Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд мкр. Райдужний смт. Затока м. Білгород – Дністровський Одеської області
Очікувана вартість
19 106 015,20 UAH
UA-2018-12-21-000098-a d86ffd561415430c8d48347b21acd33c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Мінчев

+380958646463 3455406598@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Затоківська селищна рада Білгород-Дністровської міськради
Код ЄДРПОУ: 04527052
Місцезнаходження: 67772, Україна , Одеська обл., смт Затока, вул. Приморська, 21
Контактна особа: Вячеслав Мінчев
+380958646463
3455406598@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2018 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2019 13:00
Початок аукціону: 11 січня 2019 14:38
Очікувана вартість: 19 106 015,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція очисних споруд мкр. Райдужний смт. Затока м. Білгород – Дністровський Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67772, Україна, Одеська область, м. Білгород – Дністровський, смт. Затока, мкр. Райдужний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2018 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 08:51
Тендерна документація.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-21-000098-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ талисман строй, Код ЄДРПОУ:38722290
Дата подання: 22 січня 2019 17:09
скарга
Оскарження рішення замовника про визнання переможця процедури відкритих торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 січня 2019 15:46
Рішення від 24.01.2019 № 762 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 15:46
Рішення від 11.02.2019 № 1419.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2019 18:57

Документи подані скаржником

22 січня 2019 17:09
скарга
22 січня 2019 17:09
додаток до скарги 1
22 січня 2019 17:09
додакток до скарги 2
22 січня 2019 17:09
платіжне доручення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬБУДІЗОЛ" 17 000 250,00
UAH з ПДВ
17 000 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ талисман строй 18 532 834,00
UAH з ПДВ
18 532 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 11:26
Електронний підпис
10 січня 2019 11:21
Електронний підпис
09 січня 2019 15:20
Електронний підпис

Публічні документи

10 січня 2019 11:05
Електронний підпис
10 січня 2019 11:04
10 інші документи.rar
10 січня 2019 11:04
9_розрахунок_цiни.rar
10 січня 2019 11:04
6 проект договору.rar
10 січня 2019 11:04
4 забезпечення.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬБУДІЗОЛ"

ТОВ талисман строй

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬБУДІЗОЛ"
#40897440
Переможець 17 000 250,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 15:19

Документи

14 січня 2019 15:19
Електронний підпис
14 січня 2019 15:18
прот. 29.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬБУДІЗОЛ"
#40897440
17 000 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 15:19
Електронний підпис
14 січня 2019 15:18
прот. 29.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 10:29
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:19
Доп 2 -27.12.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:17
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 14:50
дод. уг. 1.PDF зміни до договору
01 квітня 2019 14:48
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 14:55
Doc - 15.02.2019.pdf укладений
15 лютого 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - пункт 2.1. викласти в наступній редакції: «2.1. Строки початку та закінчення робіт: Строк виконання робіт: 01.04.2019 р. – 20.12.2020 р. Підрядник розпочинає виконання робіт після укладання договору, і повинен завершити виконання робіт до 20 грудня 2020 року. Виконання робіт (строки початку та закінчення робіт) проводиться за погодженням з Замовником згідно з виділеними коштами. Початок виконання робіт та етапи (види робіт, розділи робіт) Підрядник обов’язково погоджує з Замовником.» - пункти 13.6. та 13.7. викласти в наступній редакції: «13.6. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу за цим Договором, протягом 10-ти банківських днів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Згідно з постановою Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 р. попередня оплата передбачається на строк не більше трьох місяців та перераховується на рахунок №37129040897440, відкритий в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Аванс може надаватися окремими сумами проміжними платежами в межах його загальної суми. Протягом трьомісячного терміну з дати перерахування авансу Замовник має право оплачувати фактично виконані роботи на підставі Актів приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін. 13.7. Підтвердження використання авансу відбувається наприкінці трьох місяців з дати його перерахування, а саме підтвердженням всіх перерахованих сум Актами приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідками про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін.»
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів виконання робіт та фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 2.4, 2.5 та 18.2 Договору про закупівлю робіт № 15 від "15" лютого 2019 року за взаємною згодою Сторін Сторони домовилися внести наступні зміни до вказаного договору: - за взаємною згодою сторін Сторони домовилися пункти 2.1, 3.1 та 19.1 Договору викласти в наступній редакції: "2.1. Строки початку та закінчення робіт: Строки виконання робіт: 01.04.2019р.-24.12.2021 р. Підрядник розпочинає виконанння робіт після укладання договору, і повинен завершити виконання робіт до 24 грудня 2021 року. Виконання робіт (строки початку та закінчення робіт) проводиться за погодженням з Замовником згідно з виділеними коштами. Початок виконання робіт та етапи (види робіт, розділи робіт) Підрядник обов'язково погоджує з Замовником" "3.1 Ціна цього Договору (договірна ціна) робіт визначається на основі кошторису та інших документів, пов'язаних із складанням і необхідних для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни, що є невід'ємною частиною Договору (Додаток №2)" "19.1 Цей Договір вважається укладеним змоменту його підписання Сторонами і скріплення підписів печатками і діє до 31.12.2012 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором"
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML