Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Долинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02228380 |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Проспект Незалежності,12 |
Контактна особа: |
Файдула Валентина Станіславівна 380997033297 kultura.doluna@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2018 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 305 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2019 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2019 16:13 |
Тендерна Документація_електроенергія.doc | |
21 грудня 2018 15:23 |
Примірний договір на закупівлю електроенергії.docx |
02 січня 2019 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2019 16:13 |
Тендерна Документація_електроенергія.doc
|
|||
21 грудня 2018 15:23 |
Примірний договір на закупівлю електроенергії.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-02-000002 ● d1753b80d2e849e28b8aaf4a8aa9438f
- Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2019 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2019 Львів № 1
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-4 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.
Начальник Р.КРОЛЯК
ДОДАТОК №2
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-21-002016-c 21.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-04 16:20:54
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-21-002016-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Чому процедура закупівлі електричної енергії очікуваною вартістю 305000,00 грн проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель, як визначено у статті 4 Закону?
2. Чому у проекті договору про закупівлю не зазначено порядок його змін, як передбачено п.7 ч.2 ст.22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені.
2019-01-17 11:54:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
торги відмінено в зв'язку з неможливістю усунення порушень
2019-02-04 15:06:45
Інформація про відміну
Дата відміни: | 09 січня 2019 14:23 |
Коментар щодо відміни: | Стаття 31 п.1 Закону України"Про публічні закупівлі" Неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
09 січня 2019 14:11
|
Протокол №1 про відміну відкритих торгів.pdf |