Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Хек, аргентина, минтай, сайда, оселедець
Очікувана вартість
1 204 500,00 UAH
UA-2018-12-21-001060-b cd7f30120ac54066b7a188b6a45f1271
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болотіна Олеся Михайлівна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Незалежності 16
Контактна особа: Болотіна Олеся Михайлівна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 11:48
Очікувана вартість: 1 204 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 112,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 022,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги до предмета закупівлі більш детально визначені у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кг
Хек, аргентина, минтай, сайда, оселедець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03310000-5 — Риба, ракоподібні та продукція водного господарства

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2018 16:19
Електронний цифровий підпис
21 грудня 2018 16:16
ТД риба.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення щодо розяснення
Дата подання: 27 грудня 2018 09:35
Дата відповіді: 28 грудня 2018 13:09
Користуючись правом, гарантованим статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось за роз’ясненнями стосовно умов тендерної документації: 1. Відповідно до положень пункту 1 розділу 3 тендерної документації уci документи, якi учасник отримує вiд iнших осiб повиннi бути виданi не ранiше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупiвлi (за виключенням лiцензiй, дозволiв, сертифiкатiв, паспортiв). Дана умова встановлює вичерпний перелік документів, на які не поширюється вимога щодо дати видачі. Разом з тим, іншими умовами тендерної документації передбачено надання ряду документів вiд iнших осiб, які за змістом даної умови також мали підпадати під виключення, зокрема: 1) акти, складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами; 2) ветеринарні свiдоцтва; 3) декларації виробника щодо якості предмета закупівлі. Зазначені документи з об’єктивних причин не можуть бути отримані учасниками у період з дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі до кінцевого терміну подання пропозиції. У зв’язку з цим, для уникнення дискримінації, перелік документів, на які не поширюється вимога щодо дати їх видачі, має бути розширений. 2. Відповідно до положень Додатку 3 до тендерної документації, учасники даної процедури закупівлі повинні надати, зокрема, баланс, звiт про фiнaнcoвi результати та звiт про рух грошових коштів за два ocтaннiх звітних періоди. Так, відповідно до частини 1 статті 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Звертаємо Вашу увагу на те, що закінчення строку подання тендерних пропозицій відбудеться у 2019 році. У зв’язку з цим, для виконання зазначеної вимоги учасники мають надати фінансову звітність за 2017 та 2018 роки. При цьому, відповідно до Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.22000 р. № 419 річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Тобто, суб’єкти господарювання не матимуть можливості скласти та надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за 2018 рік. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації та уточнити, що під двома останніми звітними періодами розуміється 2016 та 2017 роки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління освіти Южноукраїнської міської ради, розглянувши Ваше запитання від 27.12.2018 року, роз’яснює наступне.
1. Умовами тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів). Додатком №4 до неї передбачено, що копії сертифікатів та/або ветеринарних свідоцтв та/або декларації виробника та/або інших документів що підтверджують якість на предмет торгу (за аналогічними договорами, що діють на території України) надаються у складі тендерної пропозиції учасника. Дата видачі цих документів не обмежено у зв’язку з тим, що вони можуть бути видані безпосередньо не учаснику торгу.
Щодо акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами зазначаємо. На сьогоднішній день з набранням чинності ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вся відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності покладена на операторів ринку і найбільш ефективним доказом того, що підприємство дотримується вимог передбачених вищезазначеним Законом є акт перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продукті стосовно додержання ним гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, термін дії якого та кратність його поновлення може бути обумовлена у вимогах тендерної документації. Враховуючи необхідність забезпечення дитячого харчування, з урахуванням можливого терміну проведення позапланового заходу державного контролю управління наполягає на дотриманні учасниками торгу терміну цього документу, визначеного п.1 розділу 3 тендерної документації.
2.Щодо визначення термінів звітного періоду вважаємо зазначити наступне. Фінансова звітність складається за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку. Відповідною нормативно-правовою базою, в тому числі зазначеною Вами, визначено граничний термін її подання, що не позбавляє учасників торгу можливості створити за допомогою бухгалтерської програми фінансову звітність за 2018 рік у терміни, які дозволять подати пропозицію. Зважаючи на обсяги закупівлі, дана вимога зумовлена необхідністю аналізу реального фінансового стану учасника торгу за останні два роки, встановлення в нього достатньої фінансової спроможності на утримання матеріально-технічної бази; грошового обороту по підприємству учасника, в тому числі за результатами виконання аналогічних договорів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-21-001060-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП " МЕНАДА", Код ЄДРПОУ:23043331
Дата подання: 26 січня 2019 15:31
Скарга
Скарга на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2019 16:31
рішення від 30.01.2019 № 968 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 січня 2019 16:31
Рішення від 14.02.2019 № 1616.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 18:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 14.02.2019 №1616-р/пк-пз рішенням тендерного комітету від 22.02.2018 (протокол №6/риба) було скасовано рішення тендерного комітету від 16.01.2019 (протокол №3/риба) щодо обрання ТОВ «Ольга-Плюс» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства( Хек, аргентина, минтай, сайда, оселедець).
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2019 14:41

Документи подані скаржником

26 січня 2019 15:31
Скарга Риба
26 січня 2019 15:31
Платіжне доручення
26 січня 2019 15:31
Скарга Риба

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000025 ● d76fa704dd7d473e844e4e00027fcdf8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.07.2019 № 125

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-21-001060-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 грудня 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-08 16:42:10

Запит замовнику щодо надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 03310000-5 – Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (хек, аргентина, минтай, сайда, оселедець)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) на якій підставі тендерним комітетом 22.02.2019 в електронній системі закупівель було скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «МЕНАДА», прийняте згідно протоколу засідання тендерного комітету від 16.01.2019 № 3/риба?
2) якими нормами законодавства у сфері закупівель керувався тендерний комітет приймаючи рішення щодо повторного розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «МЕНАДА» та ТОВ «Ольга-Плюс»?
3) відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.02.2019 № 1616-р/пк-пз листи-відгуки, надані учасником ТОВ «Ольга-Плюс» в складі тендерної пропозиції, не містять інформації про рік (роки) виконання договору.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, за підтвердженням якої саме інформації, наданої цим учасником в складі тендерної пропозиції, звернувся замовник до Первомайської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Миколаївської області та комунального закладу «Березківський навчально-виховний комплекс «ЗОШІЛ І-ІІІ ст.»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-13 10:18:34

пояснення до моніторингу управління освіти Южноукраїнської міської ради

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (хек, аргентина, минтай, сайда, оселедець)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:

1) на якій підставі тендерним комітетом 22.02.2019 в електронній системі закупівель було скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «МЕНАДА», прийняте згідно протоколу засідання тендерного комітету від 16.01.2019 № 3/риба?
Відповідь:
Тендерний комітет не скасовував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «МЕНАДА», прийняте згідно протоколу засідання тендерного комітету від 16.01.2019 №3/риба. Скасування в електронній системі закупівель рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «МЕНАДА», прийняте згідно протоколу засідання тендерного комітету від 16.01.2019 № 3/риба, здійснюється електронною системою закупівель автоматично при виконанні замовником рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, натиснення в електронній системі закупівель посилання щодо скасування рішення про визначення переможця призводить до автоматичного скасування всіх рішень, що передували рішенню замовника стосовно переможця.
Реалізація та виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в електронній системі закупівель не залежить від замовника і визначається регламентом роботи Електронної системи закупівель та електронного майданчика.

2) якими нормами законодавства у сфері закупівель керувався тендерний комітет приймаючи рішення щодо повторного розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «МЕНАДА» та ТОВ «Ольга-Плюс»? Відповідь:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.02.2019 №1616-р/пк-пз рішенням тендерного комітету від 22.02.2019 (протокол №6/риба) було скасовано рішення тендерного комітету від 16.01.2019 (протокол №3/риба) щодо обрання ТОВ «Ольга-Плюс» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (хек, аргентина, минтай, сайда, оселедець)».
Реалізувати в електронній системі закупівель виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник може лише натиснувши посилання щодо відміни/скасування рішення. Після натиснення вказаного посилання електронна система закупівель автоматично скасувала всі рішення, прийняті замовником та оприлюднені в електронній системі закупівель.
З метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які відповідно до частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, замовник зобов’язаний був повторно розглянути тендерні пропозиції, про що було прийнято рішення тендерного комітету від 22.02.2019 (протокол №6/риба).
У даному випадку замовник керувався регламентом роботи електронного майданчика та електронної системи закупівель, а також вимогами статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повторний розгляд тендерних пропозицій відбувався з урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.02.2019 №1616-р/пк-пз.

3) відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.02.2019 № 1616-р/пк-пз листи-відгуки, надані учасником ТОВ «Ольга-Плюс» в складі тендерної пропозиції, не містять інформації про рік (роки) виконання договору. У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, за підтвердженням якої саме інформації, наданої цим учасником в складі тендерної пропозиції, звернувся замовник до Первомайської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Миколаївської області та комунального закладу «Березківський навчально-виховний комплекс «ЗОШІЛ І-ІІІ ст.»?
Відповідь:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ольга-Плюс» містилися відгуки Первомайської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Миколаївської області та комунального закладу «Березківський навчально-виховний комплекс «ЗОШІЛ І-ІІІ ст.». Замовник звертався до вказаних установ з метою підтвердження інформації, викладеної у вказаних відгуках, у т.ч. щодо року(років) виконання аналогічних договорів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі управління освіти Южноукраїнської міської ради за предметом «ДК 021:2015: 03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (хек, аргентина, минтай, сайда, оселедець)» Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7- 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі управління освіти Южноукраїнської міської ради (далі – замовник) за предметом «ДК 021:2015: 03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (хек, аргентина, минтай, сайда, оселедець)», оприлюдненого в електронній системі закупівель 14 серпня 2019 року. Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. 1.Щодо зазначення у висновку встановленого порушення частини четвертої статті 28 Закону. «Замовник на порушення частини четвертої статті 28 Закону повторно розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ольга-Плюс» після скасування рішення про визначення цього учасника переможцем процедури закупівлі». Реалізувати в електронній системі закупівель виконання рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України замовник може лише натиснувши посилання щодо відміни/скасування рішення. Після натиснення вказаного посилання електронна система закупівель автоматично скасувала всі рішення, прийняті та оприлюднені в електронній системі закупівель. З метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які відповідно до частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, управління освіти Южноукраїнської міської ради зобов’язано було повторно розглянути тендерні пропозиції, про що було прийнято рішення тендерного комітету від 22.02.2019 (протокол №6). У даному випадку управління освіти Южноукраїнської міської ради керувалося регламентом роботи електронного майданчика та електронної системи закупівель, а також вимогами статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не порушило частину четвертої статті 28 Закону . 2. Щодо зазначення у висновку встановленого порушення частини сьомої статті 28 Закону. «звернувся до Первомайської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Миколаївської області та комунального закладу «Березківський навчально-виховний комплекс «ЗОШІЛ І-ІІІ ст.» щодо підтвердження інформації, яка не була надана учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: щодо року (років) виконання аналогічних договорів у листах-відгуках» Згідно з п.3 ч.1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо зокрема наявні підстави, зазначені у статті 17 та згідно ч.7 статті 28 вищезазначеного Закону, тендерний комітет або уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозицій має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Дане твердження узгоджується з позицією Мінекономрозвитку, викладеною в листі інформативного характеру (вих. № 3304-06/13652-06 від 24.04.2017 року). Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у вищезазначеній формі, копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), його кількість, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано відгук про виконання аналогічних договорів, які містять рік укладення договору, який одночасно є роком виконання договору. Так, стверджуючи про виконання учасником вимог тендерної документації, управління освіти Южноукраїнської міської ради, виходило з наступного. Замовниками згідно довідки про виконання аналогічних договорів та відгуків є бюджетні установи. Бюджетні установи мають право брати зобов’язання та укладати договори в межах бюджетного року. Тобто, договір укладений в межах поточного року може виконуватися в межах вказаного року. Виключення можуть складати договори, пов’язані з капітальним ремонтом, будівництвом, тощо, та договори, дія яких згідно чинного законодавства може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. При цьому, згідно з визначеннями п.5 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Тобто, продовжити дію договору у відповідності до положень ч. 5 статті 36 Закону замовник має право по відношенню до договору укладеного за результатами відповідної процедури закупівлі. В п.1 довідки про виконання аналогічних договорів учасником надано договір, щодо якого не була проведена з боку замовника відповідна процедура закупівлі. Дана обставина вказує на те, що договір укладений у 2017 році виконувався також у 2017 році. В п.2 довідки про виконання аналогічних договорів учасником надано договір, щодо якого замовником була проведена відповідна процедура закупівлі. Додатково учасником в довідці про виконання аналогічних договорів було вказано реквізити даної закупівлі. Дані оголошення про закупівлю, укладеного договору та відсутність повідомлень про внесення змін до договору, зокрема, у частині продовження такого договору на наступний рік, свідчать лише про те, що вказаний у п.2 договір також виконувався у рік його укладення, тобто у 2017 році. Відповідно до ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. В даній процедурі пунктом 1 розділу 3 документації було визначено, що відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції, про що було прийняте відповідне рішення (протокол №8). Тобто, рішення щодо обрання переможцем відкритих торгів тендерним комітетом управління освіти Южноукраїнської міської ради прийнято з урахуванням наступних обставин: підтвердження наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «Ольга-плюс» інформації згідно ч.7 статті 28 Закону, при цьому віднесення факту описки у словосполученні «факт укладення» та «факт виконання» до формальної (несуттєвої) помилки згідно ч.2 статті 22 Закону, необхідності забезпечення безперебійного харчування учасників освітнього процесу.

2019-08-21 13:49:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Управлінням освіти Южноукраїнської міської ради направлено позовну заяву до Миколаївського окружного адміністративного суду

2019-08-29 15:01:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП " МЕНАДА" 1 095 000,00
UAH з ПДВ
1 059 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ольга-Плюс 1 195 000,00
UAH з ПДВ
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ткач Ірина Сергіївна 1 204 500,00
UAH з ПДВ
1 204 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2019 14:34
sign.p7s
05 січня 2019 14:32
МЕНАДА 7086.rar

Публічні документи

05 березня 2019 10:58
Риба морська
02 березня 2019 10:31
Риба морська
19 січня 2019 10:43
Риба морська
06 січня 2019 16:46
sign.p7s
06 січня 2019 16:45
Лицензия.pdf
06 січня 2019 16:45
lic_zaver.pdf
06 січня 2019 16:45
Kovalenko_1948-K-O_20180427_copy.pdf
06 січня 2019 16:45
Kovalen.pdf
06 січня 2019 16:45
Риба морожена 2.pdf
06 січня 2019 16:45
Риба морожена 1.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 16:11
Риба.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ПП " МЕНАДА"

ТОВ Ольга-Плюс

ФОП Ткач Ірина Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ольга-Плюс
#40179350
Рішення скасоване 1 060 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 14:40
ПП " МЕНАДА"
#23043331
Рішення скасоване 1 059 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 14:41
ТОВ Ольга-Плюс
#40179350
Рішення скасоване 1 060 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 14:41
ПП " МЕНАДА"
#23043331
Відхилено 1 059 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 10:28
ТОВ Ольга-Плюс
#40179350
Переможець 1 060 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 11:24

Документи

16 січня 2019 16:30
sign.p7s
16 січня 2019 16:29
протокол

Документи

16 січня 2019 16:24
sign.p7s
16 січня 2019 16:23
протокол

Документи

Документи

26 лютого 2019 10:28
sign.p7s
26 лютого 2019 10:26
протокол 7
26 лютого 2019 10:26
протокол 6

Документи

01 березня 2019 11:24
sign.p7s
01 березня 2019 11:22
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс
#40179350
1 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 11:24
sign.p7s
01 березня 2019 11:22
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 березня 2019 14:09
гарантія укладений
15 березня 2019 14:03
договір 107 укладений
15 березня 2019 14:03
sign.p7s зміни до договору
28 лютого 2020 14:47
протокол укладений
28 лютого 2020 14:45
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 11:07
дод.угода _5 від 02.01.2020 року хек_ аргентина_ минтай_ сайда_ оселедець.pdf зміни до договору
02 січня 2020 11:05
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 10:22
дод.угода _4 від 27.12.2019 до договору _107 хек_ аргентина_ минтай_ сайда_ оселедець.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:20
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2019 14:56
дод.угода 3 до дог.107 від 15.03.2019.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:55
sign.p7s зміни до договору
25 вересня 2019 10:04
дод.угода 2 до дог.107 від 15.03.2019 риба.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 10:02
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2019 15:01
допугода 1 риба.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 14:59
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни товару, корегування обсягу та зменшення суми договору на 158,90 грн.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно Постанови НБУ від 28.12.2018 року №162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні"
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі у сумі 186686.00 гривень з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 933 118,95
UAH (в тому числі ПДВ 155 519,82 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку