Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Витратні матеріали до офісної оргтехніки (картриджі, тонери, фотобарабани)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2018-12-26-000838-b 249302a592d74e34a6f08d5ecd7292eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БЕРЕКА ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА

+380567447142 it.dp@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41323962
Вебсайт: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 93
Контактна особа: БЕРЕКА ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА
+380567447142
it.dp@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 грудня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 11:25
___Тендерна документация_картриджи_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 28 грудня 2018 10:05
Дата відповіді: 28 грудня 2018 15:36
В тендерній документації є не зовсім коректний вираз у п,3 Додаток №4 - "3. У разі, якщо Учасник запропонує еквівалентний Товар, згідно Специфікації товару, він має надати у складі своєї пропозиції лист від виробника обладнання (принтерів та багатофункціональних пристроїв), до якого запропоновано еквівалент, або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого Учасником еквівалентного Товару якістю не нижче ніж виробник ТМ «Патрон Сервіс» без погіршення технічних та якісних характеристик обладнання, із збереженням умов гарантійного ремонту з боку виробника обладнання." ТМ «Патрон Сервіс" є відновлення картриджів з оригінальних корпусів. Являються не оригінальним. І на 100 % ТМ «Патрон Сервіс" не має дозволу від виробника на використання цих картриджів у гарантійний період без зняття з гарантії. Як Ви можете вимагати від Учасників, які будут пропонувати картриджі інших виробників лист від виробника з дозволом на використання у гарантійний період якщо ТМ «Патрон Сервіс" не мав і не буде мати такого листа. Це являється дискримінацією у чистому вигляді. Крім того є картриджі інших ТМ, як приклад, NewTone та BASF, про які нічого не сказано. Як бути з аналогами до них?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку замовника якість товару ТМ "Патрон" є сумісною з офісною технікою, яку в процесі роботи використовує замовник. Тому вказана торгова марка зазначена як приклад. Замовник не заперечує проти участі в процедурі закупівлі учасників, які запропонують товар інших марок аналогічної якості. Навести в тендерній документації у якості прикладу усі торгові марки що виробляють, на думку замовника, якісній товар неможливо, тому обрана одна.
Технічні вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 28 грудня 2018 14:02
Дата відповіді: 28 грудня 2018 15:37
Шановні панове! Відповідно абзацыв 2- 3 п.6 Розділу 3 Тендерної документації, До технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз «або еквівалент». Замовником зазначено вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. Предметом закупівлі є товари (витратні матеріали) та надано перелік принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів, які потребують заправки. Технічна специфікація тендерної документації містить посилання на конкретні торгові марки, конструкцію та тип предмету закупівлі. Просимо Вас надати роз’яснення, щодо прийняття замовником пропозицій із витратними матеріалами для заправки принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів (згідно із переліком) інших торгової марки, конструкцію та типу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку замовника якість товару ТМ "Патрон" є сумісною з офісною технікою, яку в процесі роботи використовує замовник. Тому вказана торгова марка зазначена як приклад. Замовник не заперечує проти участі в процедурі закупівлі учасників, які запропонують товар інших марок аналогічної якості. Навести в тендерній документації у якості прикладу усі торгові марки що виробляють, на думку замовника, якісній товар неможливо, тому обрана одна.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 для забезпечення поточної діяльності Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 55 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 278,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 січня 2019 12:45
Закінчення: 14 січня 2019 13:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

587 шт
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Витратні матеріали до офісної оргтехніки (картриджі, тонери, фотобарабани)
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 93
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 53 461,74
UAH з ПДВ
53 461,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 55 529,88
UAH з ПДВ
55 529,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 11:49
довідка ст 17.PDF
21 січня 2019 11:49
довідка мвс.pdf
21 січня 2019 11:49
витяг пдв тов.pdf
21 січня 2019 11:48
Електронний підпис
21 січня 2019 11:46
довідка ст 17.PDF
21 січня 2019 11:46
довідка мвс.pdf
21 січня 2019 11:46
витяг пдв тов.pdf
11 січня 2019 11:06
Електронний підпис
11 січня 2019 11:01
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Переможець 53 461,74
UAH з ПДВ
18 січня 2019 14:30

Документи

18 січня 2019 14:30
Електронний підпис
18 січня 2019 14:22
протокол 31.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
53 461,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2019 14:30
Електронний підпис
18 січня 2019 14:22
протокол 31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 09:20
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 09:18
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 10:27
Договор 68.pdf укладений
05 лютого 2019 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 461,74
UAH (в тому числі ПДВ 8 910,29 UAH)