Деревина (дрова паливні)
Очікувана вартість
185 250,00 UAH
UA-2018-12-20-000537-b 0369edd706004e51930eda299216e680
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Завалкевич Наталія Василівна

+380412445691 rvk-73_zt@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державна установа "Райківська виправна колонія (№ 73)"
Код ЄДРПОУ: 08563352
Місцезнаходження замовника: 13333, Україна, Житомирська обл., село Райки, вул. Центральна, 1
Контактна особа замовника: Завалкевич Наталія Василівна
+380412445691
rvk-73_zt@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
228 м.куб
Ціна за одиницю: 810UAH без ПДВ
Деревина (дрова паливні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13333, Україна, Житомирська область, с. Райки, вул. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Документація

Тендерна документація

20 грудня 2018 11:05
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-07-000013 ● edc0841b54e54f4991a88e1eae25cc9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07 16:16:09
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.06.2019
№33

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу
Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.06.2019 № 33.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2018-12-20-000537-b від 20.12.2018 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-12 17:49:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2018-12-20-000537-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Так, пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, цей закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Частиною 1 ст. 12 Закону визначено, що процедура закупівлі здійснюється шляхом застосування однієї з таких процедур в електронній системі закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.
Відповідно до інформації відображеної на веб – порталі встановлено, що Замовником проводилася закупівля за предметом: «Деревина» очікуваною вартістю 185 250,00 гривень (ID UA-2018-12-20-000537-b). Зважаючи на те, що очікувана вартість зазначеної закупівлі є меншою, ніж установлена в частині 1 статті 2 Закону як наслідок дана закупівля є допороговою. Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити чому здійснювалась вказана закупівля без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи на те, що Замовником у період листопад - грудень 2019 року було здійснення закупівлю товарів, за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, (відповідно до інформацій відображених на веб-порталі за номерами: UA-2018-11-19-000379-с та UA-2018-12-20-002059-b) загальною очікуваною вартістю в сумі 355 490,00 гривень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-14 16:54:29

Пояснення

За результатами моніторингу закупівлі Деревини (дрова паливні) надаємо наступні пояснення.
Державною установою «Райківська виправна колонія (№73)» проводилась закупівля Деревини (дрова паливні) на суму 185 250,00 грн. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Очікувана вартість вище вказаної закупівлі є меншою, ніж передбачено законом. В зв’язку з цим було прийнято рішення про оприлюднення Звіту про укладений договір та Договору № 237/73 від 19.12.2018 року про купівлю дров паливних на загальну суму 185 250,00 грн. на веб-порталі Уповноваженого органу (www.dzo.com.ua), відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, закупівлі від 50 тисяч грн. до 200 тисяч грн., обов’язково оприлюднюється Звіт про укладений договір.
Дане рішення було оформлено протоколом засідання тендерного комітету Державної установи «Райківська виправна колонія (№73)» за № 52/18 від 20.12.2018 року (скановану копію протоколу додаємо). Крім того долучаємо скановану копію погоджувального листа за вихідним № 7 від 18.12.2018 року від Учасника закупівлі, який по суті не заперечував, щодо проведення закупівлі дров паливних на суму 185 250,00 грн.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-18 12:03:43

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-20-000537-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Просимо надати затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі та вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-20 15:42:36

Пояснення

З приводу поставлених питань поясняємо наступне.
19.12.2018 року Державною установою «Райківська виправна колонія (№73)» було укладено договір купівлі-продажу товару за кодом ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (дрова паливні) ID: UA-2018-12-20-000537-b. В зв’язку з чим було прийняте тендерним комітетом рішення про оприлюднення Звіту про укладений договір, відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, закупівлі від 50 тисяч грн. до 200 тисяч грн., обов’язково оприлюднюється Звіт про укладений договір. Дане рішення було оформлене протоколом № 52/18 від 20.12.2018 року (сканована копія протоколу додається).
Додатково долучаємо Річний план закупівель на 2018 рік (зі змінами) Державної установи «Райківська виправна колонія (№73)» у сканованому вигляді. Даний Річний план (зі змінами) затверджений протоколом комітету з конкурсних торгів від 16.11.2018 року за № 30/18.

Надання інформації про усунення порушення замовником

19.12.2018 року Державною установою «Райківська виправна колонія (№73)» було укладено договір купівлі-продажу товару за кодом ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (дрова паливні) ID: UA-2018-12-20-000537-b. В зв’язку з чим було прийняте тендерним комітетом рішення про оприлюднення Звіту про укладений договір, відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, закупівлі від 50 тисяч грн. до 200 тисяч грн., обов’язково оприлюднюється Звіт про укладений договір. Дане рішення було оформлене протоколом № 52/18 від 20.12.2018 року Що стосується порушення вимог п. 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснюємо що установа ніяким чином не ділила предмет закупівлі на частини. Відповідно до п. 12 Положення про Державну установу «Райківська виправна колонія (№73)», виправна колонія утримується за рахунок коштів Державного бюджету України. Фінансування на закупівлю дров виділялось частково. Тому ми були вимушені освоювати кошти частинами, по мірі їх виділення. Установою проводились всі необхідні процедури закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи специфіку установи, у ній відбувають покарання особи засуджені до позбавлення волі. А у зимовий період, колонія зобов’язана забезпечити обігрів засуджених, таким чином і проводила закупівлю дров.

2019-07-03 22:28:18

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державна установа "Райківська виправна колонія (№ 73)", 08563352, Україна, село Райки, вул. Центральна, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Деревина (дрова паливні), 185250UAH, 03410000-7, ДК021, 228, м.куб
  3. Інформація про оприлюднення: 0369edd706004e51930eda299216e680, 2018-12-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 07 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Державною установою «Райківська виправна колонія № 73», (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та укладання договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2018 рік, інформація розміщена Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2018 році по предмету «Деревина», код за ДК 021:2015: 03410000-7. За результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та укладанні договору встановлено, що відповідно до наданого Замовником пояснення від 20.06.2019 року та копії річного плану на 2018 рік, затвердженого протоколом тендерного комітету Замовника від 16.11.2018 № 30/18, Замовником заплановано в листопаді 2018 року придбання товару по предмету: «Деревина» (дрова паливні)» за кодом 03410000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ДК 021:2015), загальною очікуваною вартістю 771 800,00 грн., в тому числі за процедурами відкритих торгів очікуваними вартостями в сумі 170 000,00 грн., в сумі 267 750,00 грн. та в сумі 334 050,00 гривень. Поряд з тим, Замовником 20 листопада 2018 року в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro (далі - веб-портал) оприлюднено річні плани та додаток до річного плану, відповідно до яких Замовником заплановано придбання товару по вищевказаному предмету: «Деревина» за кодом ДК 021:2015 03410000-7, загальною очікуваною вартістю 771 800,00 грн., в тому числі очікуваними вартостями в сумі 170 000,00 гривень (інформація оприлюднена на веб-порталі ІD: UA-P-2018-11-20-003731-b), в сумі 267 750,00 грн. (інформація оприлюднена на веб-порталі за номером ІD: UA-P-2018-11-20-006118-c) та в сумі 334 050,00 грн. (інформація оприлюднена на веб-порталі ІD: UA-P-2018-11-20-001846-a). Так, аналізом встановлено, що Замовником, 20 грудня 2018 року оприлюднено звіт про укладання договору (інформація оприлюднена на веб-порталі за номером ІD: UA-2018-12-20-000537-b) за предметом закупівлі: «Деревина», відповідно до якого Замовником укладено договір про закупівлю від 19.12.2018 року № 237/73, на загальну суму 185 250,00 гривень без використання електронної системи закупіель. Водночас, відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі, Замовником протягом листопада – грудня 2018 року також здійснено придбання товарів по вищевказаному предмету закупівель, а саме: - 07 листопада Замовником розпочато проведення процедури закупівель відкритих торгів (інформація оприлюднена на веб-порталі за номером ІD: UA-2018-11-07-000050-a) , очікуваною вартістю 334 050,00 грн., за результатами проведення якої укладено договір про закупівлю деревини від 10.12.2018 року № 8/73-К на суму 156 800,00 грн.; - 20 грудня Замовником розпочато проведення закупівлі (інформація оприлюднена на веб-порталі за номером ІD: UA-2018-12-20-002059-b), очікуваною вартістю 185 490,00 грн., за результатами проведення якої укладено договір від 27.12.2018 року № 13/73-К на суму 185 490,00 грн.; - 19 листопада Замовником розпочато проведення закупівлі (інформація оприлюднена на веб-порталі за номером ІD: UA-2018-11-19-000379-c), очікуваною вартістю 170 000,00 грн., за результатами проведення якої укладено договір від 18.12.2018 року № 9/73-К на суму 162 000,00 гривень. Поряд з тим, відповідно до підпункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Частиною 7 статті 2 Закону № 922 передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Крім того, частиною 3 статті 36 Закону № 922 забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Таким чином, Замовник може проводити процедури закупівель передбачені статтею 12 Закону № 922 у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі встановлені в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону № 922 (200 тис. грн.) в межах єдиної процедури. Враховуючи викладене, Замовником заплановано придбання товару по предмету: «Деревина» за кодом ДК 021:2015 03410000-7, загальною очікуваною вартістю 771 800,00 грн., при цьому фактично проведено одну закупівлю відкритих торгів (очікуваною вартістю, що перевищує відповідні вартісні межі встановлені в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону № 922), дві допорогові закупівлі (очікуваними вартостями, що не перевищують відповідні вартісні межі встановлені в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону № 922), а також укладено договір без використання електронної системи закупівель (очікувана вартістю, що не перевищує відповідні вартісні межі встановлені в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону № 922). Отже, аналізом встановлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 19.12.2018 року № 237/73 в сумі 185 250,00 грн., без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною 1 статті 12 Закону № 922, чим не дотримано вимоги частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону № 922., 27 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та укладанні договору встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону № 922 укладено договір про закупівлю від 19.12.2018 року № 237/73, на загальну суму 185 250,00 грн. без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною 1 статті 12 Закону № 922.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Герасимчук Анна Вікторівна
#3326913009
Переможець 185 250,00
UAH
20 грудня 2018 11:13

Документи

20 грудня 2018 11:13
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2018 11:18
Договір Герасимчук укладений
20 грудня 2018 11:15

Актуальні тендери

До пошуку