Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Frozen fish, fish fillets and other fish meat
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Контактна особа: |
Бєлов Богдан +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council |
National ID: | 36299692 |
Contact point: |
Belov Bogdan +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2018 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 5 769 028,07 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 769,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5769.03 UAH |
Publication date: | 20 грудня 2018 18:57 |
Enquiries until: | 09 лютого 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 769 028 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 769 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 18:04 |
риба тд (зі змінами 3).pdf | |
11 лютого 2019 18:04 |
зміни 3 риба.pdf | |
22 січня 2019 20:16 |
зміни 2 риба.pdf | |
15 січня 2019 15:50 |
зміни риба.pdf | |
20 грудня 2018 18:54 |
риба договір 1.pdf |
11 лютого 2019 18:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
11 лютого 2019 18:04 |
риба тд (зі змінами 3).pdf
|
|||||||||||||||
11 лютого 2019 18:04 |
зміни 3 риба.pdf
|
|||||||||||||||
22 січня 2019 20:16 |
зміни 2 риба.pdf
|
|||||||||||||||
15 січня 2019 15:50 |
зміни риба.pdf
|
|||||||||||||||
20 грудня 2018 18:54 |
риба договір 1.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 січня 2019 23:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000040 ● 1b3176f0bb3945deac4eca71ea1be42c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2019 № 51
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.05.2019 № 51
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2018-12-20-004002-a, 20.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-28 12:31:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-20-004002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля?
3) чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 11 березня 2019 р. № 06 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 19 березня 2019 р. № 02 та від 02 травня 2019 р. № 03.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-28 17:24:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-20-004002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору від 11 березня 2019 р. № 06 укладено додаткові угоди від 19 березня 2019 р. № 02 та від 02 травня 2019 р. № 03, відповідно до яких збільшено ціну за одиницю товару на підставі пункту 2 частини четверної статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують факти коливання ціни риби на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (замовником не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів пояснення через електронну систему закупівель)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КАП-ПРОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Переможець |
3 600 409,25
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2020 15:45
|
дод угода 7 до дог 06 від 11.03.2019 (1).pdf | зміни до договору |
10 квітня 2020 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2020 17:19
|
дод угода 6 до дог 06 (риба) (1).pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2019 15:44
|
дод угода 3 до дог 06 (риба) (1).pdf | зміни до договору |
03 травня 2019 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2019 14:59
|
дог угода 2 до дог 06 (1).pdf | зміни до договору |
20 березня 2019 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 14:18
|
договір 06 від 11.03.2019 (риба).pdf | укладений |
11 березня 2019 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.4, 11.1. договору поставки товару №06 від 11.03.2019 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 10.2. Договору викласти в новій редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 11.04.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». |
Номер договору про закупівлю: | 06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.4, 11.1. договору, дійшли згоди про наступне: Пункт 10.2. Договору викласти в новій редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». (сума договору та кількість товару: без змін). |
Номер договору про закупівлю: | 06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |