Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного майданчика з влаштуванням міні-футбольного поля зі штучним покриттям (розміром 42х22) БНВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13-ДНЗ» по вул. Таращанська, 18 в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
1 465 311,60 UAH
UA-2018-12-21-002264-c 8809f598af7a4f478a1dd169c329eb4b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелих Ніна Миколаївна

380456352261
vkb_bmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22204565
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а
Контактна особа: Пелих Ніна Миколаївна
380456352261,
vkb_bmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція спортивного майданчика з влаштуванням міні-футбольного поля зі штучним покриттям (розміром 42х22) БНВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13-ДНЗ» по вул. Таращанська, 18 в м. Біла Церква Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція спортивного майданчика з влаштуванням міні-футбольного поля зі штучним покриттям (розміром 42х22) БНВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13-ДНЗ» по вул. Таращанська, 18 в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Таращанська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2018  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

21 грудня 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Переможець 1 465 311,60
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 09:27

Документи

22 грудня 2018 09:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 16:03
Додаткова угода № 2..pdf зміни до договору
23 травня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 17:12
дод. угода № 1 до дог. 374.pdf зміни до договору
24 січня 2019 17:12
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 09:32
дог. 374.pdf укладений
22 грудня 2018 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та тексті укладеного Договору №374 від 21.12.2018 року а також в додатках до нього найменування відділ капітального будівництва Білоцерківської міської ради у всіх відмінках замінити на управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради та п. 3.1 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти його пункт в наступній редакції: «4.2. Замовник відповідно до п.1 пп.5 Постанови КМУ №117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт, послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», здійснює попередню оплату в розмірі 60% від вартості робіт за договором. Підрядник, протягом десяти місяців з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання актом виконаних робіт. По закінченню десятимісячного терміну невикористанні суми попередньої оплати повертаються Замовнику». 2. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити термін виконання робіт та викласти Додаток №3 «Графік виконання робіт» до Договору в новій редакції (Додаток №3/1). У зв’язку з чим вважити Додаток №3 таким, що втратив чинність. 3. «Графік виконання робіт» (Додаток №3/1) додається до цієї додаткової угоди та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 374
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 465 311,60
UAH (в тому числі ПДВ 244 218,60 UAH)