Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Services cooking Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Rokytne district Rivne region
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2018-12-21-001501-a a03ab59eb5574f5eab4426eaf8d7766f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Алексейчук

+380667850405 sobez.rokitno@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03195429
Місцезнаходження: 34200, Україна , Рівненська область обл., смт. Рокитне, ВУЛИЦЯ КІРОВА, будинок 10
Контактна особа: Ірина Алексейчук
+380667850405
sobez.rokitno@gmail.com
Додаткові контактні особи: Kyrkova Myroslava Anatoliyivna
+380507505502
sobez.rokitno@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Social Welfare Regional administrations Rokytne Rivne region
National ID: 03195429
Contact point: Kyrkova Myroslava Anatoliyivna
+380667850405
sobez.rokitno@gmail.com
Additional contacts: Kyrkova Myroslava Anatoliyivna
+380507505502
sobez.rokitno@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 12:28
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 12:28
Початок аукціону: 31 січня 2019 13:23
Очікувана вартість: 50 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 21 грудня 2018 12:31
Enquiries until: 11 січня 2019 12:28
Complaints submission until: до 17 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2019 12:28

Information

Estimated total value: 50 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Services cooking
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Rokytne district Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11955 послуга
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт Рокитне, Кірова, 10
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі

Services cooking Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Rokytne district Rivne region
CPV: 55321000-6
Період постачання: з 01 січня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2018 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 12:31
ТД грудень 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-21-001501-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 01 січня 2019 23:34
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА
Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції.
Види забезпечення тендерної пропозиції: Банківська гарантія.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено у Додатку № 1 до цієї Документації;
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії: у формі безумовної безвідзивної (безвідкличної) банківської гарантії у розмірі 500 000гривень, на строк не менший ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. (не менше 90 календарних днів)
Замовником вимагається надання Учасником на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3 пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на не бюджетний рахунок Замовника у Державній казначейській службі України зазначений у підпункті 4 пункту 8 Розділу ІІІ
Окрім банківської гарантії Учаснику необхідно подати довідку: «Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено Учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку».
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних у пункті 8 розділу ІІІ Документації. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але повинен бути не меншим ніж строк дії тендерної пропозиції.
Згідно статті 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Згідно розділу І постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
-гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії ;
-банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно пункту 8 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”:забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно розділу ІІІ постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання.
Банк-гарант, перевіривши прийнятність умов договору про надання гарантії і правильність оформлення поданих документів та отримавши підтвердження принципала про згоду з умовами договору про надання гарантії, підписує гарантію і надсилає/передає гарантію згідно з інструкціями, зазначеними в заяві про надання гарантії, протягом строку, визначеного договором про надання гарантії.
Згідно статтею 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією, за якою банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником, тобто тендерне забезпечення може бути надане у вигляді гарантії, яка може бути видана НЕ лише банком, але і страховою компанією або іншою фінансовою установою.
Крім того, згідно листа МЕРТ 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 року “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” замовникам у залежності від умов та обставин закупівлі доцільно зважати на те, що за банківською гарантією можуть, наприклад, “блокуватись” активи учасника-суб’єкта господарювання (тобто його обігові кошти), що може негативно впливати на операційну діяльність такого суб’єкта господарювання та обмежувати коло потенційних учасників. У зв’язку із цим, замовникам варто розглядати можливість установлення вимог щодо надання страхової гарантії (у вигляді договору страхування), оскільки у такому разі активи суб’єкта господарювання не відволікатимуться на час його участі у тендері, що може позитивно вплинути на розширення кола потенційних учасників та подальше збільшення конкуренції.
Таким чином, встановивши вимогу щодо надання банківської гарантії, яка повинна бути покрита грошовими коштами, Замовник порушив основні вимоги до закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, що призведе до обмеження конкуренції.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2019 12:02
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “несерйозних” учасників. Банківські гарантії характеризуються найменшим ризиком невиплати — через це саме їх найчастіше обирають замовники, які оголошують закупівлі на державні кошти. Під час оформлення банківської гарантії проводиться детальний аналіз та ідентифікація клієнта, відповідно до вимог законодавства. Безвідкличну банківську гарантію використовують з метою забезпечення аукціонів і державних тендерів, що забезпечує держзамовлення, не може відкликатися банком. Замовник самостійно в тендерній документації визначає конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції (згідно вище зазначеного Закону – 0,5 до 3 % від загальної суми). Тому, керуючись саме вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, управлінням встановлений вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія.
Учасник не повідомив причину неможливості надати довідку про покриття банківської гарантії грошовими коштами, та чим зазначена вимога його дискримінує.
Номер вимоги: UA-2018-12-21-001501-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 08 січня 2019 12:41
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Замовником вимагається надання Учасником на підтвердження забезпечення тендерної пропозиції електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3 пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на не бюджетний рахунок Замовника у Державній казначейській службі України зазначений у підпункті 4 пункту 8 Розділу ІІІ.
Згідно розділу І постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
-гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії ;
-банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Тобто встановивши вимогу щодо покриття банківської гарантії Замовник грубо втручається в господарські відносини Учасника з банком, що призведе до “блокування” активів учасника-суб’єкта господарювання (тобто його обігові кошти), що може негативно впливати на операційну діяльність такого суб’єкта господарювання та обмежувати коло потенційних учасників.
Таким чином, встановивши вимогу щодо надання банківської гарантії, яка повинна бути покрита грошовими коштами, Замовник порушив основні вимоги до закупівель, а саме максимальна економія та ефективність; запобігання корупційним діям і зловживанням, що призведе до обмеження конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2019 16:19
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “несерйозних” учасників. Банківські гарантії характеризуються найменшим ризиком невиплати — через це саме їх найчастіше обирають замовники, які оголошують закупівлі на державні кошти. Під час оформлення банківської гарантії проводиться детальний аналіз та ідентифікація клієнта, відповідно до вимог законодавства. Безвідкличну банківську гарантію використовують з метою забезпечення аукціонів і державних тендерів, що забезпечує держзамовлення, не може відкликатися банком. Замовник самостійно в тендерній документації визначає конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції (згідно вище зазначеного Закону – 0,5 до 3 % від загальної суми). Тому, керуючись саме вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, управлінням встановлений вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Учасник не повідомив причину неможливості надати довідку про покриття банківської гарантії грошовими коштами, та чим зазначена вимога його дискримінує.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-12-21-001501-aa03ab59eb5574f5eab4426eaf8d7766f
Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03195429
Місцезнаходження: 34200, Україна, Рівненська область обл., смт. Рокитне, ВУЛИЦЯ КІРОВА, будинок 10
Учасник Документи Рішення
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 січня 2019 16:53
Електронний підпис

Документи

25 січня 2019 16:54
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2019 12:15
Документи переможця
19 січня 2019 18:47
Довідка покриття.pdf
19 січня 2019 18:47
Довідка про кредити.pdf
19 січня 2019 18:47
Відгуки до договорів.pdf
19 січня 2019 18:47
Працівники.pdf
19 січня 2019 18:47
Обладнання.pdf
19 січня 2019 18:47
Технічні вимоги.pdf
19 січня 2019 18:47
Калькуляція.pdf
19 січня 2019 18:47
Цінова.pdf
19 січня 2019 18:47
Гарантія.rar

Документи

25 січня 2019 16:57
протокол 26 Жарська Г..pdf
25 січня 2019 16:57
Електронний підпис

Публічні документи

21 січня 2019 12:09
меню.pdf
21 січня 2019 12:09
32 про НАССР.JPG
21 січня 2019 12:09
25 аналог дог.pdf
21 січня 2019 12:09
Дод угода 3-4-5.pdf
21 січня 2019 12:09
Дод угода 1-2.pdf
21 січня 2019 12:09
дод угода 6-7-8.pdf
21 січня 2019 12:09
14 договір суборенди.pdf
21 січня 2019 12:09
10 мтб.pdf
21 січня 2019 12:09
23 відгук Сарни.JPG
21 січня 2019 12:09
21 гарант працівники.JPG
21 січня 2019 12:09
12 лист експл дозвіл.JPG
21 січня 2019 12:09
19 про працівників.JPG
21 січня 2019 12:09
17 гарант мтб.JPG
21 січня 2019 12:09
20 штатний.jpeg
21 січня 2019 12:09
22 про аналог договір.JPG
21 січня 2019 12:09
7 паспорт код.pdf
21 січня 2019 12:09
2 реєстр.pdf
21 січня 2019 12:09
5 лист згода.JPG
21 січня 2019 12:09
25 ст 17.JPG
21 січня 2019 12:09
18 про злишок коштів.JPG
21 січня 2019 12:09
24 уповноважена особа.JPG
21 січня 2019 12:09
1 титулка.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ"

ТОВ АТОМСЕРВІС

Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 49 866 367,50
UAH
46 820 195,10
UAH
Документи
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" 49 998 246,30
UAH
47 516 194,64
UAH
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 12:15
Документи переможця
19 січня 2019 18:47
Довідка покриття.pdf
19 січня 2019 18:47
Довідка про кредити.pdf
19 січня 2019 18:47
Відгуки до договорів.pdf
19 січня 2019 18:47
Працівники.pdf
19 січня 2019 18:47
Обладнання.pdf
19 січня 2019 18:47
Технічні вимоги.pdf
19 січня 2019 18:47
Калькуляція.pdf
19 січня 2019 18:47
Цінова.pdf
19 січня 2019 18:47
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
Переможець 46 820 195,10
UAH
31 січня 2019 16:56

Документи

31 січня 2019 16:56
Електронний підпис
31 січня 2019 16:55
протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
46 820 195,10
UAH
Документи

Документи

31 січня 2019 16:56
Електронний підпис
31 січня 2019 16:55
протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 12:10
додаткова угода №5.pdf зміни до договору
23 березня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 10:54
додаткова угода №5.pdf зміни до договору
23 березня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 18:06
дод.4.pdf зміни до договору
03 березня 2020 18:04
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 14:44
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
11 січня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:12
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:07
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 13:44
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:43
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 15:19
договір х-ння 2019.pdf укладений
11 лютого 2019 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, укладена дана Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 17х
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17х
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 17х
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 17х
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розрахункова ціна додаткової угоди (зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році).
Номер договору про закупівлю: 17х
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17х
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML