Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд за виконанням робіт з «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, код 71520000-9 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
3 919 968,00 UAH
UA-2018-12-20-001995-c bf3b14b0a3fe4b16a579cb67684b7861
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
З метою виконання заходу з «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва))» (далі - Роботи), передбаченого рішенням Київської міської ради від 20.11.2018 №146/6197 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049» необхідно здійснити авторський нагляд за дотриманням проектних рішень, та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами виконаних робіт по Договору від 20.11.2018 №744-ДБМ-18 укладеного з ПАТ «Київметробуд». Відповідно до статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» під час будівництва об'єкта архітектури здійснюється авторський нагляд. Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими ними особами. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», п. 2 «Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури» - авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту. Автором і розробником проектної документації будівництва об'єкту «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (І черга будівництва - дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар») є ТОВ «Київметропроект», відповідно до Договору від 13.10.2016 № 08/16-КМП. Авторський нагляд повинен забезпечуватись протягом усього періоду виконання будівельних робіт з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил. Відповідно до пункту 11.9 розділу 11 Договору від 13.10.2016 №08/16-КМП на виконання проектних Робіт, укладеного між КП «Київський метрополітен» та ТОВ «Київметропроект», а саме: «11.9. Результатом виконання робіт за договором є проектна документація на створення об’єкту архітектури, як об’єкт авторського права. Немайнові права інтелектуальної власності на об’єкт авторського права належать Підряднику, а майнові права інтелектуальної власності на об’єкт авторського права – Замовнику і Підряднику спільно». КП «Київський метрополітен» направлено лист від 19.07.2018 №24/08-722, щодо намірів здійснення авторського нагляду ТОВ «Київметропроект», або іншою уповноваженою особою, у відповідь на який отримано лист від 20.07.2018 №204/01-КМП про те, що ТОВ «Київметропроект» буде виконувати авторський нагляд за будівництвом вищевказаних Робіт. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуг «Авторський нагляд за виконанням робіт з «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, код 71520000-9 за ДК 021-2015)», договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником Товариством з обмеженою відповідальністю «Київметропроект».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Місце надання послуги: об’єкт Замовника, дільниця Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)).

Строк надання послуги: 30.11.2021, але у будь-якому разі не раніше дати повного виконання своїх зобов’язань Сторонами. Строки початку та закінчення визначаються план-графіком виконання робіт з авторського нагляду до договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Авторський нагляд за виконанням робіт з «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

20 грудня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 16:01
Протокол від 20.12.18 №3296.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київметропроект»
#36798738
Переможець 3 918 780,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2018 16:11

Документи

20 грудня 2018 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2018 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київметропроект»
#36798738
3 918 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2018 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 11:16
Звіт про виконання договору.pdf укладений
28 грудня 2023 11:15
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 11:18
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019-КИЇВМЕТРОПРОЕКТ- ДУ8.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 09:50
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019-КИЇВМЕТРОПРОЕКТ- ДУ7.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 15:31
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019-КИЇВМЕТРОПРОЕКТ- ДУ6.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 11:28
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019 — ТОВ КИЇВМЕТРОПРОЕКТ — ДУ5 від 18.08.2021 — обґрунтування.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 11:28
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019 — ТОВ КИЇВМЕТРОПРОЕКТ — ДУ5 від 18.08.2021.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 16:11
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019-КИЇВМЕТРОПРОЕКТ- ДУ4 (1).pdf зміни до договору
03 березня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 14:15
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019-КИЇВМЕТРОПРОЕКТ- ДУ3 (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 14:49
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019-ТОВ КИЇВМЕТРОПРОЕКТ-авт.нагляд- ДУ 2 від 06.02.2020 (1).pdf зміни до договору
07 лютого 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 17:14
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019-авторський нагляд- ДУ 1 від 23.01.2019 (1).pdf зміни до договору
23 січня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 16:45
01_19-КМП-А_Н від 23.01.2019-авторський нагляд.pdf укладений
23 січня 2019 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виробничою необхідністю, керуючись підпунктами 2.5.3, 2.5.2, 2.5.1 пункту 2.5 розділу 2 Договору, пунктами 9.3, 9.2 розділу 9 Договору, Сторони прийшли до згоди внести доповнення до Договору. Сума зобов’язань Сторін на 2019 рік складає 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Обсяги фінансування на 2019 рік будуть визначені у відповідності до пункту 2.5 розділу 2 Договору - після доведення планових показників відповідних цільових бюджетних призначень, затверджених у встановленому законодавством порядку, та в межах встановлених бюджетних асигнувань. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01/19-КМП-А/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/19-КМП-А/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виробничою необхідністю, а також враховуючи лист Підрядника від 30.10.2019 №348/01-КМП, керуючись пунктами 9.2, 9.3, 9.4 розділу 9 Договору, Сторони дійшли згоди внести до Договору наступні зміни: - на виконання вимог постанови Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні», Сторони прийшли до згоди внести зміни в розділ 11 «Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін» Договору, (стосовно банківських реквізитів Сторін); -доповнити Договір Технічним завданням на автоський нагляд (Додаток 4) та викласти Технічне завдання на авторський нагляд, як невід'ємну частину Договору, в редакції Додатка1 до даної Додаткової угоди. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі. Вартість Договору після внесення змін становить: 3918780,00 грн. Обсяг послуг після внесення змін становить: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 01/19-КМП-А/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та відповідно до доведених планових показників бюджетних призначень визначено суму зобов'язань на 2021 рік в розмірі 639900,00 грн, відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії Договору та здійснено коригування додатків 1 та 3 Договору (сума договору після внесення змін - 3918780,00 грн з ПДВ, обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга).
Номер договору про закупівлю: 01/19-КМП-А/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з доведеними плановими показниками визначено суму цільових бюджетних фінансових зобов'язань на 2021 рік в розмірі 3918780,00 грн з ПДВ; відкориговано Графік фінансування робіт (Додаток 3) та План-графік надання послуг з авторського нагляду (Додаток 1) (сума договору після внесення змін -3918780,00 грн, в тому числі ПДВ(20%)-653130,00грн; обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга).
Номер договору про закупівлю: 01/19-КМП-А/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна додатку 3 (графік фінансування послуг) (сума договору після внесення змін -3918780,00 грн, в тому числі ПДВ(20%)-653130,00грн; обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга)
Номер договору про закупівлю: 01/19-КМП-А/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з уточненням Виконавцем вартості наданих послуг відкориговано Графік фінансування послуг (Додаток 3 до Договору) та змінено доменне ім'я електронної адреси Замовника (сума Договору після внесення змін - 3918780,00грн, в тому числі ПДВ (20%) - 653130,00грн, обсяг наданих послуг після внесення змін - 1 послуга).
Номер договору про закупівлю: 01/19-КМП-А/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з уточненням вартості та термінів наданих послуг у відповідності до стану виконання будівельних робіт по об'єкту відкориговано Графік фінансування робіт (додаток 3) до Договору (сума Договору після внесення змін - 3918780,00 грн, в т.ч. ПДВ (20%) - 653130,00грн; обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга).
Номер договору про закупівлю: 01/19-КМП-А/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною розміру видатків зменшено суму фінансових зобов'язань на 2021 рік в розмірі 3265920,00грн з ПДВ; продовжено строки надання послуг (47 місяців з дня укладання Договору) та дії Договору; змінено фактичну адресу Виконавця; відкориговано План-графік надання послуг (Додаток 1) та Графік фінансування послуг (Додаток 3) (сума Договору після внесення змін - 3918780,00грн, в т.ч. ПДВ (20%) - 653130,00грн; обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга).
Номер договору про закупівлю: 01/19-КМП-А/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2019 — 24 січня 2023
Сума оплати за договором: 652 860,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 810,00 UAH)
Причини розірвання договору: Договір від 23.01.2019 №01/19-КМП-А/Н укладено для здійснення авторського нагляду за виконанням будівельних робіт за договором від 20.11.2018 №744-ДБМ-18, укладеного між КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» та АТ «КИЇВМЕТРОБУД». Керуючись ст. 615 Цивільного кодексу України та Постановою Північного апеляційного господарського суду від 09.11.2023 у справі № 910/13227/22 КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» відмовився від зобов’язань в частині виконання будівельних робіт за договором № 744-ДБМ-18 від 20.11.2018. В зв’язку з цим зникла необхідність у продовженні здійснення авторського нагляду відповідно до договору від 23.01.2019 №01/19-КМП-А/Н за виконанням будівельних робіт, що виконуються за договором від 20.11.2018 №744-ДБМ-18. Тому листом-повідомленням від 07.12.2023 №24/08-371/1 КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» проінформовав ТОВ «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» про припинення дії договору від 23.01.2019 №01/19-КМП-А/Н.