Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
924 372,80 UAH
UA-2018-12-21-000359-b 9782956551b84c87b47c9deccf4e03dc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Муха Валентина Олександрівна

+380362230236 RSHEU@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Код ЄДРПОУ: 13974620
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Контактна особа: Муха Валентина Олександрівна
+380362230236
RSHEU@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю: Електрична енергія код ДК 021:2015 Електрична енергія та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників ( ч.1 ст.31 ЗУ « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ( зі змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена : Оголошення про проведення процедури закупівлі- UА-2018-11-19-000724-b Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту 04/12/.2018 Причина відміни-подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена : Оголошення про проведення процедури закупівлі- UА-2018-12-05-000061-с Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту 20.12.2018 Причина відміни-подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи,що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі : Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 12:56
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
416000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, м. Рівне : вул. Будівельників1; вул.Д.Галицького 25 ( офіс, виробничі приміщення); вул. Малорівненська73а; вул. Калнишевського 6; Басівкутське озеро НС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

21 грудня 2018 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ" Рівненська обласна енергопостачальна компанія"
#42101003
Переможець 924 372,80
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 12:56

Документи

21 грудня 2018 12:56
Електронний підпис
21 грудня 2018 12:52
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 12:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ" Рівненська обласна енергопостачальна компанія"
#42101003
924 372,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 12:56
Електронний підпис
21 грудня 2018 12:52
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:27
додаткова угода укладений
03 січня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:58
додаткова угода.PDF зміни до договору
13 грудня 2019 11:56
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 13:50
додаткова угода.PDF зміни до договору
06 серпня 2019 13:49
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 15:59
додаткова угода.PDF зміни до договору
01 серпня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 08:38
додаткова угода.PDF зміни до договору
19 лютого 2019 08:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:00
Договір укладений
28 грудня 2018 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів замовника, вартість бюджетного призначення на 2019р становить 259842,52 грн.
Номер договору про закупівлю: 1610-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1610-ВЦ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більш як на 10% у зв`язку із коливанням ціни товару на ринку електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 1610-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більш як на 10% у зв`язку із коливанням ціни товару на ринку електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 1610-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни бюджетного фінансування
Номер договору про закупівлю: 1610-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 591 895,23
UAH (в тому числі ПДВ 98 649,20 UAH)