Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Свіжі овочі та фрукти).
Очікувана вартість
270 570,00 UAH
UA-2018-12-26-000697-c 5a24f67c78b04e049867e94b83cae3e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бардаш Тетяна Юріївна

+380412227596 tanyavertep9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад " Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05395948
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Синельниківська, №12
Контактна особа: Бардаш Тетяна Юріївна
+380412227596
tanyavertep9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2018 15:33
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2019 15:33
Початок аукціону: 11 січня 2019 14:42
Очікувана вартість: 270 570,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 352,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13620 кг
ДК 021-2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Свіжі овочі та фрукти).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Синельниківська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000058 ● f421b9e994414612a451f0e9b208da23
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.05.2019
№31

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника С. ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2019 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2018-12-26-000697-c від 26.12.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради повідомляє, що відповідно до абзацу два частини вісім статті 7ˉ¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922) комунальний навчальний заклад «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради надає аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) від 11.06.2019 року. Держаудитслужбою зазначено, що Замовником не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення процедури закупівлі в порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів в електронній системі закупівель». Замовником електронний цифровий підпис на оголошення був накладений, але через технічні несправності майданчику цього не видно в електронній системі закупівель. Тобто вини Замовника в даному випадку не має. У висновку, як порушення зазначено, що тендерна документація не містить одного або кількох кваліфікаційних критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону 922. З цим не можна погодитись, адже в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону 922. Крім того учасником-переможцем надано документальне підтвердження відповідності всім трьом критеріям визначеним в статті 16 Закону 922, а саме: довідку про виконання аналогічних договорів та лист-відгук; довідку про наявність працівників, а саме, що здійснює свою діяльність самостійно як фізична особа-підприємець та має певний досвід та знання для виконання умов договору та довідку про наявність матеріально-технічної бази. Отже, порушення в даному випадку відсутні. Держаудитслужбою зазначено, що Замовником в тендерній документації не зазначено кінцевий термін подання пропозицій. В пункті 1 розділу ІV тендерної документації зазначено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Кожен учасник, бачив таким чином кінцевий термін подання пропозицій і відповідно до ст. 23 Закону 922 жоден учасник не звертався до Замовника за наданням роз’яснень щодо кінцевого терміну подання пропозицій. Отже, вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону 922 Замовником дотримані. У висновку зазначено, що Замовник не повинен був встановлювати вимогу щодо надання в складі тендерних пропозицій юридичних осіб документального підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам пункту 10 частини 1 статті 17 Закону 922. Це також заперечуємо. Частиною другою статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Таким чином, тендерна документація може містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 10 частини першої статті 17 Закону. В тендерній документації по даному предмету закупівлі від учасників вимагалась надання інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 10 частини першої 17 Закону № 922 в довільній формі, тому зміст тендерної документації відповідає ст. 17 та ст.22 Закону № 922. Ще одним порушенням Держаудитслужба вважає неврахування Замовником рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) та неврахування вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції». Це також не можна вважати порушення оскільки відповідно до пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» одним із видів санкцій є: заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Отже, даний закон містить заборону придбання товарів, але жодним чином не вказує передбачати дану вимогу в тендерні документації, а також стаття 22 Закону 922 не містить вимоги передбачати в тендерній документації вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції». В тендерній документації замовником передбачено, що учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати документ про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію. Учасником-переможцем надано довідку про те, що сертифікати відповідності на товар будуть надані під час першої поставки відповідного товару. Замовником прийнято дану довідку, як належну, адже сертифікати на товар можуть бути видані безпосередньо перед поставкою, оскільки товаром є продути харчування і сертифікати відповідності на них не можуть бути видані завчасно. Отже, вищевказані заперечення вказують, законодавство в сфері публічних закупівель Замовником не порушено.

2019-06-19 10:31:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/29/2019/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/296/2079/19
Дата відкриття провадження: 25 липня 2019

Документи:

05 січня 2024 12:54
Електронний підпис
05 січня 2024 12:53
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БАШТАН" 255 670,00
UAH з ПДВ
185 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Палько Сергій Юрійович 220 700,00
UAH з ПДВ
220 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасюк К.О 239 920,00
UAH з ПДВ
238 567,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ 247 719,00
UAH з ПДВ
239 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 14:33
Електронний підпис
10 січня 2019 14:31
статут.rar
10 січня 2019 14:31
статистика витяг.JPG
10 січня 2019 14:31
рішення №1.JPG
10 січня 2019 14:31
витяг ЄДР.rar
10 січня 2019 14:31
Цін.проп.2сторінка.JPG
10 січня 2019 14:31
Цін.проп.1сторінка.JPG
10 січня 2019 14:31
Лист-згода1.JPG
10 січня 2019 14:31
Лист згода2.JPG
10 січня 2019 14:31
довідка.JPG

Публічні документи

04 січня 2019 18:37
свідоцтво.jpg
04 січня 2019 18:37
свідоцтво 2.jpg
04 січня 2019 18:37
Погодження.jpg
04 січня 2019 18:37
паспорт Палько.rar
04 січня 2019 18:37
медкнижка.rar
04 січня 2019 18:37
код.jpg
04 січня 2019 18:37
витяг Палько.rar
04 січня 2019 18:37
виписка ст.2. зав.jpg
04 січня 2019 18:37
виписка ст.1 зав.jpg
04 січня 2019 18:37
4 ОПП.jpg

Публічні документи

04 січня 2019 18:21
Електронний підпис
04 січня 2019 18:18
техпаспорт.jpg
04 січня 2019 18:18
тех вимоги.rar
04 січня 2019 18:18
ст 17.jpg
04 січня 2019 18:18
сертифікат овочі.jpg
04 січня 2019 18:18
свідоцтво завір..jpg
04 січня 2019 18:18
санпаспорт.jpg
04 січня 2019 18:18
санобробка.jpg
04 січня 2019 18:18
пропозиція.jpg
04 січня 2019 18:18
проект договору.rar
04 січня 2019 18:18
погодження.jpg
04 січня 2019 18:18
паспорт.rar
04 січня 2019 18:18
мед книжка.rar
04 січня 2019 18:18
довідка працівники.jpg
04 січня 2019 18:18
відгук освіта.jpg
04 січня 2019 18:18
витяг.rar
04 січня 2019 18:18
виписка.rar

Публічні документи

10 січня 2019 11:13
Електронний підпис
10 січня 2019 11:12
овочі фрукти2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БАШТАН"

ФОП Палько Сергій Юрійович

ФОП Тарасюк К.О

Фізична особа-підприємець КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БАШТАН"
#40131015
Відхилено 185 670,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 15:05
ФОП Палько Сергій Юрійович
#3161306618
Відхилено 220 700,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 15:36
ФОП Тарасюк К.О
#3308103700
Переможець 238 567,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 13:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 січня 2019 15:05
Електронний підпис
15 січня 2019 14:58
протокол

Документи

17 січня 2019 15:36
Електронний підпис
17 січня 2019 12:22
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Тарасюк К.О #3308103700

№ рішення у справі

60/20-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

23 січня 2019 13:18
Електронний підпис
23 січня 2019 13:12
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тарасюк К.О
#3308103700
238 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 13:18
Електронний підпис
23 січня 2019 13:12
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 15:07
д.у 2.PDF зміни до договору
06 грудня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:40
д.у.1 до д._19.PDF зміни до договору
26 листопада 2019 11:25
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:22
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 15:47
договір укладений
04 лютого 2019 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити ціну за одиницю товару, а саме: цибулю ріпчасту, у зв'язку з коливанням ціни на ринку такого товару. Загальна сума договору не змінилась.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяг поставки товару згідно специфікації та зменшити суму договору №19 від 04.02.2019 року на 48 330,10 (сорок вісім тисяч триста тридцять гривень 10 копійок) грн, та п. 3.1. викласти в наступній редакції: Загальна вартість договору становить 190 236,90 (сто дев'яносто тисяч двісті тридцять шість гривень 90 копійок) грн без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 190 236,90
UAH