018-12-26-001832-b ● 9854f1d23d9f4637924c7880d89ebaaa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Вебсайт: | http://te.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8 |
Контактна особа: |
Костюк Іван Олегович 380352528179 sad-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Kostiuk Ivan Olegovich 380352528179 sad-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2018 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 1 605 807 568,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Publication date: | 26 грудня 2018 14:08 |
Enquiries until: | 09 лютого 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 1 605 807 568 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,93 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече км 356+590-380+300, км 381+000-381+500, км 395+000-405+000, км 405+000-412+860, км 413+860-422+140, км 422+140-447+582
Current secondary repair of the national road M-19 Domanove-Kovel-Chernivtsi-Terelebeche km 356 + 590-380 + 300, km 381 + 000-381 + 500, km 395 + 000-405 + 000, km 405 + 000-412 +860, km 413 + 860-422 + 140, km 422 + 140-447 + 582
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече км 356+590-380+300, км 381+000-381+500, км 395+000-405+000, км 405+000-412+860, км 413+860-422+140, км 422+140-447+582
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, автомобільна дорога державного значення М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече км 356+590-380+300, км 381+000-381+500, км 395+000-405+000, км 405+000-412+860, км 413+860-422+140, км 422+140-447+582
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current secondary repair of the national road M-19 Domanove-Kovel-Chernivtsi-Terelebeche km 356 + 590-380 + 300, km 381 + 000-381 + 500, km 395 + 000-405 + 000, km 405 + 000-412 +860, km 413 + 860-422 + 140, km 422 + 140-447 + 582
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 09:32 |
Додаток №2 (зі змінами).docx | |
11 лютого 2019 09:29 |
ТД зміни що вносяться .doc | |
01 лютого 2019 09:31 |
Тендерна документація (зі змінами).doc | |
01 лютого 2019 09:31 |
Додаток №1 (із змінами).doc |
11 лютого 2019 09:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
11 лютого 2019 09:32 |
Додаток №2 (зі змінами).docx
|
|||||||||||||||
11 лютого 2019 09:29 |
ТД зміни що вносяться .doc
|
|||||||||||||||
01 лютого 2019 09:31 |
Тендерна документація (зі змінами).doc
|
|||||||||||||||
01 лютого 2019 09:31 |
Додаток №1 (із змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо можливості використання досвіду субпідрядної організації
Дата подання: 29 грудня 2018 12:34
Дата відповіді: 04 січня 2019 09:25
Доброго дня.
Просимо надати роз’яснення на наступне питання.
Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі.
Чи враховується досвід субпідрядника для підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору?
Зокрема, у випадку відсутності у учасника у необхідній кількості власного досвіду виконання робіт з армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу, чи може учасник підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію досвідом субпідряної організації?
Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь.
Якщо ні – то просимо надати про це пряму відповідь.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо, що учасник може підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію досвід виконання аналогічних договорів, досвідом субпідрядної організації, яку учасник залучатиме до надання послуг за предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Армування
Дата подання: 10 січня 2019 17:57
Дата відповіді: 14 січня 2019 10:28
Доброго дня Вам.
Тендерна документація (стор.8 пункт 5. розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції") містить кваліфікаційні вимоги щодо необхідності наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме щодо наявності досвіду армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу (без зазначення конкретного типу матеріалу який повинен був використовуватися).
Наше підприємство має досвід роботи по влаштуванню георешіток типу Дроглас 50/50 та проведення роботи по армуванню шарів асфальтобетонного покриття із використанням армуючої сітки з геосинтетичного матеріалу гратки типу Дроглас 50/50.
У зв’язку з цим просимо роз’яснити нам чи вважатиметься Вами подання нами у складі нашої тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність у нас досвіду роботи по влаштуванню георешіток типу Дроглас 50/50 та проведення роботи по армуванню шарів асфальтобетонного покриття із використанням армуючої сітки з геосинтетичного матеріалу гратки типу Дроглас 50/50, належним підтвердженням встановлених в документації вимог щодо наявності досвіду «робіт по армуванні шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу?»
Наперед вдячні за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, вважатиметься.
Фрезерування
Дата подання: 11 січня 2019 14:33
Дата відповіді: 15 січня 2019 10:46
Тендерна документація (пункт 5. розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції") містить кваліфікаційні вимоги щодо необхідності наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме щодо наявності досвіду холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2000 при глибині фрезерування 8 см, та досвіду щодо регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу ресайклером Wirtgen WR 2500 S у складі із бітумовозом.
Наше підприємство має досвід проведення робіт щодо відновлення дорожнього одягу методом «холодного ресайклінгу». При цьому при здачі-прийманні робіт в актах форми КВ2в відповідні обєми робіт зазначаються із використанням норми ДА2-34-1 «Регенерація та укладання конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" з застосування бітуму та цементу за допомогою машини Ресайклер WR».
Дана норма включає у себе весь комплекс робіт (що здійснюються при регенерації та укладанні конструктивних шарів дорожнього одягу), в тому числі включає в себе і здійснення фрезерування дорожнього одягу (на необхідну товщину). Відповідно при здачі-прийманні виконаних робіт роботи фрезерування, як окремий вид робіт, в актах здачі-приймання виконаних робіт форми КБ2-в не виділялися і не зазначалися.
У зв’язку з цим просимо Вас пояснити чи вважатиметься Вами подання нами у складі нашої тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність у нас досвіду роботи з «Регенерація та укладання конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" товщиною 18 см з застосуванням бітумної емульсії та цементу за допомогою машини Ресайклер» належним підтвердженням наявності, як аналогічного досвіду робіт щодо «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2000 при глибині фрезерування 8 см» так і досвіду щодо «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу ресайклером Wirtgen WR 2500 S у складі із бітумовозом при товщині шару 20 см».
Щиро вдячні за відповідь!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни шляхом виключення вищевказаних вимог.
Щодо кількісних обмежень досвіду виконання аналогічних робіт
Дата подання: 11 січня 2019 19:39
Дата відповіді: 15 січня 2019 10:46
У документації Замовником встановлено, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен бути підтверджений учасниками у тому числі наявністю досвіду армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу у кількості не менше, ніж 200 000 кв. м.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, та просимо Вас розглянути можливість її зміни з огляду на наступне.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір.
Предметом даної закупівлі є «поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення».
З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення.
Вищезазначеною вимогою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі кількісні обмеження обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором.
Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу в рамках поточного середнього ремонту дороги є однаковими, без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт.
Учасник, що має досвід у здійсненні, робіт з армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу в обсязі 8 000 м2, зможе так само якісно здійснити ці роботи і в обсязі 200 000 м2, оскільки використовувані методи, технології та механізми не відрізняються в залежності від обсягів робіт.
Єдиною відмінністю є час та/або кількість машин/механізмів і працівників, які мають бути задіяні при виконанні більшого обсягу ідентичних робіт.
Таким чином вважаємо, що наявність відповідної вимоги у документації штучно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наше підприємство має власний досвід виконання відповідного виду робіт у кількості 8 000 кв.м.
З урахуванням викладеного, просимо Вас зменшити кількісний обсяг робіт з армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням геотекстильного матеріалу, досвід виконання яких має підтвердити учасник для відповідності кваліфікаційному критерію, до 8 000 кв. м.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни шляхом виключення вищевказаних вимог.
підтвердження досвіду
Дата подання: 18 січня 2019 11:07
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:05
Доброго дня,
17.01.2019 року Замовником внесено зміни до п.5. Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, з яких було виключено вимоги щодо необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічного договору шляхом подання відповідної довідки довільної форми, яка має містити інформацію про обсяг наданих ключових видів послуг по договору вказаному в довідці.
Одночасно залишена без змін положення «що для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи :
- Копію договору про надання послуг на надання послуг поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування,
-оригінал позитивного відгуку Замовника
- оригінал акту звірки по договору із Замовником
- копію підписаних Замовником та учасником актів форм КБ-2в та форми КБ-3 щодо наданих послуг.
У звязку з цим просимо Вас розяснити Вас:
1. Чи потрібно учаснику подавати довідку в будь-якій формі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору?
2. Чи необхідно подавати копію аналогічного договору на надання послуг поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування?
3. Чи необхідно подавати оригінал позитивного відгуку Замовника?
4. Чи потрібно подавати копію підписаних Замовником та учасником актів форм КБ-2в та форми КБ-3 щодо наданих послуг?
5. Чи потрібно подавати оригінад акту звірки із Замовником?
6. Оскільки з документації виключені обсяги мінімально необхідних виконаних робіт по ключових видах робіт, а загальна сума виконаних робіт по договору підтверджується актом звірки із замовником, то чи необхідно подавати копії форм КБ-2в та форми КБ-3 на усі обсяги виконаних згідно відповідних робіт чи можна подати їх частково (не усі)?
7. Оскільки акти КБ-2в та форми КБ-3 по основних договорах фізично складають дуже велику кількість і зберігаються у формі оригіналів, то чи можна подавати такі акти у формі сканкопій оригіналів таких актів, а не завірених копій (знятих з оригіналів і повторно сканованих)?
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповіді на Ваші запитання.
Щодо питання №1:
Згідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник надає у складі тендерної пропозиції документи та інформацію (в т.ч. за формами), а саме: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за формою, наведеною в тендерній документації.
Щодо питання №2:
Так потрібно, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо питання №3:
Так потрібно, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо питання №4:
Так потрібно, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо питання №5:
Так потрібно, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо питання №6:
Потрібно подавати копії форм КБ-2в та форми КБ-3 на усі обсяги виконаних робіт, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та є підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо питання №7:
Згідно з пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи: зокрема і копію (ї) підписаних Замовником та учасником «Акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію (ї) «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо наданих послуг. Отже, учасником повинні надаватися копії, а не оригінали.
Щодо питання №1:
Згідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник надає у складі тендерної пропозиції документи та інформацію (в т.ч. за формами), а саме: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за формою, наведеною в тендерній документації.
Щодо питання №2:
Так потрібно, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо питання №3:
Так потрібно, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо питання №4:
Так потрібно, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо питання №5:
Так потрібно, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо питання №6:
Потрібно подавати копії форм КБ-2в та форми КБ-3 на усі обсяги виконаних робіт, адже це передбачено пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та є підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо питання №7:
Згідно з пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник надає наступні документи: зокрема і копію (ї) підписаних Замовником та учасником «Акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію (ї) «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо наданих послуг. Отже, учасником повинні надаватися копії, а не оригінали.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-26-001832-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 18 березня 2019 19:35
Дата подання: 18 березня 2019 19:35
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області від 13.03.2019 р.).
26 грудня 2018 року Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече км 356+590-380+300, км 381+000-381+500, км 395+000-405+000, км 405+000-412+860, км 413+860-422+140, км 422+140-447+582» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-26-001832-b; ID у ЦБД 9854f1d23d9f4637924c7880d89ebaaa) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів (із змінами та доповненнями), що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника № 18 від 01.02.2019 (остання редакція ТД) та № 19 від 11.02.2019 (остання редакція додатку №2), (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції таких учасників:
• Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС»;
• Приватного підприємства «Полтавабудцентр»;
• Товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр»;
• Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь»;
• Товариства з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл».
13.03.2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних вище учасників, прийняте рішення про Допуск до участі в електронному аукціоні тендерних пропозицій учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС», Приватного підприємства «Полтавабудцентр», Товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр», Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл».
Ознайомившись з рішенням тендерного комітету, викладеним у протоколі № 26 від 13.03.2019 р., вважаємо його незаконним та таким, що підлягає скасуванню в частині допущення до аукціону тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр», Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2019 17:19
Рішення від 21.03.2019 № 3252 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 17:18
Інформація про перенесення розгляду скарги UA-2018-12-26-001832-b.c1 .pdf
Дата публікації: 06 квітня 2019 00:07
інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2019 № 4169.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2019 16:17
рішення від 08.04.2019 № 4169.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2019 20:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозиції ТОВ "Техно-Буд-Центр" та ТОВ "Автомагістраль - Південь" відхилено
Дата виконання рішення замовником: 15 квітня 2019 17:04
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 квітня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
1 349 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 349 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
1 605 807 568,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 500 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 484 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Очікує рішення |
1 349 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 15:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 квітня 2019 10:04 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуги. |
Документи:
23 квітня 2019 10:02
|
Протокол №50.docx |