Капітальний ремонт (утеплення фасадів та горищного перекриття будівлі школи, благоустрій території) НВК «Оженинська ЗОШ І-ІІІ ст. (ліцей) - ДНЗ (ясла-садок)» ім. Т.Г.Шевченка Острозької районної ради Рівненської області
Очікувана вартість
15 132 563,00 UAH
UA-2018-12-22-000088-c d65f05fc66bc43318ebb1d06babc994a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Острозької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40245847
Місцезнаходження замовника: 35800, Україна , Рівненська обл., місто Острог, Рівненська область, вул. Татарська, буд. 92
Контактна особа замовника: Сергій Губернюк
+380978915869
guberniuk@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 11:23
Початок аукціону: 09 січня 2019 11:23
Очікувана вартість: 15 132 563,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151 325,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи

Будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Капітальний ремонт (утеплення фасадів та горищного перекриття будівлі школи, благоустрій території) НВК «Оженинська ЗОШ І-ІІІ ст. (ліцей) - ДНЗ (ясла-садок)» ім. Т.Г.Шевченка Острозької районної ради Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 грудня 2018 20:38
Електронний цифровий підпис
22 грудня 2018 20:34
Відділ освіти.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000008 ● c865914683414c1fa42fb9813fc8fc09
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20 15:05:46
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.05.2019 № 14

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.05.2019 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-12-22-000088-c 22.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В.ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 15:49:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення фасадів та горищного перекриття будівлі школи, благоустрій території) НВК «Оженинська ЗОШ І-ІІІ ст. (ліцей) - ДНЗ (ясла-садок)» ім. Т.Г. Шевченка Острозької районної ради Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-22-000088-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Під час проведення аналізу пропозиції переможця торгів ТОВ "Компанія Барбакан" на відповідність умовам тендерної документації встановлено, що пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження відповідних файлів (у форматі JPEG або PDF). Зокрема, передбачено завантаження в складі пропозиції копії ліцензій та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи та/або ліцензії повинні бути чинними (надаються у випадку, якщо вказані роботи виконуються Учасником); інформація про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт (вказати яких). Разом з тим, згідно з п. 7 розділу ІІІ тендерної документації у разі виконання робіт самостійно, без залучення субпідрядних організацій Учасник подає лист в довільній формі із зазначенням, що субпідрядні організації не будуть залучатись, та Учасник буде виконувати всі роботи своїми силами.
Тендерна документація, а саме технічне завдання містить перелік робіт, при виконанні яких необхідна наявність відповідних дозвільних документів на підставі яких здійснюється виконання робіт підвищеної небезпеки – висотних робіт.
Також, п. 5 розділу ІІІ тендерної документації містить наступну умову - в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми чинних нормативно-правових актів.
Тендерна пропозиція в своєму складі не містить дозвільних документів чи довідки про неможливість подачі таких документів.

Слід зазначити, що відповідно до завантаженої в складі пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан" довідки про незалучення субпідрядних організацій від 03.01.2019 №29 субпідрядні організації в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатись не будуть, роботи будуть виконуватись власними силами.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасниками в складі пропозиції подається довідка, яка містить відомості про учасника (для учасників юридичних осіб – за формою, що додається (додаток № 4). Подана в складі пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан" довідка не містить коду ЗКПО в п.9, що не відповідає п. 9 форми «відомості про учасника». В п. 2 довідки учасником вказано про затвердження статуту учасника протоколом загальних зборів засновників №1 від 17.02.2017. Фактично в складі пропозиції завантажено статут затверджений протоколом №03/2018 від 27.08.2018.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що всі документи (завантажені файли), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі .pdf, .jpg або інші. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій документів, усі копії повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою Учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки) із обов’язковим зазначенням словосполучення «Згідно з оригіналом», посада, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію, дата завірення копії. Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника.
Завантажені в складі пропозиції копії статуту, актів форми № КБ-2в, довідки форми №КБ-3, ліцензія, виписка з єдиного державного реєстру, протокол загальних зборів учасників, наказ на призначення директора не містять дати завірення копії, обов’язкового зазначення словосполучення «Згідно з оригіналом». Завантажені копії сторінок паспорту, витяг з реєстру платників податку, аналогічні договори, договір оренди не містять дати завірення копії. Слід зазначити, що вказані невідповідності відсутні в переліку формальних (несуттєвих) помилок (п. 2 розділу V тендерної документації).
З огляду на факти зазначені вище, вкажіть, з яких підстав учасника ТОВ "Компанія Барбакан" визнано переможцем торгів, в той час як його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що у разі невідповідності пропозиції учасника згідно ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє таку пропозицію.
Крім того, тендерна документація містить вимогу по кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» про надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників, зокрема, про надання учасниками інформації про інженерно-технічних працівників з доданням документів, що підтверджують наявність інженерно технічних працівників: накази на призначення та/або трудові книжки, тощо. Вкажіть чи зобов’язаний учасник завантажити в складі пропозиції копії трудових книжок інженерно-технічних працівників в разі їх наявності в учасника.
По кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» інформаційна довідка про наявність основного необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність, вказаної в інформаційній довідці про наявність основного необхідного обладнання, машин і механізмів, техніки (транспортних засобів) – додати до довідки копії документів, що підтверджують право власності або користування нею: свідоцтво про реєстрацію, договір оренди, договір про надання послуг або інший документ. Вкажіть чи стосується вказана вимога всього обладнання, машин і механізмів, перелічених учасником в довідці, чи лише транспортних засобів.
Пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації містить наступну вимогу: Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також вимагається розрахунок динамічної договірної ціни.
Вкажіть чи надавались учасником-переможцем у встановлений термін документи визначені п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. В разі їх наявності просимо долучити їх до пояснення як документальне підтвердження.
Згідно з ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом двох днів з дня укладання договору оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю. В електронній системі закупівель оприлюднений договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 27.03.2019 №113 укладений з переможцем торгів ТОВ "Компанія Барбакан". Згідно з розділом ХІІ «Додатки до договору» даного договору невід’ємною частиною цього договору є договірна ціна та календарний план виконання робіт. Однак, додатки до договору за вказаною закупівлею, які є невід’ємною частиною договору (додаток 1 «Договірна ціна», додаток 2 «Календарний план виконання робіт»), на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені.
Вкажіть причини не оприлюднення вказаних додатків до договору в електронній системі закупівель Prozorro.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-31 19:24:07

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-18 19:24:29

Щодо висновку про результати моніторингу від 10.06.2019

В межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Капітальний ремонт (утеплення фасадів та горищного перекриття будівлі школи, благоустрій території НВК "Оженинська ЗОШ І-ІІІ ст. (ліцей) - ДНЗ (ясла-садок) ім.Т.Г.Шевченка" Острозької районної ради Рівненської області", відповідно до висновку про результати моніторингу від 10.06.2019, інформуємо про наступне. Вважаємо, що посилання на виявлені порушення у здійсненій закупівлі є безпідставними та такими, що не призвели і не могли призвести до наслідків, які б вважались грубим порушенням законодавства у сфері здійснення державних закупівель, ніяк не вплинуло на тендерну пропозицію та вибору переможця. Свою позицію аргументуємо наступним. При складені тендерної документації не враховано вимоги, що у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника тендерна документація повинна містити вираз «або еквівалент». За результатами розгляду учасників 1111 «ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ», ТОВ Стройрефір, ТОВ ІБК Енерготехнобуд, ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «САГАТ», Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка» було відхилено пропозиції за невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (протоколи: № 19/3 від 16.01.2019; №19/4 від 23.01.2019; №19/5 від 30.01.2019; №19/6 від 06.02.2019; №19/7 від 13.02.2019; учасник Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка» не розглядався, так як було заявлено найвищу ціну). Зазначене вище свідчить про те, що тендерним комітетом переможець не визначався за критерієм посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму Більше того, відділом освіти Острозької райдержадміністрації/Замовником не було визнано у тендерній документації, що еквівалент товару розглядатися не буде. Разом з тим, у таких випадках учасник закупівлі може оскаржувати умові тендерної документації через АМКУ до моменту подання пропозицій. Проте від жодного учасника скарг не надходило. Відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації учасниками в складі пропозиції подається довідка, яка містить відомості про учасника (для учасників юридичних осіб - за формою, що додається (додаток № 4). Подана в складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» довідка не містить коду ЗКПО, так як у відомостях про учасника при складені тендерної документації було допущено технічні помилки, так як згідно діючого чинного законодавства такого поняття як код «ЗКПО/ОКПО» не існує. ОКПО розшифровується як «общесоюзний классификатор предприятий и организаций». Також використовують ЗКПО («загальноукраїнський класифікатор підприємств та організацій»). Класифікатори, якими були закріплені зазначені вище коди сьогодні вже не існують. До 1996 року використовувався код ОКПО, унікальний ідентифікаційний номер юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (код ЄДРПОУ) прийшов на заміну зазначеному вище коду у 1996 році. З огляду на зазначене вище можна стверджувати, що код ЄДРПОУ це і є код ЗКПО (заміна назви) та є чинним. У складі пропозиції учасником було надано дані про код ЄДРПОУ. Постанова КМУ від 22 січня 1996 р. № 118 «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» ; постанова КМУ від 22 червня 2005 р. № 499 «Про внесення змін до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України». Учасником було подано інформацію, затвердженою Додатком 4 до тендерної документації. Пунктом 2 інформації зазначено: «Назва документа, яким затверджено Статут Учасника, його номер та дата: Протокол загальних зборів засновників ТОВ «Компанія Барбакан» №1 від 17 лютого 2017 року». Тендерним комітетом господарської групи відділу освіти Острозької райдержадміністрації було встановлено, що дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи: дата запису: 17.02.2017; номер запису: 1 601 102 0000 000799. Зазначене свідчить про достовірність даних документа, яким затверджено Статут учасника. Також, під час розгляду пропозицій учасника ТОВ «БАРБАКАН», тендерним комітетом відділу освіти Острозької райдержадміністрації було проаналізоване наступне. 17 червня 2018 року набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (надалі - Закон), відповідно до якого товариства з обмеженою відповідальністю мають привести свої установчі документи відповідно до вимог Закону. Протоколом загальних зборів учасників ТОВ «БАРБАКАН» №03/2018 від 27 липня 2018 року було затверджено нову редакцію Статуту ТОВ «БАРБАКАН». Також, звертаємо Вашу увагу й на той факт, що учасником було подано разом із новою редакцією Статуту Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» (1 сторінка файлу 15_статут.pdf). У. зазначеному описі, який видається державним реєстратором, міститься реєстраційний номер справи 1_601_000799_44 та код 4884366601. За вказаним кодом 4884366601 було перевірено чинність та достовірність поданих даних учасником ТОВ «БАРБАКАН» в частині інформації про Статут юридичної особи. Міністерство юстиції України/безкоштовний запит/результат надання адміністративних послуг/запит:введено код 4884366601. Результатом надання адміністративних послуг було: Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» * Реєстраційна дія: Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи Дата дії: 27.07.2018. Також, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, було відображено Статут у новій редакції (11 сторінок). Керуючись зазначеним вище, тендерний комітет прийшов до висновку що дані ТОВ «БАРБАКАН», у частині відомостей про установчий документ є такими, що відповідають дійсності, є чинними та були враховані. В частині посилань на невідповідність учасника-переможця умовам тендерної документації через відсутність словосполучення «згідно з оригіналом» із зазначенням дати, тендерний комітет вирішив, що документи пропозиції Учасника ТОВ «Компанія Барбакан» є читабельними, містять печатку підприємства, підпис, прізвище та ініціали уповноваженої особи Учасника. З огляду на зазначене вище, тендерний комітет відділу освіти Острозької райдержадміністрації прийняв рішення, що відсутність дати чи напису «Згідно з оригіналом» на окремих копіях документів, окремих листках пропозиції не впливає на зміст тендерної пропозиції. Розділом XII Додатки до договору передбачається, що невід’ємною частиною договору є договірна ціна та календарний план робіт. Проте, згадані додатки не були оприлюднені у зв’язку з великим навантаженням посадових осіб тендерного комітету, так як на голову тендерного комітету (є керівником господарської групи відділу освіти) та секретаря тендерного комітету (є інженер-електроніком господарської групи відділу освіти) покладено безліч інших функціональних обов’язків за посадою (окрім здійснення закупівель). У першому кварталі 2019 року відділ освіти здійснював велику кількість закупівель (у т.ч. допорогових). У зв’язку з великою загруженістю посадових осіб тендерного комітету, враховуючи технічні та фізичні можливості, було не оприлюднено додатки до договору. Також просимо врахувати й той факт, що члени тендерного комітету Острозької райдержадміністрації не проходили навчання у сфері здійснення державних закупівель (що могло вплинути на знання та досвід про обов’язковість опублікування не лише договору, а й додатків до договору), так як ми є бюджетною установою, а кошти на подібні навчання чи курси у місцевому бюджеті відсутні. Однак, не оприлюднення зазначених документів не призвело і не могло призвести до наслідків, які б могли вважатись грубим порушенням законодавства України, так як у розділі І Предмет договору зазначається строк виконання робіт, а в розділі III Вартість робіт визначено договірну ціну, що є ідентичною та відповідає ціні, яка запропонована учасником-переможцем ТОВ «БАРБАКАН» у системі державних закупівель. У розділі й X Строк дії договору зазначено про чинність дії договору. Інформуємо про те, що порушення в частині оприлюднення, а саме неоприлюднення додатків до договору, які є його невід’ємною частиною договору, не може бути усунуте, так як закупівля є завершеною (про що відображено на веб-порталі «Prozorro»). Пунктом 4 розділу І тендерної документації передбачено строк виконання робіт - по 31.12.2019 року включно або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Поряд з цим, в укладеному за результатами процедури закупівлі договорі №113 від 27.03.2019 п. 1.1 розділу І та п. 5.1 розділу V, додатком №2 «Календарний план виконання робіт по об’єкту» до договору строк виконання робіт визначено до 31.12.2020, що відповідає дійсності відповідно до наступного. На кінець 2018 року передбачалось виділення коштів з бюджету на здійснення закупівлі. Проте, у 2019 році кошти в сумі, що очікувалось, не були виділені. Так як ми є бюджетною установою та фінансування здійснюється відповідно до бюджетного законодавства, проблему у фінансуванні було передбачено. А тому, згідно п. 4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю за замовником залишено право коригувати або доповнювати умови договору під час здійснення закупівлі за державні кошти. Розділом III Вартість робіт у договорі загальна сума визначена відповідне до бюджетних асигнувань, які виділяються з коштів державного бюджету. Не момент укладання договору були виділені кошти, в сумі лише 10063,20 (десять тисяч шістдесят три гривні двадцять копійок) грн. на 2019 рік.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Острозької районної державної адміністрації, 40245847, Україна, місто Острог, Рівненська область, вул. Татарська, буд. 92
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт (утеплення фасадів та горищного перекриття будівлі школи, благоустрій території) НВК «Оженинська ЗОШ І-ІІІ ст. (ліцей) - ДНЗ (ясла-садок)» ім. Т.Г.Шевченка Острозької районної ради Рівненської області, 15132563UAH, 45000000-7, ДК021, 1, работы
  3. Інформація про оприлюднення: d65f05fc66bc43318ebb1d06babc994a, 2018-12-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "Компанія Барбакан" та відхилені пропозиції учасників ПП «Чепрембудмонтаж», ТОВ «Стройрефір», ТОВ «ІБК Енерготехнобуд», ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД"», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «САГАТ» на предмет їх відповідності умовам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 16.01.2019 №19/3, від 23.01.2019 №19/4, від 30.01.2019 №19/5, від 06.02.2019 №19/6, від 13.02.2019 №19/7, від 20.02.2019 №19/8, від 12.03.2019 №19/9, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2019, договір про виконання робіт з капітального ремонту № 113 від 27.03.2019, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 31.05.2019. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. А саме, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги, що у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника тендерна документація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто, тендерна документація не містить вказаної інформації. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ "Компанія Барбакан" не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження відповідних файлів (у форматі JPEG або PDF). При цьому, передбачено завантаження в складі пропозиції копії ліцензій та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи та/або ліцензії повинні бути чинними (надаються у випадку, якщо вказані роботи виконуються Учасником); інформація про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт (вказати яких). При цьому, згідно з п. 7 розділу ІІІ тендерної документації, у разі виконання робіт самостійно без залучення субпідрядних організацій Учасник подає лист в довільній формі із зазначенням, що субпідрядні організації не будуть залучатись, та Учасник буде виконувати всі роботи своїми силами. Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником копії ліцензій та/ або дозволів, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (якщо ліцензії та/ або дозволи видані Учаснику як електронні документи, то Учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет). Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій. Тобто, учаснику в складі пропозиції необхідно подати відповідні, передбачені тендерною документацією та законодавством документи, що дають йому право на здійснення діяльності - виконання робіт, вказаних в технічному завданні. Слід зазначити, що відповідно до завантаженої в складі пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан" довідки про незалучення субпідрядних організацій від 03.01.2019 №29 субпідрядні організації в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатись не будуть, роботи будуть виконуватись власними силами. Завантажена в складі пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан" ліцензія, видана Держархбудінспекцією 03.04.2017 (реєстраційний запис 2013035563), містить перелік видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що підлягають ліцензуванню. Однак тендерна документація, а саме технічне завдання (додаток №2 до тендерної документації) містить перелік видів робіт - робіт на висоті (висотних робіт), що відносяться до категорії робіт підвищеної небезпеки, для виконання яких законодавством передбачена наявність у виконавця робіт відповідних дозвільних документів на підставі яких здійснюється виконання робіт підвищеної небезпеки. Наявність відповідних дозвільних документів на виконання відповідних робіт підвищеної небезпеки суб'єктами господарювання визначено, зокрема, ст. 21 Закону України «Про охорону праці», Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (із змінами). Тобто, виконання певних видів робіт, що несуть підвищену небезпеку, можливе виключно за наявності відповідного дозвільного документу, оформленого у законодавчо встановленому порядку. Водночас п. 5 розділу ІІІ тендерної документації містить наступну умову - в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми чинних нормативно-правових актів. Таким чином, проведеним аналізом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "Компанія Барбакан" в своєму складі не містить жодного відповідного дозвільного документу, передбаченого законодавством та необхідного для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, чи довідки про неможливість подачі таких документів, що не відповідає умовам тендерної документації – розділу ІІІ. Слід зауважити, що Замовником в наданому поясненні вказано, що документація не містить вимог щодо необхідності надання у складі пропозиції виключно дозволу на виконання робіт на підтвердження можливості виконання робіт, вказаних у технічному завданні. Тендерною документацією передбачено, що учасник може надати у складі пропозиції, або виключно ліцензію, або виключно дозвіл на виконання робіт, або ліцензію та дозвіл на виконання робіт. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасниками в складі пропозиції подається довідка, яка містить відомості про учасника (для учасників юридичних осіб – за формою, що додається (додаток № 4). Подана в складі пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан" довідка не містить коду ЗКПО в п.9, що не відповідає п. 9 форми «відомості про учасника». В п. 2 довідки учасником вказано про затвердження статуту учасника протоколом загальних зборів засновників №1 від 17.02.2017. Фактично в складі пропозиції завантажено статут затверджений протоколом №03/2018 від 27.08.2018. Отже, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції подано довідку про відомості про учасника, яка не відповідає вимогам форми - Додатку №4 до тендерної документації. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що всі документи (завантажені файли), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі .pdf, .jpg або інші. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій документів, усі копії повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою Учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки) із обов’язковим зазначенням словосполучення «Згідно з оригіналом», посада, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію, дата завірення копії. Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Завантажені в складі пропозиції копії статуту, актів форми № КБ-2в, довідок форми №КБ-3, ліцензії, витягу з реєстру платників податку на додану вартість, виписки з єдиного державного реєстру, протоколу загальних зборів учасників, наказу про прийняття на роботу директора не містять дати завірення копії, обов’язкового зазначення словосполучення «Згідно з оригіналом». Завантажені копії сторінок паспорту Мандрицького В.В., аналогічних договорів, договору оренди техніки не містять дати завірення копії. Пункт 3 розділу V тендерної документації містить опис формальних (несуттєвих) помилок. Згідно якого формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Тобто, тендерна документація не містить застережень, що формальними (несуттєвими) - формальними помилками незначного характеру вважаються помилки із зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника; відсутності дати складання чи словосполучення «Згідно з оригіналом» або інших реквізитів на окремих документах в складі тендерної пропозиції. Тобто, описані вище невідповідності пропозиції учасника-переможця умовам тендерної документації відсутні в переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених Замовником. З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ "Компанія Барбакан", якого визнано переможцем торгів, не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно частини першої статті 30 Закону замовник повинен відхилити таку пропозицію. Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилена тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ "Компанія Барбакан". Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 28.05.2019 про надання пояснення, зокрема, щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації. Пояснення, надане Замовником, не підтверджує обґрунтованості прийнятого рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан" такою, що відповідає всім вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації. Аналізом питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що згідно з частиною першою статті 10 Закону замовник протягом двох днів з дня укладення договору про закупівлю оприлюднює його на веб-порталі Уповноваженого органу. В електронній системі закупівель 27.03.2019 оприлюднений договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 27.03.2019 №113 укладений з переможцем торгів ТОВ "Компанія Барбакан". Згідно з розділом ХІІ «Додатки до договору» даного договору невід’ємною частиною цього договору є договірна ціна та календарний план виконання робіт. Однак, додатки до договору за вказаною закупівлею, які є невід’ємною частиною договору (додаток 1 «Договірна ціна», додаток 2 «Календарний план виконання робіт»), на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені, що є порушенням частини першої статті 10 Закону. Аналізом відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт UA-2018-12-22-000088-c строк виконання робіт визначений від 22 січня 2019 року до 31 грудня 2019 року. Пунктом 4 розділу І тендерної документації передбачено строк виконання робіт - по 31.12.2019 року включно або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Пунктом 4 розділу VI тендерної документації визначено, що основними (істотними) умовами договору про закупівлю є: - предмет договору; - якість робіт; - ціна договору; - місце та строк виконання робіт; - права та обов’язки сторін, - порядок здійснення оплати, - строк дії договору. Крім того, додаток №1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»» до тендерної документації містить пункт, яким визначено, що Зазначеним нижче підписом учасник, підтверджує повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Фактично учасником – переможцем торгів в складі пропозиції завантажено заповнену, підписану директором та скріплену відбитком печатки ТОВ "Компанія Барбакан" форму «тендерної пропозиції» відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації, згідно якої учасник погодився з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше, ніж через 20 календарних днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції Учасника – переможця. Поряд з цим, в укладеному за результатами процедури закупівлі договорі №113 від 27.03.2019 п. 1.1 розділу І та п. 5.1 розділу V, додатком №2 «Календарний план виконання робіт по об’єкту» до договору (долучено Замовником до пояснення) строк виконання робіт визначено до 31.12.2020, що не відповідає п. 4 розділу І тендерної документації. Отже за умови невідповідності вимогам тендерної документації та пропозиції Учасника – переможця Замовником укладено з ТОВ "Компанія Барбакан" договір з порушенням частини другої статті 32, частини четвертої статті 36 Закону. Також, порушено п. 7 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (із змінами). Слід зазначити, що п. 4 розділу VI тендерної документації містить наступні положення: основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Однак, коригування істотних умов договору при його укладанні, а саме внесення до договору умов, що відрізняються від вимог, визначених тендерною документацією, та від змісту тендерної пропозиції, суперечить частині другій статті 32, частині четвертій статті 36 Закону., 07 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення пропозиції переможця торгів ТОВ "Компанія Барбакан". За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу додатків до договору про закупівлю, що є його невід’ємною частиною. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини другої статті 32, частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю (за виключенням оприлюднення договору про закупівлю) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Чепрембудмонтаж 13 263 962,24
UAH з ПДВ
12 499 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Стройрефір 14 006 000,20
UAH з ПДВ
12 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 14 451 120,00
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 13 643 101,86
UAH з ПДВ
13 099 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" 14 333 740,79
UAH з ПДВ
13 597 258,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 13 770 642,00
UAH з ПДВ
13 770 642,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 15 122 621,00
UAH з ПДВ
15 122 621,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 січня 2019 15:04
КБ 2 і КБ 3.pdf
07 січня 2019 15:04
Договір.rar
07 січня 2019 15:04
Договір ремонт.pdf
07 січня 2019 15:04
Договір Вікнини 3ст.jpg
07 січня 2019 15:04
Договір Вікнини 2ст.jpg
07 січня 2019 15:04
Договір Вікнини 1ст.jpg
07 січня 2019 15:04
Договір Вікнини 4ст.jpg
07 січня 2019 15:04
договір.jpg
07 січня 2019 15:04
договір 2.jpg
07 січня 2019 15:04
договір 3.jpg
07 січня 2019 15:04
договіір n.jpg
07 січня 2019 15:04
181_ДЦ_ИВР.rtf
07 січня 2019 15:04
181_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
07 січня 2019 15:04
181_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
07 січня 2019 15:04
181_ДЦ_ССР_5.rtf
07 січня 2019 15:04
181_ДЦ_ОПР.rtf
07 січня 2019 15:04
181_ДЦ_ВОБ.rtf
07 січня 2019 15:04
181_ДЦ_ДЦ_3.rtf
07 січня 2019 15:03
Відгук 3.jpg
07 січня 2019 15:03
Довідка з банку.jpg
07 січня 2019 15:03
Відгук 2.jpg
07 січня 2019 15:03
Відгук.jpg
07 січня 2019 15:03
Відгук 1.jpg
07 січня 2019 15:03
Персональні дані ПП.jpg
07 січня 2019 15:03
Субпідрядники.jpg
07 січня 2019 15:03
Статут.pdf
07 січня 2019 15:03
Виписка.pdf
07 січня 2019 15:03
Ліцензія.pdf

Публічні документи

07 січня 2019 23:56
sign.p7s
07 січня 2019 23:54
Тендерна Пропозиція.pdf
07 січня 2019 23:54
Довідки.rar
07 січня 2019 23:52
Сертифікати.rar
07 січня 2019 23:52
Довідки.rar
07 січня 2019 23:52
Документы скан.rar
07 січня 2019 23:52
Додаток 2 - Кошторис.rar

Публічні документи

04 січня 2019 14:49
Установчі.pdf
04 січня 2019 14:49
Ожинин1.rar
04 січня 2019 14:49
кошторис.pdf
04 січня 2019 14:49
К.pdf
04 січня 2019 14:49
Договір 3.zip
04 січня 2019 14:49
Договір 2.pdf
04 січня 2019 14:49
Договір 1.pdf
04 січня 2019 14:49
Довідки.pdf

Публічні документи

05 січня 2019 16:22
sign.p7s
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ИВР.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ССР_7.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ССР_8.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ОПРОС_2-1.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ССР_9.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ДЦ_2.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ССР_5.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ДЦ_3.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_Т2.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
05 січня 2019 16:21
517.bdcu
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_Т3-10.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ССР_6.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ОС_2-1_2.rtf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
05 січня 2019 16:21
Проект договору.pdf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_РТСП.rtf
05 січня 2019 16:21
Статут МП ШЛЯХ.pdf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ОПР.rtf
05 січня 2019 16:21
Паспорт Директора.pdf
05 січня 2019 16:21
Ліцензія МП ШЛЯХ.pdf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
05 січня 2019 16:21
АКТ КБ2 КБ3.pdf
05 січня 2019 16:21
517_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf

Публічні документи

04 січня 2019 10:45
39_кошториси.PDF
04 січня 2019 10:45
38_кошториси ворд.zip
04 січня 2019 10:45
37_витяг_пдв.PDF
04 січня 2019 10:45
31_директор.PDF
04 січня 2019 10:45
31 копія паспорту.PDF
04 січня 2019 10:45
30_гл_вiдомi_пд.PDF
04 січня 2019 10:45
29_довiдка_субчик.PDF
04 січня 2019 10:45
28_гл_довкiлля.PDF
04 січня 2019 10:45
27_банк.pdf
04 січня 2019 10:45
22_несудимiст__довiдка.PDF
04 січня 2019 10:45
21_антиконкурентнi_дii.PDF
04 січня 2019 10:45
20_довiдка_со_корупцiя.PDF
04 січня 2019 10:45
16_ліцензія.PDF
04 січня 2019 10:45
15_статут.pdf
04 січня 2019 10:45
13_Лист-відгук Шумськ.PDF
04 січня 2019 10:45
12_кб_шумс_к.PDF
04 січня 2019 10:45
12_кб_будiвел_ники.PDF
04 січня 2019 10:45
11_Аналогічний Шумськ.pdf
04 січня 2019 10:45
09_накази.PDF
04 січня 2019 10:45
09_довiдка_працiвники.PDF
04 січня 2019 10:45
08_Договір оренди.PDF
04 січня 2019 10:45
08_довiдка_обладнання.PDF
04 січня 2019 10:45
06_довiдка_санкцii.PDF
04 січня 2019 10:45
03_вiдомостi.PDF
04 січня 2019 10:45
02_ГЛ_ст_17.PDF
04 січня 2019 10:45
01_ТП.PDF
04 січня 2019 10:45
40_bsdu.zip

Публічні документи

04 січня 2019 16:23
40.7z
04 січня 2019 16:23
Кошториси.zip
04 січня 2019 16:23
Пропозиція.pdf
04 січня 2019 16:23
Розрахунки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство Чепрембудмонтаж
#37972124
Відхилено 12 499 990,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 14:15
ТОВ Стройрефір
#39417459
Відхилено 12 499 999,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 12:59
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
Відхилено 12 500 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 14:23
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
Відхилено 13 099 989,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 11:04
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"
#40467969
Відхилено 13 597 258,69
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 09:59
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Переможець 13 770 642,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 18:23

Документи

16 січня 2019 14:14
sign.p7s
16 січня 2019 14:12
протокол 19.3.pdf

Документи

23 січня 2019 12:59
sign.p7s
23 січня 2019 12:59
протоко 19.4.pdf

Документи

30 січня 2019 14:23
sign.p7s
30 січня 2019 14:19
протоко 19.5.pdf

Документи

06 лютого 2019 11:04
sign.p7s
06 лютого 2019 11:03
протокол19.6.pdf

Документи

13 лютого 2019 09:59
sign.p7s
13 лютого 2019 09:58
протокол19.7.pdf

Документи

12 березня 2019 18:23
sign.p7s
12 березня 2019 18:22
Протокол.pdf
20 лютого 2019 18:43
sign.p7s
20 лютого 2019 18:42
протокол 19-8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
13 770 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 18:23
sign.p7s
12 березня 2019 18:22
Протокол.pdf
20 лютого 2019 18:43
sign.p7s
20 лютого 2019 18:42
протокол 19-8.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір тендер.pdf укладений
27 березня 2019 11:25
sign.p7s укладений
12 березня 2019 18:23
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2019 11:29

Актуальні тендери

До пошуку