Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень(послуги гарячого харчування)
Dining services (hot food service)
Очікувана вартість
4 885 800,00 UAH
UA-2018-12-22-000312-b 40af5afe4b0046a2b14d0842977c9eca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Павлівна Ісматуллаєва

+380564620199 schoolinternat8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Любов Павлівна Ісматуллаєва
+380564620199
schoolinternat8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNYY ZAKLAD OSVITY "KRYVORIZKA ZAGALNOOSVITNYa SANATORNA ShKOLA-INTERNAT № 8 I-II STUPENIV" DNIPROPETROVSKOYi OBLASNOYi RADY"
National ID: 20204696
Contact point: Ismatullaeva Lyubov Palivna
+380564620199
schoolinternat8@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2018 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 09:00
Очікувана вартість: 4 885 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 214,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 146574 UAH
Publication date: 22 грудня 2018 09:34
Enquiries until: 12 січня 2019 09:00
Complaints submission until: до 18 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 4 885 800 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 12 214 UAH
Minimal lowering step, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень(послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.С.Колачевського,86а
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Dining services (hot food service)
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 15:41
ТД 2019 зі змінами.doc
10 січня 2019 15:41
Зміни до ТД.doc
22 грудня 2018 09:34
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx
10 січня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 15:41
ТД 2019 зі змінами.doc
22 грудня 2018 09:34
ТД 2019.doc
10 січня 2019 15:41
Зміни до ТД.doc
22 грудня 2018 09:34
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 грудня 2018 12:01
Дата відповіді: 26 грудня 2018 14:11
Замовник вимагає від учасника надати у складі пропозиції скановану копію довідкі з Держпоживслужби про відповідність автотранспортних засобів вимогам ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Стаття 44 Закону встановлює гігієнічні вимоги до транспортних засобів. В разі, якщо підприємство має чинний санітарний паспорт на автомобіль, виданий Держпродспоживслужбою, (який засвідчує відповідність транспортного засобу гігієнічним вимогам), чи потрібно додатково замовляти та надавати Замовнику вказану вище довідку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Статтями 43 та 44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20.09.2016, встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
Виходячи з вище наведеного Учаснику потрібно надати Замовнику у складі своєї пропозиції скановану копію довідки з Держпоживслужби про відповідність автотранспортних засобів вимогам ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-22-000312-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:21904823
Дата подання: 29 січня 2019 12:29
Безпідставна дискваліфікація ТОВ ф "АРТ-СИНТЕЗ"
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, пропозиції для участі в закупівлі подали 4 учасники: 1)ФОП Головченко Дмитро Олександрович 2)ФОП Реут Андрій Олександрович 3)ТОВ НВО "Промсервіс" 4)ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 28.01.2019 р. № 12, який оприлюднений в системі ProZorro, пропозиції трьох учасників - ФОП Реут Андрій Олександрович, ТОВ НВО "Промсервіс", ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" були дискваліфіковані.
Ми вважаємо дискваліфікацію нашої пропозиції з підстав, зазначених в протоколі, безпідставною і незаконною. Доводи на підтвердження нашої позиції викладені в вимозі (подається в окремому файлі).
Вимога до замовника: усунути порушення шляхом скасування рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ фірма «АРТ – СИНТЕЗ», оформлене протоколом від 28.01.2019 року, та допустити ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 11:54
При розгляді вимоги учасника ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» тендерним комітетом було встановлено, що:
Пропозиція учасника ФОП Головченко Д.О. містить частину звіту (таблиця 6 на аркуші 60 файлу "2.1. Працівники") інформація на якому читається лише при збільшенні до 150% та більше. Нечитабельних частин при вивченні звіту в частині відомостей про працівників, що вимагались тендерною документацією, як про це зазначено у вимозі, комітетом не виявлено. Всі прізвища працівників повністю відображені та можуть бути відтворені при збільшенні до 150%.
Вимога в даній частині визнана комітетом недоведеною, рішення комітету вірним та таким, що не підлягає перегляду.
Пропозиція учасника ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» містить копію Статуту текст якого є нечитабельним (нечітке зображення,відсутність окремих фрагментів сторінок). При цьому надано також опис документів з кодом доступу 59802475212, за яким перевірено Статут учасника.
Комітетом звернуто увагу на невідповідність оформлення наданої копії Статуту, а саме - вона містить напис "Згідно з оригіналом", який має проставлятись лише на копіях, що виготовляються з оригіналів документів, у разі роздруківки зі скан-копії, що було зроблено учасником, за його твердженням відповідно до вимоги, нанесений текст мав містити відомості про виготовлення копії з копії, а не оригіналу. Також застосовуючи єдиний підхід до розгляду пропозицій всіх учасників, комітет звертає увагу на те, що учасником ФОП Головченко Д.О. надано нечітку копію звіту, яка при збільшенні дозволяє встановити необхідні відомості, тоді як перевірка копії наданого ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» Статуту потребує вчинення додаткових дій (перевірки результатів надання адміністративних послуг), що не є тотожним та не може бути прийнято як належне виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ».
Дане порушення учасника віднесено до формальної (несуттєвої) помилки, оскільки Статут на наявність обмежень та повноважень, можливості провадження діяльності, що відповідає предмету закупівлі, перевірено.

Також комітетом встановлено, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та в порядку, встановленому п.2 додатку 1 тендерної документації замовник вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники мали надати копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, копії трудових книжок працівників, зазначених в довідці (перша і сторінка з останнім записом про прийняття на роботу). Для підтвердження реальності найманих працівників - скановану копію звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період з електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом.
На виконання даних вимог учасник надав у складі пропозиції:
 довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для організації послуг №20 від 17.01.2019 року, відповідно до якої учасник має в наявності працівників, зокрема, Гордова Лариса Михайлівна (кухар), Михальчук Світлана Олексіївна (кухонний робітник);
 копії наказів про прийняття на роботу, в складі яких відсутні копії наказів про прийняття на роботу Михальчук Світлани Олексіївни (кухонний робітник), Гордової Лариси Михайлівни (кухар);
 копії трудових книжок працівників, зазначених в довідці (перша і сторінка з останнім записом про прийняття на роботу), в складі яких відсутня книжка Гордової Лариси Михайлівни (кухар);
 копію звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період з електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом, до якого не включено відомості про Гордову Ларису Михайлівну.
 скановані копії особистих медичних книжок водія (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі,відсутня особиста медична книжка на Зимич Оксану Сергіївну.
Таким чином відповідність кваліфікаційному критерію наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід, даним учасником не підтверджена, підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» через невідповідність кваліфікаційним критеріям доводами вимоги не спростовано.

Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» «Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою».
Виключень щодо подання документів, виданих під час СРСР чи іноземними суб'єктами господарювання, або щодо можливості подання документів викладених російською мовою, та їх прийняття до розгляду мовою оригіналу, тендерна документація не містить.
Всі документи учасниками мали бути подані виключно державною (Українською) мовою, документи, видані іншими мовами мали супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ» на підтвердження наявності працівників, які мають знання і досвід, надано копії трудових книжок працівників, які викладенні російською мовою без їх перекладу на українську, що прямо суперечить вимогам тендерної документації. Комітет не має в своєму складі кваліфікованих перекладачів та не зобов'язаний вивчати документи, викладені іноземною мовою, незалежно від обсягу таких документів та їх змісту. Враховуючи те, що вимога про надання таких документів виключно із їх супроводженням перекладом на українську мову, чітко прописана в тендерній документації, обґрунтування вимоги строками видачі таких документів і державою, що їх видала, не можуть бути сприйняті як належне пояснення невиконання вимог тендерної документації в цій частині.

Учасником в складі тендерної пропозиції надано копії особистих медичних книжок на працівників, які не можуть бути розглянуті як належне підтвердження вимог щодо відповідності працівників, що мають працювати з продуктами харчування для дітей.
Надані сканкопії особистих медичних книжок "Додаток 1 Працівники медкнижки.rar":
- в особистій медичній книжці працівника Яворська Марина Анатоліївна не вказана професія особи, що проходить медичний огляд, що є порушенням Наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 №150 ІНСТРУКЦІЯ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» п. 4.2. та свідчить про непідтвердження наявності особистої медичної книжки на кухаря, а лише підтверджує наявності такої книжки на фізичну особу - Яворську М.А.
- в особистій медичній книжці працівника Палига Ігор Ярославович не вказано найменування суб’єкта господарювання, що є порушенням Наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150 ІНСТРУКЦІЯ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» п. 4.1. та не дозволяє пересвідчитись в наявності зв'язку між учасником та вказаним працівником.
- в особистих медичних книжках працівників Левченко Наталія Володимирівна, Яворська Марина Анатоліївна, Бухманська Людмила Михайлівна, Михальчук Світлана Олексіївна вказано найменування суб’єкта господарювання КЗ «ДГП»ДОР», тоді як учасник вказує цих працівників, як таких, що мають трудові відносини саме з учасником ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ», жодних пояснень з цього приводу учасником не надано.
- в особистій медичній книжці працівника Воробйова Наталія Володимирівна не вказано число наступного медичного огляду, що є порушенням Наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150 ІНСТРУКЦІЯ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» п. 4.3.
Також в складі тендерної пропозиції надано особисту медичну книжку (видана на ім'я працівника Зіміч Оксана Сергіївна), видану на працівника, якого не відображеного в інших документах учасника, що не створює підстав для її розгляду і вивчення.
Комітетом звернуто увагу на те, що всі вищевказані обставини були предметом розгляду та обговорення на засіданні, яке відбулось 28 січня 2019 року, але секретарем комітету при підготовці протоколу розгляду до протоколу були включені не всі висновки комітету, а лише вибіркові, що призвело до оприлюднення неповної інформації про підстави відхилення пропозиції учасника ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ». Секретарю комітету наголошено на необхідності більш ретельного викладення змісту та обґрунтувань прийнятих рішень незалежно від їх обсягів.
Враховуючи викладене комітет дійшов висновків про виключення з підстав відхилення пропозицій учасника невідповідність копії наданого Статуту та включення (в тому числі доведення до відома учасників роз'яснення про причини та підстави прийнятого рішення) інших обставин, викладених в даному протоколі.
Комітетом також прийнято рішення роз'яснити учаснику ТОВ фірма «АРТ-СИНТЕЗ», всі причини для відхилення його тендерної пропозиції та довести до його відома, що тендерна документація має виконуватись уважно та в суворій відповідності до встановлених в ній вимог. Особи, незгодні з документацією, мають право на її оскарження в установленому законом порядку. Відсутність оскарження, звернень за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації та подання учасником пропозиції свідчить про його повну обізнаність і згоду з її умовами, та обов'язок повного і безумовного виконання і дотримання тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-12-22-000312-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:21904823
Дата подання: 01 лютого 2019 16:33
Усунення порушень.
підстави дискваліфікації є не обгрунтованими, учасник вимагає скасувати рішення про відхилення пропозиції.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-12-22-000312-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:21904823
Дата подання: 01 лютого 2019 17:42
незаконне відхилення пропозиції
повторна кваліфікація з порушенням процедури.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи

01 лютого 2019 11:54
Протокол 14.pdf

Документи подані скаржником

01 лютого 2019 16:33
Вимога від 01.02.2019 № 42-ю.pdf

Документи подані скаржником

01 лютого 2019 17:42
вимога від 01.02.2019 № 43-ю.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 січня 2019
UA-2018-12-22-000312-b40af5afe4b0046a2b14d0842977c9eca
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Учасник Документи Рішення
ФОП Головченко Дмитро Олександрович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ НВО "Промсервіс" Документи
Відхилено
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович Документи
Відхилено
Документи

Документи

28 січня 2019 16:03
Протокол розгляду.pdf
28 січня 2019 16:05
Електронний підпис

Публічні документи

21 січня 2019 17:12
Електронний підпис
21 січня 2019 17:12
Електронний підпис
21 січня 2019 17:08
6. Проект договору.pdf
21 січня 2019 12:45
Електронний підпис
21 січня 2019 12:45
Електронний підпис
21 січня 2019 12:43
ст. 17.PDF
21 січня 2019 12:43
2.1. Працівники.pdf
21 січня 2019 12:43
2. Працівники.pdf
18 січня 2019 10:38
Електронний підпис
18 січня 2019 10:38
Електронний підпис
17 січня 2019 16:41
Електронний підпис
17 січня 2019 16:41
Електронний підпис
17 січня 2019 16:39
Сан обробка авто.PDF
16 січня 2019 17:58
Електронний підпис
16 січня 2019 17:58
Електронний підпис
16 січня 2019 17:56
Акти Січень 2017р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти Лютий 2017р.pdf
16 січня 2019 17:56
Акти лютий 2016 р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти листопад 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти квітень 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти Жовтень 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти грудень 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти Вересень 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акт травень 2016 року.PDF
16 січня 2019 17:56
6. Проект договору.pdf
16 січня 2019 17:56
5. Додаток 4.pdf
16 січня 2019 17:56
4. Додаток 2.pdf
16 січня 2019 17:56
2.1. Працівники.pdf
16 січня 2019 17:56
2. Працівники.pdf

Документи

28 січня 2019 16:04
Протокол розгляду.pdf
28 січня 2019 16:06
Електронний підпис

Документи

28 січня 2019 16:07
Протокол розгляду.pdf
28 січня 2019 16:07
Електронний підпис

Публічні документи

21 січня 2019 15:52
Електронний підпис
21 січня 2019 12:20
працівники.7z
21 січня 2019 12:20
установчі.7z
21 січня 2019 12:20
Технічні.7z
21 січня 2019 12:20
додаток__9_интернат.7z

Документи

28 січня 2019 16:08
Протокол розгляду.pdf
28 січня 2019 16:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Головченко Дмитро Олександрович

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

ТОВ НВО "Промсервіс"

ФОП Реут Андрій Олександрович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Головченко Дмитро Олександрович 4 846 921,00
UAH
4 846 921,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 17:12
Електронний підпис
21 січня 2019 17:12
Електронний підпис
21 січня 2019 17:08
6. Проект договору.pdf
21 січня 2019 12:45
Електронний підпис
21 січня 2019 12:45
Електронний підпис
21 січня 2019 12:43
ст. 17.PDF
21 січня 2019 12:43
2.1. Працівники.pdf
21 січня 2019 12:43
2. Працівники.pdf
18 січня 2019 10:38
Електронний підпис
18 січня 2019 10:38
Електронний підпис
17 січня 2019 16:41
Електронний підпис
17 січня 2019 16:41
Електронний підпис
17 січня 2019 16:39
Сан обробка авто.PDF
16 січня 2019 17:58
Електронний підпис
16 січня 2019 17:58
Електронний підпис
16 січня 2019 17:56
Акти Січень 2017р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти Лютий 2017р.pdf
16 січня 2019 17:56
Акти лютий 2016 р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти листопад 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти квітень 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти Жовтень 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти грудень 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акти Вересень 2016р..PDF
16 січня 2019 17:56
Акт травень 2016 року.PDF
16 січня 2019 17:56
6. Проект договору.pdf
16 січня 2019 17:56
5. Додаток 4.pdf
16 січня 2019 17:56
4. Додаток 2.pdf
16 січня 2019 17:56
2.1. Працівники.pdf
16 січня 2019 17:56
2. Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Головченко Дмитро Олександрович

Інформація про відміну

Дата відміни
28 січня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій