Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, в с. Трипілля, Обухівського району Київської області" відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
8 429 785,33 UAH
UA-2018-12-20-003638-a c5131782c7544cbb97182f9bb746c3e0
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Форманчук

+380500347079 obuhiv_rcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 37910005
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., м. Українка, вул. Київська, 1
Контактна особа: Олександр Форманчук
+380500347079
obuhiv_rcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 19:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 13:57
Очікувана вартість: 8 429 785,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 148,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, в с. Трипілля, Обухівського району Київської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08722, Україна, Київська область, Трипілля, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2018 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 17:25
Тендерна документація.doc
20 грудня 2018 17:25
Додаток 1.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 4.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 5.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 3.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 6.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 2.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 8.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 7.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 10.docx
20 грудня 2018 17:25
Додаток 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-20-003638-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 22 січня 2019 12:37
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-08-000024 ● 9283a903cf2c4c788fc7c0509258153c
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2019 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.05.2019 № 95
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2019 № 95

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2018-12-20-003638-a 20.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 21 травня 2019 року зазначено, що за результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Відповідно до висновку вказане порушення виявлено внаслідок невідповідності тендерної пропозиції Переможця — ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» умовам ТД з наступних підстав: 1. Відсутні довідки: про наявність в учасника складських та адміністративних (офісних) приміщень із зазначенням їх площі та адреси; про наявність в учасника будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися); про наявність обладнання та механізованих інструментів, чим порушено пп. 1.1, 1.2, 1.3 п. 1 Додатку 2 ТД відповідно. 2. Довідка від 02.01.2019 № 1/01/19, що містить інформацію про наявність виконання ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» аналогічних договорів, не відповідає встановленій формі, чим порушено пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 ТД. 3. Відсутній відгук від замовника щодо виконання договору будівельного підряду, чим порушено пп.3.4 п. 3 Додатку 2 ТД. 4. Строк дії довідки з обслуговуючого банку від 08.11.2018 № 181108ІГ13512724 перевищує строк 15-ти днів з моменту її видачі в банківській установі. Крім того, відсутня довідка з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, чим порушено вимоги пп. 4.8 п. 4 Додатку 2 ТД. Крім того, у пропозиції Переможця надано лист від 02.01.2019 № 10/01/19 перелік документів який містить відбиток печатки ТОВ «ІК «МІРАЙКОМ», та не містить відбитка печатки ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» - Переможець. Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради «Обухівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» не погоджується з висновком з наступних підстав: 1. Відсутність довідки про наявність в переможця складських та адміністративних (офісних) приміщень із зазначенням їх площі та адреси, ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено договір оренди складських та офісних приміщень між ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія «Будмонтаж» та ТОВ «Архітехбуд», як доказ документального підтвердження складських та адміністративних (офісних) приміщень. 2. Відсутність довідки про наявність в переможця будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких переможець має можливість (право) користуватися ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено договір підряду № 1 між ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія «Будмонтаж» та ТОВ «Партнер плюс», як доказ документального підтвердження оренди будівельних машин та механізмів. 3. Відсутність довідки про наявність обладнання та механізованих інструментів ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено інвентарні картки обліку основних засобів на углові шліфувальні машини, молоток відбивний, перфоратори, як доказ документального підтвердження права власності на обладнання та механізовані інструменти. 4. Довідка від 02.01.2019 № 1/01/19, що містить інформацію про наявність виконання ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» аналогічних договорів, не відповідає встановленій формі ідентична довідці, яка вимагалась Замовником, тобто переможець допустив формальну (несуттєву) помилку, яка не впливає на зміст пропозиції переможця. Відповідно до п. 3.3. розділу 5 тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних (несуттєвих) помилок, незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відсутній відгук від замовника щодо виконання договору будівельного підряду не впливає на зміст пропозиції переможця. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, оскільки ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ» зареєстроване 04.10.2018р. воно фактично не могло за короткий термін отримати відгуки щодо виконання договорів будівельного підряду.. Відповідно до ст. 28 вищезазначеного закону та до п.1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником не застосовуються. Оскільки ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ» надало найменшу цінову з метою економії бюджетних коштів тендерним комітетом було прийнято рішення прийняти цінову пропозицію ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ», як найбільш економічно вигідну. 6. Строк дії довідки з обслуговуючого банку від 08.11.2018 № 181108ІГ13512724 перевищує строк 15-ти днів з моменту її видачі в банківській установі. На момент заключення Договору підряду ТОВ «Монтажно-будівельна компанія «Будмонтаж» надала вищезазначену довідку з АТ КБ «ПриватБанк» №190130SU21110200 від 30.01.2019р. (додається). 7. Відсутня довідка з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. На момент заключення Договору підряду ТОВ «Монтажно-будівельна компанія «Будмонтаж» надала вищезазначену довідку з АТ КБ «ПриватБанк» №190130SU21150300 від 30.01.2019р. (додається). 8. Лист від 02.01.2019 № 10/01/19 перелік документів який містить відбиток печатки ТОВ «ІК «МІРАЙКОМ», та не містить відбитка печатки ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» - Переможець. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання. Копія документа, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Тобто печатка ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» не є обов’язковою на вищезазначеному листі та не впливає на зміст пропозиції переможця, і не могла бути підставою для відхилення пропозиції.

2019-05-28 17:23:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-06-06 11:52:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД" 7 499 823,88
UAH з ПДВ
7 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Монтажно-Будівельна Компанія "БУДМОНТАЖ" 8 295 000,00
UAH з ПДВ
7 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 8 075 300,23
UAH з ПДВ
7 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП» 8 428 904,40
UAH з ПДВ
8 428 904,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ 8 429 193,91
UAH з ПДВ
8 429 193,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2019 17:32
субпідрядник.pdf.zip
04 січня 2019 17:11
підрядник.pdf.zip
04 січня 2019 17:11
кошторис.zip
04 січня 2019 17:11
довідки + додатки.pdf.zip
04 січня 2019 17:11
аналог.договори.pdf.zip

Публічні документи

04 січня 2019 18:54
Електронний підпис
04 січня 2019 18:54
ВТД_скан.pdf
04 січня 2019 18:53
ВТД_скан.pdf
04 січня 2019 18:35
Електронний підпис
04 січня 2019 18:34
Трипілля тендер.zip
04 січня 2019 18:33
Сертификати 1.zip
04 січня 2019 18:33
сертификати.zip
04 січня 2019 18:33
сертификаты окна.zip
04 січня 2019 18:33
gws22-230.pdf
04 січня 2019 18:32
gbh5-40.pdf
04 січня 2019 18:32
gdh7-46.pdf
04 січня 2019 18:32
gsh11.pdf
04 січня 2019 18:32
ОЗ-6_перфоратор 2.pdf
04 січня 2019 18:32
ОЗ-6_перфоратор.pdf
04 січня 2019 18:32
ОЗ-6_молоток.pdf
04 січня 2019 18:32
ОЗ-6_болгарка.pdf
04 січня 2019 18:32
ОЗ-6_болгарка 2.pdf
04 січня 2019 18:32
Договор Транспорт (1).pdf
04 січня 2019 18:32
Лицензия с перечнем.pdf
04 січня 2019 18:32
Лист_Законодавство.pdf
04 січня 2019 18:32
Лист_ТЗ.pdf
04 січня 2019 18:32
Лист_ліцензія.pdf
04 січня 2019 18:32
Лист_захист_довкілля.pdf
04 січня 2019 18:32
Довідка_ІТП.pdf
04 січня 2019 18:32
Довідка_ТП.pdf
04 січня 2019 18:32
паспорт 3.pdf
04 січня 2019 18:32
паспорт 4.pdf
04 січня 2019 18:32
паспорт 2.pdf
04 січня 2019 18:32
паспорт 1.pdf
04 січня 2019 18:32
ИНН.jpg
04 січня 2019 18:32
ИНН.pdf
04 січня 2019 18:32
Статут.pdf
04 січня 2019 18:32
Виписка з ЭДР.pdf
04 січня 2019 18:32
Опис.pdf
04 січня 2019 18:32
Цінова Пропозиція.pdf
04 січня 2019 18:32
Гарантийний лист.pdf
04 січня 2019 18:32
Графік Трипілля.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 16:41
Електронний підпис
04 січня 2019 16:31
Трипілля.imd
04 січня 2019 15:48
Зведений кошторис.pdf
04 січня 2019 15:48
Договірна ціна.pdf
04 січня 2019 15:48
Дефектний акт.pdf
04 січня 2019 15:48
оригінали акти.pdf
04 січня 2019 15:48
Оригінал договору.pdf
04 січня 2019 15:48
дов квал робытників.pdf
04 січня 2019 15:48
дов банк.pdf
04 січня 2019 15:48
Дов аналог договора.pdf
04 січня 2019 15:48
гарантійні листи.pdf
04 січня 2019 15:48
цінова пропозиція.pdf
04 січня 2019 15:47
гарант лист.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 13:45
Електронний підпис
04 січня 2019 13:35
Довідки з банку .pdf
04 січня 2019 13:35
ЦП.pdf
04 січня 2019 13:35
Згода ПД.pdf
04 січня 2019 13:35
Лист ліцензія.pdf
04 січня 2019 13:35
Тех.завд..pdf
04 січня 2019 13:35
Гарант.лист..pdf
04 січня 2019 13:35
Ст.17.pdf
04 січня 2019 13:35
Лист санкції.pdf
04 січня 2019 13:35
Лист щодо розрах..pdf
04 січня 2019 13:35
Згода з дог.забезпеч..pdf
04 січня 2019 13:35
Довідка довкілля.pdf
04 січня 2019 13:35
Лист сетиф..pdf
04 січня 2019 13:35
Лист ЗУ.pdf
04 січня 2019 13:35
Кадри.rar
04 січня 2019 13:35
Суб.rar
04 січня 2019 13:35
сертиф амбул.rar
04 січня 2019 13:35
Аналог.дог. Т.rar
04 січня 2019 13:35
Статут.pdf
04 січня 2019 13:35
Паспорт директор.pdf
04 січня 2019 13:35
Паспорт директор2.pdf
04 січня 2019 13:35
Витяг ПДВ.pdf
04 січня 2019 13:35
Licensiya_DABI.pdf
04 січня 2019 13:35
МТБ Т.rar
04 січня 2019 13:35
Трипілля пдф 04,01.rar
04 січня 2019 13:35
Трипілля тендер.rar
04 січня 2019 13:35
графік Трипілля.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 14:52
Цінова пропозиція.pdf
04 січня 2019 14:52
Технічне завдання.pdf
04 січня 2019 14:52
Статут.pdf
04 січня 2019 14:52
ст17.pdf
04 січня 2019 14:52
Проект договору.pdf
04 січня 2019 14:52
Повноваження.pdf
04 січня 2019 14:52
Довідка працівники.pdf
04 січня 2019 14:52
Довідка паспорта.pdf
04 січня 2019 14:52
Довідка обладнання.pdf
04 січня 2019 14:52
Гарантійний умови.pdf
04 січня 2019 14:52
Гарантійний дозволи.pdf
04 січня 2019 14:52
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 січня 2019 14:52
Витяг ПДВ.pdf
04 січня 2019 14:52
витяг ЄДРПОУ 2018.pdf
04 січня 2019 14:52
Будівельна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"

ТОВ "Монтажно-Будівельна Компанія "БУДМОНТАЖ"

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНРАЙЗ БІЛДІНГ ГРУП»

ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"
#41113070
Відхилено 7 290 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 14:24
ТОВ "Монтажно-Будівельна Компанія "БУДМОНТАЖ"
#42519505
Переможець 7 300 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 11:39

Документи

11 січня 2019 14:24
Електронний підпис
11 січня 2019 14:22
Протокол розгляду.jpg

Документи

16 січня 2019 11:39
Електронний підпис
16 січня 2019 11:37
Протокол розгляду.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Монтажно-Будівельна Компанія "БУДМОНТАЖ"
#42519505
7 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2019 11:39
Електронний підпис
16 січня 2019 11:37
Протокол розгляду.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:48
Додаткова угода 4...pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:46
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 11:23
Додаткова №3.PDF зміни до договору
19 вересня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 12:27
Трипілля додаткова угода.PDF зміни до договору
02 липня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 10:18
Додаткова угода 2019-02-06.PDF зміни до договору
15 квітня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 15:14
Додаток2.jpg укладений
05 лютого 2019 15:09
Додаток1.jpg укладений
05 лютого 2019 15:09
Додаток1.1.jpg укладений
05 лютого 2019 15:09
Додаток3.jpg укладений
05 лютого 2019 15:09
Додаток3.1.jpg укладений
05 лютого 2019 15:09
Договір3.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір8.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір2.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір1.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір6.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір7.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір4.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір5.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08
Договір9.jpg укладений
05 лютого 2019 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну погашення попередньої оплати коштів (авансу) ТОВ "Монтажно-будівельна компанія "Будмонтаж" до 17 травня 2019 року відповідно до розпорядження Обухівської районної державної адміністрації Київської області № 162 від 12 квітня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2019/02/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2019/02/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні Закупівлі": покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 2019/02/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публіні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 2019/02/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публіні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 2019/02/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 7 288 563,63
UAH (в тому числі ПДВ 1 214 760,60 UAH)