Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Захарівського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Zakhariv region
Очікувана вартість
19 622 419,00 UAH
UA-2018-12-20-002637-c ddef584d981840ca98253dc69fdf2d93
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 12:15
Очікувана вартість: 19 622 419,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 20 грудня 2018 18:05
Enquiries until: 11 січня 2019 10:00
Complaints submission until: до 17 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 19 622 419 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Захарівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of public motor roads of local importance Zakhariv region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2018 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 18:02
проект договору.docx
20 грудня 2018 18:02
ТД ЕУ Захарівка М.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-12-20-002637-cddef584d981840ca98253dc69fdf2d93
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 січня 2019 12:24
Електронний підпис

Документи

25 січня 2019 12:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" 19 580 400,00
UAH з ПДВ
19 380 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 19 610 000,00
UAH з ПДВ
19 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
#32018511
Переможець 19 380 390,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:38

Документи

01 лютого 2019 15:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
#32018511
19 380 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 15:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 17:55
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 18:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 08:39
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 08:15
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2019 09:58
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 15:47
25У ЕУ М Захарівка Облавтодор ДУ1 21 02 19 (1).pdf зміни до договору
22 лютого 2019 15:47
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:09
25У ЕУ М Захарівка Облавтодор 20 02 19.pdf укладений
22 лютого 2019 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною законодавчої бази стосовно ціноутворення та відповідно до п. 3.3. розділу ІІІ. «Ціна Договору» внести зміни до умов Договору. (детально викладено в скан копії додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 25У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» таким рахунком: р/р 26004010636058 в ПАТ «БАНК ВОСТОК», м. Дніпро, МФО 307123, код ЄДРПОУ- 32018511.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 25У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49 2. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» індивідуальним податковим номером платника ПДВ: ІПН 426414115547 3. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок /IBAN № UA 593071230000026004010636058 банк: ПАТ «БАНК ВОСТОК» Дніпро.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 447 823,00 грн та встановити у розмірі – 1 132 177,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 1 132 177,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік збільшити на 3 436,00 грн та встановити у розмірі – 1 135 613,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 1 135 613,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 5 863 882,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 5 863 882,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2021р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 1 253 475,00 грн та встановити у розмірі – 4 610 407,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 4 610 407,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 500 000,00 грн та встановити у розмірі – 4 110 407,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 4 110 407,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 625 000,00 грн та встановити у розмірі – 3 485 407,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 3 485 407,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 592 595,00 грн та встановити у розмірі – 2 892 812,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 2 892 812,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 110 000,00 грн та встановити у розмірі – 2 782 812,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 2 782 812,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 2 000 000,00 грн та встановити у розмірі – 782 812,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 782 812,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 686 890,00 грн та встановити у розмірі – 95 922,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 95 922,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 145 410,00 грн та встановити у розмірі – 241 332,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 241 332,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 05.08.2020р. № 518/од-2020 «Про внесення змін до Переліку автомобільних доріг місцевого значення, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 25 червня 2012 року № 632/А-2012»: Додаток до договору «Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення» викласти в наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 2 143 420,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 2 143 420,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 1 849 705,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 1 849 705,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 2 143 420,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 25У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2019 — 18 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 597 756,00
UAH (в тому числі ПДВ 432 959,33 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір №25У/19 від 20.02.2019р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України.