Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія у вигляді гарячої води)
Очікувана вартість
3 047 600,00 UAH
UA-2018-12-21-001493-a a1ef08a312774176b11543fa658e936b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі.
Вибір процедури закупівлі проводився згідно п. 2 ч. 2 ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» №1197-VIІ, а саме, відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір на закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ст.19 та ст. 25 Закону України «Про теплопостачання» теплопостачальна організація не має права відмовити споживачу теплової енергії у забезпеченні його тепловою енергією за наявності технічних можливостей на приєднання споживача до теплової мережі. Територіально постачання теплової енергії КМКЛ №2 здійснюється виключено ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ».
ТОВ «ЄВРО - РЕКОНСТРУКЦІЯ» має ліцензію Національної комісії регулювання електроенергетики України (НКРЕ) на виробництво, теплової енергії на теплоелектроцентралях та установках з використанням нетрадиційних або відновлювальних джерел енергії та на постачання теплової енергії.
Враховуючи особливості та специфіку даних послуг, процесу узгодження та укладання договорів на січень – грудень 2019 року у постачанні теплової енергії та незупинення процесу функціонування закладу охорони здоров’я, замовник повинен терміново провести процедуру закупівлі та укласти договір на постачання 35.30.1 Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплова енергія у вигляді гарячої води) (ДК 016-2010) для безперебійного постачання в січні – грудні 2019 року з ТОВ «ЄВРО - РЕКОНСТРУКЦІЯ».
Зупинення процесу лікування хворих закладу може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, а також до створення загрози енергетичній безпеці України, зокрема зриву опалювального сезону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 13:05
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2176 гігакалорія
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія у вигляді гарячої води)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

21 грудня 2018 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
#37739041
Переможець 3 047 600,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 13:05

Документи

21 грудня 2018 13:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 13:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
#37739041
3 047 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 13:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:04
Додаткова Єврорекунструція-1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:27
додаткова 1 тепло.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 16:26
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 14:49
Договір на гарячу воду.PDF укладений
08 січня 2019 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни; Вартість договору складає 2440650,00 грн. з ПДВ, в т.ч. загальний фонд 2405050,00 грн. з ПДВ, спеціальний фонд 35600,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 420434
Договір:
Номер додаткової угоди: 420434
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни; Вартість договору складає 1850650,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 420434
Договір:
Номер додаткової угоди: 420434
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 850 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 308 441,67 UAH)