Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Frozen fish, fish fillets and other fish meat
Очікувана вартість
5 769 028,07 UAH
UA-2018-12-20-004002-a db13947e11ee44788bbfb9c3cdc149ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлов Богдан

+380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Belov Bogdan
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 14:24
Очікувана вартість: 5 769 028,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 769,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5769.03 UAH
Publication date: 20 грудня 2018 18:57
Enquiries until: 09 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 15 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 5 769 028 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 769 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72037 кг
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Frozen fish, fish fillets and other fish meat
CPV: 15220000-6
Період постачання: по 10 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 18:04
риба тд (зі змінами 3).pdf
11 лютого 2019 18:04
зміни 3 риба.pdf
22 січня 2019 20:16
зміни 2 риба.pdf
15 січня 2019 15:50
зміни риба.pdf
20 грудня 2018 18:54
риба договір 1.pdf
11 лютого 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 20:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 18:04
риба тд (зі змінами 3).pdf
22 січня 2019 20:16
риба тд (зі змінами 2).pdf
15 січня 2019 15:50
риба тд (зі змінами).pdf
20 грудня 2018 18:54
риба тд.pdf
11 лютого 2019 18:04
зміни 3 риба.pdf
22 січня 2019 20:16
зміни 2 риба.pdf
15 січня 2019 15:50
зміни риба.pdf
20 грудня 2018 18:54
риба договір 1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-20-004002-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 16 січня 2019 23:59
Оскарження умов ТД
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2018-12-20-004002-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2019 17:47
рішення від 18.01.2019 № 570 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2019 17:47
Рішення від 05.02.2019 № 1243.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2019 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесені відповідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 11 лютого 2019 18:08

Документи подані скаржником

16 січня 2019 23:59
№ 3304-04_14048-06 від 30.03.2018.PDF
16 січня 2019 23:59
№ 3304-06_3584-06 від 29.01.2018.pdf
16 січня 2019 23:59
Лист Мінюст.pdf
16 січня 2019 23:59
риба тд (зі змінами).pdf
16 січня 2019 23:59
Плата 2.pdf
04 лютого 2019 11:57
№ 3304-04_1983-06 від 17.01.2019.PDF

Документи подані замовником

01 лютого 2019 18:09
пояснення (Риба).pdf
01 лютого 2019 18:09
додаток до пояснення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000040 ● 1b3176f0bb3945deac4eca71ea1be42c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.05.2019 № 51
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.05.2019 № 51

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2018-12-20-004002-a, 20.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 12:31:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-20-004002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля?
3) чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 11 березня 2019 р. № 06 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 19 березня 2019 р. № 02 та від 02 травня 2019 р. № 03.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 17:24:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-20-004002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору від 11 березня 2019 р. № 06 укладено додаткові угоди від 19 березня 2019 р. № 02 та від 02 травня 2019 р. № 03, відповідно до яких збільшено ціну за одиницю товару на підставі пункту 2 частини четверної статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують факти коливання ціни риби на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (замовником не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів пояснення через електронну систему закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 лютого 2019
UA-2018-12-20-004002-adb13947e11ee44788bbfb9c3cdc149ea
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Каштан-Плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 лютого 2019 16:37
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2019 22:29
дозвіл.pdf
15 лютого 2019 22:28
працівники.pdf
15 лютого 2019 22:28
угода 131 від 01.04.2014.pdf
15 лютого 2019 22:28
договір 140 від 30.05.2017.pdf
15 лютого 2019 22:28
обладнання та мтб.pdf
15 лютого 2019 22:28
витяг з ЄДР.pdf
15 лютого 2019 22:28
довідка ст 17.pdf
15 лютого 2019 22:28
Лицензия (3).pdf
15 лютого 2019 22:28
Підписаний_G0119-7353-GL_tender.pdf
15 лютого 2019 22:28
lic_zaver (7).pdf
15 лютого 2019 22:28
lic_zaver (2).pdf
15 лютого 2019 22:28
Licenz.pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalenko_1948-K-O_20180427_copy (1).pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalen (1).pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed (7).pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 11:55
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:55
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:53
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:53
Електронний підпис
19 лютого 2019 10:57
ПДВ СМ.pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ СМ (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ Пож (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Мед книжка Хоменко (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Мед книжка Вовч (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір СМ 19.pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір СМ 12.pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
Довідка за ст. 17.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук СМ 19.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук СМ 12.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
Виписка з ЄДР (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Гарантія 1330-18-94.7z
19 лютого 2019 10:57
Банківська ліцензія.7z
19 лютого 2019 10:57
Витяг із Статуту.7z
19 лютого 2019 10:57
Лист для клієнтів.7z
19 лютого 2019 10:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 лютого 2019 10:57
Протокол НР.7Z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс

ТОВ "КАП-ПРОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 4 597 668,00
UAH з ПДВ
3 600 409,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 4 830 000,00
UAH з ПДВ
3 600 409,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 22:29
дозвіл.pdf
15 лютого 2019 22:28
працівники.pdf
15 лютого 2019 22:28
угода 131 від 01.04.2014.pdf
15 лютого 2019 22:28
договір 140 від 30.05.2017.pdf
15 лютого 2019 22:28
обладнання та мтб.pdf
15 лютого 2019 22:28
витяг з ЄДР.pdf
15 лютого 2019 22:28
довідка ст 17.pdf
15 лютого 2019 22:28
Лицензия (3).pdf
15 лютого 2019 22:28
Підписаний_G0119-7353-GL_tender.pdf
15 лютого 2019 22:28
lic_zaver (7).pdf
15 лютого 2019 22:28
lic_zaver (2).pdf
15 лютого 2019 22:28
Licenz.pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalenko_1948-K-O_20180427_copy (1).pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalen (1).pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed (7).pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 11:55
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:55
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:53
Електронний підпис
19 лютого 2019 11:53
Електронний підпис
19 лютого 2019 10:57
ПДВ СМ.pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ СМ (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ Пож (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Мед книжка Хоменко (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Мед книжка Вовч (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір СМ 19.pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір СМ 12.pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
Довідка за ст. 17.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук СМ 19.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук СМ 12.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
Виписка з ЄДР (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Гарантія 1330-18-94.7z
19 лютого 2019 10:57
Банківська ліцензія.7z
19 лютого 2019 10:57
Витяг із Статуту.7z
19 лютого 2019 10:57
Лист для клієнтів.7z
19 лютого 2019 10:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 лютого 2019 10:57
Протокол НР.7Z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс

ТОВ "КАП-ПРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 3 600 409,25
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
3 600 409,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 15:45
дод угода 7 до дог 06 від 11.03.2019 (1).pdf зміни до договору
10 квітня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 17:19
дод угода 6 до дог 06 (риба) (1).pdf зміни до договору
11 березня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 15:44
дод угода 3 до дог 06 (риба) (1).pdf зміни до договору
03 травня 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 14:59
дог угода 2 до дог 06 (1).pdf зміни до договору
20 березня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 14:18
договір 06 від 11.03.2019 (риба).pdf укладений
11 березня 2019 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 06
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 06
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.4, 11.1. договору поставки товару №06 від 11.03.2019 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 10.2. Договору викласти в новій редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 11.04.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України».
Номер договору про закупівлю: 06
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.4, 11.1. договору, дійшли згоди про наступне: Пункт 10.2. Договору викласти в новій редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». (сума договору та кількість товару: без змін).
Номер договору про закупівлю: 06
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML