Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пісок, як компонент протиожеледної суміші
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2018-12-22-003025-b cd7c3a962ba24a5380b4c6904cba3f8c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Меліхова

7655811
+380504514063
melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Контактна особа: Ніна Меліхова
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2019 23:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 13:00
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 тони
Пісок, як компонент протиожеледної суміші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Праці,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 січня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 16:47
Зміни пісок.docx
04 січня 2019 16:47
04 01 2019 тендерная докум ПІСОК зміни.doc
04 січня 2019 16:47
проект договору.docx
04 січня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 16:47
Зміни пісок.docx
02 січня 2019 13:15
Зміни пісок 02.01.2019.docx
02 січня 2019 12:44
Зміни пісок 02.01.2019.docx
04 січня 2019 16:47
04 01 2019 тендерная докум ПІСОК зміни.doc
02 січня 2019 12:44
02 01 2019 тендерная докум ПІСОК зміни.doc
22 грудня 2018 15:48
22 12 2018 тендерная докум ПІСОК.doc
22 грудня 2018 15:44
22 12 2018 тендерная докум ПІСОК.doc
04 січня 2019 16:47
проект договору.docx
22 грудня 2018 15:44
22 12 2018 пісок проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-22-003025-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ", Код ЄДРПОУ:40629492
Дата подання: 28 січня 2019 17:14
СКАРГА на рішення Замовника за результатами закупівлі
Комунальним підприємством "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" Дніпровської міської ради (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Код ДК 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі "Пісок (як компонент протиожеледної суміші)" (надалі-Товар),затверджену протоколом засідання тендерного комітету №269 від 22.12.2018р. (далі-Тендерна документація). 14.01.2019р. відбулися відкриті торги по даній закупівлі. У відкритих торгах прийняло участь 3 учасника: ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ" (пропозиція за результатом аукціону- 3600000,00 грн. з ПДВ) ТОВ "ІНКОМЕКО" (пропозиція за результатом аукціону- 3989700,00 грн. з ПДВ) ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ" (пропозиція за результатом аукціону- 3999600,00 грн. з ПДВ) Підстави надання скарги 1. Протоколом засідання тендерного комітету №14 від 15.01.2019р. на підставі ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхилив Тендерну пропозицію ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. На нашу думку дане рішення Замовника є незаконним та упередженим. Підставою для прийняття такого рішення Замовником на його думку є відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ" балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період. Відповідно до підпункту 2.8 пункту 2 додатку 3 Технічної документації на закупівлю товару (ділі документація) Учасник в підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів вимогам технічного завдання, має надати в складі пропозиції конкурсних торгів документи, Баланс та звіт про фінансові результати два останніх звітних періоди. При цьому Замовник в даній вимогі не уточнює конкретний звітний період, та не вказує що дані звітні періоди повинні бути за 2017 та 2018 роки., що надає можливість Учаснику приймати рішення згідно діючого законодавства України якими саме є два останні звітні періоди на час початку Тендерної процедури. Початок Тендерної процедури по даній Закупівлі є 22.12.2018р. При цьому, ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ" звертає увагу на відповідь ініціатора запиту на № 1156/2017, надану департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У відповідності до змісту наданої відповіді, початком тендерних процедур закупівлі є оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. У відповідності до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, початком Процедури закупівлі Код ДК 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі «Пісок (як компонент протиожеледної суміші)» є 22.12.2018р. Враховуючи зазначене, вимоги Документації, розглядалися з урахуванням дати початку процедури закупівлі. Враховуючи, що процедура закупівлі була оголошена 22.12.2018р. , звітним періодом для складання фінансової звітності (балансу та звіту про фінансові результати) по відношенню до 2018 рік, є попередній календарний рік, а саме 2017. Таким чином останні два звітних періоди є 2016 та 2017 роки. ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ" було виконано вимога підпункту 2.8 пункту 2 додатку 3 Технічної документації на закупівлю товару, у складі тендерної пропозиції була надана фінансова звітність: Баланс та звіт про фінансові результати станом на 31.12.2016р. Баланс та звіт про фінансові результати станом на 31.12.2017р. Баланс та звіт про фінансові результати станом на 30.06.2018р. Баланс та звіт про фінансові результати станом на 30.09.2018р. Повідомляємо, що відповідно до статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. При цьому, відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000р. № 419 (зі змінами) річна фінансова звітність подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 не пізніше 28 лютого наступного за звітним року, а органам державної податкової служби у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток підприємств. Зазначаємо, що строки подання декларації з податку на прибуток підприємств визначені пунктом 49.18.3 Податкового кодексу України, згідно з яким податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ" є законослухняним підприємством та жодного разу не порушувало строки надання фінансової або будь якої іншої звітності та мало на меті подати фінансову звітність за 2018р. у строки установлені діючим Законодавством України. Акцентуємо вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» чи будь яким іншим законодавчим (підзаконним) актом держави Україна не установлена норма, що у випадку прийняття участі у публічних закупівлях підприємство повинно надати річну звітність раніше установленого Законом терміну, тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.(кінцевий строк подання тендерної пропозиції по даній закупівлі 11.01.2019р.). Повідомляємо, що відповідно до розподілу обов’язків на підприємстві відповідальною за формування та подання фінансової звітності підприємства є бухгалтер Ткач Тетяна Миколаївна наказ №22/2 від 18.05.2018р.(копія наказу додається), яка в період з 01.01.2019р. по 13.01.2019р. перебувала у відпустці згідно наказу №25-К від 28.12.2018р.(копія наказу додається) та знаходилась за межами міста. Початок звітного періоду для подачі фінансової звітності за 2018р. було 02.01.2019р. Тому ТОВ «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» не мало можливості скласти та надати відповідні документи компетентним органам раніше встановленого Законом строку. Підготовка та подача річної звітності є дуже відповідальною та клопітливою тому законодавець і надає можливість виконати річні звіти на протязі 60 днів після закінчення звітного періоду. Приймаючи незаконне та упереджене рішення по дискваліфікації пропозицій ТОВ «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» у протоколі №14 від 15.01.2019р. тендерний комітет приводить як аргумент тільки одне, що дана позиція підтверджена рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2018 №2839-р/пк-пз. Звертаємо Вашу увагу, що на дане рішення неможливо посилатися як на норму законодавчого або підзаконного акту держави Україна. Тому що, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виносить своє рішення в кожному окремо взятому випадку, оцінюючи всі об’єктивні та суб’єктивні фактори окремо по кожному питанню, та аналізуючи їх приходить до висновку та прийняття рішення. Тому при прийнятті законного рішення тендерний комітет КП «УРЕА» ДМР міг посилатися на норми чинних законів та підзаконних актів держави Україна, та в деяких випадках на рішення Пленуму Верховного Суду України – який являється найвищою в Україні судовою та організаційно-методологічною інстанцією системи судів. Тому пропозиція ТОВ «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» повністю відповідає умовам Тендерної документації так як на 11.01.2019р.(кінцевий строк подачі пропозиції) згідно діючого Законодавства України останнім звітним періодом за який була подана фінансова звітність підприємства можуть бути звіти тільки за 2017р. та проміжна фінансова звітність за перше півріччя та 9 місяців 2017р., що й було надано у складі тендерної пропозиції у файлі «Інформація про Учасника.pdf». Звертаємо Вашу увагу на те, що у протоколі №14 від 15.01.19р. викладена інформація яка не відповідає дійсності та вимогам тендерної документації. У протоколі тендерного комітету зазначене наступне: «відповідно до додатку №3 тендерної документації учасники у складі своєї пропозиції мають надати копію балансу та звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди», але в додатку №3 тендерної документації в п.2.8 вимагається «баланс та звіт про фінансові результати два останніх звітних періоди». 2. Протоколом засідання тендерного комітету №19 від 18.01.2019р. визначено переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі Код ДК 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі «Пісок (як компонент протиожеледної суміші)» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів ТОВ "ІНКОМЕКО" ЄДРПОУ 39126101 про що було опубліковано 18.01.2019р. на веб порталі уповноваженого органу. На нашу думку ТОВ "ІНКОМЕКО" не може бути визнаним переможцем на підставі ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» так як його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. По перше - відповідно до розділу 3 тендерної документації «Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: 2) оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником. У всіх інших випадках, вимагається надання оригіналу або нотаріально засвідченої копії документу.» Відповідно надавши копії балансу та звіту про фінансові результати, а не баланс та звіт про фінансові результати як того вимагає тендерна документація, ТОВ "ІНКОМЕКО" не виконало належним чином дану вимогу. По друге - на вимогу «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -"Пісок (як компонент протиожеледної суміші)"» Додатку №4 до тендерної документації у п.6 Документи що підтверджують якість продукції необхідно надати -Радіаційний Сертифікат та або інший документ на підтвердження радіаційної якості предмету закупівлі (оригінал або копія засвідчена належним чином виробником Товару). ТОВ "ІНКОМЕКО" не надано Радіаційний сертифікат згідно вимогам Технічної документації. Документ під назвою «Радіаційний сертифікат» (ст.95 згідно реєстру) не відповідає вимогам по наступним причинам : - Наданий як оригінал документу він містить печатку філії «Запоріжський річпорт» АСК «Укррічфлот» за підписом директора філії та затверджений в.о. начальника головного управління Держпродспожив служби в Запоріжській області Сівова О.В. До даного радіаційного сертифікату надаються протоколи випробувань №3352, 3466-3474 від 04.09.2018р. та №3353, 3475-3483 від 05.09.2018р. (ст.96-99 згідно реєстру), надані Державною Установою «Запоріжський обласний лабораторний центр Міністерства здоров’я України», в яких Замовником визначення радіоактивності на відповідність НРБУ-97 виступає ТОВ «БРАНТОН» м. Запоріжжя , пр. Соборний 93. У своєму листі пояснені за вихідним №0801/2019 від 08.01.2018р. (ст.94 згідно реєстру) ТОВ "ІНКОМЕКО" повідомляє, що виробником продукції «пісок річковий» є Філія «Дніпропетровський річковий порт» АСК «Укррічфлот», який є філіалом ПАТ «Судноплавної компанії «Укррічфлот». На поставку піску річкового з ПАТ «Судноплавної компанії «Укррічфлот» є договірні відносини та підписаний договір поставки №18-4/134 від 15.08.2018р. але ж не має жодного пояснення яким чином до виробника продукції мають відношення протоколи випробувань Замовником яких є ТОВ «БРАНТОН», та чому випробування проводилось Державною Установою «Запоріжський обласний лабораторний центр Міністерства здоров’я України», а затверджує радіаційний сертифікат головне управління Держпродспожив служби в Запоріжській області (як приклад, якими маю бути радіаційний сертифікат та протоколи досліджень, надаємо у додатках до скарги). - Наданий ТОВ "ІНКОМЕКО" радіаційний сертифікат не відповідає формі затвердженій ДБН В.1.4-2.01-97 «Система норм та правил зниження іонізуючих випромінювання природних радіонуклідів в будівництві» (відкрита інформація). Відповідно до яких радіаційний сертифікат обов’язково друкується на офіційному бланку установи (або штамп установи), яка проводила дослідження ефективної питомої активності будівельних матеріалів та затверджується керівником даної установи. До радіаційного сертифікату обов’язково додаються протоколи досліджень (випробувань) та паспорт радіаційної якості будівельного матеріалу. На кожному із яких вказується дата та номер свідоцтва про атестацію, та номер акредитації на відповідність вимогам ДСТУ ISO/ IEC 17025. Управління Держпродспожив служби в Запоріжській області не має у своєму підпорядкуванні випробувальної лабораторії акредитованої на відповідність ДСТУ ISO/ IEC 17025 (згідно відкритого реєстру Національного Агентства з акредитації України – відкрита інформація). По трете - на вимогу тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники повинні документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У відповідності до тендерної документації - аналогічним договором вважається договір тотожній предмету закупівлі, а саме договір на постачання піску (як компоненту протиожеледної суміші). Дана вимога технічної документації ТОВ "ІНКОМЕКО" не була виконана тому, що до тендерної пропозиції був наданий договір за №0107-1/2018 від 01 липня 2018р. «продаж матеріалів з доставкою», який не може бути тотожнім предмету закупівлі, а саме договору на постачання піску (як компоненту протиожеледної суміші) як того вимагає Замовник. Також на вимогу тендерної документації для підтвердження виконання зазначеного договору необхідно надати оригінал відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. ТОВ "ІНКОМЕКО" був наданий лист-відгук за вихідним №117 від 10.12.2018р., на підтвердження взаємовідносин між ТОВ "ІНКОМЕКО" та ТОВ «ПРОФІТЕК ЛТД». В рамках договору №0107-1/2018 від 01.07.18р. «щодо продажу товарів», який не може бути тотожнім з предметом закупівлі як того вимагає тендерна документація Замовника. Та підписаний директором Дубровіним Р.І. адже в договорі №0107-1/2018 від 01.07.18р. в особі директора зазначений Меліхов Д.Г. Дія даного договору до 31.12.2018р., лист-відгук наданий 10.12.2018р., до даного договору не надано жодної додаткової угоди про зміну підписанту договору та жодних пояснень ТОВ"ІНКОМЕКО" чому лист-відгук підписаний іншою особою ніж та яка зазначена і підписувала даний договір. Таким чином Для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції було розроблено та прийнято ЗУ «Про публічні заку
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2019 19:54
Рішення від 31.01.2019 № 1058 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 19:53
Рішення від 15.02.2019 № 1660.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІНКОМЕКО" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-22-003025-b.
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2019 13:41

Документи подані скаржником

28 січня 2019 17:13
Наказ 22.pdf
28 січня 2019 17:13
Наказ №25-К.pdf
28 січня 2019 17:14
протокол №14.pdf
28 січня 2019 17:14
протокол №19.pdf
28 січня 2019 17:14
Скарга.pdf
28 січня 2019 17:14
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

22 лютого 2019 13:41
Протокол №85.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНКОМЕКО" 3 989 700,00
UAH з ПДВ
3 989 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ" 3 999 600,00
UAH з ПДВ
3 999 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 12:11
Електронний підпис
11 січня 2019 12:03
8.транспорт (с.80-82).pdf
11 січня 2019 12:03
6.довідки (с.69-77).pdf
11 січня 2019 12:03
4.Довідки (с.48-58).pdf
11 січня 2019 12:03
2.довідки (с.3-40).pdf
11 січня 2019 12:03
1.реєстр (с.1-2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ"

ТОВ "ІНКОМЕКО"

ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ"
#40629492
Рішення скасоване 3 600 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 13:13
ТОВ "ІНКОМЕКО"
#39126101
Рішення скасоване 3 989 700,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 13:13
ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ"
#40629492
Відхилено 3 600 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 15:48
ТОВ "ІНКОМЕКО"
#39126101
Відхилено 3 989 700,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 16:01
ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ"
#40587531
Відхилено 3 999 600,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 16:19

Документи

16 січня 2019 08:56
Електронний підпис
16 січня 2019 08:54
протокол №14.pdf

Документи

18 січня 2019 14:06
Електронний підпис
18 січня 2019 14:06
протокол 19.pdf
18 січня 2019 14:06
намір.pdf

Документи

22 лютого 2019 15:48
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:39
Протокол №87.pdf

Документи

22 лютого 2019 16:01
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:56
Протокол №88.pdf

Документи

22 лютого 2019 16:19
Електронний підпис
22 лютого 2019 16:11
Протокол №89.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
22 лютого 2019 16:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі