Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
295 296,14 UAH
UA-2018-12-19-005532-c d8dc3c4254284b1aa6270a53c80febbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеренко Петро Федорович

+38(096)417-51-96 palanka.s.rada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Паланська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 26261301
Місцезнаходження: 20340, Україна , Черкаська обл., Паланка, Грушевського, 11
Контактна особа: Кучеренко Петро Федорович
+38(096)417-51-96
palanka.s.rada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 12:42
Очікувана вартість: 295 296,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 476,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15269 кілограми
Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20340, Україна, Черкаська область, с. Паланка, вул. Грушевського, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 14:55
ТД овочі і фрукти ПАЛАНКА нова редакція.doc
28 грудня 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 14:55
ТД овочі і фрукти ПАЛАНКА нова редакція.doc
19 грудня 2018 18:56
ТД овочі і фрукти ПАЛАНКА

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-04-000011 ● bdadd6d0e4dc417ca2e47f452b6aac79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.02.2019 № 16
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 04.02.2019 № 16

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

2. UA-2018-12-19-005532-c, 19.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-04 14:38:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-19-005532-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: з яких підстав для придбання моркви, цибулі, капусти тощо застосовано код національного класифікатора України ДК 021:2015 ,,Єдиний закупівельний словник“, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-07 16:17:22

надання пояснень на запити

Відповідь надано листом № 02-10/144 від 07.02.2019 (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-04 14:41:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-19-005532-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав пункт 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 19.12.2018 № 2, зі змінами, внесеними протоколом засідання тендерного комітету від 28.12.2018 № 3, містить таку вимогу: «Учасники процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надають гарантійного листа, в якому гарантують в період протягом 5 робочих днів після проведення аукціону надати можливість Замовнику візуально ознайомитись з товаром щодо його наявності та для перевірки відповідності технічним вимогам. Учасник торгів, тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, протягом 2 календарних днів з дати проведення аукціону повинен повідомити замовнику місце, робочі дату та час коли представники замовника можуть ознайомитись з товаром, що є предметом закупівлі. У разі відмови учасника надати Замовнику можливість ознайомитись з товаром щодо його наявності та для перевірки відповідності технічним вимогам або в разі невідповідності запропонованого учасником товару усім вимогам замовника, зазначеним в тендерній документації та додатках до неї, пропозиція даного учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації»?
Звертаємо увагу, що порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначений у статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказаним порядком не передбачена можливість замовника на етапі розгляду пропозиції учасника візуально ознайомитись з товаром щодо його наявності та для перевірки відповідності технічним вимогам. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Вичерпний перелік умов для відхилення тендерних пропозицій визначено у статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Можливість відхилення тендерної пропозиції у разі відмови учасника надати замовнику можливість ознайомитись з товаром щодо його наявності та для перевірки відповідності технічним вимогам не передбачена;
2) з яких підстав пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформації, визначеної у додатку 6 «Тендерна пропозиція» до цієї тендерної документації з позначкою «за результатами аукціону», якщо вичерпний перелік документів, які подаються переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, визначено у частині третій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
3) чому у разі внесення змін до тендерної документації не оприлюднено перелік змін в окремому документі, як це визначено абз.2 частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»;
4) чому умови договору про закупівлю від 01.02.2019 № 4, що укладений з ФОП Лапочкін Петро Валентинович, не відповідають умовам тендерної документації, зокрема додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації щодо кількості капусти;
4) чому умови договору про закупівлю від 01.02.2019 № 4 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФОП Лапочкін Петро Валентинович за результатами аукціону, зокрема за ціною за сухофрукти?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-07 16:16:24

Надання пояснень на запити

Відповідь надано листом № 02-10/144 від 07.02.2019 (додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу Паланська сільська рада уклала додаткову угоду №2 від 15 лютого 2019 р. про розірвання договору №4 від 01 лютого 2019 р. на постачання товару по предмету: ДК 021:2015-15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі

2019-02-19 15:50:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Договір про закупівлю розірвано

2019-02-19 15:58:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лапочкін Петро Валентинович 295 283,00
UAH з ПДВ
292 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельник Ігор Миколайович 295 296,00
UAH з ПДВ
293 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антонов Дмитро Олександрович 293 720,00
UAH з ПДВ
293 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 12:09
довідка щодо ст 17.PDF
17 січня 2019 14:19
пропозиція фр-ов.PDF
17 січня 2019 14:19
довідка Лапочкін.PDF
03 січня 2019 13:35
Електронний підпис
03 січня 2019 13:32
Рішення про потужність
03 січня 2019 13:32
томат
03 січня 2019 13:32
Паспорт2
03 січня 2019 13:32
Паспорт3
03 січня 2019 13:32
ПОГОДЖУЮСЬ
03 січня 2019 13:32
помідори, огірки
03 січня 2019 13:32
Паспорт1
03 січня 2019 13:32
повидло
03 січня 2019 13:32
ІПН
03 січня 2019 13:32
НАКЛ9
03 січня 2019 13:32
НАКЛ8
03 січня 2019 13:32
лист пояснення
03 січня 2019 13:32
лист відгук
03 січня 2019 13:32
банан
03 січня 2019 13:32
дов. щодо ст. 17 Закону
03 січня 2019 13:32
Договір 4
03 січня 2019 13:32
джем
03 січня 2019 13:32
горошок
03 січня 2019 13:32
витяг
03 січня 2019 13:32
Витяг З ЕДР 2018
03 січня 2019 13:32
апельсин, лимон

Публічні документи

03 січня 2019 14:23
іпн.PDF
03 січня 2019 14:23
паспорт 1.PDF
03 січня 2019 14:23
паспорт 2.PDF
03 січня 2019 14:23
виписка 2.PDF
03 січня 2019 14:23
виписка 1.PDF
03 січня 2019 14:23
паспорт 3.PDF
03 січня 2019 14:23
витяг з ЄДР 2.PDF
03 січня 2019 14:23
витяг з ЄДР 3.PDF
03 січня 2019 14:23
витяг з ЄДР 1.PDF
03 січня 2019 14:23
гарантійний лист.PDF

Публічні документи

04 січня 2019 14:17
Електронний підпис
04 січня 2019 14:10
інша інформація.pdf
04 січня 2019 14:10
додаток 6.pdf
04 січня 2019 14:10
додаток 5.pdf
04 січня 2019 14:10
додаток 4.pdf
04 січня 2019 14:10
додаток 3.pdf
04 січня 2019 14:10
додаток 2.pdf
04 січня 2019 14:10
додаток 1.pdf
04 січня 2019 14:10
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лапочкін Петро Валентинович

ФОП Мельник Ігор Миколайович

ФОП Антонов Дмитро Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лапочкін Петро Валентинович
#2539417833
Переможець 292 900,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лапочкін Петро Валентинович
#2539417833
292 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 17:05
Додаткова угода 2 укладений
15 лютого 2019 16:55
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 18:12
Додаткова угода 1 до договору №4 від 01.02.19 зміни до договору
05 лютого 2019 17:14
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 15:36
Оброблені фрукти та овочі.pdf укладений
01 лютого 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічної помилки відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 15 лютого 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Викладені в додатковій угоді №2 від 15.02.2019