Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 592 184,00 UAH
UA-2018-12-21-001845-b ● 6202bf77e09c4a81ad3e5e3bc5be5e80
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" |
Код ЄДРПОУ: | 40909288 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 66 |
Контактна особа: |
Лінкіна Ірина Віталіївна +380676829422 kp.linkina.i@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2018 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 15:54 |
Очікувана вартість: | 1 592 184,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 921,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31843.68 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39120 людино-год.
послуги з охорони приміщень та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 64-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2018 18:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2018 18:02 |
Тендерна документація (охорона 2019) 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
5 років досвід
Дата подання: 27 грудня 2018 09:24
Дата відповіді: 27 грудня 2018 14:09
Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши такі вимоги про наявність досвіду охорони не менше 5 років, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду о на ринку охоронних послуг менше 5 років (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дані вимоги Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України , а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" "Основні принципи здійснення закупіввель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 3) Зважаючи на вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але, з метою отримання послуг належної якості, Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження відповідного досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що в свою чергу не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимоги щодо професіоналізму досвіду роботи, відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі, тому в жодному разі не мають дискримінаційного характеру та не лобіюють будь-чиїх інтересів, а лише передбачають надання послуг професіоналами у сфері своєї діяльності, беручи до уваги те, що послуги надаватимуться з охорони об’єктів, де перебувають люди похилого (пенсійного) віку та неповнолітні діти, які самостійно, швидко і впевнено не зможуть діяти при виникненні будь-яких несприятливих умов, а потребують сторонньої уваги та допомоги, зокрема з боку охорони, дії якої повинні бути скоординовані та чітко визначені. Замовник повинен бути впевненим, що послуги надаватимуть професіонали у своїй діяльності, тобто які мають певний досвід роботи з даною категорією.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРГО-Д" #39868385 |
Відхилено |
1 300 740,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 14:11
|
ПП "СБ-СЕКУРІТІ" #31142959 |
Переможець |
1 590 228,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 15:22
|
Дод. угода ПП СБ СЕКУРІТІ.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 16:56
|
Дод.уг.1 СБ-СЕКУРИТИ.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2019 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 17:38
|
Додаткова угода | зміни до договору |
01 лютого 2019 17:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | конкретизація назви послуг |
Номер договору про закупівлю: | 08/01-02-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/01-02-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Запровадження Виконавцем міжнародного номеру банківського рахунку за стандартом IBAN |
Номер договору про закупівлю: | 08/01-02-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |