Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
1 149 792,00 UAH
UA-2018-12-22-003634-b 3db7a757a9824378ade27fe0b169fe21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Володимирівна Ковтун

+380433826865
+380965533315
hm-zpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Хмільницький ЦПМСД"
Код ЄДРПОУ: 36905591
Місцезнаходження: 22036, Україна , Вінницька обл., село Пустовійти, вул. Центральна 108 А
Контактна особа: Наталія Володимирівна Ковтун
+380433826865,+380965533315
hm-zpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2018 17:23
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2019 17:23
Початок аукціону: 10 січня 2019 11:47
Очікувана вартість: 1 149 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 149,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94400 метр кубічний
Газове паливо - Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, Хмільник, вул. Пушкіна, буд 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000064 ● 2ab9617af4e441e7bd6a25cef901f2cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.05.2019 №24
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.05.2019 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2018-12-22-003634-b 22.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне некомерційне підприємство «Хмільницький центр первинної медико – санітарної допомоги» Хмільницької районної ради відповідно до Вашого висновку від 24 травня 2019 року надає відповідь, щодо розгляду та усунення порушень, відповідно питання про порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі-Наказ), під час розміщення замовником оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-12-22-003634-b через електронну систему закупівель, 22.12.2019 року, через нестабільний Інтернет зв’язок відбувся збій у роботі, в результаті чого електронний цифровий підпис не було накладено на оголошення про закупівлю. У подальшому на всі документи розміщені через електронну систему закупівель, електронний цифровий підпис було накладено відповідно до абз.2 п.2 «Наказу». Щодо можливості усунення відсутності електронного цифрового підпису на оголошенні про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-12-22-003634-b, на даний час технічної можливості накласти електронний цифровий підпис немає, по-скільки накладання ЕЦП проводиться на етапі оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Тому центром первинної медико-санітарної допомоги підготовлено та надіслано в електронному вигляді, додаткову угоду, про припинення дії договору про закупівлю 19-439/27 від 04.02.2019 року з ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС – ГРУП», з залишком невиконаних асигнувань в сумі 541839,59 грн.

2019-05-31 10:58:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 939 102,53
UAH з ПДВ
939 102,53
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" 1 109 872,13
UAH з ПДВ
1 109 872,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 09:58
Електронний підпис
17 січня 2019 09:58
Документи переможця.pdf
10 січня 2019 17:23
Електронний підпис
10 січня 2019 17:22
Специфікація.pdf
05 січня 2019 17:35
Електронний підпис
05 січня 2019 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
05 січня 2019 17:34
Статут копія з опис.pdf
05 січня 2019 17:34
Сертифікати якості.pdf
05 січня 2019 17:34
ПРОТОКОЛ заг. зборів.pdf
05 січня 2019 17:34
Проект договору.pdf
05 січня 2019 17:33
Паспорт+код — копия.pdf
05 січня 2019 17:33
Паспорт якості.pdf
05 січня 2019 17:33
НАКАЗ №4.pdf
05 січня 2019 17:33
Додаток 8 табл 2.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка ч.2 ст.17.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.9 ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.8ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.7ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.6ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.4ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.3ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.2ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.1ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Довідка п.10ч.1.pdf
05 січня 2019 17:33
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 січня 2019 17:33
ВИТЯГ ЄДР 21.12.2018 ориг.pdf
05 січня 2019 17:33
Виписка оригінал.pdf

Публічні документи

08 січня 2019 16:24
Електронний підпис
08 січня 2019 16:22
Договір оренди 1.pdf
08 січня 2019 16:22
Збут акт 2.pdf
08 січня 2019 16:22
Акти СБУ.pdf
08 січня 2019 16:22
Лист СБУ.pdf
08 січня 2019 16:22
БАЛАНС_2017.pdf
08 січня 2019 16:22
БАЛАНС.pdf
08 січня 2019 16:22
БАЛАНС на 30.09.2018 р..pdf
08 січня 2019 16:22
статут.pdf
08 січня 2019 16:22
Скан паспорта.pdf
08 січня 2019 16:22
Витяг з ЄДР 04.12.18.pdf
08 січня 2019 16:22
eco-politics-ISO-14001-02042015.pdf
08 січня 2019 16:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 січня 2019 16:21
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Переможець 939 102,53
UAH з ПДВ
16 січня 2019 16:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

16 січня 2019 16:33
Електронний підпис
16 січня 2019 16:30
пртокол .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
939 102,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2019 16:33
Електронний підпис
16 січня 2019 16:30
пртокол .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 15:13
дод угола 02.07.19.jpg укладений
02 липня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 14:37
дод угола 02.06.19.jpg зміни до договору
02 липня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 16:29
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 16:17
дод угода18.02.2019.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 16:08
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 13:13
дог 27.pdf укладений
05 лютого 2019 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна за 1000 куб.м. природного газу з урахуванням тарифів на транспортування магістральними мережами, податку на додану вартість становить 10940,00 гр.
Номер договору про закупівлю: 19-439/27
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за 1000 куб м., природного газу з урахуванням тарифів на транспортування магістральними мережами, податку на додану вартість. 12030,00 грн. за 1000 куб.м. в т.ч. ПДВ - 20 %1995,48 грн. тариф на транспортування 57,12 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 19-439/27
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода Про припинення дії договору про закупівлю 19-439/27 від 04.02.2019р. з 01 липня 2019 р. Зменшення суми договору на 541739,59 грн. в тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 19-439/27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 397 362,94
UAH (в тому числі ПДВ 66 227,16 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до Розділу ХІ п.11.4 Договору про закупівлю 19-439/27 від 04.02.2019р: припинення дії договору за взаємною згодою сторін з 01.07.2019р., зменшення суми договору на 541739,59 грн. з ПДВ.