Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через р. Ворскла км 137+602 автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава, Полтавська область
Очікувана вартість
64 000 000,00 UAH
UA-2018-12-26-000077-b fb6c829a85294ed8880adb10b1a69e63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 sluzhbador12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 14:03
Очікувана вартість: 64 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 640 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 320000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт мосту через р. Ворскла км 137+602 автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава, Полтавська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
201 Погонний метр
Капітальний ремонт мосту через р. Ворскла км 137+602 автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 18:50
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
18 січня 2019 18:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf
28 грудня 2018 11:32
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
26 грудня 2018 08:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 січня 2019 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 08:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 18:50
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
18 січня 2019 18:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf
26 грудня 2018 08:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
28 грудня 2018 11:32
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
26 грудня 2018 08:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 28 грудня 2018 12:05
Дата відповіді: 29 грудня 2018 16:46
Креслення яке є в прикріплених файлах погано відскановане і більша його половина не проглядається
Відповідь: Всі файли технічного завдання, які розміщенні на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель перевіренні Замовником, вони легко відкриваються всіма програмами, що підтримують «pdf» формат.
Технічне завдання
Дата подання: 28 грудня 2018 12:16
Дата відповіді: 29 грудня 2018 16:46
коли відкриваю ваш файл з технічним завданням все видно а креслення більша його частина просто зелений колір
Відповідь: Всі файли технічного завдання, які розміщенні на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель перевіренні Замовником, вони легко відкриваються всіма програмами, що підтримують «pdf» формат.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000021 ● 12d1dd58d5784dbcbe34f319cc8209e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2018-12-26-000077-b 26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу UA-М-2021-10-13-000021 процедури закупівлі UA-2018-12-26-000077-b «Капітальний ремонт мосту через р. Ворскла км 137+602 автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми-Полтава, Полтавська область», затверджений 03.11.2021 року заступником Голови Держаудитслужби України. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки суперечать нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання не відповідають основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необґрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Держаудитслужби України про результати моніторингу UA-М-2021-10-13-000021 процедури закупівлі UA-2018-12-26-000077-b «Капітальний ремонт мосту через р. Ворскла км 137+602 автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми-Полтава, Полтавська область», затверджений від 03.11.2021 року заступником Голови Держаудитслужби України, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2021-11-09 10:11:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява від 16.11.2021 р. № 01-09/2427 зареєстрована в Полтавському окружному адміністративному суді 16.11.2021 р.
Дата публікації: 17 листопада 2021

Документи:

17 листопада 2021 15:28
Позовна заява (UA-2018-12-26-000077-b).pdf
17 листопада 2021 14:44
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" 61 950 000,00
UAH з ПДВ
56 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ 61 996 750,76
UAH з ПДВ
56 816 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3 63 949 798,02
UAH з ПДВ
63 949 798,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 11:40
Документи переможця.PDF
04 лютого 2019 13:09
Проект Договору.PDF
04 лютого 2019 13:09
Договір проект.docx
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_8-1-2.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-9.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-8.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-7.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-6.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-5.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-4.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-3.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-2.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_1-1-3.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_1-1-2.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС2_3-1-4.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_8-1-2.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_8-1-1.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_3-1-9.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_3-1-8.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_3-1-7.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_3-1-6.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_3-1-5.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_3-1-3.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_3-1-2.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_3-1-1.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_1-1-3.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_1-1-2.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ИВР.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ДЦ.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ДЦ расчет 2.rtf
04 лютого 2019 13:09
r_50_ДЦ_ДЦ расч..rtf
04 лютого 2019 13:09
50.imd
29 січня 2019 19:39
Тендерна пропозиція.PDF
29 січня 2019 19:39
Гарантия.zip

Публічні документи

30 січня 2019 08:53
Реєстр 4_Ворскла.pdf
30 січня 2019 08:53
Реєстр 3_Ворскла.pdf
30 січня 2019 08:53
Реєстр 2_Ворскла.pdf
30 січня 2019 08:53
Реєстр 1_Ворскла.zip
30 січня 2019 08:53
Протокол НР.7z
30 січня 2019 08:53
Наказ Фролова Ю.М.7z
30 січня 2019 08:53
Лист для клієнтів.7z
30 січня 2019 08:53
Гарантія 9486-19.7z
30 січня 2019 08:53
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

30 січня 2019 09:16
Реєстр.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 6.4.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 6.3.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 6.2.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 6.1.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 5.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 4.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 3.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 2.3.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 2.2.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 2.1.pdf
30 січня 2019 09:16
Додаток 1.2.rar
30 січня 2019 09:16
Додаток 1.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"

ТОВ УКРТРАНСМІСТ

ПрАТ Мостобудівне управління-3

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"
#37732596
Переможець 56 800 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 08:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"
#37732596
56 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2023 22:16
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 22:13
№ 128-01-19 д.у.12.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 22:12
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 14:32
№ 128-01-19 д.у.09.pdf зміни до договору
26 липня 2022 14:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:14
№ 128-01-19 д.у.07.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:40
№ 128-01-19 д.у.04.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:40
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 15:27
№ 128-01-19 (додатки).pdf укладений
26 лютого 2019 15:26
№ 128-01-19 (договір).pdf укладений
26 лютого 2019 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 128-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 128-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ.
Номер договору про закупівлю: № 128-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та припинити дію договору, згідно чинного законодавства.
Номер договору про закупівлю: № 128-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 12 грудня 2023
Сума оплати за договором: 45 057 181,46
UAH (в тому числі ПДВ 7 509 530,24 UAH)