Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100/АМ 13-25/ГЖП 25-100)
Очікувана вартість
1 315 000,00 UAH
UA-2018-12-22-002462-b 92608cae6b9c4d36a1e5fdeb24db9cfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Чередник

+380554733818 posbel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БІЛОЗЕРСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04401368
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., смт. Білозерка, вул. КАРЛА МАРКСА, буд. 83
Контактна особа: Антоніна Чередник
+380554733818
posbel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2018 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2019 18:30
Початок аукціону: 10 січня 2019 12:04
Очікувана вартість: 1 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
239 тони
09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100/АМ 13-25/ГЖП 25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 17:51
ДОДАТОК5.docx
02 січня 2019 17:51
Тендерна документація Білозерка.docx
02 січня 2019 17:51
ДОДАТОК 3.docx
02 січня 2019 17:51
протокол 020119.pdf
29 грудня 2018 10:20
протокол 27.12.pdf
22 грудня 2018 14:38
ДОДАТОК 1.docx
22 грудня 2018 14:38
ДОДАТОК 2.docx
22 грудня 2018 14:38
ДОДАТОК 4.docx
02 січня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 20:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 17:51
ДОДАТОК5.docx
28 грудня 2018 11:34
ДОДАТОК5.docx
22 грудня 2018 14:38
ДОДАТОК5.docx
02 січня 2019 17:51
Тендерна документація Білозерка.docx
28 грудня 2018 11:34
Тендерна документація Білозерка(нова ).docx
22 грудня 2018 14:38
Тендерна документація Білозерка(нова ).docx
02 січня 2019 17:51
ДОДАТОК 3.docx
28 грудня 2018 11:34
ДОДАТОК 3 в новій редакції.docx
22 грудня 2018 14:38
ДОДАТОК 3 в новій редакції.docx
02 січня 2019 17:51
протокол 020119.pdf
29 грудня 2018 10:20
протокол 27.12.pdf
22 грудня 2018 14:38
ДОДАТОК 1.docx
22 грудня 2018 14:38
ДОДАТОК 2.docx
22 грудня 2018 14:38
ДОДАТОК 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 26 грудня 2018 11:23
Дата відповіді: 27 грудня 2018 12:19
Шановний Замовник, зазначаємо, що Ваша Тендерна Документація суперечливі вимоги. А саме: 1. Предмет закупівлі вказаний ГЖП 25-80, однак у Додатку 3 в таблиці поставки по закладам вказана вже марка ГЖП 25-200, а в Додатку 5 Проект договору марка ГЖП 25-800. 2. Марка ГЖП 25-80 є дуже рідкою та не поширеною в Україні. Тому згідно Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями пункт 3 частини 2 статті 22 «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"» просимо додати вираз "або еквівалент". 3. Також в пункті 4.1. Проекту договору зазначено, що поставка здійснюється протягом 2018 року. Прохання внести зміни та провести Тендерну документацію до норм чинного законодавства. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Засіданням тендерного комітету вирішено внести зміни до тендерної документації , а саме в Додаток 3 та Додаток 5. Щодо п.2 вашого запитання: Чинними нормативними документами в вугільній галузі України еквіваленти марок вугілля або взаємозаміннсть не передбачено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-22-002462-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:39002068
Дата подання: 17 січня 2019 14:20
Порушення законодавства у сфері державних закупівель
Порушення законодавства у сфері державних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2019 18:01
рішення від 21.01.2019 № 618+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2019 18:01
рішення від 05.02.2019 №1245.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2019 18:59

Документи подані скаржником

17 січня 2019 14:20
Скарга.pdf
17 січня 2019 14:20
Платіжне доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-08-000018 ● 205d581a90ab492ba7d89294c9455c46
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.02.2019 № 38

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-22-002462-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 12:51:40

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-22-002462-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:

Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ПП «Артмаркет» переможцем торгів зважаючи на те, що всупереч вимогам тендерної документації пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником не надано реєстр?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-13 08:40:05

Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ.

Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ. .
повідомляємо що селищною радою було дотримано законодавства у сфері закупівель при проведенні закупівлі вугілля кам’яного за номером UA-2018-12-22-002462-b. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозицій" Документації документ з Пропозицією подається в електронному вигляді з реєстром, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником реєстру у складі Пропозиції саме окремим файлом (документом тощо). Враховуючи викладене, ПП "АРТМАРКЕТ" не порушило умов Документації в цій частині.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-12 11:42:38

Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ. .

повідомляємо що селищною радою було дотримано законодавства у сфері закупівель при проведенні закупівлі вугілля кам’яного за номером UA-2018-12-22-002462-b.
Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозицій" Документації документ з Пропозицією подається в електронному вигляді з реєстром, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником реєстру у складі Пропозиції саме окремим файлом (документом тощо). Враховуючи викладене, ПП "АРТМАРКЕТ" не порушило умов Документації в цій частині.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-02-13 12:15:17

Запит замовнику на пояснення

Згідно до вимог тендерної документації Замовника учасники зобов'язані надати документ з пропозицією в електронному вигляді з реєстром, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів. Чітко не вказано який саме реєстр та в якому саме вигляді він повинен бути. Таким чином просимо зазначити якій саме реєстр мається на увазі та в якому саме вигляді він повинен бути?

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-13 08:41:32

Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ.

Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ. . повідомляємо що селищною радою було дотримано законодавства у сфері закупівель при проведенні закупівлі вугілля кам’яного за номером UA-2018-12-22-002462-b. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозицій" Документації документ з Пропозицією подається в електронному вигляді з реєстром, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником реєстру у складі Пропозиції саме окремим файлом (документом тощо). Враховуючи викладене, ПП "АРТМАРКЕТ" не порушило умов Документації в цій частині.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-15 15:10:28

Надання пояснення до запитання ДАСУ

Включення до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації виразу "з реєстром" наведено у фразі "Документи з пропозицією подається в електронному вигляді з реєстром" наведено помилково та є технічною помилкою тендерного комітету, яка допущена при складані тендерної документації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" 1 088 800,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 1 195 500,00
UAH з ПДВ
1 039 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРТМАРКЕТ" 1 315 000,00
UAH з ПДВ
1 315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 14:03
Електронний підпис
09 січня 2019 16:01
Електронний підпис
09 січня 2019 16:00
Проект договору.pdf
09 січня 2019 16:00
Повноваження.pdf
09 січня 2019 16:00
Статут.pdf
09 січня 2019 16:00
Документи.pdf
09 січня 2019 16:00
ДСТУ 3472.2015.pdf
09 січня 2019 16:00
ДСТУ 7146.2010.pdf
09 січня 2019 16:00
Технічні вимоги.pdf
09 січня 2019 16:00
Кваліфікація.pdf
09 січня 2019 16:00
Реєстр та пропозиція.pdf

Публічні документи

08 січня 2019 13:52
Електронний підпис
08 січня 2019 13:50
Білозерка сіл рада.rar

Публічні документи

14 січня 2019 19:41
Електронний підпис
08 січня 2019 14:29
Електронний підпис
08 січня 2019 14:26
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"

ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

ПП "АРТМАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
#39002068
Відхилено 1 000 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 11:14
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
Відхилено 1 039 900,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 11:16
ПП "АРТМАРКЕТ"
#40149331
Переможець 1 315 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 11:17

Документи

14 січня 2019 11:14
Електронний підпис
14 січня 2019 11:11
протокол вугілля.pdf

Документи

14 січня 2019 11:16
Електронний підпис
14 січня 2019 11:15
протокол вугілля.pdf

Документи

14 січня 2019 11:17
Електронний підпис
14 січня 2019 11:16
протокол вугілля.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРТМАРКЕТ"
#40149331
1 315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 11:17
Електронний підпис
14 січня 2019 11:16
протокол вугілля.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 18:16
ду4.pdf зміни до договору
22 січня 2020 18:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:15
ду вугілля.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:14
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 09:34
д.у №2 від 05.11.19.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 09:33
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 16:27
ду218.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 16:27
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 16:23
218.pdf укладений
18 лютого 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 198 000,00
UAH з ПДВ