Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля електричної енергії на 2019 рік за кодом CPV за ДК 021:2015-09310000-5-електрична енергія
Очікувана вартість
305 000,00 UAH
UA-2018-12-21-002016-c 7368c092116848d1afb084bca2446b22
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Файдула Валентина Станіславівна

380997033297 kultura.doluna@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Долинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02228380
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Проспект Незалежності,12
Контактна особа: Файдула Валентина Станіславівна
380997033297
kultura.doluna@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 січня 2019 11:34
Очікувана вартість: 305 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
122000 Кіловат-година
Закупівля електричної енергії на 2019 рік за кодом CPV за ДК 021:2015-09310000-5-електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77504, Україна, Івано-Франківська область, Долина, проспект Незалежності, 12 заклади та установи підпорядковані відділу культури Долинської районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-02-000002 ● d1753b80d2e849e28b8aaf4a8aa9438f
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2019 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

02.01.2019 Львів № 1

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-4 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.


Начальник Р.КРОЛЯК

ДОДАТОК №2
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-21-002016-c 21.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-04 16:20:54

Запит замовнику про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-21-002016-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Чому процедура закупівлі електричної енергії очікуваною вартістю 305000,00 грн проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель, як визначено у статті 4 Закону?
2. Чому у проекті договору про закупівлю не зазначено порядок його змін, як передбачено п.7 ч.2 ст.22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені.

2019-01-17 11:54:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

торги відмінено в зв'язку з неможливістю усунення порушень

2019-02-04 15:06:45

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 січня 2019 14:23
Коментар щодо відміни: Стаття 31 п.1 Закону України"Про публічні закупівлі" Неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель