Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуги з організації і забезпечення харчування здобувачів освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
1 380 040,00 UAH
UA-2018-12-22-002440-b 9425548b6ff34582b3bb7b923299f7dd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Великих

+380957536183
+380523572437
school19ol@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №19-дошкільний навчальний заклад "Лісова казка"Олександрійської міської ради Кіровоградської області"
Код ЄДРПОУ: 24145832
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Діброви, 91
Контактна особа: Людмила Великих
+380957536183,+380523572437
school19ol@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Предмет закупівлі, технічні та якісні характеристики і вимоги до учасників не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018 14:38
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126125 одиниця
Послуги їдалень(послуги з організації і забезпечення харчування здобувачів освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

22 грудня 2018 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОКОМ"
#34977233
Переможець 1 380 040,00
UAH
22 грудня 2018 14:38

Документи

22 грудня 2018 14:38
Електронний підпис
22 грудня 2018 14:37
протокол 59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2018 14:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОКОМ"
#34977233
1 380 040,00
UAH
Документи

Документи

22 грудня 2018 14:38
Електронний підпис
22 грудня 2018 14:37
протокол 59.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 09:38
ДУ №6.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 09:32
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 10:34
ду трансенергоком.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 10:32
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 10:23
ДУ Трансенергоком.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 10:21
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 09:56
додаткова угода Трансенергоком.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 09:54
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 10:52
ДУ трансенергоком.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 10:50
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 09:17
Додаткова №2 Трансенергоком.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:17
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 09:09
Додаткова №1 Трансенергоком.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:09
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 12:22
29 Трансенергоком.pdf укладений
16 січня 2019 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язань виникають на суму 539194,00 грн.Подальше взяття зобов`язань по данному Договору буде збільшено по мірі збільшенням кошторисних призначень,але не більше суми проведеної закупівлі зазначеною у п.3.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "Ціна харчування в день,затверджена Наказом управління освіти,молоді та спорту №849 від 29.12.2018 року.: ціна на харчування дітей дошкільного віку становить 20,00 грн(15,20грн-батьківська плата,4,8 грн-бюджет);діти пільгової категорії(діти сироти,малозабезпечені родини,діти учасників АТО,діти з інвалідністю)становить 20,00 грн.Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язання виникають на суму 125800,00 грн;загальна сума зобов`язань складає 664994,00 грн.Подальше взяття зобов`язань по даному договору буде збільшено по мірі збільшення кошторисних призначень,але не більше суми проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язання виникають на суму 150000 грн без ПДВ,загальна сума зобов`язань складає 814994,00 грн.Подальше взяття зобов`язань по даному Договору буде збільшено по мірі збільшення кошторисних призначень,але не більше суми проведеної закупівлі,зазначеної у п 3.1. розділу 3 Договору,а саме : 1380040,00 грн
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язпння виникають на суму 96800.Загальна сума зобов`язань складає 911794 грн. Подальше взяття зобов`язань по Договору буде збільшено по мірі збільшення котшторисних призначень,але не більше суми проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язання виникають на суму: 44194,00 грн (Сорок чотири тисячі сто дев`яносто чотири грн.00 коп.)без ПДВ,загальна сума зобов`язань складає 955988,00 грн (дев`ятсот п`ятдесят п`ять тисяч дев`ятсот вісімдесят вісім грн. 00 коп) Подальше взяття зобов`язань по даному Договору буде збільшено по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу ІІІ даного Договору, а саме : 1380040,00грн(Один мільйон триста вісімдесят тисяч сорок грн.00 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1.6 розділу І Договору Сторони дійшли згоди п.3.1. розділу ІІІ Договору доповнити словами : «Відповідно до кошторисних призначень бюджетні зобов`язання виникають на суму: 23703,00 грн (Сорок чотири тисячі сто дев`яносто чотири грн.00 коп.)без ПДВ,загальна сума зобов`язань складає 979691,00 грн (дев`ятсот сімдесят дев`ять тисяч шістсот дев`яносто одна грн. 00 коп) Подальше взяття зобов`язань по даному Договору буде збільшено по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу ІІІ даного Договору, а саме : 1380040,00грн(Один мільйон триста вісімдесят тисяч сорок грн.00 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 979 691,00
UAH