Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Яловичина, свинина, печінка яловича, курка тушки, відруби курині
Очікувана вартість
3 117 400,00 UAH
UA-2018-12-21-000816-b ● 55ae28763e6445c085cf8fc27429a768
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04653220 |
Вебсайт: | http://osvita-yu.mk.ua |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Незалежності 16 |
Контактна особа: |
Болотіна Олеся Михайлівна +380513657594 olesya0812@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2018 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 3 117 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 587,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77935 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вимоги до предмета закупівлі більш детально визначені у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кг
Яловичина, свинина, печінка яловича, курка тушки, відруби курині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2018 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2018 14:59 |
ТД мясо.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення щодо розяснення
Дата подання: 27 грудня 2018 09:30
Дата відповіді: 28 грудня 2018 13:12
Користуючись правом, гарантованим статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось за роз’ясненнями стосовно умов тендерної документації:
1. Відповідно до положень пункту 1 розділу 3 тендерної документації уci документи, якi учасник отримує вiд iнших осiб повиннi бути виданi не ранiше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупiвлi (за виключенням лiцензiй, дозволiв, сертифiкатiв, паспортiв).
Дана умова встановлює вичерпний перелік документів, на які не поширюється вимога щодо дати видачі.
Разом з тим, іншими умовами тендерної документації передбачено надання ряду документів вiд iнших осiб, які за змістом даної умови також мали підпадати під виключення, зокрема: 1) акти, складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами; 2) ветеринарні свiдоцтва; 3) декларації виробника щодо якості предмета закупівлі. Зазначені документи з об’єктивних причин не можуть бути отримані учасниками у період з дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі до кінцевого терміну подання пропозиції. У зв’язку з цим, для уникнення дискримінації, перелік документів, на які не поширюється вимога щодо дати їх видачі, має бути розширений.
2. Відповідно до положень Додатку 3 до тендерної документації, учасники даної процедури закупівлі повинні надати, зокрема, баланс, звiт про фiнaнcoвi результати та звiт про рух грошових коштів за два ocтaннiх звітних періоди.
Так, відповідно до частини 1 статті 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Звертаємо Вашу увагу на те, що закінчення строку подання тендерних пропозицій відбудеться у 2019 році. У зв’язку з цим, для виконання зазначеної вимоги учасники мають надати фінансову звітність за 2017 та 2018 роки.
При цьому, відповідно до Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.22000 р. № 419 річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Тобто, суб’єкти господарювання не матимуть можливості скласти та надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за 2018 рік.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації та уточнити, що під двома останніми звітними періодами розуміється 2016 та 2017 роки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Управління освіти Южноукраїнської міської ради, розглянувши Ваше запитання від 27.12.2018 року, роз’яснює наступне.
1. Умовами тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів). Додатком №4 до неї передбачено, що копії сертифікатів та/або ветеринарних свідоцтв та/або декларації виробника та/або інших документів що підтверджують якість на предмет торгу (за аналогічними договорами, що діють на території України) надаються у складі тендерної пропозиції учасника. Дата видачі цих документів не обмежено у зв’язку з тим, що вони можуть бути видані безпосередньо не учаснику торгу.
Щодо акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами зазначаємо. На сьогоднішній день з набранням чинності ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вся відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності покладена на операторів ринку і найбільш ефективним доказом того, що підприємство дотримується вимог передбачених вищезазначеним Законом є акт перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продукті стосовно додержання ним гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, термін дії якого та кратність його поновлення може бути обумовлена у вимогах тендерної документації. Враховуючи необхідність забезпечення дитячого харчування, з урахуванням можливого терміну проведення позапланового заходу державного контролю управління наполягає на дотриманні учасниками торгу терміну цього документу, визначеного п.1 розділу 3 тендерної документації.
2.Щодо визначення термінів звітного періоду вважаємо зазначити наступне. Фінансова звітність складається за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку. Відповідною нормативно-правовою базою, в тому числі зазначеною Вами, визначено граничний термін її подання, що не позбавляє учасників торгу можливості створити за допомогою бухгалтерської програми фінансову звітність за 2018 рік у терміни, які дозволять подати пропозицію. Зважаючи на обсяги закупівлі, дана вимога зумовлена необхідністю аналізу реального фінансового стану учасника торгу за останні два роки, встановлення в нього достатньої фінансової спроможності на утримання матеріально-технічної бази; грошового обороту по підприємству учасника, в тому числі за результатами виконання аналогічних договорів.
1. Умовами тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів). Додатком №4 до неї передбачено, що копії сертифікатів та/або ветеринарних свідоцтв та/або декларації виробника та/або інших документів що підтверджують якість на предмет торгу (за аналогічними договорами, що діють на території України) надаються у складі тендерної пропозиції учасника. Дата видачі цих документів не обмежено у зв’язку з тим, що вони можуть бути видані безпосередньо не учаснику торгу.
Щодо акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами зазначаємо. На сьогоднішній день з набранням чинності ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вся відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності покладена на операторів ринку і найбільш ефективним доказом того, що підприємство дотримується вимог передбачених вищезазначеним Законом є акт перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продукті стосовно додержання ним гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, термін дії якого та кратність його поновлення може бути обумовлена у вимогах тендерної документації. Враховуючи необхідність забезпечення дитячого харчування, з урахуванням можливого терміну проведення позапланового заходу державного контролю управління наполягає на дотриманні учасниками торгу терміну цього документу, визначеного п.1 розділу 3 тендерної документації.
2.Щодо визначення термінів звітного періоду вважаємо зазначити наступне. Фінансова звітність складається за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку. Відповідною нормативно-правовою базою, в тому числі зазначеною Вами, визначено граничний термін її подання, що не позбавляє учасників торгу можливості створити за допомогою бухгалтерської програми фінансову звітність за 2018 рік у терміни, які дозволять подати пропозицію. Зважаючи на обсяги закупівлі, дана вимога зумовлена необхідністю аналізу реального фінансового стану учасника торгу за останні два роки, встановлення в нього достатньої фінансової спроможності на утримання матеріально-технічної бази; грошового обороту по підприємству учасника, в тому числі за результатами виконання аналогічних договорів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-21-000816-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП " МЕНАДА", Код ЄДРПОУ:23043331
Дата подання: 26 січня 2019 15:36
Дата подання: 26 січня 2019 15:36
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2019 16:29
рішення від 30.01.2019 № 967 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 січня 2019 16:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2019 № 1615.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 15:08
Рішення від 14.02.2019 № 1615.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 18:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 14.02.2019 №1615-р/пк-пз рішенням тендерного комітету від 22.02.2018 (протокол №6/м’ясо) було скасовано рішення тендерного комітету від 16.01.2019 (протокол №3/м’ясо) щодо обрання ТОВ «Ольга-Плюс» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Яловичина, свинина, печінка яловича, курка тушки, відруби курині)».
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2019 14:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2019 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП " МЕНАДА" |
2 858 880,00
UAH з ПДВ
|
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ольга-Плюс |
3 111 000,00
UAH з ПДВ
|
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ткач Ірина Сергіївна |
3 117 400,00
UAH з ПДВ
|
3 117 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ольга-Плюс #40179350 |
Рішення скасоване |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 14:37
|
ПП " МЕНАДА" #23043331 |
Рішення скасоване |
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 14:38
|
ТОВ Ольга-Плюс #40179350 |
Рішення скасоване |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 14:38
|
ПП " МЕНАДА" #23043331 |
Відхилено |
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 10:38
|
ТОВ Ольга-Плюс #40179350 |
Переможець |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 13:44
|
протокол | укладений |
01 квітня 2020 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:29
|
дод.угода _5 від 02.01.2020 року м_ясо яловичина_ свинина_ відруби курині.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:27
|
дод.угода _4 від 27.12.2019 до договору _108 М_ясо.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 15:00
|
дод.угода 3 до дог.108 від 15.03.2019 року.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 11:26
|
додугода 2 мясо.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 15:40
|
допугода 1 мясо.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2019 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 14:33
|
гарантія | укладений |
15 березня 2019 14:31
|
договір 108 | укладений |
15 березня 2019 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни товару по позиції курка тушки та відруби курині, корегування обсягу та зменшення суми договору на 5.60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни по позиції яловичина |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін згідно Постанови НБУ від 28.12.2018 року №162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні" |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягу закупівлі у сумі 555998.00 гривень з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |