Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 592 184,00 UAH
UA-2018-12-21-001845-b 6202bf77e09c4a81ad3e5e3bc5be5e80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінкіна Ірина Віталіївна

+380676829422 kp.linkina.i@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 66
Контактна особа: Лінкіна Ірина Віталіївна
+380676829422
kp.linkina.i@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 15:54
Очікувана вартість: 1 592 184,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 921,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31843.68 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39120 людино-год.
послуги з охорони приміщень та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 64-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

5 років досвід
Дата подання: 27 грудня 2018 09:24
Дата відповіді: 27 грудня 2018 14:09
Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши такі вимоги про наявність досвіду охорони не менше 5 років, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду о на ринку охоронних послуг менше 5 років (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дані вимоги Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України , а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" "Основні принципи здійснення закупіввель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 3) Зважаючи на вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але, з метою отримання послуг належної якості, Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження відповідного досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що в свою чергу не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимоги щодо професіоналізму досвіду роботи, відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі, тому в жодному разі не мають дискримінаційного характеру та не лобіюють будь-чиїх інтересів, а лише передбачають надання послуг професіоналами у сфері своєї діяльності, беручи до уваги те, що послуги надаватимуться з охорони об’єктів, де перебувають люди похилого (пенсійного) віку та неповнолітні діти, які самостійно, швидко і впевнено не зможуть діяти при виникненні будь-яких несприятливих умов, а потребують сторонньої уваги та допомоги, зокрема з боку охорони, дії якої повинні бути скоординовані та чітко визначені. Замовник повинен бути впевненим, що послуги надаватимуть професіонали у своїй діяльності, тобто які мають певний досвід роботи з даною категорією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРГО-Д" 1 300 740,00
UAH з ПДВ
1 300 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СБ-СЕКУРІТІ" 1 590 228,00
UAH з ПДВ
1 590 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 14:38
Наказ на директора 002.jpg
02 січня 2019 14:38
Рішення засновників.jpg
02 січня 2019 14:38
Ліцензія 002.jpg
02 січня 2019 14:38
ТП 2019-2 002.jpg
02 січня 2019 14:38
ТП 2019-1 002.jpg

Публічні документи

03 січня 2019 13:03
Електронний підпис
03 січня 2019 13:01
Технічна частина.pdf
03 січня 2019 13:01
Тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2019 13:01
Статут СБ.pdf
03 січня 2019 13:01
СБ не банкрут.pdf
03 січня 2019 13:01
СБ в Єдиному реєстрі.pdf
03 січня 2019 13:01
Реєстр документів.pdf
03 січня 2019 13:01
Погоджений договір.pdf
03 січня 2019 13:01
МТБ СБ.pdf
03 січня 2019 13:01
Ліцензія СБ.pdf
03 січня 2019 13:01
Лицензия_1.zip
03 січня 2019 13:01
Кваліфікація СБ.pdf
03 січня 2019 13:01
Згода з договором.pdf
03 січня 2019 13:01
Захист довкілля.pdf
03 січня 2019 13:01
Жовтоног не судим.pdf
03 січня 2019 13:01
Екіпіровка СБ.pdf
03 січня 2019 13:01
Договір школа 4.pdf
03 січня 2019 13:01
Договір УФ.pdf
03 січня 2019 13:01
Договір суборенди СБ.pdf
03 січня 2019 13:01
Договір реагування.pdf
03 січня 2019 13:01
Доверенность 203.zip
03 січня 2019 13:01
Гарантія ст 17.pdf
03 січня 2019 13:01
Гарантія реагування.pdf
03 січня 2019 13:01
гарантия 7944.zip
03 січня 2019 13:01
Відгук школа 4.pdf
03 січня 2019 13:01
Відгук УФ.pdf
03 січня 2019 13:01
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРГО-Д"

ПП "СБ-СЕКУРІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРГО-Д"
#39868385
Відхилено 1 300 740,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 14:11
ПП "СБ-СЕКУРІТІ"
#31142959
Переможець 1 590 228,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 11:33

Документи

14 січня 2019 14:11
Електронний підпис
14 січня 2019 14:09
Протокол

Документи

16 січня 2019 11:33
Електронний підпис
16 січня 2019 11:31
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СБ-СЕКУРІТІ"
#31142959
1 590 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2019 11:33
Електронний підпис
16 січня 2019 11:31
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 17:38
Договір укладений
01 лютого 2019 17:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 15:22
Дод. угода ПП СБ СЕКУРІТІ.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 16:56
Дод.уг.1 СБ-СЕКУРИТИ.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): конкретизація назви послуг
Номер договору про закупівлю: 08/01-02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/01-02-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Запровадження Виконавцем міжнародного номеру банківського рахунку за стандартом IBAN
Номер договору про закупівлю: 08/01-02-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 590 228,00
UAH