Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Services cooking Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Rokytne district Rivne region
Services cooking Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Rokytne district Rivne region
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2018-12-21-001501-a ● a03ab59eb5574f5eab4426eaf8d7766f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03195429 |
Місцезнаходження: | 34200, Україна , Рівненська область обл., смт. Рокитне, ВУЛИЦЯ КІРОВА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Ірина Алексейчук +380667850405 sobez.rokitno@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Kyrkova Myroslava Anatoliyivna +380507505502 sobez.rokitno@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Social Welfare Regional administrations Rokytne Rivne region |
National ID: | 03195429 |
Contact point: |
Kyrkova Myroslava Anatoliyivna +380667850405 sobez.rokitno@gmail.com |
Additional contacts: |
Kyrkova Myroslava Anatoliyivna +380507505502 sobez.rokitno@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2018 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2019 12:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2019 12:28 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 13:23 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 21 грудня 2018 12:31 |
Enquiries until: | 11 січня 2019 12:28 |
Complaints submission until: | до 17 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 січня 2019 12:28 |
Information
Estimated total value: | 50 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Services cooking
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Rokytne district Rivne region
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Rokytne district Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11955 послуга
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34200, Україна, Рівненська область, смт Рокитне, Кірова, 10
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі
Services cooking Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Rokytne district Rivne region
CPV: 55321000-6
Період постачання:
з 01 січня 2019 по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2018 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2018 12:31 |
ТД грудень 2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-21-001501-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 01 січня 2019 23:34
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА
Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції.
Види забезпечення тендерної пропозиції: Банківська гарантія.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено у Додатку № 1 до цієї Документації;
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії: у формі безумовної безвідзивної (безвідкличної) банківської гарантії у розмірі 500 000гривень, на строк не менший ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. (не менше 90 календарних днів)
Замовником вимагається надання Учасником на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3 пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на не бюджетний рахунок Замовника у Державній казначейській службі України зазначений у підпункті 4 пункту 8 Розділу ІІІ
Окрім банківської гарантії Учаснику необхідно подати довідку: «Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено Учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку».
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних у пункті 8 розділу ІІІ Документації. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але повинен бути не меншим ніж строк дії тендерної пропозиції.
Згідно статті 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Згідно розділу І постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
-гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії ;
-банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно пункту 8 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”:забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно розділу ІІІ постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання.
Банк-гарант, перевіривши прийнятність умов договору про надання гарантії і правильність оформлення поданих документів та отримавши підтвердження принципала про згоду з умовами договору про надання гарантії, підписує гарантію і надсилає/передає гарантію згідно з інструкціями, зазначеними в заяві про надання гарантії, протягом строку, визначеного договором про надання гарантії.
Згідно статтею 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією, за якою банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником, тобто тендерне забезпечення може бути надане у вигляді гарантії, яка може бути видана НЕ лише банком, але і страховою компанією або іншою фінансовою установою.
Крім того, згідно листа МЕРТ 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 року “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” замовникам у залежності від умов та обставин закупівлі доцільно зважати на те, що за банківською гарантією можуть, наприклад, “блокуватись” активи учасника-суб’єкта господарювання (тобто його обігові кошти), що може негативно впливати на операційну діяльність такого суб’єкта господарювання та обмежувати коло потенційних учасників. У зв’язку із цим, замовникам варто розглядати можливість установлення вимог щодо надання страхової гарантії (у вигляді договору страхування), оскільки у такому разі активи суб’єкта господарювання не відволікатимуться на час його участі у тендері, що може позитивно вплинути на розширення кола потенційних учасників та подальше збільшення конкуренції.
Таким чином, встановивши вимогу щодо надання банківської гарантії, яка повинна бути покрита грошовими коштами, Замовник порушив основні вимоги до закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, що призведе до обмеження конкуренції.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Види забезпечення тендерної пропозиції: Банківська гарантія.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено у Додатку № 1 до цієї Документації;
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії: у формі безумовної безвідзивної (безвідкличної) банківської гарантії у розмірі 500 000гривень, на строк не менший ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. (не менше 90 календарних днів)
Замовником вимагається надання Учасником на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3 пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на не бюджетний рахунок Замовника у Державній казначейській службі України зазначений у підпункті 4 пункту 8 Розділу ІІІ
Окрім банківської гарантії Учаснику необхідно подати довідку: «Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено Учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку».
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних у пункті 8 розділу ІІІ Документації. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але повинен бути не меншим ніж строк дії тендерної пропозиції.
Згідно статті 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Згідно розділу І постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
-гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії ;
-банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно пункту 8 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”:забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно розділу ІІІ постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання.
Банк-гарант, перевіривши прийнятність умов договору про надання гарантії і правильність оформлення поданих документів та отримавши підтвердження принципала про згоду з умовами договору про надання гарантії, підписує гарантію і надсилає/передає гарантію згідно з інструкціями, зазначеними в заяві про надання гарантії, протягом строку, визначеного договором про надання гарантії.
Згідно статтею 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією, за якою банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником, тобто тендерне забезпечення може бути надане у вигляді гарантії, яка може бути видана НЕ лише банком, але і страховою компанією або іншою фінансовою установою.
Крім того, згідно листа МЕРТ 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 року “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” замовникам у залежності від умов та обставин закупівлі доцільно зважати на те, що за банківською гарантією можуть, наприклад, “блокуватись” активи учасника-суб’єкта господарювання (тобто його обігові кошти), що може негативно впливати на операційну діяльність такого суб’єкта господарювання та обмежувати коло потенційних учасників. У зв’язку із цим, замовникам варто розглядати можливість установлення вимог щодо надання страхової гарантії (у вигляді договору страхування), оскільки у такому разі активи суб’єкта господарювання не відволікатимуться на час його участі у тендері, що може позитивно вплинути на розширення кола потенційних учасників та подальше збільшення конкуренції.
Таким чином, встановивши вимогу щодо надання банківської гарантії, яка повинна бути покрита грошовими коштами, Замовник порушив основні вимоги до закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, що призведе до обмеження конкуренції.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2019 12:02
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “несерйозних” учасників. Банківські гарантії характеризуються найменшим ризиком невиплати — через це саме їх найчастіше обирають замовники, які оголошують закупівлі на державні кошти. Під час оформлення банківської гарантії проводиться детальний аналіз та ідентифікація клієнта, відповідно до вимог законодавства. Безвідкличну банківську гарантію використовують з метою забезпечення аукціонів і державних тендерів, що забезпечує держзамовлення, не може відкликатися банком. Замовник самостійно в тендерній документації визначає конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції (згідно вище зазначеного Закону – 0,5 до 3 % від загальної суми). Тому, керуючись саме вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, управлінням встановлений вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія.
Учасник не повідомив причину неможливості надати довідку про покриття банківської гарантії грошовими коштами, та чим зазначена вимога його дискримінує.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “несерйозних” учасників. Банківські гарантії характеризуються найменшим ризиком невиплати — через це саме їх найчастіше обирають замовники, які оголошують закупівлі на державні кошти. Під час оформлення банківської гарантії проводиться детальний аналіз та ідентифікація клієнта, відповідно до вимог законодавства. Безвідкличну банківську гарантію використовують з метою забезпечення аукціонів і державних тендерів, що забезпечує держзамовлення, не може відкликатися банком. Замовник самостійно в тендерній документації визначає конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції (згідно вище зазначеного Закону – 0,5 до 3 % від загальної суми). Тому, керуючись саме вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, управлінням встановлений вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія.
Учасник не повідомив причину неможливості надати довідку про покриття банківської гарантії грошовими коштами, та чим зазначена вимога його дискримінує.
Номер вимоги: UA-2018-12-21-001501-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 08 січня 2019 12:41
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Замовником вимагається надання Учасником на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3 пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на не бюджетний рахунок Замовника у Державній казначейській службі України зазначений у підпункті 4 пункту 8 Розділу ІІІ.
Згідно розділу І постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
-гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії ;
-банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Тобто встановивши вимогу щодо покриття банківської гарантії Замовник грубо втручається в господарські відносини Учасника з банком, що призведе до “блокування” активів учасника-суб’єкта господарювання (тобто його обігові кошти), що може негативно впливати на операційну діяльність такого суб’єкта господарювання та обмежувати коло потенційних учасників.
Таким чином, встановивши вимогу щодо надання банківської гарантії, яка повинна бути покрита грошовими коштами, Замовник порушив основні вимоги до закупівель, а саме максимальна економія та ефективність; запобігання корупційним діям і зловживанням, що призведе до обмеження конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Згідно розділу І постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
-гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії ;
-банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Тобто встановивши вимогу щодо покриття банківської гарантії Замовник грубо втручається в господарські відносини Учасника з банком, що призведе до “блокування” активів учасника-суб’єкта господарювання (тобто його обігові кошти), що може негативно впливати на операційну діяльність такого суб’єкта господарювання та обмежувати коло потенційних учасників.
Таким чином, встановивши вимогу щодо надання банківської гарантії, яка повинна бути покрита грошовими коштами, Замовник порушив основні вимоги до закупівель, а саме максимальна економія та ефективність; запобігання корупційним діям і зловживанням, що призведе до обмеження конкуренції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2019 16:19
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “несерйозних” учасників. Банківські гарантії характеризуються найменшим ризиком невиплати — через це саме їх найчастіше обирають замовники, які оголошують закупівлі на державні кошти. Під час оформлення банківської гарантії проводиться детальний аналіз та ідентифікація клієнта, відповідно до вимог законодавства. Безвідкличну банківську гарантію використовують з метою забезпечення аукціонів і державних тендерів, що забезпечує держзамовлення, не може відкликатися банком. Замовник самостійно в тендерній документації визначає конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції (згідно вище зазначеного Закону – 0,5 до 3 % від загальної суми). Тому, керуючись саме вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, управлінням встановлений вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Учасник не повідомив причину неможливості надати довідку про покриття банківської гарантії грошовими коштами, та чим зазначена вимога його дискримінує.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 січня 2019
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03195429 |
Місцезнаходження: | 34200, Україна, Рівненська область обл., смт. Рокитне, ВУЛИЦЯ КІРОВА, будинок 10 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АТОМСЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АТОМСЕРВІС #39927581 |
Переможець |
46 820 195,10
UAH
|
31 січня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2020 12:10
|
додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
23 березня 2020 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2020 10:54
|
додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
23 березня 2020 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2020 18:06
|
дод.4.pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2020 14:44
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:12
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 13:44
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 15:19
|
договір х-ння 2019.pdf | укладений |
11 лютого 2019 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, укладена дана Додаткова угода №1 |
Номер договору про закупівлю: | 17х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 17х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 17х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розрахункова ціна додаткової угоди (зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році). |
Номер договору про закупівлю: | 17х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 17х |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |