Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги ів внутрішнього прибирання та дезінсекції пасажирських вагонів
services in internal cleaning and disinsection of passenger cars
Очікувана вартість
32 994 603,84 UAH
UA-2018-12-26-000849-a 5ab2f1c1b3b14cb98578d147ec900669
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

+380444652622 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко Ольга Федорівна
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net
Додаткові контактні особи: Dubrovina O.
4652377
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: branch "Ukrainian railway speed company" of public joint stock company Ukrainian Railway"
National ID: 40123444
Contact point: Onishenko Olga
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net
Additional contacts: Oksana
4652377

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 11:16
Очікувана вартість: 32 994 603,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329 946,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 989838.11 UAH
Publication date: 26 грудня 2018 17:11
Enquiries until: 20 січня 2019 18:00
Complaints submission until: до 26 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 січня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 32 994 604 UAH including VAT
Minimal lowering step: 329 946 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги ів внутрішнього прибирання та дезінсекції пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

services in internal cleaning and disinsection of passenger cars
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 17:51
Протокол щодо тех помилки.pdf
23 січня 2019 14:09
дезинсекція 2019 ТД финиш 22.01. ЗІ ЗМІНАМИ.docx
23 січня 2019 17:51
Протокол щодо тех помилки.pdf
23 січня 2019 14:09
Зміни 1 до ТД дезинсекція.doc
09 січня 2019 14:04
Зміни 1 до ТД клінінг Хюндай, МПЛТ, Шкода.doc
09 січня 2019 14:04
Тендер по клінінгу Хюндай, ЕКр, МПЛТ, Шкода на2019 ЗІ ЗМІНАМИ.doc
26 грудня 2018 17:08
Тендер по клінінгу Хюндай, ЕКр, МПЛТ, Шкода на2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 08 січня 2019 09:10
Дата відповіді: 08 січня 2019 09:32
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо Вас надати реквізити Філії "Пасажирська компанія" для отримання банківської гарантії для участі у закупівлі, а саме: назву банка бенефіціара, МФО та розрахунковий рахунок.
Відповідь: Доброго дня!!. За реквізитами Філії"Пасажирська компанія" звертайтеся за належністю. Замовник є філією "Українська залізнична швидкісна компанія".
Банківська гарантія
Дата подання: 08 січня 2019 10:30
Дата відповіді: 09 січня 2019 13:28
Доброго дня, шановний Замовнику! Вибачте за помилку. Просимо Вас надати реквізити Філії "Українська залізнична швидкісна компанія" для отримання банківської гарантії для участі у закупівлі, а саме: назву банка бенефіціара, МФО та розрахунковий рахунок.
Відповідь: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства
«Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ 40123444
п/р № 26005300148853
у в ТВБЗ № 10026/045 Філії – Головного управління по м. Києву та Київській області
АТ «Ощадбанк», МФО 322 669, ІПН 400758126555
дискримінаційні умови закупівлі
Дата подання: 08 січня 2019 11:41
Дата відповіді: 09 січня 2019 14:06
Шановний замовнику! Тендерна документація містить дискримінаційні умови, а тому просимо Вас, видалити вимогу щодо надання Учасником документів зазначених у п. 3.5 розділу інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі , а саме: «сертифікат на відповідність системи управління якістю згідно з чинним в Україні нормативним документами ISO 9001:2015 », так як згідно законодавства України отримання сертифікату ISO 9001:2015 не є обов’язковим. Тому враховуючи вищенаведене вважаємо вимогу щодо наявності у Учасника сертифікату ISO 9001:2015 дискримінаційною, яка дуже скорочує кількість потенційних учасників і, як наслідок, призведе до закупівлі послуг(робіт) за значно вищими цінами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни були внесені до умов Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-26-000849-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ " І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 06 лютого 2019 21:13
Скарга до АМК
С К А Р Г А Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі - Замовник) було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів (електропоїздів Інтерсіті та Інтерсіті+) (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання) (надалі – процедура закупівлі). Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-26-000849-a ID закупівлі: 5ab2f1c1b3b14cb98578d147ec900669, посилання в системі PROZORRO https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-26-000849-a. Свої тендерні пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали три учасника: ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» код - 38748221, ТОВ «ІНВАЙТ» код - 37701437, ТОВ «Алма Фасіліті груп» код – 40969787. За результатами розгляду тендерних пропозицій протоколом № 10/19 від 01.02.2019р. до аукціону допущено всіх учасників, що подали ТП. ТОВ «ІНВАЙТ» ( надалі – Скаржник) не може погодитись з рішенням замовника щодо допущення до аукціону всіх учасників, що подали тендерні пропозиції оскільки, після детального ознайомлення з тендерною пропозицією учасника ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» (надалі – Учасник) вважаємо тендерну пропозицію учасника такою, що НЕ ВІДПОВІДАЄ кваліфікаційним критеріям передбаченим Замовником зважаючи на наступне: 1. НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ. 1.1. Відповідно до розділу «Підготовка тендерних пропозицій» «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» (сторінка № 9) Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про забезпеченість учасника приміщенням, всім необхідним обладнанням та має в наявності матеріально – технічну базу, яка необхідна для виконання зобов’язань за даним предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної інформації, учасник повинен надати Оборотно-сальдову відомість та або - договори дійсні на дату подання пропозиції, або права власності, або видаткові накладні, тощо. № з/п Найменування К-сть 1 Спеціалізована техніка для миття підлоги 6 2 Пилосос для сухого прибирання 6 3 Пилосос для вологого прибирання 6 4 Професійна система (стяжка) для миття поверхонь (панелей, стін) 6 5 Ручна професійна підмітальна машина 6 6 Мобільний візок для збору сміття 16 Отже, як вбачається з умов ТД Замовник вимагає надати підтвердження наявності у Учасника пилососу для сухого прибирання в кількості 6 штук та пилососу для вологого прибирання в кількості 6 штук. ВСЬОГО в Учасника має бути в наявності 12 пилососів для одночасного виконання різних задач! У порушення вказаної вимоги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» надає підтвердження про наявність в Учасника всього 11 пилососів, а саме: Пилосос СV 38/2 – використовується для сухого прибирання (3 шт.) Пилосос віджимаючий GVE-370-2 – використовується для сухого прибирання (1 шт.) Пилосос Екстракторний СТБ 902 – використовується для вологого та сухого прибирання, для хімчистки поверхонь (1 шт.). Пилосос Wvd 570-2 – як зазначив Учасник буде використовуватись для вологого прибирання (6 шт.) Таким чином, Учасник не виконав умови тендерної документації та не підтвердив наявність у нього необхідної кількості пилососів для надання послуг за предметом закупівлі. 1.2. Відповідно до Додатку №3 Технічне завдання надання послуг з прибирання у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+, що експлуатуються філією «УЗШК» (Додаток З, сторінка № 139) та Додатку №14 до Договору (сторінка № 213 ТД) Замовником передбачений мінімальний перелік прибирального інвентарю для здійснення прибирання одного поїзду. Мінімальний перелік прибирального інвентарю для здійснення прибирання (кількість вказана для прибирання 1 поїзда) № з/п Найменування Кількість в пункті формування ТПС «Дарниця»: 1 Маркована посудина (відро) для оброблення меблів і устаткування 1 шт. 2 Маркована посудина (відро) для оброблення стін 1 шт. 3 Марковане відро для миття підлоги салону вагонів 1 шт. 4 Марковане відро для миття підлоги в туалеті 1 шт. 5 Маркована швабра (для стін і підлоги) 2 шт. 6 Чисті ганчірки (серветки) для миття й оброблення меблів, устаткування, стін 4 шт. 7 Чисті ганчірки для миття підлоги 2 шт. 8 Чисті ганчірки (серветки) для витирання насухо і полірування поверхонь (меблів, дзеркал, вікон) 3 шт. 9 Набір нових мікрофібр (для використання у разі потреби) 1 уп. 10 Набір гумових рукавиць (різних розмірів: S, L, XL) 5 шт. 11 Система совок+віник 1 шт. 12 Моп для прибирання підлоги у туалеті 1 шт. 13 Моп для прибирання підлоги в салонах вагонів 1 шт. 14 Скребок для видалення жувальних гумок 2 шт. на шляху прямування та в пунктах обороту 1 Маркована посудина (відро) для оброблення меблів і устаткування 1 шт. 3 Марковане відро для миття підлоги салону вагонів 1 шт. 4 Марковане відро для миття підлоги в туалеті 1 шт. 5 Маркована швабра для підлоги 2 шт. 6 Чисті ганчірки (серветки) для миття й оброблення меблів, устаткування, стін 4 шт. 7 Чисті ганчірки для миття підлоги 2 шт. 8 Чисті ганчірки (серветки) для витирання насухо і полірування поверхонь (меблів, дзеркал, вікон) 3 шт. 9 Набір нових мікрофібр (для використання у разі потреби) 1 уп. 10 Набір гумових рукавиць (різних розмірів: S, L, XL) 3 шт. 11 Система совок+віник 1 шт. 12 Моп для прибирання підлоги у туалеті 1 шт. 13 Моп для прибирання підлоги в салонах вагонів 1 шт. Розділом «Підготовка тендерних пропозицій» «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» (сторінка № 9) Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про забезпеченість учасника приміщенням, всім необхідним обладнанням та має в наявності матеріально – технічну базу, яка необхідна для виконання зобов’язань за даним предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної інформації, учасник повинен надати Оборотно-сальдову відомість та або - договори дійсні на дату подання пропозиції, або права власності, або видаткові накладні, тощо. Як вбачається з поданої Учасником оборотно-сальдової відомості, Учасник не підтвердив наявність у нього ЖОДНОЇ позицій прибирального інвентарю, що вимагається Замовником для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі. 1.3. Відповідно до Додатку №3 Технічне завдання надання послуг з прибирання у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+, що експлуатуються філією «УЗШК» (Додаток І, сторінка № 140) та Додатку №15 до Договору (сторінка № 214 ТД) Замовником передбачений мінімальний перелік миючих засобів та комплектуючих для здійснення прибирання одного поїзду. Мінімальний перелік миючих засобів та комплектуючих для здійснення прибирання (кількість вказана для прибирання 1 поїзда): № з/п Найменування Кількість В пункті формування: 1 Засіб для чистки та миття сантехніки 1 л. 2 Засіб широкого спектру дії для туалетних кімнат і сантехнічного обладнання 1 л. 3 Сильнодіючий лужний універсальний миючий засіб 1 л. 4 Засіб для миття скла та скляних поверхонь 1 л. 5 Засіб дезінфікуючий 1 л. 6 Засіб для видалення неприємних запахів 1 л. 7 Спеціальний засіб для видалення залишків жувальної гумки та органічних забруднень 1 шт. 8 Віддушка 1 л. На шляху прямування та в пунктах обороту: 1 Засіб для чистки та миття сантехніки 1 л. 2 Засіб широкого спектру дії для туалетних кімнат і сантехнічного обладнання 1 л. 3 Сильнодіючий лужний універсальний миючий засіб 1 л. 4 Засіб для миття скла та скляних поверхонь 1 л. 5 Засіб дезінфікуючий 1 л. 6 Засіб для видалення неприємних запахів 1 л. 7 Віддушка 1 л. 8 Пакети для сміття 35 л. 36 9 Пакети для сміття 60 л. 18 10 Пакети для сміття 120 л. 15 11 Пакети для сміття 240 л. 4 12 Освіжувач повітря 1 Розділом «Підготовка тендерних пропозицій» «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» (сторінка № 9) Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про забезпеченість учасника приміщенням, всім необхідним обладнанням та має в наявності матеріально – технічну базу, яка необхідна для виконання зобов’язань за даним предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної інформації, учасник повинен надати Оборотно-сальдову відомість та або - договори дійсні на дату подання пропозиції, або права власності, або видаткові накладні, тощо. Як вбачається з поданої Учасником оборотно-сальдової відомості, Учасник не підтвердив наявність у нього ЖОДНОЇ позицій миючих засобів та комплектуючих для здійснення прибирання, що вимагається Замовником для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі. 1.4. Відповідно до Додатку №3 Технічне завдання надання послуг з прибирання у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+, що експлуатуються філією «УЗШК» (Додаток К, сторінка № 141) та Додатку №16 до Договору (сторінка № 215 ТД) Замовником передбачений мінімальний перелік технологічного обладнання для здійснення прибирання. Мінімальний перелік технологічного обладнання для здійснення прибирання (кількість вказана для прибирання 16 поїздів) № з/п Найменування Кількість В пункті формування ТПС «Дарниця»: 1 Спеціальна техніка для миття підлоги 6 шт. 2 Порохотяг 6 шт. 3 Пилосос для сухого прибирання 6 шт. 4 Пилосос для волого прибирання з системою хімчистки текстильних поверхонь 6 шт. 5 Ручна професійна підмітальна машина 6 шт. 6 Професійна система (стяжка) для миття поверхонь (стіни, панелі, стеля тощо) 10 шт. На шляху прямування: 1 Мобільний візок для збору сміття 16 шт. Розділом «Підготовка тендерних пропозицій» «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» (сторінка № 9) Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про забезпеченість учасника приміщенням, всім необхідним обладнанням та має в наявності матеріально – технічну базу, яка необхідна для виконання зобов’язань за даним предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної інформації, учасник повинен надати Оборотно-сальдову відомість та або - договори дійсні на дату подання пропозиції, або права власності, або видаткові накладні, тощо. У порушення вказаної вимоги у поданій Учасником оборотно-сальдовій відомості взагалі відсутні позиції порохотяг (6 шт), Пилосос для вологого прибирання з системою хімчистки текстильних поверхонь (6 шт). Для наочності порушення Учасником вимог тендерної документації та не підтвердження наявності належної матеріально-технічної бази у Учасника надаємо вигляд оборотно-сальдової відомості поданої Учасником. 2. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ. Відповідно до розділу «Підготовка тендерних пропозицій» «Оформлення та зміст тендерних пропозицій» (сторінка № 6) Тендерної документації передбачено вимога надати - лист-згоду (в довільній формі) на обробку персональних даних. Відповідно до ст..2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У складі своєї тендерної пропозиції учасник подає копію звіту 1ДФ, який розкриває персональні дані працівників Учасника, а саме: податковий номер особи, місце її роботи, дата прийому на роботу, звільнення, суми нарахованого доходу, сума виплаченого доходу, сума утриманого податку, проте Учасник в складі своєї тендерної пропозиції подає інформацію виключно про наявну згоду на обробку персональних даних від Директора М.Р. Каримова і в порушення вимог ТД та чинного законодавства не надає інформацію щодо надання такої згоди працівниками ТОВ «Імпел Гріфін Сервіс» персональні дані яких розкриваються шляхом надання звіту 1ДФ. 3. СКЛАДСЬКІ ПРИМІЩЕННЯ. Відповідно до розділу «Підготовка тендерних пропозицій» «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.3.3. (сторінка № 12) Тендерної Документації п. 3.3. Замовник вимагає надати інформацію стосовно наявних власних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів, у разі відсутності в учасника складських приміщень та автотранспортних засобів необхідно надати інформацію стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими матеріали для виконання умов послуги будуть доставлені до структурних підрозділів Замовника, з підтверджуючими договорами (з додатками до договорів, які є його невід’ємною частиною) про надання транспортно-експедиційних послуг, договорами оренди приміщень, договорами оренди автотранспортних засобів, тощо. У порушення вказаної вимоги Учасник надає довідку № 7.22 від 22.01.2019р. з інформацією про наявність у нього орендованого приміщення за адресою м.Київ, вул.. Стельмаха,6, проте на підтвердження вказаної інформації Учасник не надає копію договору оренди від 03.12.2018р. Таким чином, Учасник не підтвердив належним чином наявність у нього складських приміщень, чим порушив вимоги ТД. 4. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Відповідно до розділу «Підготовка тендерних пропозицій» «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (сторінка № 12) Тендерної документації та Додатку №1 розділу «Перелік інших документів щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам» (сторінка № 31) Тендерної документації Замовник вимагає Копію документу про відповідність належної якості та безпечності витратних матеріалів та миючих засобів, що будуть використовуватися при наданні послуг (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує відповідність продукції вимогам Замовника, або сертифікат щодо впровадження системи менеджменту якості на підприємстві-виробнику продукції. На кожну продукцію надається відповідний документ (для упередження можливості застосування продукції сумнівного походження). Відповідно до Додатку №3 Технічне завдання надання послуг з прибирання у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+, що експлуатуються філією «УЗШК» (Додаток І, сторінка № 140) та Додатку №15 до Договору (сторінка № 214 ТД) Замовником передбачений мінімальний перелік миючих засобів та комплектуючих для здійснення прибирання одного поїзду серед яких є «ВІДДУШКА». Проте, в порушення вимоги ТД Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив відповідність належної якості та безпечності «віддушки» ЖОДНИМ документом, що вимагається тендерною документацією. Ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник приймає участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є учасником відповідного рику з 2011р. Товариство зарекомендувало себе як надійний бізнес - партнер, що виконує послуги якісно та в належні строки, відповідально ставиться до виконання законів України. Ми не можемо змиритися з дискримінаційним підходом Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій Учасників та допущення до аукціону Учасника ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс», тендерна пропозиція якого містить грубі порушення вимог тендерної документації та підлягає відхиленню у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям встановленим Тендерною документацією. Відповідно до ч.9 ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника, повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі та в межах отриманої за скаргою інформації, виходячи з положень ч.10 ст.18 Закону. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.3, 5, ст.8, ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі ”, у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» на відповідність вимогам тендерної документації і вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», дискваліфікувати ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». 5. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо допущення ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» до аукціону. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги. Директор ТОВ «І Н В А Й Т» Т.І. Давидович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2019 17:03
рішення від 11.02.2019 № 1411 (+ лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 лютого 2019 17:03
рішення від 25.02.2019 № 2019.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 19:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: 25.02.2019 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 2019-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВАЙТ" від 06.02.2019 № UA-2018-12-26-000849-a.c2 Колегія постановила Зобов’язати публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі філії "Українська залізнична швидкісна компанія" скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання CPV: 90910000-9", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-26-000849-a.
Дата виконання рішення замовником: 01 березня 2019 11:21
Номер скарги: UA-2018-12-26-000849-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 06 лютого 2019 20:14
СУТЬ!ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС” було проведено аналіз наданих Пропозиції ТОВ “ІНВАЙТ” та Пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" на відповідність умовам тендерної документації, та не відповідають кваліфікаційним критеріям.
Скарга Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38748221) є учасником відкритих торгів з публікацією англійською мовою, Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів (електропоїздів Інтерсіті та Інтерсіті+) (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання), Замовник - філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»/branch "Ukrainian railway speed company " joint stock company "Ukrainian Railways." Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-26-000849-a Згідно п. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (надалі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. В даному Тендері було подано три тендерні пропозиції, а саме від : - ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"; - ТОВ " І Н В А Й Т"; - товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп". У відповідності до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»/branch "Ukrainian railway speed company " joint stock company "Ukrainian Railways." розглянуто тендерні пропозицій всіх учасників торгів на відповідність їх пропозицій технічним вимогам, визначених у тендерній документації, та визначено відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, установлених вимогами тендерної документації. Результати розгляду тендерних пропозицій (допущення до аукціону): 1. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" - допущення до аукціону. 2. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ " І Н В А Й Т" - допущення до аукціону. 3. Результат розгляду тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" - допущення до аукціону. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення (Протоколом №10/19 від 01.02.2019) в частині допущення до аукціону товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" та ТОВ “ІНВАЙТ”- незаконним та такими, що НЕ відповідає умовам тендерної документації, та не відповідають кваліфікаційним критеріям. СУТЬ!ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС” було проведено аналіз наданих Пропозиції ТОВ “ІНВАЙТ” та Пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" на відповідність умовам тендерної документації, та не відповідають кваліфікаційним критеріям. Пропозиція товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" повинна бути відхилена на підставі статті 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, як така що не відповідає кваліфікаційним критеріям установлені статтею 17 Закону та не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) В складі тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" відсутнє підтвердження наявності антикорупційної програми, так як закупівля більше 20 млн., що є порушенням пункту 10 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.10 Кваліфікаційних критеріїв установлених тендерною документацією. А саме в п.10 Кваліфікаційних критеріїв установлених тендерною документацією передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Акцентуємо Вашу увагу, ЩО ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС” Довідкою №1.21 від 21.01.19 та ТОВ “ІНВАЙТ Довідкою №51/2 від 29.10.2019 в складі своїх тендерних пропозицій — підтвердили та надали інформацію про наявність антикорупційної програми! 2) В складі тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" наданий Наказ №30-ОК про прийняття на роботу директора Дудченко О.Ю., в якому зазначена підстава – протокол загальних зборів ТОВ “Алма Фасіліті груп” від 31.03.2017 р. та Протокол загальних зборів №11 від 05.11.2018 року, але даними документами не підтверджено правомочність керівника підписувати тендерну пропозицію Замовника та Договір. А саме, в Протоколі загальних зборів №11 від 05.11.2018 року по другому питанню ВИРІШЕНО: “НАДАВАТИ ЗГОДУ на укладення правочинів, які будуть потребувати такої згоди у відповідності до Статуту та норм діючого законодавства України у разі перемоги у тендері...” Відповідно до п.п. 6 п. 33 модельного статуту товариство з обмеженою відповідальністю, до компетенції загальних зборів належать: п.6 прийняття рішення про: - вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства. В складі тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" — немає рішення/згоди загальних зборів учасників щодо вчинення значного правочину та підписання тендерної пропозиції та Договору по даному тендеру. А саме, Протокол загальних зборів №11 датовано 05.11.2018 року - тобто рішення/згоди щодо підпису тендерної пропозиції та Договору по закупівлі : Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів (електропоїздів Інтерсіті та Інтерсіті+) (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання), Замовник - філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»/branch "Ukrainian railway speed company " joint stock company "Ukrainian Railways (далі закупівля) — станом на дату подачі пропозиції НЕМАЄ, що є порушенням тендерної документації «Оформлення та зміст тендерних пропозицій учасника». (У разі наявності в установчих документах певних обмежень на укладання договору (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір). Акцентую увагу, що в складі тендерної пропозиції ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС” наявне рішення одноосібного власника , щодо участі у закупівлі та надано дозвіл на укладення Договору по тендеру : Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів (електропоїздів Інтерсіті та Інтерсіті+) (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання), Замовник - філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»/branch "Ukrainian railway speed company " joint stock company "Ukrainian Railways. В складі тендерної пропозиції ТОВ “ІНВАЙТ” наявний Протокол № 1 загальних зборів, де уповноважено Директора підписувати тендерну пропозицію та укладати Договір по тендеру : Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів (електропоїздів Інтерсіті та Інтерсіті+) (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання), Замовник - філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»/branch "Ukrainian railway speed company " joint stock company "Ukrainian Railways. 3) В складі тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" надано НЕ за архівовану Банківську гарантію у форматі ПДФ та окремо надано електронний цифровий підпис, що є порушенням тендерної документації “Порядок подання тендерних пропозицій”. 4) В складі тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" надає копії з копії Сертифікатів відповідності учасника, копії з копії Сертифікатів якості, що є порушенням пункту 5 Таблиці 2 “Перелік інших документів щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам”, оскільки вимагалась сканована копія з ОРИГІНАЛУ. 5) Відповідно до “Порядку подання тендерних пропозицій” - під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Тендерна пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" створена та подано без дотримання вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, а саме створена та подано без Електронного цифрового підпису/Кваліфікованого електронного підпису накладеного на пропозицію, тобто з порушенням “Порядку подання тендерних пропозицій”. Акцентуємо Вашу увагу, ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС” дотримано вимоги Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Порядок подання тендерних пропозицій”, а саме подано тендерну пропозицію з Електронним цифровим підписом/Кваліфікованим електронним підписом накладеного на пропозицію. Пропозицію ТОВ «ІНВАЙТ» повинна бути відхилена на підставі статті 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, як така що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до “Порядку подання тендерних пропозицій” - під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Тендерна пропозиції ТОВ “ІНВАЙТ” створена та подано без дотримання вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, а саме створена та подано без Електронного цифрового підпису/Кваліфікованого електронного підпису накладеного на пропозицію, тобто з порушенням “Порядку подання тендерних пропозицій”. Акцентуємо Вашу увагу, ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС” дотримано вимоги Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Порядок подання тендерних пропозицій”, а саме подано тендерну пропозицію з Електронним цифровим підписом/Кваліфікованим електронним підписом накладеного на пропозицію. Отже, рішення Замовника (Протокол №10/19 від 01.02.2019) в частині допущення до аукціону товариства з обмеженою відповідальністю “Алма Фасіліті груп” та ТОВ “ІНВАЙТ” - є незаконним, що порушує ст. 17, 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, порушує вимоги тендерної документації та не відповідають кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2019 16:58
рішення від 11.02.2019 № 1412 (+ лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 лютого 2019 16:58
Рішення від 25.02.2019 № 2021.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 19:00

Документи подані скаржником

06 лютого 2019 21:13
Скарга

Документи подані скаржником

06 лютого 2019 20:14
Сканировать10001.PDF
06 лютого 2019 20:14
Сканировать1.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 березня 2019
UA-2018-12-26-000849-a5ab2f1c1b3b14cb98578d147ec900669
Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 13:17
Електронний підпис
30 січня 2019 12:33
Висновки.pdf
30 січня 2019 12:33
9. СТАТУТ.PDF
30 січня 2019 12:33
5.4Рішення власника.pdf
30 січня 2019 12:33
5. Контракт.PDF
30 січня 2019 12:33
4.8 ІСО.pdf
30 січня 2019 12:33
3.1 Довіреність.pdf
30 січня 2019 12:33
3. Ст17.pdf
30 січня 2019 12:33
2.4 Звіт 1 ДФ.pdf

Документи

01 лютого 2019 14:57
Електронний підпис

Публічні документи

11 березня 2019 17:52
Довідка банкрутство
30 січня 2019 17:10
28. Статут ІНВАЙТ....pdf
30 січня 2019 17:10
38. Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2019 17:10
36. Відомості.pdf
30 січня 2019 17:10
33. Протокол 1.pdf
30 січня 2019 17:10
29. Опис....pdf
30 січня 2019 17:10
23. Довідка кол центр.pdf
30 січня 2019 17:10
22. Захист довкілля.pdf
30 січня 2019 17:10
14.3 Висновок віддушка.pdf
30 січня 2019 17:09
14.2 Висновки ч3.pdf
30 січня 2019 17:09
14.1 Висновки ч 2.pdf
30 січня 2019 17:09
14. Висновки ч 1.pdf
30 січня 2019 17:09
12. Довіреність.pdf
30 січня 2019 17:09
11. Стаття 17.pdf
30 січня 2019 17:09
10. Копія Акту.pdf
30 січня 2019 17:09
9. Договір ч.3.pdf
30 січня 2019 17:09
8. Договір ч.2.pdf
30 січня 2019 17:09
7. Договір ч.1.pdf
30 січня 2019 17:09
5. Звіт 1 ДФ.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 17:26
banking_license_ПУМБ.pdf.p7s_001.p7s
30 січня 2019 17:26
banking_licence_ПУМБ_001.pdf
30 січня 2019 17:26
Гарант_я.pdf.p7s_001.p7s
30 січня 2019 17:26
Гарант_я_001.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_8.pdf
30 січня 2019 17:26
Сертифікат якості.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновок 2.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновок СЕС 3.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновок СЕС_1.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_5.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_4.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_10.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_9.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 13.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 11.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 12.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 14.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 7.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 6.pdf
30 січня 2019 17:26
Витяг.pdf
30 січня 2019 17:26
Звіт за _Формою 1ДФ.pdf
30 січня 2019 17:26
Модельний статут.pdf
30 січня 2019 17:26
Аналогічний договір.pdf
30 січня 2019 17:26
Виписка_13.11.pdf
30 січня 2019 17:25
Довіреність.pdf
30 січня 2019 17:25
ОСВ по рахунку 112.pdf
30 січня 2019 17:25
ОСВ по рахунку 22.pdf
30 січня 2019 17:25
ОСВ по рахунку 10.pdf

Документи

01 березня 2019 11:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 березня 2019 11:16
Електронний підпис

Публічні документи

30 січня 2019 13:17
Електронний підпис
30 січня 2019 12:33
Висновки.pdf
30 січня 2019 12:33
9. СТАТУТ.PDF
30 січня 2019 12:33
5.4Рішення власника.pdf
30 січня 2019 12:33
5. Контракт.PDF
30 січня 2019 12:33
4.8 ІСО.pdf
30 січня 2019 12:33
3.1 Довіреність.pdf
30 січня 2019 12:33
3. Ст17.pdf
30 січня 2019 12:33
2.4 Звіт 1 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ " І Н В А Й Т"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 32 758 375,76
UAH з ПДВ
32 758 375,76
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 32 990 372,03
UAH з ПДВ
32 990 372,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 17:52
Довідка банкрутство
30 січня 2019 17:10
28. Статут ІНВАЙТ....pdf
30 січня 2019 17:10
38. Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2019 17:10
36. Відомості.pdf
30 січня 2019 17:10
33. Протокол 1.pdf
30 січня 2019 17:10
29. Опис....pdf
30 січня 2019 17:10
23. Довідка кол центр.pdf
30 січня 2019 17:10
22. Захист довкілля.pdf
30 січня 2019 17:10
14.3 Висновок віддушка.pdf
30 січня 2019 17:09
14.2 Висновки ч3.pdf
30 січня 2019 17:09
14.1 Висновки ч 2.pdf
30 січня 2019 17:09
14. Висновки ч 1.pdf
30 січня 2019 17:09
12. Довіреність.pdf
30 січня 2019 17:09
11. Стаття 17.pdf
30 січня 2019 17:09
10. Копія Акту.pdf
30 січня 2019 17:09
9. Договір ч.3.pdf
30 січня 2019 17:09
8. Договір ч.2.pdf
30 січня 2019 17:09
7. Договір ч.1.pdf
30 січня 2019 17:09
5. Звіт 1 ДФ.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 17:26
banking_license_ПУМБ.pdf.p7s_001.p7s
30 січня 2019 17:26
banking_licence_ПУМБ_001.pdf
30 січня 2019 17:26
Гарант_я.pdf.p7s_001.p7s
30 січня 2019 17:26
Гарант_я_001.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_8.pdf
30 січня 2019 17:26
Сертифікат якості.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновок 2.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновок СЕС 3.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновок СЕС_1.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_5.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_4.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_10.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС_9.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 13.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 11.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 12.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 14.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 7.pdf
30 січня 2019 17:26
Висновки СЕС 6.pdf
30 січня 2019 17:26
Витяг.pdf
30 січня 2019 17:26
Звіт за _Формою 1ДФ.pdf
30 січня 2019 17:26
Модельний статут.pdf
30 січня 2019 17:26
Аналогічний договір.pdf
30 січня 2019 17:26
Виписка_13.11.pdf
30 січня 2019 17:25
Довіреність.pdf
30 січня 2019 17:25
ОСВ по рахунку 112.pdf
30 січня 2019 17:25
ОСВ по рахунку 22.pdf
30 січня 2019 17:25
ОСВ по рахунку 10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 32 758 375,76
UAH з ПДВ
11 березня 2019 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
32 758 375,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 11:09
ДУ_4_до_Договору_34-УЗШК.pdf укладений
18 грудня 2019 11:09
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 11:55
34-узшк.pdf укладений
26 березня 2019 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2020 року на суму коштів, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 34-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 24 650 837,32
UAH (в тому числі ПДВ 4 108 472,89 UAH)