Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони р.Дніпро на території м.Нікополь
Services for development of a land management project on the organization and establishment of land of the water fund and water protection zone of the Dnieper river on the territory of the city of Nikopol, Dnipropetrovsk region
Services for development of a land management project on the organization and establishment of land of the water fund and water protection zone of the Dnieper river on the territory of the city of Nikopol, Dnipropetrovsk region
Очікувана вартість
6 929 634,00 UAH
UA-2018-12-20-003999-a ● 42719a05aff44bc29f7cef8b6be1a31f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Мякотнін Станіслав +380979708176 0979708176@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of landscaping, infrastructure and utilities |
National ID: | 26136719 |
Contact point: |
Myakotin Stanislav +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Additional contacts: |
Stanislav Myakotin +380979708176 0979708176@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2018 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 6 929 634,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 929,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 207889.02 UAH |
Publication date: | 20 грудня 2018 18:53 |
Enquiries until: | 19 січня 2019 13:00 |
Complaints submission until: | до 25 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 січня 2019 13:00 |
Information
Estimated total value: | 6 929 634 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 930 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони р.Дніпро на території м.Нікополь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м Нікополь, вул Електрометалургів, 3
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Services for development of a land management project on the organization and establishment of land of the water fund and water protection zone of the Dnieper river on the territory of the city of Nikopol, Dnipropetrovsk region
CPV: 71250000-5
Період постачання:
по 31 липня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 09:43 |
ТД Архітектурні інженерні та геодезичні послуги_нова редакція_21_01_2019.doc | |
21 січня 2019 09:43 |
ТД перелік змін_21_01_2019.doc | |
20 грудня 2018 19:12 |
ТД Архітектурні інженерні та геодезичні послуги.doc |
21 січня 2019 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
21 січня 2019 09:43 |
ТД Архітектурні інженерні та геодезичні послуги_нова редакція_21_01_2019.doc
|
||||||||||||
21 січня 2019 09:43 |
ТД перелік змін_21_01_2019.doc
|
||||||||||||
20 грудня 2018 19:12 |
ТД Архітектурні інженерні та геодезичні послуги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-20-003999-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:41551176
Дата подання: 16 січня 2019 16:22
Вимога про усунення порушень умов закупівлі.
Вимога про усунення порушень умов закупівлі.
20.12.2018 року Замовником - УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг: «Послуги з розробки проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони р.Дніпро на території м.Нікополь» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-20-003999-a).
В силу імперативних приписів ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») закупівлі здійснюються за такими принципами як:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Трактуючи дану норму важливо виокремити один із таких принципів, як недискримінація учасників, що безумовно має значення при визначенні переможця.
Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 вищевказаного Закону. Зокрема ч.3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.2 Додатку 3 до тендерної документації «Кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник зобов’язаний надати інформацію про фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 15-ти осіб. Вказаною вимогою Замовник фактично створює перешкоду учасникам, які мають у своєму штаті менш як 15 осіб з вищезазначеною освітою. Відповідно до ст.26 ЗУ «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; ст.5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Законодавством України не передбачено наявність в штаті землевпорядної організації фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою в кількості - не менше 15-ти осіб. Дана вимога суперечить чинному законодавству, носить дискримінаційний характер та обмежує конкуренцію учасників.
Також відповідно до умов Тендерної документації (Додаток 3 до Тендерної документації, а саме п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази) Учасник зобов’язаний надати інформацію, щодо наявності повітряних дронів для здійснення візуального обстеження в кількості – не менше 3 одиниць. Слід зауважити, що для надання послуг з розробки проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони, в тому числі для здійснення інженерно-геодезичних вишукувань (топографо-геодезичної зйомки), подальшого виготовлення землевпорядної документації (та документів, які будуть в основі цієї документації) законодавством не передбачена наявність повітряних дронів. У випадку, якщо необхідно обов’язково надати інформацію про наявність на підприємстві повітряних дронів в кількості – не менше 3 одиниць, просимо вказати нормативно – правовий акт, з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю нормативно – правового акту, яким ця вимога передбачена.
Також відповідно до п.4.4 Загальних положень Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)- до 01.07.2019р. На нашу думку, вказаний строк для надання послуг є необґрунтованим та нелогічним. Відповідно до ст.28 ЗУ «Про землеустрій» розробники документації із землеустрою мають право: г) виконувати роботи із складання документації із землеустрою у строк, передбачений договором. Максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору. Враховуючи те, що відповідно до Тендерної документації, Календарного графіку та Проекту договору вищезазначені послуги включають в себе весь комплекс робіт, в т.ч.погодження проекту землеустрою відповідно до ст.186 ЗКУ та отримання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації (слід зауважити, що погодження проекту землеустрою у відповідних інстанціях буде здійснюватися послідовно), то вказаний строк для надання послуг є необґрунтовано коротким.
На підставі вище викладеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення недоліків в Тендерній документації, а саме:
- внести зміни до п.2 Додатку 3 до тендерної документації «Кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та видалити абзац – «фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 15-ти осіб».
- внести зміни до п.1 Додатку 3 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та видалити абзац –«повітряні дрони для здійснення візуального обстеження – не менше 3 одиниць;
- внести зміни до Загальних положень тендерної документації (п. 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)) та скорегувати строк надання послуг – 6 місяців з моменту підписання договору.
Просимо вас усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Результати розгляду даного звернення просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Розгорнути
Згорнути
20.12.2018 року Замовником - УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг: «Послуги з розробки проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони р.Дніпро на території м.Нікополь» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-20-003999-a).
В силу імперативних приписів ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») закупівлі здійснюються за такими принципами як:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Трактуючи дану норму важливо виокремити один із таких принципів, як недискримінація учасників, що безумовно має значення при визначенні переможця.
Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 вищевказаного Закону. Зокрема ч.3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.2 Додатку 3 до тендерної документації «Кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник зобов’язаний надати інформацію про фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 15-ти осіб. Вказаною вимогою Замовник фактично створює перешкоду учасникам, які мають у своєму штаті менш як 15 осіб з вищезазначеною освітою. Відповідно до ст.26 ЗУ «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; ст.5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Законодавством України не передбачено наявність в штаті землевпорядної організації фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою в кількості - не менше 15-ти осіб. Дана вимога суперечить чинному законодавству, носить дискримінаційний характер та обмежує конкуренцію учасників.
Також відповідно до умов Тендерної документації (Додаток 3 до Тендерної документації, а саме п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази) Учасник зобов’язаний надати інформацію, щодо наявності повітряних дронів для здійснення візуального обстеження в кількості – не менше 3 одиниць. Слід зауважити, що для надання послуг з розробки проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони, в тому числі для здійснення інженерно-геодезичних вишукувань (топографо-геодезичної зйомки), подальшого виготовлення землевпорядної документації (та документів, які будуть в основі цієї документації) законодавством не передбачена наявність повітряних дронів. У випадку, якщо необхідно обов’язково надати інформацію про наявність на підприємстві повітряних дронів в кількості – не менше 3 одиниць, просимо вказати нормативно – правовий акт, з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю нормативно – правового акту, яким ця вимога передбачена.
Також відповідно до п.4.4 Загальних положень Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)- до 01.07.2019р. На нашу думку, вказаний строк для надання послуг є необґрунтованим та нелогічним. Відповідно до ст.28 ЗУ «Про землеустрій» розробники документації із землеустрою мають право: г) виконувати роботи із складання документації із землеустрою у строк, передбачений договором. Максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору. Враховуючи те, що відповідно до Тендерної документації, Календарного графіку та Проекту договору вищезазначені послуги включають в себе весь комплекс робіт, в т.ч.погодження проекту землеустрою відповідно до ст.186 ЗКУ та отримання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації (слід зауважити, що погодження проекту землеустрою у відповідних інстанціях буде здійснюватися послідовно), то вказаний строк для надання послуг є необґрунтовано коротким.
На підставі вище викладеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення недоліків в Тендерній документації, а саме:
- внести зміни до п.2 Додатку 3 до тендерної документації «Кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та видалити абзац – «фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 15-ти осіб».
- внести зміни до п.1 Додатку 3 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та видалити абзац –«повітряні дрони для здійснення візуального обстеження – не менше 3 одиниць;
- внести зміни до Загальних положень тендерної документації (п. 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)) та скорегувати строк надання послуг – 6 місяців з моменту підписання договору.
Просимо вас усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Результати розгляду даного звернення просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2019 09:39
Шановний учасник!
При підготовці технічних, якісних, кількісних та інших вимог щодо закупівлі послуги з розробки проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони було вирішено залучити саме таку кількість зазначених фахівців встановлених п.2 Додатку 3 до тендерної документації. Дана необхідність викликана великим обсягом робіт та обмеженим часом на їх виконання.
Відповідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник встановив перелік необхідного обладнання, яке повинно використовуватися для отримання запланованого результату. Водночас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник передбачив, що матеріально технічна база, необхідна для надання послуг, може бути у власності Учасника та/або орендована Учасником та/або шляхом залучення Учасником сторонніх організацій в цій частині. Умови для конкуренції встановлено однакові для всіх організацій, які планують взяти участь в тендері. Тому стверджувати, що це дискримінація – безпідставно. Згідно ст.27 Закону України “Про землеустрій” замовник має право самостійно визначати строк виконання робіт.
Згідно ст.27 Закону України “Про землеустрій” замовник має право самостійно визначати строк виконання робіт, але не більше шести місяців.
Відповідно п.18 ст.186 Земельного кодексу України, кожен орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, інший суб’єкт, визначений цією статтею, розглядає та погоджує документацію із землеустрою самостійно та незалежно від погодження документації із землеустрою іншими органами.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження кваліфікаційним критеріям виходячи із специфіки предмету закупівлі. Замовником був визначений перелік документів, які, на думку Замовника, достатні аби забезпечити упевненість Замовника у спроможності Учасників виконати замовлення відповідно до умов тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, для отримання якісних матеріалів за результатами надання послуг за предметом закупівлі, а також з метою забезпечення реалізації державної політики у галузі використання та охорони земель у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації в цій частині.
При підготовці технічних, якісних, кількісних та інших вимог щодо закупівлі послуги з розробки проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони було вирішено залучити саме таку кількість зазначених фахівців встановлених п.2 Додатку 3 до тендерної документації. Дана необхідність викликана великим обсягом робіт та обмеженим часом на їх виконання.
Відповідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник встановив перелік необхідного обладнання, яке повинно використовуватися для отримання запланованого результату. Водночас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник передбачив, що матеріально технічна база, необхідна для надання послуг, може бути у власності Учасника та/або орендована Учасником та/або шляхом залучення Учасником сторонніх організацій в цій частині. Умови для конкуренції встановлено однакові для всіх організацій, які планують взяти участь в тендері. Тому стверджувати, що це дискримінація – безпідставно. Згідно ст.27 Закону України “Про землеустрій” замовник має право самостійно визначати строк виконання робіт.
Згідно ст.27 Закону України “Про землеустрій” замовник має право самостійно визначати строк виконання робіт, але не більше шести місяців.
Відповідно п.18 ст.186 Земельного кодексу України, кожен орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, інший суб’єкт, визначений цією статтею, розглядає та погоджує документацію із землеустрою самостійно та незалежно від погодження документації із землеустрою іншими органами.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження кваліфікаційним критеріям виходячи із специфіки предмету закупівлі. Замовником був визначений перелік документів, які, на думку Замовника, достатні аби забезпечити упевненість Замовника у спроможності Учасників виконати замовлення відповідно до умов тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, для отримання якісних матеріалів за результатами надання послуг за предметом закупівлі, а також з метою забезпечення реалізації державної політики у галузі використання та охорони земель у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації в цій частині.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 лютого 2019
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна, Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Технодар-Днепр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Технодар-Днепр #40088101 |
Переможець |
6 798 953,88
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 18:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 09:35
|
07032019131827.pdf | укладений |
07 березня 2019 13:21
|