Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту
Очікувана вартість
9 850,00 UAH
UA-2018-12-22-001529-b 5cb0d9101e8b451499c3cde6192c1cca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черковська Надія Володимирівна

+380347265425 kalushrl@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Районна лікарня Калуської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 33271905
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Каракая,25
Контактна особа: Черковська Надія Володимирівна
+380347265425
kalushrl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вимога – 1000 шт, висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 1000 шт, висновок районної лікарсько-консультаційної комісії (ЛКК) – 1000 шт, довідка – 1000 шт, дорожній листок легкового автомобіля – 1000 шт, екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення – 1000 шт, журнал – 10 шт, заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників – 1000 шт, історія хвороби (медична карта стаціонарного хворого, інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування, та на проведення операції та знеболення, листок лікарських призначень, температурний лист, карта пацієнта, який вибув із стаціонару) – 1000 шт, карта хворого денного стаціонару поліклініки, стаціонару вдома – 1000 шт, картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду – 1000 шт, листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару – 1000 шт, медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників – 1000 шт, медична карта амбулаторного хворого -1000 шт, медична карта огляду водія (кандидата у водії) транспорту – 1000 шт, медична картка профілактичного наркологічного огляду – 1000 шт, направлення на мікробіологічне (бактеріологічне, вірусологічне, паразитологічне) дослідження – 1000 шт, особова карточка – 500 шт, особові рахунки – 200 шт, порційна вимога – 1000 шт, протокол обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів – 1000 шт, рецепт – 3000 шт, табель обліку робочого часу – 300 шт, цитроморфологічне дослідження – 1000 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 найменувань
Друкована продукція з елементами захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Каракая, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Тендерна документація

22 грудня 2018 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Гусак Іван Михайлович
#2833603236
Переможець 9 850,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 12:57

Документи

22 грудня 2018 12:56
Електронний підпис
22 грудня 2018 12:55
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 23:14
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 13:02
Договір укладений
22 грудня 2018 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 850,00
UAH з ПДВ