Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мосту через р. Сула біля с. Млини км 172+598 автомобільної дороги державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Полтавська область
Очікувана вартість
89 000 000,00 UAH
UA-2018-12-26-000045-b 14e9769bec914b0f840188ad0e26f2fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 sluzhbador12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 08:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 15:38
Очікувана вартість: 89 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 890 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 445000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція мосту через р. Сула біля с. Млини км 172+598 автомобільної дороги державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Полтавська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169 Погонний метр
Реконструкція мосту через р. Сула біля с. Млини км 172+598 автомобільної дороги державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 18:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
18 січня 2019 18:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf
28 грудня 2018 11:35
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
26 грудня 2018 08:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 січня 2019 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 18:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
18 січня 2019 18:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf
26 грудня 2018 08:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
28 грудня 2018 11:35
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
26 грудня 2018 08:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 28 грудня 2018 11:17
Дата відповіді: 28 грудня 2018 11:53
Де можна ознайомитися з кресленням?
Відповідь: Креслення основних проектних рішень стадії «Проект» та відомість обсягів робіт оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar».
Технічне завдання
Дата подання: 28 грудня 2018 12:15
Дата відповіді: 29 грудня 2018 16:47
коли відкриваю ваш файл з технічним завданням все видно а креслення більша його частина просто зелений колір
Відповідь: Всі файли технічного завдання, які розміщенні на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель перевіренні Замовником, вони легко відкриваються всіма програмами, що підтримують «pdf» формат.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-22-000043 ● 7fd0b0bb97ba4aaa9fa0d9398b2f093c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.03.2021 № 122
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2021 №122

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-12-26-000045-b 26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-29 13:59:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мосту через р. Сула біля с. Млини км 172+598 автомобільної дороги державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Полтавська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-26-000045-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, перелік документів, що подаються учасником на підтвердження відповідності статтям 16 та 17 Закону та критеріям замовника передбачені в Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів – таблиця №2.
Приписами до таблиці №2 визначено, що до таблиці включаються працівники, які обов’язково мають бути в учасника, а саме дорожні робітники з відповідними розрядами. Проте надана в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Мостобудівне управління-3» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить дорожніх робітників з відповідними розрядами.
2. Крім того, пунктом 1 Додатку №2 до тендерної документації передбачено надання довідки за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою про наявність в учасника торгів обладнання, які будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт – таблиця № 1. Проте надана в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Мостобудівне управління-3» довідка про наявність відповідного обладнання, містить не повний перелік обладнання, яке включено до підсумкової відомісті ресурсів наданої в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Мостобудівне управління-3».
З огляду на зазначене поясніть факт визнання переможцем торгів ПрАТ «Мостобудівне управління-3», а не відхилення його пропозиції як такої що не відповідає умовам тендерної документації.
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Антон РИБАЛКО

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-01 13:05:35

Пояснення (UA-2018-12-26-000045-b)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-12-26-000045-b, затверджений 14.04.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки суперечать нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання не відповідають основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необгрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-12-26-000045-b, затверджений від 14.04.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2021-04-19 09:23:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі (позовна заява від 27.04.2021 № 01-09/808)
Дата публікації: 28 квітня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3 86 130 120,90
UAH з ПДВ
86 130 120,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ 88 845 924,00
UAH з ПДВ
88 845 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 15:50
Довідка з ДПІ
07 лютого 2019 15:50
Довідка з МВС
07 лютого 2019 15:50
Гарантійний лист
04 лютого 2019 16:17
8_ДЦ_ДЦ_3.rtf
04 лютого 2019 16:17
Договір.pdf
04 лютого 2019 16:17
Договірна ціна.pdf
04 лютого 2019 16:17
тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2019 23:15
Реєстр.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 6.4.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 6.3.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 6.2.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 6.1.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 5.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 4.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 3.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 2.3.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 2.2.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 2.1.pdf
29 січня 2019 23:15
Додаток 1.2.rar
29 січня 2019 23:15
Додаток 1.1.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 09:56
Реєстр 1_СУЛА.rar
30 січня 2019 09:06
Реєстр 4. СУЛА.rar
30 січня 2019 09:06
Реєстр 3_СУЛА.pdf
30 січня 2019 09:06
Реєстр 2_СУЛА.pdf
30 січня 2019 09:06
Реєстр 1_СУЛА.zip
30 січня 2019 09:06
Протокол НР.7z
30 січня 2019 09:06
Наказ Фролова Ю.М.7z
30 січня 2019 09:06
Лист для клієнтів.7z
30 січня 2019 09:06
Гарантія 9487-19.7z
30 січня 2019 09:06
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Мостобудівне управління-3

ТОВ УКРТРАНСМІСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Мостобудівне управління-3
#03449887
Переможець 86 130 120,90
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 08:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3
#03449887
86 130 120,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 12:21
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2022 12:16
№ 111-01-19 д.у.11.pdf зміни до договору
12 жовтня 2022 12:15
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2022 08:58
№ 111-01-19 д.у.10.pdf зміни до договору
28 липня 2022 08:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:00
№ 111-01-19 д.у.09.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:30
№ 111-01-19 д.у.06.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 15:18
№ 111-01-19 (додатки).pdf укладений
26 лютого 2019 15:17
№ 111-01-19 (договір) .pdf укладений
26 лютого 2019 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 111-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 111-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ.
Номер договору про закупівлю: № 111-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою за взаємною згодою зменшують ціну договору та припиняють його дію, згідно чинного законодавства
Номер договору про закупівлю: № 111-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 12 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 86 122 034,42
UAH (в тому числі ПДВ 14 353 672,40 UAH)