Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дошкільний навчальний заклад ясла-садок №4 "Зірочка" |
Код ЄДРПОУ: | 26243131 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вiнницька обл., ГАЙСИН, вул. Пролетарська, буд 4 |
Контактна особа: |
Вдовиченко Наталія Петрівна 0433427174 dnz4zirochka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2018 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2019 15:37 |
Початок аукціону: | 16 січня 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 385 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
(свинина , яловичина, курятина )
(свинина , яловичина, курятина )
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2018 12:34 |
Додаток_2.docx |
22 грудня 2018 12:34 |
Додаток_5.docx |
22 грудня 2018 12:34 |
Додаток_3 проз.docx |
22 грудня 2018 12:34 |
Додаток_1.1.docx |
22 грудня 2018 12:34 |
СПЕЦИФІКАЦІЯ мяса(дод.1 до дог.).docx |
22 грудня 2018 12:34 |
Додаток_4 (договір).docx |
22 грудня 2018 12:34 |
ТД_мясо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-24-000055 ● 71c461f716e54652ab67cb96459023cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2019 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2019 №22
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2019 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2018-12-22-001160-с 22.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-08 11:55:54
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (свинина, яловичина, курятина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-22-001160-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
З яких підстав не оприлюднено Специфікацію до договору про закупівлю товару від 04.02.2019 №12 (Додаток №1 до договору), яка є невід’ємною частиною зазначеного договору на веб-порталі Уповноваженого органу?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-10 10:35:17
Пояснення по питанню відсутності специфікації по договору №12 від 04.02.2019
помилково неоприлюднення специфікації на майданчику
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-10 14:48:30
специфікація
специфікація
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
договір розірвано
2019-05-16 14:21:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 04.02.2019 №12 додатковою угодою від 16.05.2019 №1
2019-05-21 17:07:10
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
RISK1-13_1
RISK1-3_1
RISK1-12
RISK1-13_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГЕРАСИМЧУК ГАЛИНА ЛЕОНІДІВНА #1943105267 |
Переможець |
308 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2019 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2019 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2019 14:15
|
протокол.pdf | укладений |
16 травня 2019 14:14
|
догов.pdf | укладений |
16 травня 2019 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2019 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 08:25
|
scan 5.jpg | укладений |
04 лютого 2019 08:21
|
scan 4.jpg | укладений |
04 лютого 2019 08:21
|
scan 3.jpg | укладений |
04 лютого 2019 08:21
|
scan 2.jpg | укладений |
04 лютого 2019 08:21
|
scan 1.jpg | укладений |
04 лютого 2019 08:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
121 740,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Припинення договору, взвязку з неможливістю усунення недоліків в оформлені документів |