Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1:2013 Work on the Subject “Technical Re-equipment. Upgrade of Nuclear Island Safety-Related Instrumentation and Control System (NI SR I&C System). Unit №1. Civil Works and Installation. Pre-commissioning and Commissioning Works”
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Гузовська Світлана Володимирівна (03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP” |
National ID: | 21313677 |
Contact point: |
Guzovskaya Svetlana Volodimirovna (03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2018 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 221 229 596,36 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 107 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 21 грудня 2018 14:35 |
Enquiries until: | 18 січня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 24 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 січня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 221 229 596 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 107 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 16:50 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №43.pdf | |
18 січня 2019 16:50 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №43.pdf | |
18 січня 2019 16:48 |
Змінений Додаток №3 Технічні вимоги.pdf | |
18 січня 2019 16:48 |
Змінена тендерна документація.pdf | |
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №5 Форма цінової пропозиції.doc | |
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №6 Проект договору.pdf | |
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №4 Технічні вимоги.pdf | |
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №2 Вимоги до переможця.pdf | |
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №1 Вимоги до учасника.pdf |
18 січня 2019 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 січня 2019 16:50 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №43.pdf
|
||||||
18 січня 2019 16:50 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №43.pdf
|
||||||
18 січня 2019 16:48 |
Змінений Додаток №3 Технічні вимоги.pdf
|
||||||
18 січня 2019 16:48 |
Змінена тендерна документація.pdf
|
||||||
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №5 Форма цінової пропозиції.doc
|
||||||
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №6 Проект договору.pdf
|
||||||
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №4 Технічні вимоги.pdf
|
||||||
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №2 Вимоги до переможця.pdf
|
||||||
21 грудня 2018 14:32 |
Додаток №1 Вимоги до учасника.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-02-000008 ● 278cb49736134bcea6fb7c488dd33616
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 09:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 02.08.2021 № 486
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.08.2020 № 486
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2018-12-21-001695-c 21.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-03 15:32:45
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-12-21-001695-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі – Замовник) укладено договір про виконання робіт від 25.02.2019 №11/02-19/2-124-01-19-09645 із Товариством з обмеженою відповідальністю «Атоммонтажсервіс», яким визначено строк закінчення робіт 20.12.2019.
Додатковою угодою від 21.12.2019 №2 до договору змінено строк закінчення робіт з 20.12.2019 на 20.03.2020. Додатковою угодою від 19.03.2020 №3 визначено строк закінчення робіт 30.06.2020.
П.12.1 договору передбачено термін його дії до повного виконання сторонами зобов’язань (в т.ч. гарантійних).
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Товариством з обмеженою відповідальністю «Атоммонтажсервіс» за договором від 25.02.2019 №11/02-19/2-124-01-19-09645.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-06 14:06:10
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Робота за темою: «Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ). Енергоблок №1.БМР. ПНР» (код 45317000-2 згідно ДК 021:2015 Інші електромонтажні роботи)
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 03.08.2021 о 15:32 (витяг з протоколу засідання Тендерного комітету ВП ХАЕС від 06.08.2021 №1421)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-12 11:36:34
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-12-21-001695-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
У зв’язку із розміщенням Вами 05.08.2021 в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю, надайте документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «Атоммонтажсервіс» (далі – Постачальник) договору від 25.02.2019 №11/02-19/2-124-01-19-09645, а саме:
- акти виконаних робіт, розрахункові та платіжні документи, дані бухгалтерського обліку щодо розрахунків з Постачальником станом на дату, що передувала даті укладання додаткової угоди №4 від 30.06.2021 та ін.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-17 18:47:02
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Робота за темою: «Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ). Енергоблок №1.БМР. ПНР» (код 45317000-2 згідно ДК 021:2015 Інші електромонтажні роботи)
Надання пояснень на запит (згідно з протоколом засідання тендерного комітету ВП ХАЕС від 17.08.2021 №1466).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Атоммонтажсервіс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Атоммонтажсервіс #30563645 |
Переможець |
221 024 038,45
UAH
|
08 лютого 2019 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 14:44
|
Ду №4 №...09645 с печатью (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2020 11:21
|
Ду №3 (1).pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:02
|
Ду №2 №...09645 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 16:23
|
Атоммонтажсервіс ду №1 №...09645 с печатью (1).pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 10:10
|
№2-124-01-19-09645 АМС.pdf | укладений |
25 лютого 2019 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 11/02-19/2-124-01-19-09645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп. 1. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 11/02-19/2-124-01-19-09645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (продовження строку виконання робіт до 30.06.2020) |
Номер договору про закупівлю: | 11/02-19/2-124-01-19-09645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (ціна робіт з суми 122 161 438,64 грн без ПДВ / 146 593 726,37 грн з ПДВ змінена на ціну робіт 120 497 769,96 грн без ПДВ / 144 597 323,95 грн з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 11/02-19/2-124-01-19-09645 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |