Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2018 08:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 89 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 890 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 445000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 18:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 18:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
18 січня 2019 18:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf | |
28 грудня 2018 11:35 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar | |
26 грудня 2018 08:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
18 січня 2019 18:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 січня 2019 18:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
||||||
18 січня 2019 18:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf
|
||||||
28 грудня 2018 11:35 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
|
||||||
26 грудня 2018 08:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000043 ● 7fd0b0bb97ba4aaa9fa0d9398b2f093c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2021 № 122
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2021 №122
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-12-26-000045-b 26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-29 13:59:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мосту через р. Сула біля с. Млини км 172+598 автомобільної дороги державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Полтавська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-26-000045-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, перелік документів, що подаються учасником на підтвердження відповідності статтям 16 та 17 Закону та критеріям замовника передбачені в Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів – таблиця №2.
Приписами до таблиці №2 визначено, що до таблиці включаються працівники, які обов’язково мають бути в учасника, а саме дорожні робітники з відповідними розрядами. Проте надана в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Мостобудівне управління-3» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить дорожніх робітників з відповідними розрядами.
2. Крім того, пунктом 1 Додатку №2 до тендерної документації передбачено надання довідки за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою про наявність в учасника торгів обладнання, які будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт – таблиця № 1. Проте надана в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Мостобудівне управління-3» довідка про наявність відповідного обладнання, містить не повний перелік обладнання, яке включено до підсумкової відомісті ресурсів наданої в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Мостобудівне управління-3».
З огляду на зазначене поясніть факт визнання переможцем торгів ПрАТ «Мостобудівне управління-3», а не відхилення його пропозиції як такої що не відповідає умовам тендерної документації.
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Антон РИБАЛКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-01 13:05:35
Пояснення (UA-2018-12-26-000045-b)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-12-26-000045-b, затверджений 14.04.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки суперечать нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання не відповідають основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необгрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-12-26-000045-b, затверджений від 14.04.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
2021-04-19 09:23:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі (позовна заява від 27.04.2021 № 01-09/808) |
Дата публікації: | 28 квітня 2021 |
Документи:
28 квітня 2021 16:41
|
Позовна заява (UA-2018-12-26-000045-b).pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Мостобудівне управління-3 #03449887 |
Переможець |
86 130 120,90
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 08:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2022 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2022 12:16
|
№ 111-01-19 д.у.11.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2022 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2022 08:58
|
№ 111-01-19 д.у.10.pdf | зміни до договору |
28 липня 2022 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:00
|
№ 111-01-19 д.у.09.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:30
|
№ 111-01-19 д.у.06.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2019 15:18
|
№ 111-01-19 (додатки).pdf | укладений |
26 лютого 2019 15:17
|
№ 111-01-19 (договір) .pdf | укладений |
26 лютого 2019 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 111-01-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 111-01-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ. |
Номер договору про закупівлю: | № 111-01-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою за взаємною згодою зменшують ціну договору та припиняють його дію, згідно чинного законодавства |
Номер договору про закупівлю: | № 111-01-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |