Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко, сметана
Очікувана вартість
235 000,00 UAH
UA-2018-12-24-000023-c 264521dab0f346cd9cf560edc6cb653a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Людмила Олександрівна

+380731502389 010185dzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Вебсайт: http://www.zhodl.com.ua
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Міщенко Людмила Олександрівна
+380731502389
010185dzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2018 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2018 10:51
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2019 10:51
Початок аукціону: 10 січня 2019 13:45
Очікувана вартість: 235 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кг
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, село Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
500 кг
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, село Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2018 10:47
Проект договору.doc
24 грудня 2018 10:47
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" 210 840,00
UAH з ПДВ
210 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК 234 630,00
UAH з ПДВ
234 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 19:52
Електронний підпис
18 січня 2019 19:51
Довідка МВС.pdf
16 січня 2019 12:32
Електронний підпис
16 січня 2019 12:31
Тендерна пропозиція.pdf
16 січня 2019 12:31
Довідки.pdf
09 січня 2019 09:09
Електронний підпис
09 січня 2019 09:07
Реєстр документів.pdf
09 січня 2019 09:07
44. Наказ директор.pdf
09 січня 2019 09:07
41. Виписка єдрпоу.pdf

Публічні документи

09 січня 2019 10:48
Електронний підпис
09 січня 2019 10:46
17.4. Вис.сан.ящики.pdf
09 січня 2019 10:46
17.2.Вис.сан.плівку.pdf
09 січня 2019 10:46
10.3. Медичні книжки.pdf
09 січня 2019 10:46
10.2 сан обр.pdf
09 січня 2019 10:46
10.1 Сан.паспорт.pdf
09 січня 2019 10:46
10 тех вимоги.pdf
09 січня 2019 10:46
9.2. Вис. сан . сметана.pdf
09 січня 2019 10:46
9.2 Вис. сан. молоко.pdf
09 січня 2019 10:46
9.1 якісне смет.pdf
09 січня 2019 10:46
9.1 якісне мол.pdf
09 січня 2019 10:46
4.2 дов аналог дог.pdf
09 січня 2019 10:46
8 9 БПД.pdf
09 січня 2019 10:46
4.1 дов працівники.pdf
09 січня 2019 10:45
4. дов маттех база.pdf
09 січня 2019 10:45
6. проект.pdf
09 січня 2019 10:45
5. ст17.pdf
09 січня 2019 10:45
3.2. Витяг з наказу.pdf
09 січня 2019 10:45
3.1 Наказ ген.директ..pdf
09 січня 2019 10:45
2. пропозиція.pdf
09 січня 2019 10:45
1. реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д"

ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д"
#41035134
Переможець 210 840,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 11:40

Документи

16 січня 2019 11:40
Електронний підпис
16 січня 2019 11:37
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д"
#41035134
210 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2019 11:40
Електронний підпис
16 січня 2019 11:37
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 12:52
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 11:43
додаткова угода до договору _7.pdf зміни до договору
24 січня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:33
Додаткова угода Вівальді дог 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 15:27
додаткова угода_3.jpg зміни до договору
27 листопада 2019 15:23
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 16:53
додаткова угода _2.PDF зміни до договору
04 липня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 11:43
7.pdf зміни до договору
22 травня 2019 11:39
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 10:16
Договір укладений
29 січня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із підвищенням середньо ринкових цін на продукти харчування, та на підставі п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток №1 (Специфікація) до Договору № 7 від 29.01.2019 року та викласти її у наступній редакції; 1.2. Сторони погодили змінити ціни за кг. товару на 0,44% та 6,72%, що становить Молоко жирністю 2,5% - 13,62 грн. з ПДВ та Сметана жирністю 21% - 44,82 грн. з ПДВ; 1.3.Сторони домовились зменшити суму Договору на 14,10 грн. (Чотирнадцять гривень 10 копійок), в зв’язку із чим пункт 2.2. Договору викласти в такій редакції: «2.2. Загальна сума Договору становить: 210825,90 грн. з ПДВ (Двісті десять тисяч вісімсот двадцять п'ять гривень 90 копійок з ПДВ), в.т.ч ПДВ (20%) 35137,65 грн.(Тридцять п’ять тисяч сто тридцять сім гривень 65 копійок)»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із підвищенням середньо ринкових цін на продукти харчування, та на підставі п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток №2 (Специфікація) до Договору № 7 від 29.01.2019 року та викласти її у наступній редакції; 1.2. Сторони погодили змінити ціни за кг. товару на 1,22%, що становить Сметана жирністю 21% - 45,36 грн. з ПДВ; 1.3.Сторони домовились зменшити суму Договору на 25,50 грн. (Двадцять п'ять гривень 50 копійок), в зв’язку із чим пункт 2.2. Договору викласти в такій редакції: «2.2. Загальна сума Договору становить: 210 800,40 грн. з ПДВ (Двісті десять тисяч вісімсот гривень 40 копійок з ПДВ), в.т.ч ПДВ (20%) 35 133,40 грн.(Тридцять п'ять тисяч сто тридцять три гривні 40 копійок)»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1477 “Про припинення комунальної установи “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради” вирішено припинити Комунальну установу “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради шляхом перетворення її в Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради. Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду про наступне: Внести зміни у Договір № 7 від 29.01.2019 року, замінивши сторону в Договорі з Комунальної установи “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради в особі головного лікаря Довгополого Юрія Дмитровича на Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради в особі директора Довгополого Юрія Дмитровича. Внести зміни до Розділу 12 Договору виклавши реквізити Замовника в новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради 12430, Житомирський район, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6 Код ЄДРПОУ 02774119 Р/р UA133117440000026000055828268; UA053117440000026001055827020 Тел./Факс. (0412)34-54-91; 34-54-32; 34-34-72 Директор _________________Ю. Д. Довгополий
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 8.1. Договору, керуючись частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни в Договір про наступне: Продовжити строк дії договору, в зв’язку із чим пункт 8.1. Договору викласти в наступній редакції: «8.1.Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2020 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 8 частини четвертої, частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ, пункту 5.6. Договору від 29.01.2019 р. № 6 , Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток №1 (Специфікація) до Договору №7 від 29.01.2019 року та викласти її у наступній редакції; 1.2.Сторони домовились збільшити суму Договору на 11 302,20 грн. (Одинадцять тисяч триста дві гривні 20 копійок), в зв’язку із чим пункт 2.2. Договору викласти в такій редакції: «2.2. Загальна сума Договору становить 222 102,60 грн. з ПДВ (Двісті двадцять дві тисячі сто дві гривні 60 копійок з ПДВ), в.т.ч ПДВ (20%) 37017,10 грн.(Тридцять сім тисяч сімнадцять гривень 10 копійок)»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 222 102,60
UAH (в тому числі ПДВ 37 017,10 UAH)