Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Очікувана вартість
3 456 717,12 UAH
UA-2018-12-22-002987-b d57a56b2829844438b1591e5a1ec124a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухгалтерия Бухгалтерия

+380567252841
+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: Бухгалтерия Бухгалтерия
+380567252841,+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих транспортними засобами спецпризначення, які перебувають в розпорядженні підприємства в кількості та за технічними показниками в обсязі, достатньому для виконання заявленого обсягу послуг замовника, що є підставою для встановлення факту відсутності конкуренції за даною закупівлею з технічних причин на ринку аналогічних послуг в м. Дніпро.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області від 17.12.2018 р. № 31/4-5064.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 19.12.2018 р. № 20/21 ПК/ОЗ.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ № 571775 від 11.12.2014 р.
6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 103 від 11.12.2018 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради.
7. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018 15:41
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. С. Ковалевської, 53 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

22 грудня 2018 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01995663
Переможець 3 456 717,12
UAH
22 грудня 2018 15:41

Документи

22 грудня 2018 15:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2018 15:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01995663
3 456 717,12
UAH
Документи

Документи

22 грудня 2018 15:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 15:59
Доп угода №4.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 15:06
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 09:43
Ц8 Автобаза дод угода реквізити.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 09:42
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 15:38
Ц8 Автобаза договор 5 3456717,12.pdf укладений
23 січня 2019 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 456 717,12
UAH