Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Frozen fish, fish fillets and other fish meat
Очікувана вартість
5 769 028,07 UAH
UA-2018-12-20-004002-a db13947e11ee44788bbfb9c3cdc149ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа замовника: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Belov Bogdan
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 14:24
Очікувана вартість: 5 769 028,07 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 769,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 769,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 20 грудня 2018 18:57
Enquiries until: 09 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 15 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 5 769 028 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 769 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 5 769,03 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72037 кг
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Frozen fish, fish fillets and other fish meat
CPV: 15220000-6
Період постачання: по 10 березня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 лютого 2019 18:04
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2019 18:04
риба тд (зі змінами 3).pdf
11 лютого 2019 18:04
зміни 3 риба.pdf
22 січня 2019 20:16
зміни 2 риба.pdf
15 січня 2019 15:50
зміни риба.pdf
20 грудня 2018 18:54
риба договір 1.pdf
11 лютого 2019 18:04
Електронний цифровий підпис
22 січня 2019 20:16
Електронний цифровий підпис
15 січня 2019 15:51
Електронний цифровий підпис
21 грудня 2018 17:46
Електронний цифровий підпис
21 грудня 2018 17:38
Електронний цифровий підпис
20 грудня 2018 18:54
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2019 18:04
риба тд (зі змінами 3).pdf
22 січня 2019 20:16
риба тд (зі змінами 2).pdf
15 січня 2019 15:50
риба тд (зі змінами).pdf
20 грудня 2018 18:54
риба тд.pdf
11 лютого 2019 18:04
зміни 3 риба.pdf
22 січня 2019 20:16
зміни 2 риба.pdf
15 січня 2019 15:50
зміни риба.pdf
20 грудня 2018 18:54
риба договір 1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-20-004002-a.c1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 16 січня 2019 23:59
Оскарження умов ТД
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2018-12-20-004002-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 18 січня 2019 17:47
рішення від 18.01.2019 № 570 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2019 17:47
Рішення від 05.02.2019 № 1243.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2019 19:13

Документи подані скаржником

16 січня 2019 23:59
№ 3304-04_14048-06 від 30.03.2018.PDF
16 січня 2019 23:59
№ 3304-06_3584-06 від 29.01.2018.pdf
16 січня 2019 23:59
Лист Мінюст.pdf
16 січня 2019 23:59
риба тд (зі змінами).pdf
16 січня 2019 23:59
Плата 2.pdf
04 лютого 2019 11:57
№ 3304-04_1983-06 від 17.01.2019.PDF

Документи подані замовником

01 лютого 2019 18:09
пояснення (Риба).pdf
01 лютого 2019 18:09
додаток до пояснення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000040 ● 1b3176f0bb3945deac4eca71ea1be42c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-22 16:33:55
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.05.2019 № 51
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.05.2019 № 51

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2018-12-20-004002-a, 20.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 12:31:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-20-004002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля?
3) чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 11 березня 2019 р. № 06 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 19 березня 2019 р. № 02 та від 02 травня 2019 р. № 03.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 17:24:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-20-004002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору від 11 березня 2019 р. № 06 укладено додаткові угоди від 19 березня 2019 р. № 02 та від 02 травня 2019 р. № 03, відповідно до яких збільшено ціну за одиницю товару на підставі пункту 2 частини четверної статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують факти коливання ціни риби на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 36299692, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
  2. Інформація про предмет закупівлі: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, 5769028.07UAH, 15220000-6, ДК021, 72037, кг
  3. Інформація про оприлюднення: db13947e11ee44788bbfb9c3cdc149ea, 2018-12-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 22 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання строків під час укладення договору про закупівлю; відповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі; надання замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2018-12-20-004002-a; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 20.12.2018; тендерна документація зі змінами від 15.01.2019; тендерна документація зі змінами від 22.01.2019; тендерна документація зі змінами від 11.02.2019 (далі – тендерна документація); переліки змін до тендерної документації; протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2019 № 04; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» (далі – ТОВ «Каштан-Плюс») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Кап-Прод»; протокол засідання тендерного комітету від 26.02.2019 № 28 щодо визначення ТОВ «Каштан-Плюс» переможцем торгів; повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Каштан-Плюс»; договір про закупівлю від 11.03.2019 № 06; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода від 19.03.2019 № 2 до договору від 11.03.2019 № 06; додаткова угода від 02.05.2019 № 3 до договору від 11.03.2019 № 06; повідомлення про внесення змін. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аукціону, який відбувся 26.02.2019, найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Каштан-Плюс» з остаточною ціновою пропозицією 3 600 409,25 грн, з яким укладено договір про закупівлю від 11.03.2019 № 06. Між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ТОВ «Каштан-Плюс» укладено додаткову угоду від 19.03.2019 № 2 до договору від 11.03.2019 № 06, у якій зазначено, що «враховуючи лист Постачальника № 63 від 18.03.2019, експертний висновок Черкаської ТПП № О-213/02 від 15.03.2019, керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі, п.11.1 договору поставки товару № 06 від 11.03.2019» сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару (хек заморожений) на 10 відсотків (із 60,00 грн з ПДВ до 66 грн з ПДВ) без збільшення суми, визначеної у договорі». У додатковій угоді від 02.05.2019 № 3 до договору від 11.03.2019 № 06 зазначено, що «враховуючи лист Постачальника від № 97 від 02.05.2019, експертний висновок Черкаської ТПП № О-328/01 від 19.04.2019, керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1 договору поставки товару № 06 від 11.03.2019» Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ТОВ «Каштан-Плюс» дійшли згоди збільшити на 10 відсотків ціну за одиницю товару (хек заморожений) (із 66,00 грн з ПДВ до 72,60 грн з ПДВ) без збільшення суми, визначеної у договорі. Під час моніторингу встановлено, що зміна ціни за одиницю товару не перевищила межі визначені в пункті 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 28.05.2019 через електронну систему закупівель направлені запити Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Проте замовником не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів пояснення через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався., 10 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу надання замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); розгляд тендерних пропозицій; дотримання строків під час укладення договору про закупівлю; відповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (замовником не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів пояснення через електронну систему закупівель)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2019
UA-2018-12-20-004002-adb13947e11ee44788bbfb9c3cdc149ea
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Каштан-Плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 лютого 2019 16:37
sign.p7s

Публічні документи

15 лютого 2019 22:29
дозвіл.pdf
15 лютого 2019 22:28
працівники.pdf
15 лютого 2019 22:28
угода 131 від 01.04.2014.pdf
15 лютого 2019 22:28
договір 140 від 30.05.2017.pdf
15 лютого 2019 22:28
обладнання та мтб.pdf
15 лютого 2019 22:28
витяг з ЄДР.pdf
15 лютого 2019 22:28
довідка ст 17.pdf
15 лютого 2019 22:28
Лицензия (3).pdf
15 лютого 2019 22:28
Підписаний_G0119-7353-GL_tender.pdf
15 лютого 2019 22:28
lic_zaver (7).pdf
15 лютого 2019 22:28
lic_zaver (2).pdf
15 лютого 2019 22:28
Licenz.pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalenko_1948-K-O_20180427_copy (1).pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalen (1).pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed (7).pdf

Документи

20 лютого 2019 16:40
sign.p7s

Публічні документи

19 лютого 2019 11:55
sign.p7s
19 лютого 2019 11:55
sign.p7s
19 лютого 2019 11:53
sign.p7s
19 лютого 2019 11:53
sign.p7s
19 лютого 2019 10:57
ПДВ СМ.pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ СМ (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ Пож (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Мед книжка Хоменко (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Мед книжка Вовч (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір СМ 19.pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір СМ 12.pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
Довідка за ст. 17.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук СМ 19.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук СМ 12.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
Виписка з ЄДР (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Гарантія 1330-18-94.7z
19 лютого 2019 10:57
Банківська ліцензія.7z
19 лютого 2019 10:57
Витяг із Статуту.7z
19 лютого 2019 10:57
Лист для клієнтів.7z
19 лютого 2019 10:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 лютого 2019 10:57
Протокол НР.7Z

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 4 597 668,00
UAH з ПДВ
3 600 409,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 4 830 000,00
UAH з ПДВ
3 600 409,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 22:29
дозвіл.pdf
15 лютого 2019 22:28
працівники.pdf
15 лютого 2019 22:28
угода 131 від 01.04.2014.pdf
15 лютого 2019 22:28
договір 140 від 30.05.2017.pdf
15 лютого 2019 22:28
обладнання та мтб.pdf
15 лютого 2019 22:28
витяг з ЄДР.pdf
15 лютого 2019 22:28
довідка ст 17.pdf
15 лютого 2019 22:28
Лицензия (3).pdf
15 лютого 2019 22:28
Підписаний_G0119-7353-GL_tender.pdf
15 лютого 2019 22:28
lic_zaver (7).pdf
15 лютого 2019 22:28
lic_zaver (2).pdf
15 лютого 2019 22:28
Licenz.pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalenko_1948-K-O_20180427_copy (1).pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalen (1).pdf
15 лютого 2019 22:28
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed (7).pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 11:55
sign.p7s
19 лютого 2019 11:55
sign.p7s
19 лютого 2019 11:53
sign.p7s
19 лютого 2019 11:53
sign.p7s
19 лютого 2019 10:57
ПДВ СМ.pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ СМ (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
ПДВ Пож (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Мед книжка Хоменко (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Мед книжка Вовч (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір СМ 19.pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір СМ 12.pdf
19 лютого 2019 10:57
Договір Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
Довідка за ст. 17.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук СМ 19.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук СМ 12.pdf
19 лютого 2019 10:57
Відгук Пож.pdf
19 лютого 2019 10:57
Виписка з ЄДР (к).pdf
19 лютого 2019 10:57
Гарантія 1330-18-94.7z
19 лютого 2019 10:57
Банківська ліцензія.7z
19 лютого 2019 10:57
Витяг із Статуту.7z
19 лютого 2019 10:57
Лист для клієнтів.7z
19 лютого 2019 10:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 лютого 2019 10:57
Протокол НР.7Z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 3 600 409,25
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 17:20

Документи

26 лютого 2019 17:20
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
3 600 409,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 17:20
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 березня 2019 14:18
договір 06 від 11.03.2019 (риба).pdf укладений
11 березня 2019 14:17
sign.p7s зміни до договору
03 травня 2019 15:44
дод угода 3 до дог 06 (риба) (1).pdf зміни до договору
03 травня 2019 15:44
sign.p7s зміни до договору
20 березня 2019 14:59
дог угода 2 до дог 06 (1).pdf зміни до договору
20 березня 2019 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 06
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 06
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку