Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Робота за темою: «Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ). Енергоблок №1.БМР. ПНР»
DSTU B D.1.1-1:2013 Work on the Subject “Technical Re-equipment. Upgrade of Nuclear Island Safety-Related Instrumentation and Control System (NI SR I&C System). Unit №1. Civil Works and Installation. Pre-commissioning and Commissioning Works”
Очікувана вартість
221 229 596,36 UAH
UA-2018-12-21-001695-c e31f8d459b0c4832a6d107b54b149aa8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP”
National ID: 21313677
Contact point: Guzovskaya Svetlana Volodimirovna
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 11:40
Очікувана вартість: 221 229 596,36 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 107 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 грудня 2018 14:35
Enquiries until: 18 січня 2019 12:00
Complaints submission until: до 24 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 січня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 221 229 596 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 107 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Робота за темою: «Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ). Енергоблок №1.БМР. ПНР» (техічні вимоги детально викладені в Додатках №№3, 4 до тендерної документації)
DSTU B D.1.1-1:2013 Work on the Subject “Technical Re-equipment. Upgrade of Nuclear Island Safety-Related Instrumentation and Control System (NI SR I&C System). Unit №1. Civil Works and Installation. Pre-commissioning and Commissioning Works” (see Dodatky №№3, 4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Робота за темою: «Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ). Енергоблок №1.БМР. ПНР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи

DSTU B D.1.1-1:2013 Work on the Subject “Technical Re-equipment. Upgrade of Nuclear Island Safety-Related Instrumentation and Control System (NI SR I&C System). Unit №1. Civil Works and Installation. Pre-commissioning and Commissioning Works”
CPV: 45317000-2
Період постачання: по 20 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:50
Перелік змін - Витяг з протоколу №43.pdf
18 січня 2019 16:50
Перелік змін - Витяг з протоколу №43.pdf
18 січня 2019 16:48
Змінений Додаток №3 Технічні вимоги.pdf
21 грудня 2018 14:32
Додаток №3 Технічні вимоги.pdf
18 січня 2019 16:48
Змінена тендерна документація.pdf
21 грудня 2018 14:32
Тендерна документація.pdf
21 грудня 2018 14:32
Додаток №5 Форма цінової пропозиції.doc
21 грудня 2018 14:32
Додаток №6 Проект договору.pdf
21 грудня 2018 14:32
Додаток №4 Технічні вимоги.pdf
21 грудня 2018 14:32
Додаток №2 Вимоги до переможця.pdf
21 грудня 2018 14:32
Додаток №1 Вимоги до учасника.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-02-000008 ● 278cb49736134bcea6fb7c488dd33616
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021 09:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 02.08.2021 № 486
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 02.08.2020 № 486
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2018-12-21-001695-c 21.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-03 15:32:45

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-12-21-001695-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі – Замовник) укладено договір про виконання робіт від 25.02.2019 №11/02-19/2-124-01-19-09645 із Товариством з обмеженою відповідальністю «Атоммонтажсервіс», яким визначено строк закінчення робіт 20.12.2019.
Додатковою угодою від 21.12.2019 №2 до договору змінено строк закінчення робіт з 20.12.2019 на 20.03.2020. Додатковою угодою від 19.03.2020 №3 визначено строк закінчення робіт 30.06.2020.
П.12.1 договору передбачено термін його дії до повного виконання сторонами зобов’язань (в т.ч. гарантійних).
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Товариством з обмеженою відповідальністю «Атоммонтажсервіс» за договором від 25.02.2019 №11/02-19/2-124-01-19-09645.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-06 14:06:10

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Робота за темою: «Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ). Енергоблок №1.БМР. ПНР» (код 45317000-2 згідно ДК 021:2015 Інші електромонтажні роботи)

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 03.08.2021 о 15:32 (витяг з протоколу засідання Тендерного комітету ВП ХАЕС від 06.08.2021 №1421)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-12 11:36:34

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-12-21-001695-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
У зв’язку із розміщенням Вами 05.08.2021 в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю, надайте документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «Атоммонтажсервіс» (далі – Постачальник) договору від 25.02.2019 №11/02-19/2-124-01-19-09645, а саме:
- акти виконаних робіт, розрахункові та платіжні документи, дані бухгалтерського обліку щодо розрахунків з Постачальником станом на дату, що передувала даті укладання додаткової угоди №4 від 30.06.2021 та ін.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-17 18:47:02

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Робота за темою: «Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ). Енергоблок №1.БМР. ПНР» (код 45317000-2 згідно ДК 021:2015 Інші електромонтажні роботи)

Надання пояснень на запит (згідно з протоколом засідання тендерного комітету ВП ХАЕС від 17.08.2021 №1466).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 лютого 2019
UA-2018-12-21-001695-ce31f8d459b0c4832a6d107b54b149aa8
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Місцезнаходження: 30100, Україна, Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Учасник Документи Рішення
ТОВ Атоммонтажсервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 15:31
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:20
Наказ
08 лютого 2019 15:20
Антикорупц. програма
08 лютого 2019 09:23
Електронний підпис
08 лютого 2019 09:18
Кошториси
08 лютого 2019 09:18
Цінова пропозиція
08 лютого 2019 09:13
Кошториси
08 лютого 2019 09:13
Цінова пропозиція
25 січня 2019 09:38
Електронний підпис
25 січня 2019 09:38
Електронний підпис
25 січня 2019 09:26
Проект договору.pdf
25 січня 2019 09:26
Кошториси.rar
25 січня 2019 09:26
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

01 лютого 2019 13:39
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Атоммонтажсервіс

КВП МУ-13 "ЕПЗМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 221 024 038,45
UAH
221 024 038,45
UAH
Документи
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" 221 224 651,01
UAH
221 224 651,01
UAH
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 15:31
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:20
Наказ
08 лютого 2019 15:20
Антикорупц. програма
08 лютого 2019 09:23
Електронний підпис
08 лютого 2019 09:18
Кошториси
08 лютого 2019 09:18
Цінова пропозиція
08 лютого 2019 09:13
Кошториси
08 лютого 2019 09:13
Цінова пропозиція
25 січня 2019 09:38
Електронний підпис
25 січня 2019 09:38
Електронний підпис
25 січня 2019 09:26
Проект договору.pdf
25 січня 2019 09:26
Кошториси.rar
25 січня 2019 09:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Атоммонтажсервіс

КВП МУ-13 "ЕПЗМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
Переможець 221 024 038,45
UAH
08 лютого 2019 13:38

Документи

08 лютого 2019 13:38
Електронний підпис
07 лютого 2019 12:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
221 024 038,45
UAH
Документи

Документи

08 лютого 2019 13:38
Електронний підпис
07 лютого 2019 12:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 14:44
Ду №4 №...09645 с печатью (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 11:21
Ду №3 (1).pdf зміни до договору
20 березня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:02
Ду №2 №...09645 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:02
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 16:23
Атоммонтажсервіс ду №1 №...09645 с печатью (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 10:10
№2-124-01-19-09645 АМС.pdf укладений
25 лютого 2019 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 11/02-19/2-124-01-19-09645
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп. 1. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 11/02-19/2-124-01-19-09645
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (продовження строку виконання робіт до 30.06.2020)
Номер договору про закупівлю: 11/02-19/2-124-01-19-09645
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (ціна робіт з суми 122 161 438,64 грн без ПДВ / 146 593 726,37 грн з ПДВ змінена на ціну робіт 120 497 769,96 грн без ПДВ / 144 597 323,95 грн з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 11/02-19/2-124-01-19-09645
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 144 597 323,95
UAH (в тому числі ПДВ 24 099 553,99 UAH)