Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво основного центру оброблення даних Національного банку України на території Банкнотно-монетного двору (м. Київ, вул. Пухівська, 7)
Construction of the Main Data Processing Center of the National Bank of Ukraine on the premises of the Banknote Printing and Minting Works (7, Pukhivska St., Kyiv)
Очікувана вартість
339 135 115,40 UAH
UA-2018-12-19-005639-c cfc9e9a1cac94a819794cc5728ba5fb9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Архіпова

+380442540108 svitlana.arkhipova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Світлана Архіпова
+380442540108
svitlana.arkhipova@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Марчук Тарас Вікторович
+380445218719
Taras.Marchuk@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Svitlana Arkhipova
+380442540108
svitlana.arkhipova@bank.gov.ua
Additional contacts: Марчук Тарас Вікторович
+380445218719
Taras.Marchuk@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 11:57
Очікувана вартість: 339 135 115,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 19 грудня 2018 19:44
Enquiries until: 25 січня 2019 11:00
Complaints submission until: до 31 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 лютого 2019 11:00

Information

Estimated total value: 339 135 115 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,15 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обсяг виконання робіт: відображені в локальних кошторисах (Додаток 3) до тендерної документації. Найменування та опис технічних характеристик устаткування (обладнання), що закуповується, наведено в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Строк виконання робіт у повному обсязі не повинен перевищувати 510 календарних днів з дати отримання підрядником авансу на виконання будівельних робіт.
Розгорнути Згорнути
Amount of works performed: reflected in the local budgets (Annex 3) to the bidding documents. Full name and technical specifications of the equipment to be purchased is provided in Table 1 of Annex 3 to the bidding documents.
Term for performance of works in full shall not exceed 510 calendar days after the advance payment for the construction works is received by the Contractor.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво основного центру оброблення даних Національного банку України на території Банкнотно-монетного двору (м. Київ, вул. Пухівська, 7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Construction of the Main Data Processing Center of the National Bank of Ukraine on the premises of the Banknote Printing and Minting Works (7, Pukhivska St., Kyiv)
CPV: 45300000-0
Період постачання: по 28 лютого 2021

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2018 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 13:54
Тендерна документація (Нова редакція).docx
28 грудня 2018 13:54
Перелік змін.docx
19 грудня 2018 19:44
Додаток 5. Проект Договору.docx
19 грудня 2018 19:44
Кошториси.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД1.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД2.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД3.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД4.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД5.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД6.rar
28 грудня 2018 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 13:54
Тендерна документація (Нова редакція).docx
19 грудня 2018 19:44
Тендерна документація.docx
28 грудня 2018 13:54
Перелік змін.docx
19 грудня 2018 19:44
Додаток 5. Проект Договору.docx
19 грудня 2018 19:44
Кошториси.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД1.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД2.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД3.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД4.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД5.rar
19 грудня 2018 19:44
ПКД_ЦОД6.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміна дати
Дата подання: 21 грудня 2018 12:39
Дата відповіді: 26 грудня 2018 19:11
Чи Замовник перенесе на 14 календарних днів розкриття пропозицій у зв’язку з тим, що Учасник нерезидент потребує додаткового часу для якісної підготовки для участі у тендері, а значна частина часу передбаченого на підготовку тендерних пропозицій припадає на святковий час (Різдво за Католицьким календарем та Новорічні свята), що значно ускладнює своєчасне якісне приготування тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Питиння щодо довідки про субпідрядників.
Дата подання: 26 грудня 2018 14:53
Дата відповіді: 29 грудня 2018 09:36
Підпунктом 10 пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що учасники торгів у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати «пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій». Нижче в ТД наведені документи, які учасники повинні надати у випадку залучення таких організацій до виконання робіт: - обсяг яких складає не менше ніж 20%; - обсяг яких складає менше ніж 20% ; - у разі відсутності таких пропозицій взагалі. Виходячи зі змісту даної вимоги є незрозумілим наступне: пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% (не більше ніж 20%) – це стосується загальної сукупності обсягу робіт, які будуть виконувати всі підрядники/субпідрядники, чи обсягу робіт по кожному субпідряднику окремо. Оскільки статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана вимога також чітко не виписана, то в такому випадку, саме Замовник у своїй тендерні документації має детально визначити/описати дану вимогу. Враховуючи вищезазначене, просимо надати відповідне роз’яснення та при необхідності внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пп. 10 п. 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні завантажити в систему файли з документами у сканованому вигляді, зокрема пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, а саме:
- у разі залучення субпідрядних організацій (пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) за наведеною формою;
- у разі залучення субпідрядних організацій (пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг яких складає менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) учасник має надати відповідний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи із зазначенням переліку всіх субпідрядних організацій, видів робіт, які вони будуть здійснювати та посилання на їх ліценції (дозволи);
- у разі відсутності пропозицій, щодо залучення субпідрядних організацій, учасник має надати відповідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи з інформацією щодо відсутності вищезазначених пропозицій
Отже, учасник торгів, у разі залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг, яких складає не менше ніж 20% (тобто 20% і більше) від вартості договору про закупівлю – готує пропозиції за формою наведеною у тендерній документації, де зазначає повне найменування та місцезнаходження кожного субпідрядника, види робіт, які передбачає доручити субпідряднику та обсяг залучення субпідрядника (у % від вартості договору).
У разі залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг яких складає менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю – учасник готує лист у довільній формі із зазначенням переліку всіх субпідрядних організацій, видів робіт, які вони будуть здійснювати та посилання на їх ліценції (дозволи).
У разі, якщо учасник не планує залучати субпідрядні організації – учасник готує лист з інформацією про відсутність пропозицій, щодо залучення субпідрядних організацій.
Враховуючи зазначене, учасник готує відповідні документи виходячи з загальної сукупності обсягу робіт, які будуть виконувати всі підрядники/субпідрядники.
тендерна документація
Дата подання: 08 січня 2019 10:53
Дата відповіді: 11 січня 2019 09:37
Відповідно до Тендерної документації брати участь у закупівлі мають нерезиденти, у той же час у Тендерній документації містяться вимоги щодо надання документів (довідок та ін.) що передбачені чинним законодавством України для резидентів. У Тендерній документації у випадку участі нерезидента (в т.ч. як переможця закупівлі) не передбачено подання аналогів закордонних документів (на відміну від положень іншої Тендерної документації за іншими закупівлями де передбачена участь нерезидентів). Чи прийме Замовник як належне виконання Учасником-нерезидентом вимог Тендерної документації якщо у випадку відсутності у Учасника-нерезидента документу за законодавством України що вимагається Тендерною документацією Учасник-нерезидент подасть аналог такого документу та довідку у довільній формі з відповідними поясненнями? Чи прийме як належне виконання Учасником-нерезидентом вимог Тендерної документації якщо у випадку відсутності у Учасника-нерезидента документу за законодавством України що вимагається Тендерною документацією Учасник-нерезидент подасть довідку у довільній формі з відповідними поясненнями про відсутність документу та відсутність аналогу документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, тендерна пропозиція учасника-нерезидента повинна містити відповідні документи, передбачені законодавством країни, в якій цей учасник зареєстрований.
Перелік документів, які необхідно надати учасникам, та вимоги щодо їх складання і заповнення зазначено у пунктах 1, 5 ,6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Перелік документів, які необхідно надати учаснику-переможцю торгів, та вимоги щодо їх складання, заповнення й подання зазначено у пункті 5 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації.
Оскільки форма чи назви відповідних документів можуть відрізнятися в різних країнах, учасник/учасник-переможець торгів готує відповідні документи виходячи зі змісту документів, виданих відповідно до законодавства країни, резидентом якої є учасник/учасник-переможець торгів.
Також, тендерна пропозиція учасника-нерезидента може містити інші документи, які бажає додати учасник, зокрема документ (довідку, лист-роз‘яснення) з відповідною інформацією та поясненнями по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та відповідний (-і) аналогічний (-і) документ (-и), передбачений (-і) законодавством країн, де вони зареєстровані (у разі наявності).
У разі відсутності аналогу документу учасник-нерезидент надає замість такого документу довідку або лист-роз‘яснення із зазначенням причин відсутності такого документу та його аналогу та посиланнями на відповідні нормативні документи країни, де зареєстрований такий учасник.
Крім того, документи, які підтверджують статус учасника-нерезидента та повноваження його представника на укладання договорів повинні бути легалізовані у встановленому порядку відповідно до Віденської конвенції “Про консульські зносини” 1963 року.
тендерна документація
Дата подання: 08 січня 2019 10:55
Дата відповіді: 11 січня 2019 09:37
Відповідно до вимог Тендерної документації (п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції): «Документи тендерної пропозиції, не повинні містити різних накладень (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі.» Чи прийме Замовник як належне виконання Учасником-нерезидентом вимог Тендерної документації якщо накладення підписів, печаток буде на тексті іноземною мовою за умови що на українському перекладі таких накладень не буде?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду.
Документи тендерної пропозиції, не повинні містити різних накладень (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі.
Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Враховуючи вищезазначене, в разі якщо скановані документи тендерної пропозиції учасника будуть містити різні накладання (наприклад, накладені підписи, печатки) на текст іноземною або українською мовами, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
тендерна документація
Дата подання: 08 січня 2019 10:56
Дата відповіді: 11 січня 2019 09:38
Відповідно до вимог Тендерної документації (п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції): «Тендерна пропозиція учасника-нерезидента повинна містити відповідні документи, передбачені законодавством країни, в якій цей учасник зареєстрований – для учасника-нерезидента України.» Що замовник має на увазі під словом «відповідні»?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, тендерна пропозиція учасника-нерезидента повинна містити відповідні документи, передбачені законодавством країни, в якій цей учасник зареєстрований.
Перелік документів, які необхідно надати учасникам, та вимоги щодо їх складання і заповнення зазначено у пунктах 1, 5 ,6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Перелік документів, які необхідно надати учаснику-переможцю торгів, та вимоги щодо їх складання, заповнення й подання зазначено у пункті 5 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації.
Оскільки форма чи назви відповідних документів можуть відрізнятися в різних країнах, учасник/учасник-переможець торгів готує відповідні документи виходячи зі змісту документів, виданих відповідно до законодавства країни, резидентом якої є учасник/учасник-переможець торгів.
Крім того, документи, які підтверджують статус учасника-нерезидента та повноваження його представника на укладання договорів повинні бути легалізовані у встановленому порядку відповідно до Віденської конвенції “Про консульські зносини” 1963 року.
Загальне запитання до предмета закупівлі
Дата подання: 14 січня 2019 09:47
Дата відповіді: 15 січня 2019 09:44
Добрий день! На сайті в розділі "Важливі дати" зазначено, що 11.01.2019р о 09:38 до тендерної документації було вненсено зміни, просимо вказати, які саме було внесено зміни? Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", всі зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, подаються окремим файлом, але тдана інформація на сайті відсутня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) 11 січня 2019 о 09:38, замовником надана відповідь/роз’яснення на звернення щодо тендерної документації від потенційного учасника відповідно до вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Разом з тим, відповідно до частини 2 статті 23 Закону, рішенням Тендерного комітету Національного банку України (протокол № 61/1097-пк від «27» грудня 2018 року) були внесені зміни до тендерної документації.
На виконання вимог абзацу 2 частини 1 статті 10 Закону 28 грудня 2018 року о 13:54 замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua) зміни до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації.
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації, оприлюднено в окремому документі «Перелік змін.docx».
Інші зміни до тендерної документації Тендерним комітетом Національного банку України не вносились.
Щодо каталізатору
Дата подання: 25 січня 2019 10:14
Дата відповіді: 29 січня 2019 10:06
Доброго дня! Вимогами розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено надання наступних документів: 6) скан-копії листів-підтвердження (інформаційних листів, паспортів, тощо) щодо технічних характеристик на: - динамічні роторні джерела безперебійного живлення; - дизель-генераторні установки з каталізаторами до них; - джерела безперебійного живлення; - холодильні машини (повітряні економайзери). 7) авторизаційні листи або інші документи від виробників обладнання, які надають дозвіл та/або підтверджують можливість виконання учасником (підрядником/субпідрядником) пусконалагоджувальних робіт (монтажу, інсталяції тощо), гарантійного обслуговування (сервісного/технічного обслуговування/ підтримки) динамічних роторних джерел безперебійного живлення, дизель-генераторних установок з каталізаторами до них, джерел безперебійного живлення, холодильних машин (повітряних економайзерів), які пропонуються у тендерній пропозиції; Виходячи з формулювань зазначених у цих вимогах, а також формулювання з додатку 3 до тендерної документації: «Таблиця 1.4 – Вимоги до дизель-генераторні установки з каталізатором до неї», Замовник відносить каталізатор до дизель-генераторної установки - «дизель-генераторних установок з каталізаторами до них». Разом з тим, згідно проектної документації (Том 05.1) каталізатор відноситься до розділу динамічних роторних джерел безперебійного живлення (ДРДБЖ), а ДГУ повинно бути укомплектовано глушником, що зазначено у проектній документації (Том 05.2) та тендерній документації (п.731, Таблиця 1 Додатку 3). Чи вірно ми розуміємо, що Замовник мав на увазі глушник? Просимо надати роз’яснення з цього питання, або внести відповідні зміни до тендерної документації, оскільки ця розбіжність у вимогах може стати чинником, який вплине на оцінку тендерних пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до проектної та тендерної документації ДГУ повинно бути укомплектовано глушником. Фразу «дизель-генераторних установок з каталізаторами до них» в тендерній документації слід тлумачити (читати) як «дизель-генераторних установок з глушниками до них».
З приводу температурного діапазону
Дата подання: 25 січня 2019 10:21
Дата відповіді: 29 січня 2019 10:09
В Додатку 3 до тендерної документації Таблиці 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" в позиціях 27 та 29 вказано, що обладнання повинно забезпечувати певну холодопродуктивність в діапазоні робочих температур зовнішнього середовища від -30С до +39С" Разом з тим, в п.6 розділу 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", вказано, що "Учасники процедури закупівлі повинні завантажити в Систему файли з нижчезазначеними документами...", а саме - листи-підтвердження технічних характеристик та листи підбору листи-підбори на холодильну машину (повітряний економайзер), Систему прецизійного кондиціонування 1 та Систему прецизійного кондиціонування 2, виконані за допомогою програмного забезпечення виробника обладнання, де вказані технічні характеристики обладнання (холодопродуктивність, споживана потужність, витрати повітря, напір та інше) при граничних режимах роботи обладнання: -35С та +38С" Чи вірно ми розуміємо , що Замовник мав на увазі замість температурних діапазонів від -30С до +39С температурні діапазони від -35С до +38С? Просимо надати роз’яснення з цього питання, або внести відповідні зміни до тендерної документації, оскільки ця розбіжність у вимогах може стати чинником, який вплине на оцінку тендерних пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваш запит повідомляємо наступне:
п.29 Таблиці 1 Додатку 3 читати як «...14,5 кВт в діапазоні робочих температур зовнішнього середовища від -35С до +38С. Забір нагрітого повітря – знизу кондиціонера, видув – убік».
п.27 Таблиці 1 Додатку 3 читати як «...10,4 кВт в діапазоні робочих температур зовнішнього середовища від -35С до +38С. Забір нагрітого повітря – знизу кондиціонера, видув – убік. Витрата повітря – 2600 м3/год».
Також, у відповідь на Ваш запит повідомляємо, що обладнання, яке учасник пропонує до участі в тендері має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.1. «Вимоги до машин для охолодження повітря ХМ-2, ХМ3» і всі характеристики, листи підтвердження технічних характеристик та листи-підбору мають бути надані згідно з вимог таблиці 1.1. «Вимоги до машин для охолодження повітря ХМ-2, ХМ3», а саме – для температурного діапазону від -35С до +38 С.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-19-005639-c.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Подолжилбуд, Код ЄДРПОУ:38981171
Дата подання: 16 січня 2019 20:58
Скарга
Скарга та докази оплати долучені
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2019 18:28
рішення від 18.01.2019 № 561 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 січня 2019 18:28
Рішення від 06.02.2019 № 1289.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2019 17:52

Документи подані скаржником

16 січня 2019 20:58
Скарга
31 січня 2019 15:36
Дистрибютор
31 січня 2019 15:36
Лист Tier4
31 січня 2019 15:36
згода на підряд
31 січня 2019 15:36
пояснення
31 січня 2019 15:36
сертифікат т4
31 січня 2019 15:36
Технічні
04 лютого 2019 13:29
Додаткові пояснення 2
04 лютого 2019 14:51
пояснення 3

Документи подані замовником

04 лютого 2019 13:36
Хайтед_ДРБЖ.rar
04 лютого 2019 13:36
Топстрім_ДБЖ.rar
04 лютого 2019 13:36
Софтпром_ХМ.rar
04 лютого 2019 13:36
Генератор_ДГУ.rar
04 лютого 2019 14:06
Додаткові пояснення.doc
05 лютого 2019 20:30
ДГУ_ferbo.rar
05 лютого 2019 20:30
ХМ_Stulz.rar
05 лютого 2019 20:30
ДРДБЖ_Piller.rar
05 лютого 2019 20:30
ДБЖ_delta.rar
03 жовтня 2019 16:48
List_pro_usunennya_porushen_.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 жовтня 2019 16:54
Коментар щодо відміни: Підстава: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VII, (із змінами та доповненнями)) та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.02.2019 № 1289-р/пк-пз.
Документи:
03 жовтня 2019 16:54
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:51
Повідомлення про відміну торгів.pdf