Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Жорсткий диск, материнська плата, процесор, оперативна пам'ять, тощо)_6472991
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2018-12-21-001113-b ● 5e140ea18c024d38ba655e754eb618b1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти |
Код ЄДРПОУ: | 01181736 |
Місцезнаходження: | 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 |
Контактна особа: |
Михайло Беркун +380674005557,+380442478743 berkun-mi@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2018 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Комп’ютерне обладнання (Жорсткий диск, материнська плата, процесор, оперативна пам'ять, тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 січня 2019
—
31 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2019 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2019 14:14 |
4. ТД видео ІТ (2) зі змінами.docx | |
09 січня 2019 14:14 |
5. Перелік Змін. відео.docx |
09 січня 2019 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2019 14:14 |
4. ТД видео ІТ (2) зі змінами.docx
|
|||
09 січня 2019 14:14 |
5. Перелік Змін. відео.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-21-001113-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 01 лютого 2019 11:40
Шановний Замовнику
ТОВ «Протех-ІТ-Україна» ознайомилось з протоколом відхилення від 31.01.2019 року та звертається до Замовника з проханням переглянути нашу дискваліфікацію.
Замовник як причину відхилення вказує «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції запропонував жорсткий диск швидкість обертання пластин якого становить 7200 об/хв, натомість в технічному завданні зазначено швидкість обертання пластин 5400 об/хв»
Погоджуємося, що при складанні технічної характеристики товару, що пропонується, нами була допущена ФОРМАЛЬНА помилка – замість правильного параметру «5400 об/хв» помилково зазначено інший параметр «7200 об/хв» предмету закупівлі «Жорсткий диск». Проте звертаємо увагу Замовника на те, що нами зазначено ПАРТНОМЕР товару, який ми пропонуємо - WD30EFRX ( «Внутрішній жорсткий диск 3.5" 3000GB WD (WD30EFRX)»), який є унікальним вказівником кожного товару і чітко вказує на продукт, який пропонується.
Додаємо посилання на офіційний сайт виробника для можливості пересвідчитися, що запропонована нами модель з парт номером «WD30EFRX» відповідає вимогам Замовника, зокрема і за параметром «швидкість обертання пластин 5400 об/хв»: https://www.wd.com/ru-ru/products/internal-storage/wd-red.html#WD100EFAX
Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Замовник як причину відхилення вказує «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції запропонував жорсткий диск швидкість обертання пластин якого становить 7200 об/хв, натомість в технічному завданні зазначено швидкість обертання пластин 5400 об/хв»
Погоджуємося, що при складанні технічної характеристики товару, що пропонується, нами була допущена ФОРМАЛЬНА помилка – замість правильного параметру «5400 об/хв» помилково зазначено інший параметр «7200 об/хв» предмету закупівлі «Жорсткий диск». Проте звертаємо увагу Замовника на те, що нами зазначено ПАРТНОМЕР товару, який ми пропонуємо - WD30EFRX ( «Внутрішній жорсткий диск 3.5" 3000GB WD (WD30EFRX)»), який є унікальним вказівником кожного товару і чітко вказує на продукт, який пропонується.
Додаємо посилання на офіційний сайт виробника для можливості пересвідчитися, що запропонована нами модель з парт номером «WD30EFRX» відповідає вимогам Замовника, зокрема і за параметром «швидкість обертання пластин 5400 об/хв»: https://www.wd.com/ru-ru/products/internal-storage/wd-red.html#WD100EFAX
Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2019 17:40
Вітаємо!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 зазначеного Закону, визначено порядок оскарження процедур закупівель.
Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги.
Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу скаргу, не маючи відповідних повноважень.
Разом з цим, прийняте рішення Замовник вважає аргументованим та такими, що не має підстав для перегляду.
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 зазначеного Закону, визначено порядок оскарження процедур закупівель.
Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги.
Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу скаргу, не маючи відповідних повноважень.
Разом з цим, прийняте рішення Замовник вважає аргументованим та такими, що не має підстав для перегляду.
Номер вимоги: UA-2018-12-21-001113-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 лютого 2019 11:19
Повторна вимога
Шановний Замовник!! ТОВ «Протех-ІТ-Україна» вказує, що відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до ЗАМОВНИКА з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Просимо, Вас надати аргументовану та повну відповідь про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції з урахуванням тендерної документації замовника, а саме розділу «Інша інформація» де містяться приклади формальних (несуттєвих) помилок визначених Замовником для учасника, що не призведуть до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах.
ТОВ «Протех-ІТ-Україна» наголошує, що при складанні технічної характеристики товару, що пропонується, нами була допущена ФОРМАЛЬНА помилка – замість правильного параметру «5400 об/хв» помилково зазначено інший параметр «7200 об/хв» предмету закупівлі «Жорсткий диск». Проте звертаємо увагу Замовника на те, що нами зазначено ПАРТНОМЕР товару, який ми пропонуємо - WD30EFRX ( «Внутрішній жорсткий диск 3.5" 3000GB WD (WD30EFRX)»), який є унікальним кодом продукту - номером моделі жорсткого диску, що дозволяє однозначно ідентифікувати модель жорсткого диску і перевірити параметри на сайті виробника. Додаємо до вимоги зображення з офіційного сайту з вказанням моделі і її параметрів, а також посилання на офіційний сайт виробника для можливості пересвідчитися, що запропонована нами модель з парт номером «WD30EFRX» відповідає вимогам Замовника, зокрема і за параметром «швидкість обертання пластин 5400 об/хв»: https://www.wd.com/ru-ru/products/internal-storage/wd-red.html#WD100EFAX Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Просимо, Вас надати аргументовану та повну відповідь про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції з урахуванням тендерної документації замовника, а саме розділу «Інша інформація» де містяться приклади формальних (несуттєвих) помилок визначених Замовником для учасника, що не призведуть до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах.
ТОВ «Протех-ІТ-Україна» наголошує, що при складанні технічної характеристики товару, що пропонується, нами була допущена ФОРМАЛЬНА помилка – замість правильного параметру «5400 об/хв» помилково зазначено інший параметр «7200 об/хв» предмету закупівлі «Жорсткий диск». Проте звертаємо увагу Замовника на те, що нами зазначено ПАРТНОМЕР товару, який ми пропонуємо - WD30EFRX ( «Внутрішній жорсткий диск 3.5" 3000GB WD (WD30EFRX)»), який є унікальним кодом продукту - номером моделі жорсткого диску, що дозволяє однозначно ідентифікувати модель жорсткого диску і перевірити параметри на сайті виробника. Додаємо до вимоги зображення з офіційного сайту з вказанням моделі і її параметрів, а також посилання на офіційний сайт виробника для можливості пересвідчитися, що запропонована нами модель з парт номером «WD30EFRX» відповідає вимогам Замовника, зокрема і за параметром «швидкість обертання пластин 5400 об/хв»: https://www.wd.com/ru-ru/products/internal-storage/wd-red.html#WD100EFAX Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 16:25
Шановний Учасник!
Розділ «Інша інформація» Тендерної документації містить визначення Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.
Отже, допущення «формальної (несуттєвої) помилки» в параметрах та технічних характеристиках товару, що пропонується Учасником до постачання, не передбачено умовами тендерної документації.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що зазначення параметру товару, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, не є помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та впливає на її зміст.
Розділ «Інша інформація» Тендерної документації містить визначення Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.
Отже, допущення «формальної (несуттєвої) помилки» в параметрах та технічних характеристиках товару, що пропонується Учасником до постачання, не передбачено умовами тендерної документації.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що зазначення параметру товару, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, не є помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та впливає на її зміст.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2019 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
46 296,00
UAH з ПДВ
|
45 746,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
49 526,00
UAH з ПДВ
|
45 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
49 478,70
UAH з ПДВ
|
47 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
53 879,64
UAH з ПДВ
|
53 879,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ ТА КОМУНІКАЦІЇ" |
54 744,00
UAH з ПДВ
|
54 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Трушковський К.Ю. |
54 955,00
UAH з ПДВ
|
54 955,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
45 746,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 14:33
|
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА #3396310308 |
Відхилено |
45 898,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 11:16
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
47 199,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 10:31
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
53 879,64
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 10:06
|
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ ТА КОМУНІКАЦІЇ" #38514333 |
Відхилено |
54 744,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 17:38
|
ФОП Трушковський К.Ю. #3226020156 |
Переможець |
54 955,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 15:34
|
Договір №11-27 від 05.03.2019.pdf | укладений |
05 березня 2019 15:32
|