Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БІЛОЗЕРСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04401368 |
Місцезнаходження: | 75000, Україна , Херсонська обл., смт. Білозерка, вул. КАРЛА МАРКСА, буд. 83 |
Контактна особа: |
Антоніна Чередник +380554733818 posbel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2018 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2018 18:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2019 18:30 |
Початок аукціону: | 10 січня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 1 315 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2019 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2019 17:51 |
ДОДАТОК5.docx | |
02 січня 2019 17:51 |
Тендерна документація Білозерка.docx | |
02 січня 2019 17:51 |
ДОДАТОК 3.docx | |
02 січня 2019 17:51 |
протокол 020119.pdf | |
29 грудня 2018 10:20 |
протокол 27.12.pdf | |
22 грудня 2018 14:38 |
ДОДАТОК 1.docx | |
22 грудня 2018 14:38 |
ДОДАТОК 2.docx | |
22 грудня 2018 14:38 |
ДОДАТОК 4.docx |
02 січня 2019 17:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 січня 2019 17:51 |
ДОДАТОК5.docx
|
||||||
02 січня 2019 17:51 |
Тендерна документація Білозерка.docx
|
||||||
02 січня 2019 17:51 |
ДОДАТОК 3.docx
|
||||||
02 січня 2019 17:51 |
протокол 020119.pdf
|
||||||
29 грудня 2018 10:20 |
протокол 27.12.pdf
|
||||||
22 грудня 2018 14:38 |
ДОДАТОК 1.docx
|
||||||
22 грудня 2018 14:38 |
ДОДАТОК 2.docx
|
||||||
22 грудня 2018 14:38 |
ДОДАТОК 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 17 січня 2019 14:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-08-000018 ● 205d581a90ab492ba7d89294c9455c46
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.02.2019 № 38
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-22-002462-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-11 12:51:40
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-22-002462-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ПП «Артмаркет» переможцем торгів зважаючи на те, що всупереч вимогам тендерної документації пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником не надано реєстр?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-13 08:40:05
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ.
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ. .
повідомляємо що селищною радою було дотримано законодавства у сфері закупівель при проведенні закупівлі вугілля кам’яного за номером UA-2018-12-22-002462-b. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозицій" Документації документ з Пропозицією подається в електронному вигляді з реєстром, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником реєстру у складі Пропозиції саме окремим файлом (документом тощо). Враховуючи викладене, ПП "АРТМАРКЕТ" не порушило умов Документації в цій частині.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-12 11:42:38
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ. .
повідомляємо що селищною радою було дотримано законодавства у сфері закупівель при проведенні закупівлі вугілля кам’яного за номером UA-2018-12-22-002462-b.
Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозицій" Документації документ з Пропозицією подається в електронному вигляді з реєстром, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником реєстру у складі Пропозиції саме окремим файлом (документом тощо). Враховуючи викладене, ПП "АРТМАРКЕТ" не порушило умов Документації в цій частині.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2019-02-13 12:15:17
Запит замовнику на пояснення
Згідно до вимог тендерної документації Замовника учасники зобов'язані надати документ з пропозицією в електронному вигляді з реєстром, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів. Чітко не вказано який саме реєстр та в якому саме вигляді він повинен бути. Таким чином просимо зазначити якій саме реєстр мається на увазі та в якому саме вигляді він повинен бути?
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-13 08:41:32
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ.
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2018-12-22-002462-b за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу , який здійснює орган ДАСУ. . повідомляємо що селищною радою було дотримано законодавства у сфері закупівель при проведенні закупівлі вугілля кам’яного за номером UA-2018-12-22-002462-b. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозицій" Документації документ з Пропозицією подається в електронному вигляді з реєстром, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження відповідних файлів. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником реєстру у складі Пропозиції саме окремим файлом (документом тощо). Враховуючи викладене, ПП "АРТМАРКЕТ" не порушило умов Документації в цій частині.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-15 15:10:28
Надання пояснення до запитання ДАСУ
Включення до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації виразу "з реєстром" наведено у фразі "Документи з пропозицією подається в електронному вигляді з реєстром" наведено помилково та є технічною помилкою тендерного комітету, яка допущена при складані тендерної документації.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2019 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" |
1 088 800,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" |
1 195 500,00
UAH з ПДВ
|
1 039 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРТМАРКЕТ" |
1 315 000,00
UAH з ПДВ
|
1 315 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" #39002068 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 11:14
|
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" #39508011 |
Відхилено |
1 039 900,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 11:16
|
ПП "АРТМАРКЕТ" #40149331 |
Переможець |
1 315 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2020 18:16
|
ду4.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:15
|
ду вугілля.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 09:34
|
д.у №2 від 05.11.19.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2019 16:27
|
ду218.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2019 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 16:23
|
218.pdf | укладений |
18 лютого 2019 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |